Het zijn voornamelijk homo's die hier posten.quote:Op donderdag 1 juni 2006 15:09 schreef Stofje het volgende:
Ik ga deze reeks eens een deeltje volgen. Aan de TT te zien is er geen drol aan, maar er moet toch iets zijn.
Het zou weinig uitmaken, lieverd.quote:Op donderdag 1 juni 2006 15:13 schreef Stofje het volgende:
Oh. Zou je in dat geval even al mijn posts willen verwijderen?
Whehehehe.quote:Op donderdag 1 juni 2006 15:09 schreef Stofje het volgende:
Afspraken via MSN. Praat me er niet van.
Ik vind penissen geil.quote:
Hoe staat het met de aandelen?quote:Op donderdag 1 juni 2006 15:18 schreef eL. het volgende:
En Jee.
Ze fluctureren vooral.quote:Op donderdag 1 juni 2006 15:24 schreef NJ het volgende:
Hoe staat het met de aandelen?
Vandaag zon dan maar hè.quote:Op donderdag 1 juni 2006 15:32 schreef NJ het volgende:
Na regen komt zonneschijn. Ofzo.
4? Hier is het toch zeker 7. En in het zonnetje makkelijk 12...quote:Op vrijdag 2 juni 2006 07:07 schreef Dave het volgende:
Zon buiten. En 4 graden.
Geen geile neukseks met Barra dus?quote:Op vrijdag 2 juni 2006 08:22 schreef Dave het volgende:
Daar gaat m'n afspraakje van vanavond.
Dus morgen sla je je slag?quote:Op vrijdag 2 juni 2006 09:59 schreef Dave het volgende:
[..]
Nee, nog niet. Ik laat 'm eerst even rustig aan het idee wennen..
Hij leest dit vast niet. Hij is hier zo weinig...quote:Op vrijdag 2 juni 2006 10:30 schreef Dave het volgende:
Ssshhhhh.
En ben je al aan het idee gewend?quote:Op vrijdag 2 juni 2006 13:19 schreef NJ het volgende:
*Bijgelezen.
Wie was er eerder op Fok.... jij of deze topic-reeks?quote:
quote:Op zaterdag 3 juni 2006 21:38 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:
[..]
Wie was er eerder op Fok.... jij of deze topic-reeks?![]()
mcDavid!quote:Op dinsdag 6 juni 2006 09:40 schreef mcDavid het volgende:
Dave! Goedemorgen, rakker!
van hetzelfde!quote:Op dinsdag 6 juni 2006 09:40 schreef Dave het volgende:
Hihihi hahaha hohoho huhuhu, hihihi hahaha hohoho huhuhu, hihihi hahaha hohoho huhuhu, hihihi hahaha hohoho huhuhu, hihihi hahaha hohoho huhuhu, hihihi hahaha hohoho huhuhu, hihihi hahaha hohoho huhuhu, hihihi hahaha hohoho huhuhu, hihihi hahaha hohoho huhuhu, hihihi hahaha hohoho huhuhu, hihihi hahaha hohoho huhuhu, hihihi hahaha hohoho huhuhu, hihihi hahaha hohoho huhuhu, hihihi hahaha hohoho huhuhu, hihihi hahaha hohoho huhuhu, hihihi hahaha hohoho huhuhu, hihihi hahaha hohoho huhuhu, hihihi hahaha hohoho huhuhu, hihihi hahaha hohoho huhuhu, hihihi hahaha hohoho huhuhu, hihihi hahaha hohoho huhuhu, hihihi hahaha hohoho huhuhu, hihihi hahaha hohoho huhuhu, hihihi hahaha hohoho huhuhu, hihihi hahaha hohoho huhuhu, hihihi hahaha hohoho huhuhu, hihihi hahaha hohoho huhuhu, hihihi hahaha hohoho huhuhu, hihihi hahaha hohoho huhuhu, hihihi hahaha hohoho huhuhu, hihihi hahaha hohoho huhuhu, hihihi hahaha hohoho huhuhu, hihihi hahaha hohoho huhuhu, hihihi hahaha hohoho huhuhu, hihihi hahaha hohoho huhuhu, hihihi hahaha hohoho huhuhu, hihihi hahaha hohoho huhuhu, hihihi hahaha hohoho huhuhu.
quote:
Dat hangt helemaal van het soort zadel af...quote:Op woensdag 7 juni 2006 07:46 schreef Dave het volgende:
Da's niet zo best voor de genitaliën.
Op de stang zitten? AU! Hou je van SM of zo?quote:Op woensdag 7 juni 2006 08:00 schreef Dave het volgende:
Ik denk dat alleen geen zadel goed is voor de familiejuwelen..
Die foto is wat aan de oude kant. Maar verder schijnt dat nog steeds een van mijn sterkere punten te zijn.quote:Op woensdag 7 juni 2006 08:30 schreef Dave het volgende:
Mooi zo. En nog steeds een lekker kontje zie ik..
Dat zeg je niet tegen een getrouwde man Davequote:Op woensdag 7 juni 2006 08:36 schreef Dave het volgende:
Ik zeg maar zo: tijd voor een nieuwe foto!
Nee ikquote:
Sorry, ik was maar 3 jaar eerder. En anders had dit topic vast 'Goedemorgen, masterdave.' geheten.quote:
Ik stuur haar wel even deze kant op.quote:Op woensdag 7 juni 2006 08:37 schreef Dave het volgende:
Je vrouw heeft er vast geen moeite mee!
Maar ik ben een MASTERdave, dat staat uiteraard ver boven een "normale" dave.quote:Op woensdag 7 juni 2006 08:41 schreef Dave het volgende:
[..]
Sorry, ik was maar 3 jaar eerder. En anders had dit topic vast 'Goedemorgen, masterdave.' geheten..
't Is dat je er neukbaar uitziet.quote:Op woensdag 7 juni 2006 08:45 schreef masterdave het volgende:
[..]
Maar ik ben een MASTERdave, dat staat uiteraard ver boven een "normale" dave.
Ik snap de grap nie helemaal eigenlijk, maar ik ruk me helemaal suf and proud of it.quote:Op woensdag 7 juni 2006 08:43 schreef Marble het volgende:
Masturdave, Dave. Anders rijmt het niet op 'masturbate'. Rijmt het niet!
Prima, hij is lekkerder dan ooit tevoren.quote:Op woensdag 7 juni 2006 08:44 schreef Dave het volgende:
Goed plan.
"Mevrouw Knut, ik wil graag een recente foto van de kont van uw man. Wat vind u daarvan?"
quote:
quote:
Ik moet in pak naar mijn werk tegenwoordigquote:Op woensdag 7 juni 2006 09:06 schreef NJ het volgende:
Leuke broek, Knut.
Is toch zat keus dan, Mantelpak, Trainingspak, Schoolpak, Melkpak, zwempak en ga zo maar door joh!quote:Op woensdag 7 juni 2006 09:08 schreef Knut het volgende:
[..]
Ik moet in pak naar mijn werk tegenwoordigDus mijn stoere spijkerbroeken draag ik nog amper
Nou ja zeg. Teveel van het goede. Voor mij?quote:Op woensdag 7 juni 2006 08:54 schreef Silmarwen het volgende:
Ik zei ook al dat hij zijn broek moest uittrekken, maar hij vond het teveel van het goede.
quote:Op woensdag 7 juni 2006 09:38 schreef Dave het volgende:
[..]
Nou ja zeg. Teveel van het goede. Voor mij?.
Daar kan ik mee leven Dave, Mee leven.quote:
Prima. Maar ik geloof dat we 'm voorlopig even weggejaagd hebben.quote:Op woensdag 7 juni 2006 09:44 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Dave, ik ben het weer eens volledig met je eens! Zullen we 'm delen?
Vind je het gek? Hij meldt zich in een topic en wordt direct door twee hitsige homo's besprongen.quote:Op woensdag 7 juni 2006 10:29 schreef Dave het volgende:
[..]
Prima. Maar ik geloof dat we 'm voorlopig even weggejaagd hebben..
Is dat een klacht?quote:Op woensdag 7 juni 2006 10:52 schreef Barb het volgende:
Klagen is so highly overrated, [afbeelding].
Dat heeft jou anders niet tegengehouden...quote:Op woensdag 7 juni 2006 10:40 schreef NJ het volgende:
[..]
Vind je het gek? Hij meldt zich in een topic en wordt direct door twee hitsige homo's besprongen.
quote:Op donderdag 1 juni 2006 15:11 schreef Intergalactrick het volgende:
Leg mij deze grap eens uit, ik voel me een beetje buitengesloten.
Ik ken Dave al langer dan vandaag. Ik ben er langzaam ingegroeid.quote:Op woensdag 7 juni 2006 11:00 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Dat heeft jou anders niet tegengehouden...
Suske en Wiske en de hitsige homo's.quote:Op woensdag 7 juni 2006 10:40 schreef NJ het volgende:
[..]
Vind je het gek? Hij meldt zich in een topic en wordt direct door twee hitsige homo's besprongen.
Worden die nu al gedrukt?quote:Op woensdag 7 juni 2006 11:22 schreef eL. het volgende:
Want ja, het kerstkaarten seizoen is weer begonnen.
Collectie voordrukken he, boeken vullen en voorraad draaien, het is eigenlijk best apart ja.quote:Op woensdag 7 juni 2006 11:23 schreef Dave het volgende:
Worden die nu al gedrukt?
Mijn God, nog even en de pepernoten liggen al weer in de schappen.
Dank je, die moet ik om als getuige voor een bruiloft, maar het wordt waarschijnlijk de helemaal roze, op pagina 3 staat de fotoquote:Op woensdag 7 juni 2006 12:03 schreef Knut het volgende:
Die stropdas staat je niet NJ.
Nee, een trouwpak mag je niet zomaar aantrekken op een doordeweekse dagquote:
Die tweede staat beter inderdaad.quote:Op woensdag 7 juni 2006 12:10 schreef masterdave het volgende:
[..]
Dank je, die moet ik om als getuige voor een bruiloft, maar het wordt waarschijnlijk de helemaal roze, op pagina 3 staat de foto
Die easter egg was al een tijdje bekend.quote:Op woensdag 7 juni 2006 12:22 schreef eL. het volgende:
Zeg NJ, ik snap het dus echt niet ! Hoe zitdat met mijn easter eggs ? Enlighten/Fleshlighten me ?
Het is geen homo Dave, hij weet natuurlijk nooit wat voor een kleur dat is.quote:Op woensdag 7 juni 2006 13:09 schreef Dave het volgende:
fuchsia
quote:Op woensdag 7 juni 2006 13:11 schreef NJ het volgende:
[..]
Het is geen homo Dave, hij weet natuurlijk nooit wat voor een kleur dat is.
Ik ben echt veel te hetero om er een beetje modieus bij te lopen.quote:
Troost je, ik wist het ook niet.quote:Op woensdag 7 juni 2006 13:14 schreef eL. het volgende:
Jezus, ik heb dus net niks ontdekt. Iig, tot gauw, ik ga dingen doen.
Van mij hoef je ook alleen maar een strakke boxer aan. Een strakke boxer. Of niets.quote:Op woensdag 7 juni 2006 13:16 schreef NJ het volgende:
[..]
Ik ben echt veel te hetero om er een beetje modieus bij te lopen.
Joe, thanks. Pompen, out.quote:Op woensdag 7 juni 2006 13:18 schreef NJ het volgende:
Succes met dingen, [el].
Maar dan kijken mensen me zo raar na als ik over straat loop.quote:Op woensdag 7 juni 2006 13:19 schreef Dave het volgende:
[..]
Van mij hoef je ook alleen maar een strakke boxer aan. Een strakke boxer. Of niets.
Je wil toch niet zeggen dat je toegeeft aan de voetbalgekte? Dave, je stelt me opeens enorm teleur hoor...quote:Op woensdag 7 juni 2006 19:09 schreef Dave het volgende:
[..]
Een paar weken, dan is Nederland uitgespeeld.
Tot dan:
[afbeelding].
Jij ook, NJ.quote:Op woensdag 7 juni 2006 21:43 schreef NJ het volgende:
Ziet er goed uit Dave, zo oranje.
quote:Op woensdag 7 juni 2006 21:29 schreef Twoflower het volgende:
[..]
Je wil toch niet zeggen dat je toegeeft aan de voetbalgekte? Dave, je stelt me opeens enorm teleur hoor...![]()
Wat is er lekker aan een hetero?quote:
Heb je het gezicht van een hetero wel eens gezien na een èchte pijpbeurt? Nou dan.quote:
Nee, ik zie ze alleen van homo's. Maar als die enige indicatie zijn voor hoe een hetero kijkt, dan moet dat wel heeeeeeeel zalig-kijkend zijn...quote:Op donderdag 8 juni 2006 08:02 schreef Dave het volgende:
[..]
Heb je het gezicht van een hetero wel eens gezien na een èchte pijpbeurt? Nou dan..
Volgens de weersverwachting wordt het de komende dagen alleen maar lekkerder, met dinsdag zelfs 30 graden...quote:Op donderdag 8 juni 2006 09:20 schreef NJ het volgende:
Hoewel het wel een heerlijke dag is vandaag en ik dus inderdaad blij ben.
Zolang het maar niet benauwd wordt, da's het belangrijkste.quote:Op donderdag 8 juni 2006 09:56 schreef NJ het volgende:
Lekker voetballen buiten. Hoewel dat met 30 graden ook niet echt een pretje is..
Ze krijgen d'r anders goed voor betaald. Zwoegen en zweten zullen ze voor hun geld.quote:Op donderdag 8 juni 2006 09:56 schreef NJ het volgende:
Lekker voetballen buiten. Hoewel dat met 30 graden ook niet echt een pretje is..
Ik had het over mezelf Dave. Ik krijg er niet voor betaald.quote:Op donderdag 8 juni 2006 10:53 schreef Dave het volgende:
[..]
Ze krijgen d'r anders goed voor betaald. Zwoegen en zweten zullen ze voor hun geld..
Ik blijf er nog even in, Q, veel te veel lekkere wijven in die kast.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 10:43 schreef Q. het volgende:
Ik ben uit de kast.
neequote:Op vrijdag 9 juni 2006 10:49 schreef Dave het volgende:
Ja, vind je 'm geil? Dan ben je homo.
Ik heb een voetpompje en een goede conditie.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 10:53 schreef Dave het volgende:
Jammer alleen dat je ze moet opblazen, hè, NJ?
Dat is gewoon staar joh.quote:Op vrijdag 9 juni 2006 10:59 schreef Dave het volgende:
Gelukkig maar. Wel op tijd legen hè? Anders krijgen ze glazige ogen.
Pompze.quote:
Daar heb ik ook nog een filmpje van.quote:
Ja, moet je kijken in wat voor gehucht.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 09:38 schreef Knut het volgende:
Ik heb een huis met 3 verdiepingen.
Mogguh Dave.
Nu ook!quote:Op zondag 11 juni 2006 22:45 schreef Q. het volgende:
Het is warm, Dave en Tally. Serieus!
Je ziet dingen te zwart in Dave.quote:Op maandag 12 juni 2006 07:56 schreef Dave het volgende:
Ja, dat moest.
EN WAAROM BEN IK NOG NIET ROZE!?.
Misschien moet je eerst voor een avatar met roze slip zorgen?quote:Op maandag 12 juni 2006 07:56 schreef Dave het volgende:
Ja, dat moest.
EN WAAROM BEN IK NOG NIET ROZE!?.
Bestaat er nog geen gaygle?quote:Op maandag 12 juni 2006 11:40 schreef Dave het volgende:
[..]
Dat had ik natuurlijk al geprobeerd.. Ik zocht iets bloters.
quote:Op maandag 12 juni 2006 21:55 schreef Jump het volgende in het Bantopic:
Q., mag even weg na zijn nazi vergelijkingen.
Ik ook niet, maar in het ban-topic kijk ik altijd even. Maar ik wist niet dat Q. dat soort uitspraken kón doen. En dan lees je dit! Op de vroege, warme, morgen...quote:Op dinsdag 13 juni 2006 07:08 schreef Dave het volgende:! Goedemorgen! (Kweenie, volg andere topics niet zo.)
Hoe lang zal die ban zijn? 48 uur? Of een week? Da's om voordat je het weet...quote:Op dinsdag 13 juni 2006 07:58 schreef Dave het volgende:
Die Q. We zullen 'm missen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |