Klinkt goed, waar verkopen ze dat merk?quote:Op woensdag 20 september 2006 17:49 schreef P-azz het volgende:
Cheap Monday, dat zijn ook fuckin relaxte jeans. Nog geen 50 euri en ze blijven zo uniek omdat ze op kort termijn een nieuwe oplage leveren die elke keer verschilt. Allemaal slim fit overigens.
kleine houtstraat Haarlem sowieso, daar was ik vanmiddag. Vet relaxte kwaliteit. Skinny kicks ass!quote:Op woensdag 20 september 2006 18:44 schreef parselmouth het volgende:
[..]
Klinkt goed, waar verkopen ze dat merk?
Vandaag nog een zwarte jeans (skinny) gekocht bij de H&M voor 19,90, dat maakt me nou blij
http://europe.zoovillage.com/store/style.asp?StyleID=1&BrandID=21quote:Op woensdag 20 september 2006 19:27 schreef Cheesecake het volgende:
Fashion Lab zit vlak bij mijn opleiding, ben dr wel eens langs gelopen. Heb net even op de website van Acne Jeans gekeken, ziet er heel mooi uit. Wat betaal je nu zo voor een Acne (dames) jeans?
Wat vinden jullie trouwens van Meltin' Pot?
Je moet die 2 witte puntjes bovenaan de broek van de nudie jeans verwijderen met een schaar. Dit is waarschijnlijk gebeurt toen de verkoper het kaartje eraf haalde. Het staat mooier want ik heb het ook gehadquote:Op maandag 4 september 2006 13:34 schreef GSbrder het volgende:
okeey, ik heb zaterdag in een jolige bui een paar van mijn jeansjes gefotografeerd,
2 g-stars en een replay kon ik helaas niet uit de grote boze wasmachine redden, maar hier een
indicatie...
[[url=http://xs306.xs.to/xs306/06361/DSCF1690.JPG.xs.jpg]afbeelding][/url]
van boven naar onder van links naar rechts:
merkloos
replay slacks (oud model)
merkloos
forecast non-denim
Nudie RRDG![]()
gsus ???
g-star studs loose
forecast premium
g-star ruger straight
volg mijn voorbeeld
maak nu een foto van je jeanscollectie
![]()
jaa, toen ik de foto nam had ik die broek net gekocht en nog niet aan gehad, inmiddels die "touwtjes" verwijdert,quote:Op dinsdag 26 september 2006 09:28 schreef Kevin_VS_Ps3 het volgende:
[..]
Je moet die 2 witte puntjes bovenaan de broek van de nudie jeans verwijderen met een schaar. Dit is waarschijnlijk gebeurt toen de verkoper het kaartje eraf haalde. Het staat mooier want ik heb het ook gehad
Zoalsie het zelf mooi vind en lekker vind zitten, toch?quote:Op donderdag 28 september 2006 17:42 schreef revolutionx het volgende:
gast je weet hoe je die nudie broek moet dragen he?
Nee, ik denk dat je werkelijk de enige bent die daar een broek van heeft.quote:Op donderdag 5 oktober 2006 17:48 schreef One_conundrum het volgende:
Ik heb trouwens laatst een broek gekocht van Redest, een italiaans merk. Hebben meer mensen hier broeken van ?
Ik vroeg bij de MAW om hulp bij het zoeken van een spijkerbroek, het moest een donkere wassing zijn, en gewoon een niet helemaal normale spijkerbroekquote:Op woensdag 30 augustus 2006 09:44 schreef Koningin het volgende:
Voor de dikkere mensen (vrouwen) onder ons, weten we dat het moeilijk is om een mooie jeans te vinden die niet te tuttig wordt. Laatst zei die Diane in haar programma Passion for fashion over mode dat het de moeite eens waard is om bij de mannenjeans te gaan kijken dan.
Heeft iemand dit wel eens geprobeert? Vind het zelf nogal vreemd om een winkel in te lopen en dan een mannenbroek te gaan passen.
http://www.kitmeout.com/fashion/redest.phpquote:Redest
Het twee jaar geleden opgestarte mannenlabel Redest verovert geleidelijk de markt met zijn handcrafted wereldse totaalbeeld. De zomercollectie 2007 toont een verbroedering tussen het traditionele, klassieke denimkarakter en de cleane, verfijnde look van tailormade design. Een jonge metropolitan dandy met een vleugje Italiaans raffinement. Bijzondere details zijn knopen, borduursels en subtiele afwerkingen. De collectie hoogwaardige denims, broeken, shirts, T-shirts en accessoires laat zich omschrijven als stijlvol en comfortabel. Gebruikte kleuren zijn frisse pastels en veel blauwtinten.
vertel.. make my dayquote:Op donderdag 28 september 2006 17:42 schreef revolutionx het volgende:
gast je weet hoe je die nudie broek moet dragen he?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |