Het zijn voornamelijk homo's die hier posten.quote:Op donderdag 1 juni 2006 15:09 schreef Stofje het volgende:
Ik ga deze reeks eens een deeltje volgen. Aan de TT te zien is er geen drol aan, maar er moet toch iets zijn.
Het zou weinig uitmaken, lieverd.quote:Op donderdag 1 juni 2006 15:13 schreef Stofje het volgende:
Oh. Zou je in dat geval even al mijn posts willen verwijderen?
Whehehehe.quote:Op donderdag 1 juni 2006 15:09 schreef Stofje het volgende:
Afspraken via MSN. Praat me er niet van.
Ik vind penissen geil.quote:
Hoe staat het met de aandelen?quote:Op donderdag 1 juni 2006 15:18 schreef eL. het volgende:
En Jee.
Ze fluctureren vooral.quote:Op donderdag 1 juni 2006 15:24 schreef NJ het volgende:
Hoe staat het met de aandelen?
Vandaag zon dan maar hè.quote:Op donderdag 1 juni 2006 15:32 schreef NJ het volgende:
Na regen komt zonneschijn. Ofzo.
4? Hier is het toch zeker 7. En in het zonnetje makkelijk 12...quote:Op vrijdag 2 juni 2006 07:07 schreef Dave het volgende:
Zon buiten. En 4 graden.
Geen geile neukseks met Barra dus?quote:Op vrijdag 2 juni 2006 08:22 schreef Dave het volgende:
Daar gaat m'n afspraakje van vanavond.
Dus morgen sla je je slag?quote:Op vrijdag 2 juni 2006 09:59 schreef Dave het volgende:
[..]
Nee, nog niet. Ik laat 'm eerst even rustig aan het idee wennen..
Hij leest dit vast niet. Hij is hier zo weinig...quote:Op vrijdag 2 juni 2006 10:30 schreef Dave het volgende:
Ssshhhhh.
En ben je al aan het idee gewend?quote:Op vrijdag 2 juni 2006 13:19 schreef NJ het volgende:
*Bijgelezen.
Wie was er eerder op Fok.... jij of deze topic-reeks?quote:
quote:Op zaterdag 3 juni 2006 21:38 schreef 2L0w4Zer0 het volgende:
[..]
Wie was er eerder op Fok.... jij of deze topic-reeks?![]()
mcDavid!quote:Op dinsdag 6 juni 2006 09:40 schreef mcDavid het volgende:
Dave! Goedemorgen, rakker!
van hetzelfde!quote:Op dinsdag 6 juni 2006 09:40 schreef Dave het volgende:
Hihihi hahaha hohoho huhuhu, hihihi hahaha hohoho huhuhu, hihihi hahaha hohoho huhuhu, hihihi hahaha hohoho huhuhu, hihihi hahaha hohoho huhuhu, hihihi hahaha hohoho huhuhu, hihihi hahaha hohoho huhuhu, hihihi hahaha hohoho huhuhu, hihihi hahaha hohoho huhuhu, hihihi hahaha hohoho huhuhu, hihihi hahaha hohoho huhuhu, hihihi hahaha hohoho huhuhu, hihihi hahaha hohoho huhuhu, hihihi hahaha hohoho huhuhu, hihihi hahaha hohoho huhuhu, hihihi hahaha hohoho huhuhu, hihihi hahaha hohoho huhuhu, hihihi hahaha hohoho huhuhu, hihihi hahaha hohoho huhuhu, hihihi hahaha hohoho huhuhu, hihihi hahaha hohoho huhuhu, hihihi hahaha hohoho huhuhu, hihihi hahaha hohoho huhuhu, hihihi hahaha hohoho huhuhu, hihihi hahaha hohoho huhuhu, hihihi hahaha hohoho huhuhu, hihihi hahaha hohoho huhuhu, hihihi hahaha hohoho huhuhu, hihihi hahaha hohoho huhuhu, hihihi hahaha hohoho huhuhu, hihihi hahaha hohoho huhuhu, hihihi hahaha hohoho huhuhu, hihihi hahaha hohoho huhuhu, hihihi hahaha hohoho huhuhu, hihihi hahaha hohoho huhuhu, hihihi hahaha hohoho huhuhu, hihihi hahaha hohoho huhuhu, hihihi hahaha hohoho huhuhu.
quote:
Dat hangt helemaal van het soort zadel af...quote:Op woensdag 7 juni 2006 07:46 schreef Dave het volgende:
Da's niet zo best voor de genitaliën.
Op de stang zitten? AU! Hou je van SM of zo?quote:Op woensdag 7 juni 2006 08:00 schreef Dave het volgende:
Ik denk dat alleen geen zadel goed is voor de familiejuwelen..
Die foto is wat aan de oude kant. Maar verder schijnt dat nog steeds een van mijn sterkere punten te zijn.quote:Op woensdag 7 juni 2006 08:30 schreef Dave het volgende:
Mooi zo. En nog steeds een lekker kontje zie ik..
Dat zeg je niet tegen een getrouwde man Davequote:Op woensdag 7 juni 2006 08:36 schreef Dave het volgende:
Ik zeg maar zo: tijd voor een nieuwe foto!
Nee ikquote:
Sorry, ik was maar 3 jaar eerder. En anders had dit topic vast 'Goedemorgen, masterdave.' geheten.quote:
Ik stuur haar wel even deze kant op.quote:Op woensdag 7 juni 2006 08:37 schreef Dave het volgende:
Je vrouw heeft er vast geen moeite mee!
Maar ik ben een MASTERdave, dat staat uiteraard ver boven een "normale" dave.quote:Op woensdag 7 juni 2006 08:41 schreef Dave het volgende:
[..]
Sorry, ik was maar 3 jaar eerder. En anders had dit topic vast 'Goedemorgen, masterdave.' geheten..
't Is dat je er neukbaar uitziet.quote:Op woensdag 7 juni 2006 08:45 schreef masterdave het volgende:
[..]
Maar ik ben een MASTERdave, dat staat uiteraard ver boven een "normale" dave.
Ik snap de grap nie helemaal eigenlijk, maar ik ruk me helemaal suf and proud of it.quote:Op woensdag 7 juni 2006 08:43 schreef Marble het volgende:
Masturdave, Dave. Anders rijmt het niet op 'masturbate'. Rijmt het niet!
Prima, hij is lekkerder dan ooit tevoren.quote:Op woensdag 7 juni 2006 08:44 schreef Dave het volgende:
Goed plan.
"Mevrouw Knut, ik wil graag een recente foto van de kont van uw man. Wat vind u daarvan?"
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |