Graag gedaanquote:Heel veel dank
Ja...dat wou ik eigenlijk ook wel ff weten...drink het 24/7quote:Op donderdag 1 juni 2006 22:00 schreef _Boo_ het volgende:
Ik drink trouwens cola op het werk, thuis EN bij het uitgaan. Waarom is dat niet mogelijk?
Als je dat verschil niet proeft ben je écht lomp!quote:Op donderdag 1 juni 2006 21:47 schreef R-Mon het volgende:
Ik proef alleen verschil tussen Coca Cola en Pepsi tegen de flutmerken, maar niet tussen Coca Cola en Pepsi zelf.
Coca Cola is gewoon het lekkerst, maar Freeway komt aardig in de buurt.quote:Op donderdag 1 juni 2006 14:37 schreef Klonk het volgende:
Officieel Coca Cola, maar uit financiele overwegingen (voor een fles coca cola moet je tegenwoordig een lening afsluiten) koop ik altijd Freeway van de Lidl
Inderdaad, ik sluit me bij die opmerking aan. Ik heb nu maar voor thuis gekozen.quote:Op donderdag 1 juni 2006 22:00 schreef _Boo_ het volgende:
Ik drink trouwens cola op het werk, thuis EN bij het uitgaan. Waarom is dat niet mogelijk?
Ja, daar heb ik ook zo mijn vraagtekens bij.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 14:30 schreef Eland het volgende:
Ingevuld. Sommige vragen leken mij volstrekt irrelevant, vooral de laatste, maar vooruit.
Die laatste serie vragen is een volstrekt normale big five test, waarin de persoonlijkheid van een individu naar voren komt. Wellicht voor mij leuk om later kijken of er een verband staat tussen die persoonlijkheden en het kopen van bv huismerk Cola.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 14:30 schreef Eland het volgende:
Ingevuld. Sommige vragen leken mij volstrekt irrelevant, vooral de laatste, maar vooruit.
quote:Op vrijdag 2 juni 2006 23:28 schreef Dr_Crouton het volgende:
Done.
Ik ben Coca-Cola verslaafd en kan het verschil proeven tussen Pepsi en Coca-Cola.
Dat kan mijn neefje van 4 ookquote:Op vrijdag 2 juni 2006 23:28 schreef Dr_Crouton het volgende:
Done.
Ik ben Coca-Cola verslaafd en kan het verschil proeven tussen Pepsi en Coca-Cola.
Dat heb ik ook. Mijn vader heeft ons vroeger toen we klein waren proberen te neppen (toen ontkende hij dat, maar heeft het later toegegevenquote:Op vrijdag 2 juni 2006 23:28 schreef Dr_Crouton het volgende:
Ik proef het meteen als in een restaurant mijn cola blind bestel en het zonder flesje in een neutrale frisdrankglas wordt geserveerd.
Iddquote:Op zaterdag 3 juni 2006 14:13 schreef miki het volgende:
Waarschijnlijk onnodig, maar sommige vragen hadden wat duidelijk geformuleerd kunnen worden.
Bijv. wanneer drinkt u cola? Het was beter geweest als je hier meerdere antwoorden had kunnen geven (ik drink het bijv. zowel thuis als bij het uitgaan). Of de vraag had veranderd moeten worden in: "Waar drinkt u het vaakst cola?"
Vanilla cokequote:Op zaterdag 3 juni 2006 00:11 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Heb de enquete ook ingevuld.![]()
Btw, ik heb de voorkeur voor gewone Coca. Als er niks anders is dan is Light ook wel goed, maar zoiets als Vanille vind ik vies.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |