ah gelukkigquote:Op vrijdag 9 juni 2006 08:55 schreef RedFever007 het volgende:
Even over won/lost/draw ge'google' met cijfers![]()
Ik hoorde laatst iemand die zij dat die cijfers staan voor het aantal malen dat mensen boven je hebben gestaan in de uitslag.
Stel 20 deelnemers en jij bent 5e. Dan zou er staan bij:
Win = 15
Draw = 0
Lost = 4
Dat klikt ook logischer![]()
Bij welk land staat die server ingedeeld?quote:Op vrijdag 9 juni 2006 11:02 schreef JumperJack het volgende:
[..]
-edit- lol dat gaat snel op de KTD EXP OFFI! server99 mensen die tegelijk spelen
![]()
![]()
Je hebt 100% gelijkquote:Op vrijdag 9 juni 2006 11:02 schreef JumperJack het volgende:
[..]
en draw is toch niet gefinished ofzo![]()
tsjaaaaaa... als je een beetje goed bent in de NADEO-expert training banen (G,H,I) en je hebt een rank die slechter is dan 2500 ongeveer, dan zit je daar helemaal goedquote:Op vrijdag 9 juni 2006 11:06 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Bij welk land staat die server ingedeeld?
*nieuwsgierig wordt
GERquote:Op vrijdag 9 juni 2006 11:06 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Bij welk land staat die server ingedeeld?
*nieuwsgierig wordt
Ow, dat wordt dus een walk in the park voor mequote:Op vrijdag 9 juni 2006 11:08 schreef JumperJack het volgende:
[..]
tsjaaaaaa... als je een beetje goed bent in de NADEO-expert training banen (G,H,I) en je hebt een rank die slechter is dan 2500 ongeveer, dan zit je daar helemaal goed(DUI/GER)
-edit- als je een rank van iets van 50000 hebt en je wint daar heb je gelijk iets van 300-400 punten in één ronde, maar daarvoor moet je wel in de top5 komen en de server moet aardig vol zittenals je in de top20 komt met zo'n rank haal je al gauw 50-150 punten binnen
![]()
quote:Op vrijdag 9 juni 2006 11:10 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Ow, dat wordt dus een walk in the park voor me
Dat gezeik van die KLB ers altijdquote:Op vrijdag 9 juni 2006 11:11 schreef JumperJack het volgende:
[..]
![]()
maar wat doet een klager/klaagbaker eigenlijk in GAM![]()
![]()
Ik ben meer een user die overal komt en in KLB modquote:Op vrijdag 9 juni 2006 11:11 schreef JumperJack het volgende:
[..]
![]()
maar wat doet een klager/klaagbaker eigenlijk in GAM![]()
![]()
lol. en wie zag ik daar net op KTDquote:Op vrijdag 9 juni 2006 11:27 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Ik ben meer een user die overal komt en in KLB mod
Ik ging als een speer. Ya heard?quote:
vind custombanen ook leuker, vind bijvoorbeeld de banen op linksmai echt enorme leuke tracks, alleen jammer dat ik daar vanaf gekicked wordtquote:Op vrijdag 9 juni 2006 12:54 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Ik ging als een speer. Ya heard?. Leuke servert wel maar custom banen zijn écht meer mijn ding
Aan de tijden van je screen te zien kunnen fokkers daar idd lekker hoog eindigen. Jammer dat mn eigen ranking veel te hoog is om uberhaupt toegelaten te wordenquote:Op vrijdag 9 juni 2006 23:42 schreef JumperJack het volgende:
en wat nog grappiger is is dat The Lauch van Ganjarider en Moving Power van Panis ook voorbij kwamen. 2e en 3e geworden, maar Fok!kers zouden daar uberhaupt erg hoog scoren!!!![]()
Ik zie iemand met ranking 22330.....dat is zelfs nog hoger dan mijn rankingquote:Op vrijdag 9 juni 2006 23:58 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Aan de tijden van je screen te zien kunnen fokkers daar idd lekker hoog eindigen. Jammer dat mn eigen ranking veel te hoog is om uberhaupt toegelaten te worden(met mn 12.000+)
en die heeft ook een keer eerste gestaan, en toen was die hawk er nog niet (van WR 49) en hij had ff 200 punten binnengehaaldquote:Op zaterdag 10 juni 2006 00:25 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Ik zie iemand met ranking 22330.....dat is zelfs nog hoger dan mijn ranking(zit zelf rond de 19000)
quote:Op zaterdag 10 juni 2006 09:50 schreef Oldbie het volgende:
Skyscraper is echt te irritant!! De rest bekijk ik later wel.....
Ik ga motor rijden
loopt the lauch vast bij jou?!? net als bij florentina bij velen toen... gek, heb nog nooit zo'n baan gehad...quote:Op zaterdag 10 juni 2006 17:08 schreef Fittslickare het volgende:
The Launch loopt bij mij vast. Dus een nee vote van mij.
Skyscraper is wel leuk dus een ja, alhoewel deze behoorlijk kan lagge voor sommigen denk ik..
De rest kijk ik zometeen even naar.
je klinkt als een echte linksmaierquote:Op zaterdag 10 juni 2006 17:22 schreef Fir3fly het volgende:
Godver, er zitten gewoon meer dan 5 man met een ranking <10000 in die linksmai server, hoe kunnen de goeie spelers er nou ooit inkomen![]()
Ik denk het niet, op xtreme staan een hele hoop kutbanen.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 17:41 schreef JumperJack het volgende:
[..]
ach ik zit toch ook alleen nog maar op linksmai te spelen, maar dan de andere versie. Fun2. is eigenlijk de trackkeuze van beide linksmai's hetzelfde![]()
op Fun2 staan voor de helft banen van ganjarider, irondragons, andree en andere enorm leuke banen, en voor de andere helft erg leuke tracks van voor mij onbekende makers (zie pollsquote:Op zaterdag 10 juni 2006 17:56 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ik denk het niet, op xtreme staan een hele hoop kutbanen.
Oh, maar zo erg is het niet hoor. Er staan ook een hele hoop leuke banen op.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 18:03 schreef JumperJack het volgende:
[..]
=> lacht firefly uit om zijn hoge rank, en de reden dat hij op de kutserver moet spelen voor zijn punten![]()
![]()
quote:Op zaterdag 10 juni 2006 18:11 schreef Evil_Koekje het volgende:
Omg, ik heb somehow heel vaag een cut gevonden in Space Oddisey.
Heb een tijd van 36 nogwat. Ik had geen tijd meer om een volle ronde te rijden, dus toen hing ik op de kop in een loop ofzo, en het leek me leuk daar maar uit te springen, toen kwam ik weer op de baan en reed ik door. Stond er bij 't checkpoint -22 oid, dus ik doorrijden in de veronderstelling dat ik wel een check gemist heb, niet dus.
Weet ik zo niet, zal ff kijken of ie me weer lukt vanavond. Ik vond al dat ik vanuit de loop echt mooi weer op de baan landde.quote:
Ik krijg dat niet afgeleerd denk ik, om meteen op enter te rammen bij een klein foutjequote:Op zaterdag 10 juni 2006 19:33 schreef Oldbie het volgende:
Op enter rammen om te restarten is funest. Dan stap je namelijk uit de race. Het volgend rondje mag je dan weer meedoen. Je krijgt dan geen punten
Ik heb gisteren op een rouns server gezeten en ik lag er ook om de haverklap uitquote:Op zaterdag 10 juni 2006 20:09 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Ik krijg dat niet afgeleerd denk ik, om meteen op enter te rammen bij een klein foutje
lol wat was je snelste tijd op Brown Stains??quote:Op zaterdag 10 juni 2006 20:44 schreef Oldbie het volgende:
LOL. Ik ga net weer naar de UK rounds server. Daar hebben ze een jukebox functie. Je kan een track aanvragen.....ik vraag Brown Stains aan en win drie keer achter elkaar.....weer 55,27 punten rijker.
Toen ben ik maar weer weggegaan want verder ben ik toch kansloos
Geen idee eigenlijk. Het gaat er gewoon om dat je als eerste over de finish komt. Ik heb niet echt op mijn tijd gelet. De derde race kwam ik wel met 0,02 voorsprong over de finish. Nummer 2 was ranked 618quote:Op zaterdag 10 juni 2006 20:55 schreef JumperJack het volgende:
[..]
lol wat was je snelste tijd op Brown Stains??![]()
Doelloos, omg, nog veel mee geraced in het begin (in de GoT clanquote:Op zaterdag 10 juni 2006 22:07 schreef JumperJack het volgende:
!!!!!!!!!!!!!!!
leroy is nu gewoon 3e van NL![]()
en de volgende die hij in aan het halen is is ZondagsRijder Doelloos
![]()
![]()
EN HIJ IS GEWOON 60e VAN DE WERELD![]()
quote:[Fok!]JumperJack: ey mijn baan
[Fok!]Lynx666: nu ga ik winnen
[Fok!]Lynx666 is retired
* [Fok!]JumperJack krijgt lachstuip van hier tot Tokyo
[Fok!]Lynx666: ALSJH.sfjdfjdfdfdgbnggfgjfnv
NOG BETER!?! *rolleyes* *ultime verwaandheid* *enorme bluf*quote:Op zaterdag 10 juni 2006 22:53 schreef Silentuz het volgende:
[..]
Doelloos, omg, nog veel mee geraced in het begin (in de GoT clan) die gast is TE goed. jammer dat jongens als GoT_BoB en Jazz niet meer rijden. dat was echt niveau leroy/JJ en beter
![]()
quote:Op zaterdag 10 juni 2006 23:25 schreef JumperJack het volgende:
![]()
![]()
(op oldbies nieuwe rounds-server
)
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
owww. lach nu nog na...![]()
![]()
doellos viel nog wel mee, maar jazz was echt zeer ernstig goed. Toen ik begon op Fok! (met TMN dan) vroeg ik me nog af of jij hem was (had Jack in mn hoofd ipv Jazz) Maar serieus, die gast was echt TE goed gewoon.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 23:25 schreef JumperJack het volgende:
NOG BETER!?! *rolleyes* *ultime verwaandheid* *enorme bluf*![]()
![]()
argh. ik krijg op die Linksmai Fun2 server alleen maar 20 punten zelfs als ik gewoon eerste wordt. mijn rank is iig ongeveer 1500 inmiddelsquote:Op zondag 11 juni 2006 11:16 schreef Fir3fly het volgende:
Bah, krijg maar 20 punten op linksmai als ik win![]()
Zo kom ik nooit hoger, als alle goede spelers er zijn zit ie natuurlijk vol![]()
Dus je bent in UK Rounds geweest?quote:Op zondag 11 juni 2006 11:45 schreef JumperJack het volgende:
[..]
argh. ik krijg op die Linksmai Fun2 server alleen maar 20 punten zelfs als ik gewoon eerste wordt. mijn rank is iig ongeveer 1500 inmiddels![]()
en op die andere linksmai kom je echt nooit terecht...![]()
en die roundsserver van oldbie is echt te gekdie britse roundsserver is ook goed, alleen jammer dat daar ZO ONGELOFELIJK VEEL tiny-tech tracks op staan
op brown stains iig eerste geworden
en het NR2. record daar te pakken gekregen
![]()
het was gisterenavond hoor, samen met lynx, daarna zijn we naar jouw roundsserver gegaan omdat we daar er niets van bakten op al die tiny techsquote:Op zondag 11 juni 2006 12:00 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Dus je bent in UK Rounds geweest?
Shit, ik wou net gaan en Brown Stains aanvragen maar dan zullen ze wel denken: Dar heb je zo'n Fokking Fokker met Brown Stains
Ik wacht nog wel even
quote:Op zondag 11 juni 2006 13:11 schreef JumperJack het volgende:
[..]
het was gisterenavond hoor, samen met lynx, daarna zijn we naar jouw roundsserver gegaan omdat we daar er niets van bakten op al die tiny techs![]()
maar ben je dan ook van plan om een jukebox te maken op de RSA Time Attack serverals dat zo zou zijn dan zou ik dat echt te gek vinden
![]()
Ja dusquote:Op zondag 11 juni 2006 00:23 schreef Oldbie het volgende:
Jukebox kan wel op een time attack server. Ik heb geprobeerd deze te installeren maar dat is niet gelukt. De maker van de plugin is bezig een nieuwe versie te schrijven en daar zit ik dus op te wachten. Zolang deze er niet is, is er geen jukebox.
quote:
quote:Op zondag 11 juni 2006 14:04 schreef JumperJack het volgende:
very long & very boring :p deze is echt ongelofelijk saai, hoef hem niet eens te proberen om tot die conclusie te komen![]()
(het bekijken van de screen ervan is al meer dan genoeg
)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |