3 bier is een paasbier.quote:Op donderdag 1 juni 2006 18:57 schreef mcDavid het volgende:
1 bier is geen bier!
B&J? Chéck!quote:Op donderdag 1 juni 2006 19:00 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik wil ijs.
Óh.quote:Op donderdag 1 juni 2006 19:00 schreef Chowi het volgende:
B&J? Chéck!
Krijg ik nu een hele horde mensen op mijn stoep?quote:
Ik ga stad en land afzoeken en bij iedereen aanbellen tot ik je gevonden heb.quote:Op donderdag 1 juni 2006 19:03 schreef Chowi het volgende:
[..]
Krijg ik nu een hele horde mensen op mijn stoep?
Hint: Zwolle.quote:Op donderdag 1 juni 2006 19:04 schreef jogy het volgende:
[..]
Ik ga stad en land afzoeken en bij iedereen aanbellen tot ik je gevonden heb.
halte Coelenhage!quote:Op donderdag 1 juni 2006 19:10 schreef Litso het volgende:
[..]
Hint: Zwolle.
En iets met lijn 100 en een zwembad.
Ohja.quote:Op donderdag 1 juni 2006 19:10 schreef Litso het volgende:
[..]
Hint: Zwolle.
En iets met lijn 100 en een zwembad.
Je hebt de douche gevonden?quote:Op donderdag 1 juni 2006 18:57 schreef jogy het volgende:
Hoi. Hallo mensen, ik heb net de geneugten van water herontdekt
Eindelijk goed!quote:
Dat ook, werkt een stuk beter dan zand en kiezels.quote:
Dat ligt niet aan jou, in het geheel niet.quote:Op donderdag 1 juni 2006 19:26 schreef Aurelianus het volgende:
Ligt het aan mij of is 'bier' een terugkerend thema in deze reeks?
Ja.quote:Op donderdag 1 juni 2006 19:26 schreef Aurelianus het volgende:
Ligt het aan mij of is 'bier' een terugkerend thema in deze reeks?
Ik kan er wel wat aan doen hoor.quote:Op donderdag 1 juni 2006 19:27 schreef Chowi het volgende:
[..]
Dat ligt niet aan jou, in het geheel niet.
Bier.quote:Op donderdag 1 juni 2006 19:37 schreef Chowi het volgende:
Ik heb in mijn keel een prikkelend gevoel, alsof ik net heel hard van het balkon heb staan schreeuwen.
Eindelijk, de baard in de keel.quote:Op donderdag 1 juni 2006 19:37 schreef Chowi het volgende:
Ik heb in mijn keel een prikkelend gevoel, alsof ik net heel hard van het balkon heb staan schreeuwen.
Verdomme, was mijn stem nog niet laag genoeg?quote:
Kalm maar, koekiemonster.quote:Op donderdag 1 juni 2006 19:47 schreef Chowi het volgende:
[..]
Verdomme, was mijn stem nog niet laag genoeg?
och, zo lang die baard er nog in zit, is 'ie gemíddeld redelijk hoog, toch!quote:Op donderdag 1 juni 2006 19:47 schreef Chowi het volgende:
[..]
Verdomme, was mijn stem nog niet laag genoeg?
Qúé?quote:
Je zware stem boezemt me angst in. Vandaar.quote:
Wacht maar tot ik 's nachts door je raam klim, over je heen buig, en woorden met meer dan vijf lettergrepen in je oor brom.quote:Op donderdag 1 juni 2006 19:52 schreef Aurelianus het volgende:
[..]
Je zware stem boezemt me angst in. Vandaar.
"Paraskevidekatriafobie."quote:Op donderdag 1 juni 2006 19:53 schreef Chowi het volgende:
[..]
Wacht maar tot ik 's nachts door je raam klim, over je heen buig, en woorden met meer dan vijf lettergrepen in je oor brom.
Dat inbreken zou ik nog kunnen toleren, maar voor de rest blijk je over geen enkel moraal te beschikken.quote:Op donderdag 1 juni 2006 19:53 schreef Chowi het volgende:
[..]
Wacht maar tot ik 's nachts door je raam klim, over je heen buig, en woorden met meer dan vijf lettergrepen in je oor brom.
een kutmoraal is ook een moraal!quote:Op donderdag 1 juni 2006 19:58 schreef Aurelianus het volgende:
[..]
Dat inbreken zou ik nog kunnen toleren, maar voor de rest blijk je over geen enkel moraal te beschikken.
Dus maltbier is ook bier?quote:
heb je dr nou al geneukt, of hoe zit dat?quote:Op donderdag 1 juni 2006 20:12 schreef Misstique het volgende:
Mag ik hier even zeggen dat ik van Chowi hou?
Nee, maar misschien zijn dit de eerste tekenen van bekrot en heb je morgen alleen nog gruis in je mond. Oh, en liggen al je tandzenuwen blood.quote:Op donderdag 1 juni 2006 20:15 schreef MarkNMGN het volgende:
Ik kom hier voor deskundig advies.
Ik ben dus bier aan het drinken, maar bij elke slok doet het pijn aan mijn kies linksonder.
Is mijn vulling er nu uit
Niet zo vuig knul!quote:Op donderdag 1 juni 2006 20:13 schreef mcDavid het volgende:
[..]
heb je dr nou al geneukt, of hoe zit dat?
Mooi, gewoon doordrinken dusquote:Op donderdag 1 juni 2006 20:16 schreef jogy het volgende:
[..]
Nee, maar misschien zijn dit de eerste tekenen van bekrot en heb je morgen allen nog gruis in je mond.
We kunnen slechts hopen.quote:Op donderdag 1 juni 2006 20:16 schreef jogy het volgende:
[..]
Nee, maar misschien zijn dit de eerste tekenen van bekrot en heb je morgen allen nog gruis in je mond.
Ja hoor, je gaat er niet dood aan gelukkig.quote:
tik eerst 5 jägermeister weg, dan gewoon doordrinken.quote:Op donderdag 1 juni 2006 20:15 schreef MarkNMGN het volgende:
Ik kom hier voor deskundig advies.
Ik ben dus bier aan het drinken, maar bij elke slok doet het pijn aan mijn kies linksonder.
Is mijn vulling er nu uit
Fobie voor vrijdag de dertiende.quote:
Ja, trouwens.quote:Op donderdag 1 juni 2006 20:12 schreef Misstique het volgende:
Mag ik hier even zeggen dat ik van Chowi hou?
Buhbyequote:Op donderdag 1 juni 2006 20:23 schreef Chowi het volgende:
Nu ga ik echt. Doei.
Je was gestopt, toch?quote:
heb je het tegen mij?quote:Op donderdag 1 juni 2006 20:21 schreef Chowi het volgende:
Neem eens een fatsoenlijke avatar, jongetje.
Hoe kom je aan mijn peuken?!quote:
Shit, ik val door de mand.quote:
Dat is heul nie zo! Alleen zie je het nu aan de voorkant van de monitor, jouw kant. En normaal zit ze natuurlijk aan de andere kant van de monitor en wordt het op de achterkant van het scherm geprojecteerd en dan klopt het weer wel vanwege de spiegelbrekingsfluxindexificatie.quote:Op donderdag 1 juni 2006 20:35 schreef mcDavid het volgende:
sinds wanneer zetten ze die tekst trouwens in spiegelbeeld op de pakjes?
Wil je me iets duidelijk maken!quote:
Oh. Misschien moet ik toch eens een TFT monitor kopen dan.quote:Op donderdag 1 juni 2006 20:37 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Dat is heul nie zo! Alleen zie je het nu aan de voorkant van de monitor, jouw kant. En normaal zit ze natuurlijk aan de andere kant van de monitor en wordt het op de achterkant van het scherm geprojecteerd en dan klopt het weer wel vanwege de spiegelbrekingsfluxindexificatie.
Hoi.quote:Op donderdag 1 juni 2006 20:23 schreef Chowi het volgende:
Nu ga ik echt. Doei.
Nou?quote:
Bos en hei-de.quote:Op donderdag 1 juni 2006 20:39 schreef Misstique het volgende:
Het wordt trouwens beter weer dit weekend zeggen ze!
Had ik al gezegd dat ik je heul lief vind?quote:
Hallo.quote:
Nee, maar ik zie ook het verband met m'n sigaretten niet.quote:Op donderdag 1 juni 2006 20:41 schreef Misstique het volgende:
[..]
Had ik al gezegd dat ik je heul lief vind?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Er is ook geen verband, je haalt dingen in je hoofd.quote:Op donderdag 1 juni 2006 20:41 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Nee, maar ik zie ook het verband met m'n sigaretten niet..
Jong oranje zal wel gewonnen hebben ofzoquote:Op donderdag 1 juni 2006 20:49 schreef Misstique het volgende:
Eén of andere eikel zit hier vuurwerk af te steken.
toeval of niet, gisteravond rond deze tijd, hoorde ik dat hier ook!quote:Op donderdag 1 juni 2006 20:49 schreef Misstique het volgende:
Eén of andere eikel zit hier vuurwerk af te steken.
Je bent stiekem mijn buurman?quote:Op donderdag 1 juni 2006 20:52 schreef mcDavid het volgende:
[..]
toeval of niet, gisteravond rond deze tijd, hoorde ik dat hier ook!
Gisteren dus ook al...quote:
De sjonnies!quote:
Neah, Rebel vindt t niet zo fijn.quote:Op donderdag 1 juni 2006 21:05 schreef Dagonet het volgende:
Morgen vuurwerk teruggooien.
Wie zegt dat je het aan moet steken?quote:
Ik kan ze niet zien.quote:Op donderdag 1 juni 2006 21:11 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Wie zegt dat je het aan moet steken?.
Heb je al een blik geworpen op de eikels?
Verdieping hoger?quote:
Ze zijn in de steeg achter het huis.quote:
Ah, da's lastig ja.quote:Op donderdag 1 juni 2006 21:20 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ze zijn in de steeg achter het huis.
Durf ik niet.quote:Op donderdag 1 juni 2006 21:33 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ah, da's lastig ja.
[afbeelding]!
Stuur de spinnen op ze af!
I don't think so, Terquote:Op donderdag 1 juni 2006 21:51 schreef Dagonet het volgende:
Hugh is tof.
En Mt? Rowan Atkinson gaat ons inzegenen.
Mag ik er dan alsjebliéft bij zijn?quote:Op donderdag 1 juni 2006 21:51 schreef Dagonet het volgende:
Hugh is tof.
En Mt? Rowan Atkinson gaat ons inzegenen.
Niet?quote:
Neen, ik wil iemand die op zn minst mn naam kan uitspreken.quote:
Pfff, een voor- en een achternaam, jij hebt neits om je zorgen over te maken. Ik heb drie voornamen.quote:Op donderdag 1 juni 2006 21:59 schreef Misstique het volgende:
[..]
Neen, ik wil iemand die op zn minst mn naam kan uitspreken.
Je PIquote:
Is er wat mis met die PI dan?quote:Op donderdag 1 juni 2006 22:00 schreef Talietje het volgende:
[..]
Je PI.
Ik dacht dat je me lief vond.
Echter zijn die allemaal uitspreekbaar voor Rowan, mijn achternaam niet.quote:Op donderdag 1 juni 2006 22:00 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Pfff, een voor- en een achternaam, jij hebt neits om je zorgen over te maken. Ik heb drie voornamen.
Mis-tiek.quote:Op donderdag 1 juni 2006 21:59 schreef Misstique het volgende:
[..]
Neen, ik wil iemand die op zn minst mn naam kan uitspreken.
Je begint een zin met 'echter'.quote:Op donderdag 1 juni 2006 22:02 schreef Misstique het volgende:
[..]
Echter zijn die allemaal uitspreekbaar voor Rowan, mijn achternaam echter niet.
Ik plaag je maar hoor.quote:Op donderdag 1 juni 2006 22:01 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Is er wat mis met die PI dan? [afbeelding].[afbeelding].[afbeelding].
[afbeelding]!
Ik wist dat je dat zou opmerken.quote:
Daar zit wat in...quote:En tuuk wel. Je maakt er zoiets van als waar je in het buitenland gewoond hebt.
Pet hatequote:Op donderdag 1 juni 2006 22:07 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik wist dat je dat zou opmerken..
I know.quote:Daar zit wat in...
Slaap welquote:Op donderdag 1 juni 2006 22:18 schreef Janetje het volgende:
Slapen.
Noooooooquote:Op donderdag 1 juni 2006 22:18 schreef Janetje het volgende:
Slapen.
Ik wissel je wel af.quote:Op donderdag 1 juni 2006 22:18 schreef Janetje het volgende:
Slapen.
Whehehe.quote:Op donderdag 1 juni 2006 22:33 schreef Dagonet het volgende:
That's my cue.
Whehehe².quote:
quote:Op donderdag 1 juni 2006 22:36 schreef mcDavid het volgende:
hebben jullie ook wel eens, dat je denkt 'wat is het donker op de gang!', en dat je vervolgens met een knal tegen de deur op loopt?
Ik zou niet durven.quote:Op donderdag 1 juni 2006 22:36 schreef Dagonet het volgende:
Noem je mij nu 'het'?
Ook een peren-ijsje?quote:Op donderdag 1 juni 2006 22:36 schreef Chowi het volgende:
Ik heb nog steeds last van mijn keel. En van mijn kuit. En van mijn, eh, wenkbrauwen. Ik heb eigenlijk overal last van.
quote:Op donderdag 1 juni 2006 22:38 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Ook een peren-ijsje?
(daarvoor liep ik naar de keuken, dus)
laat ook maar!quote:
Kusjequote:Op donderdag 1 juni 2006 22:36 schreef Chowi het volgende:
Ik heb nog steeds last van mijn keel. En van mijn kuit. En van mijn, eh, wenkbrauwen. Ik heb eigenlijk overal last van.
Ik hou niet eens van peren-ijsjes!quote:
Wat is een i eigenlijk een kleine, makkelijk over het oog te ziene letter.quote:Op donderdag 1 juni 2006 22:36 schreef Chowi het volgende:
Ik wel, ik wel, ik wel!!!quote:
Ik doe mijn wenkbrauwen nóóit meer epileren, weet je dat?quote:
Ik wáchtte gewoon op zo'n reactie.quote:Op donderdag 1 juni 2006 22:41 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Wat is een i eigenlijk een kleine, makkelijk over het oog te ziene letter.
Here, take mine.quote:
Verkeerde methode.quote:Op donderdag 1 juni 2006 22:41 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik doe mijn wenkbrauwen nóóit meer epileren, weet je dat?
I aim to please.quote:
Ik heb het altijd al zo gedaan. Wat is dan de juiste methode?quote:
Here, take his.quote:
Harsen.quote:Op donderdag 1 juni 2006 22:44 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik heb het altijd al zo gedaan. Wat is dan de juiste methode?.
en altijd al pijn gehadquote:Op donderdag 1 juni 2006 22:44 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik heb het altijd al zo gedaan. Wat is dan de juiste methode?.
Aardbeienijsjes.quote:Op donderdag 1 juni 2006 22:42 schreef mcDavid het volgende:
[..]je hebt geen smaak!
ik heb overigens ook aardbijen- en sinaasappel ijsjes.
quote:Op donderdag 1 juni 2006 22:45 schreef mcDavid het volgende:
*ijsje dat oorspronkelijk voor Ch. bedoelt was nu aan Mt. geeft.
quote:
z0mg.quote:
Wahacht! Zie je mijn naam er niet op staan? Céé-háá? Hm?quote:Op donderdag 1 juni 2006 22:47 schreef mcDavid het volgende:
wtfik eet dat ijsje van Ch. gewoon zelf op!
en ik zal nu beter oppassen voor de deur
helaas pindakaasquote:Op donderdag 1 juni 2006 22:47 schreef Chowi het volgende:
[..]
Wahacht! Zie je mijn naam er niet op staan? Céé-háá? Hm?
Afblijven, dus.
quote:Op donderdag 1 juni 2006 22:48 schreef Chowi het volgende:
Oh. Mijn oom heeft om half tien weer zo'n aanval gehad.
...
STFU.quote:
Die vond ik echt niet grappig!quote:Op donderdag 1 juni 2006 22:50 schreef mcDavid het volgende:
[..]
nu staan we quite, je krijgt je ijsje!
Hommmmquote:Op donderdag 1 juni 2006 22:51 schreef rompompom het volgende:
Kuit is/zijn visseneitjes, dat wisten jullie toch?
quote:
Kaviaar.quote:Op donderdag 1 juni 2006 22:51 schreef rompompom het volgende:
Kuit is/zijn visseneitjes, dat wisten jullie toch?
Toffe nagellakquote:
klopt. Jogy heeft je geneukt, dat zeiden ze er niet bij!quote:Op donderdag 1 juni 2006 22:56 schreef Malawi het volgende:
Ik hoor net dat er gelogen is op Fok!radio. Kan iemand dat verifieren dan wel ontkennen?![]()
Waar ging het over?quote:Op donderdag 1 juni 2006 22:56 schreef Malawi het volgende:
Ik hoor net dat er gelogen is op Fok!radio. Kan iemand dat verifieren dan wel ontkennen?![]()
Welke heb je gekeken?quote:
Wie de fuk ís Malawi, anyways?quote:Op donderdag 1 juni 2006 22:58 schreef mcDavid het volgende:
[..]
over de meeting, waar jogy en malawi "getongd" zouden hebben.
O. Boeiend.quote:Op donderdag 1 juni 2006 22:58 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Been there, done that.quote:
Weet ik niet, maar ze heeft wél een toffe avaquote:
Zozo, die hebben de grenzen van de beschaving even opgezocht.quote:Op donderdag 1 juni 2006 22:58 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Oh, heb ik ook een groot deel van gekeken. Maar ik vond hem te lang duren en toen heb ik de televisie uitgezet.quote:Op donderdag 1 juni 2006 23:00 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Four Weddings And A Funeral was net op tv.
Met jogy?quote:
Tuurlijk!quote:
Was t wat?quote:
ligt er maar net aan wat je "beschaving" noemt, he!quote:Op donderdag 1 juni 2006 23:02 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Zozo, die hebben de grenzen van de beschaving even opgezocht.
Hm-hmm. Ik zou het zo weer doen.quote:
Hij ging trouwen met duckface maar heeft de bruiloft afgeblazen omdat Carrie gescheiden bleek te zijn en naar de bruiloft kwam.quote:Op donderdag 1 juni 2006 23:02 schreef Chowi het volgende:
[..]
Oh, heb ik ook een groot deel van gekeken. Maar ik vond hem te lang duren en toen heb ik de televisie uitgezet..
Okay olay,olayquote:Op donderdag 1 juni 2006 22:57 schreef mcDavid het volgende:
klopt. Jogy heeft je geneukt, dat zeiden ze er niet bij!
Ik vind dat je je kind "Henk" moet noemen!quote:Op donderdag 1 juni 2006 23:08 schreef Misstique het volgende:
Ik heb vreetaanvallen, volgens mij ben ik zwanger.
Verrassende ontknoping.quote:Op donderdag 1 juni 2006 23:08 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Hij ging trouwen met duckface maar heeft de bruiloft afgeblazen omdat Carrie gescheiden bleek te zijn en naar de bruiloft kwam.
Waardeloze naam, nee dus.quote:Op donderdag 1 juni 2006 23:09 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik vind dat je je kind "Henk" moet noemen!
Harry?quote:
WTF!quote:Op donderdag 1 juni 2006 23:08 schreef Misstique het volgende:
Ik heb vreetaanvallen, volgens mij ben ik zwanger.
"Hij zat er niet eens in!"quote:
Een meisje!quote:
Ok, dit is nog wel even een post waard:quote:
The horrorquote:Op donderdag 1 juni 2006 22:41 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik doe mijn wenkbrauwen nóóit meer epileren, weet je dat?
Je had je mail nog niet gelezen?quote:
Ik epileer de jouwe wel.quote:
Harriette!quote:
Mijne nietquote:Op donderdag 1 juni 2006 23:16 schreef Chowi het volgende:
Oh! Mijn telefoon staat al meer dan een maand uit. Tof hè?.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PS4 online: micro_nl
quote:Op donderdag 1 juni 2006 23:26 schreef guitarist.nl het volgende:
Mijne staat 24/7 aanje zou je telefoon maar moeten rebootenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
heel af en toequote:Op donderdag 1 juni 2006 23:27 schreef mcDavid het volgende:
[..]
je zou je telefoon maar moeten rebooten
Guitarist.nlquote:Op donderdag 1 juni 2006 23:41 schreef Litso het volgende:
Litso.com
kwam ik zojuist toch een MSN+ geluid tegen, met een gitaardeuntje met zang erbij. de tekst: "litso, is alles goed met jou? Litso! alles goed met jou?"quote:Op donderdag 1 juni 2006 23:41 schreef Litso het volgende:
Litso.
Die luister ik dagelijks.quote:Op donderdag 1 juni 2006 23:45 schreef mcDavid het volgende:
[..]
kwam ik zojuist toch een MSN+ geluid tegen, met een gitaardeuntje met zang erbij. de tekst: "litso, is alles goed met jou? Litso! alles goed met jou?"
Nee.quote:Op donderdag 1 juni 2006 23:48 schreef mcDavid het volgende:
[..]
is dat deuntje nou Hit the road jack of niet?
ok, dan had ik het toch goed!quote:
Doping??quote:Op donderdag 1 juni 2006 23:50 schreef mcDavid het volgende:
[..]
jij enig idee waar die site over gaat?
Zou best kunnen. De prestaties van de japanse schaatsers in aanmerking nemend.quote:Op donderdag 1 juni 2006 23:52 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Doping??
[afbeelding]
http://mcdavid.co.jp/image/botan101.gif
quote:Op vrijdag 2 juni 2006 00:06 schreef Janetje het volgende:
Ik cam met biz.
Ik wil ookquote:Op vrijdag 2 juni 2006 00:06 schreef Janetje het volgende:
Ik cam met biz.
Kijk.. zo maakt ze haar voorkeur duidelijk he..quote:Op vrijdag 2 juni 2006 00:07 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
en tegen mij zegt ze dat haar pc raar deed
quote:Op vrijdag 2 juni 2006 00:07 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
en tegen mij zegt ze dat haar pc raar deed
Melk ??quote:Op vrijdag 2 juni 2006 00:16 schreef Litso het volgende:
Tietbier.
misschien moet je het ff tekenenquote:Op vrijdag 2 juni 2006 00:16 schreef Litso het volgende:
Tietbier.
Gátver..quote:
Ja en dan stopt ze die lollie er in en is der bek vol, en dan ?quote:Op vrijdag 2 juni 2006 00:49 schreef rompompom het volgende:
[..]
Als je je mondje nou eens zo houdt als je PI
woopsquote:Op vrijdag 2 juni 2006 00:07 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]en tegen mij zegt ze dat haar pc raar deed
Trek maar een nummertjequote:
Hihiquote:
Zo zou ik reageren ja.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 00:50 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja en dan stopt ze die lollie er in en is der bek vol, en dan ?
Dirty old mannnn.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 00:49 schreef rompompom het volgende:
[..]
Als je je mondje nou eens zo houdt als je PI
Easy there Bessy.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 01:00 schreef clumsy_clown het volgende:
STEM IK GODVERREDOMME IN, VALT HET STIL AAN HET MANNELIJK FRONT.
Heb je een lollie?quote:Op vrijdag 2 juni 2006 01:04 schreef Litso het volgende:
Maargoed. Zal ik me dan maar opofferen?
sorryquote:Op vrijdag 2 juni 2006 01:00 schreef clumsy_clown het volgende:
STEM IK GODVERREDOMME IN, VALT HET STIL AAN HET MANNELIJK FRONT.
Fotoooooooooooooooooooooooooooooooooooo.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 01:08 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
sorry
ik heb m'n nieuwe gitaar vandaag gehaald![]()
![]()
Ik heb alleen een brakke webcam dus je ziet het niet echt goedquote:Op vrijdag 2 juni 2006 01:09 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Fotoooooooooooooooooooooooooooooooooooo.
Gitaristentopic Nr. 57 Waar men veel last van GAS heeft!!quote:Op vrijdag 2 juni 2006 01:09 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik heb alleen een brakke webcam dus je ziet het niet echt goed![]()
Ik weet niets van gitaren maar hij ziet er wel cool uitquote:Op vrijdag 2 juni 2006 01:11 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Gitaristentopic Nr. 57 Waar men veel last van GAS heeft!!
daar staan er een aantal
Mooi.quote:
quote:Op vrijdag 2 juni 2006 01:12 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik weet niets van gitaren maar hij ziet er wel cool uit.
[..]
Mooi.
"Flowen"quote:Op vrijdag 2 juni 2006 01:35 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Wees blij swa, jij kan tenminste nog jonge chickies flowen.
Ik hoorde het vandaag achter me. "Tsssssj, hij probeerde mij te flowen, wat dentie wel niet". Hihi.quote:
Als ik inderdaad aangenomen word bij de McD zal ik nog veel van dat soort taalgebruik horenquote:Op vrijdag 2 juni 2006 01:39 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik hoorde het vandaag achter me. "Tsssssj, hij probeerde mij te flowen, wat dentie wel niet". Hihi.
Hmm, nieuwe slang. Als het nou was dat je iemand láát flowen, dan kan ik het nog begrijpen!quote:Op vrijdag 2 juni 2006 01:39 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik hoorde het vandaag achter me. "Tsssssj, hij probeerde mij te flowen, wat dentie wel niet". Hihi.
"Buffer overflow"quote:Op vrijdag 2 juni 2006 01:44 schreef rompompom het volgende:
[..]
Hmm, nieuwe slang. Als het nou was dat je iemand láát flowen, dan kan ik het nog begrijpen!
Ja? Ik niet.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 01:44 schreef rompompom het volgende:
[..]
Hmm, nieuwe slang. Als het nou was dat je iemand láát flowen, dan kan ik het nog begrijpen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |