-het is geen baggy broekquote:Op donderdag 1 juni 2006 15:13 schreef _SnoepHond het volgende:
Ik draag het liefst Levi's 501, en dan een beetje baggy en laag.
Ja die is hoog, vooral aan de achterkant. die hoef je tenminste niet de hele tijd omhoog te hijsen.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 18:41 schreef Karina het volgende:
Zijn er nou nog leuke spijkerbroeken voor dames die geen heupbroeken zijn? Ik heb liever een broek die wat hoger zit, zodat ik niet elke keer in mijn blote kont sta als ik buk. Die Fornarina Fresh ziet er redelijk "hoog" uit, is dat ook zo?
Hopelijk hebben we niet dezelfde maat, dan gaan we nog tegen elkaar opbiedenquote:Op zondag 4 juni 2006 00:01 schreef Syytön het volgende:
[..]
Ja die is hoog, vooral aan de achterkant. die hoef je tenminste niet de hele tijd omhoog te hijsen.
Geweldige broek, ik ga denk exact dezelfde via ebay ofzo proberen te krijgen
Maat 27 dus niet bieden.quote:Op zondag 4 juni 2006 00:02 schreef Karina het volgende:
[..]
Hopelijk hebben we niet dezelfde maat, dan gaan we nog tegen elkaar opbieden
Oh ik heb 31, dus van mij krijg je geen last.quote:Op zondag 4 juni 2006 00:04 schreef Syytön het volgende:
[..]
Maat 27 dus niet bieden.
Gelukkig is maat 28 het meest gewild, dus daar heb ik geen last van.![]()
In Amsterdam zou ik het niet weten, maar in Apeldoorn verkopen ze het bij Bla-Bla house of jeans. (niet dat je hier erg veel aan hebt...)quote:Op maandag 5 juni 2006 16:18 schreef Karina het volgende:
Weet iemand een winkel in Amsterdam waar ze Fornarina verkopen?
Nudie heeft veel modellen en wasingen hoor heb nog bijna nooit iemand met dezelfde nudie broek als ik gezien. Dusja en wat kost een broek van Take Two dan, daar betaal je volgens mij net zoveel voor als een nudie hoor ?quote:Op maandag 5 juni 2006 16:06 schreef Daklem het volgende:
Lekker orrigineel om Nudie te dragen! zo te lezen draagt heel fok het.
Ik draag Take Two, YOHJI YAMAMOTO (haute cotour).
kost wat, maar dan heb je ook iets orrigineels waar niet iedereen mee rondloopt.
De prijzen zijn inderdaad te vergelijken, maar dr lopen wel veel minder mensen in rond.quote:Op maandag 5 juni 2006 16:42 schreef NiekieW. het volgende:
[..]
Nudie heeft veel modellen en wasingen hoor heb nog bijna nooit iemand met dezelfde nudie broek als ik gezien. Dusja en wat kost een broek van Take Two dan, daar betaal je volgens mij net zoveel voor als een nudie hoor ?
Mss wel minder, maar take two heeft ook veel minder verschillende modellen en washingen naar mijn weten.quote:Op maandag 5 juni 2006 16:50 schreef Daklem het volgende:
[..]
De prijzen zijn inderdaad te vergelijken, maar dr lopen wel veel minder mensen in rond.
Haha, scherp hoor!quote:Op maandag 5 juni 2006 16:06 schreef Daklem het volgende:
kost wat, maar dan heb je ook iets orrigineels waar niet iedereen mee rondloopt.
Dat klopt. naar mijn weten hebben ze maar beperkt aantal modellen.quote:Op maandag 5 juni 2006 16:56 schreef NiekieW. het volgende:
[..]
Mss wel minder, maar take two heeft ook veel minder verschillende modellen en washingen naar mijn weten.
DIe opmerking vloeide voor uit de Yamamoto broeken, en niet zozeer uit de Take Two broeken. dus!quote:Op maandag 5 juni 2006 17:18 schreef Elefes het volgende:
Ik heb een broek van Take Two en heb 'm zelfs nu aan. 't Is alleen een verschrikkelijk ding wat ook nog eens niet echt lekker zitGa weer lekker terug naar mijn oude vaste merken...
Verder Daklem: als je niet weet hoe je een woord schrijft, gebruik het dan ook niet. No offence.
Ik heb het hier niet over zijn Y3 lijn, dit is géén haute couture, Hij heeft wel degelijk een lijn die hieronder valt. en ja, ik weet wel degelijk waar ik over praat, en wat haute couture betekent.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 00:13 schreef berent het volgende:
@Daklem: snap jij wel wat haute couture betekend? Lijkt me heel sterk dat jouw Yoshi Yamamoto jeans onder 'haute couture' valt. Dus als je de volgende keer even nadenkt als je probeert te imponeren kom je misschien die volgende keer wel geloofwaardig over.![]()
Ik heb LTB dus toevallig ontdekt 2 weken geleden op vakantie in Turkije. Kende het hele merk niet. Maar eindelijk weer een bootcut én een geheel effen donkerblauwe broek gevonden. Ik ben echt helemaal happy daarmee. Ik ben hier al zeker een jaar naar een mooie effen donkere jeans aan het zoeken maar helaasquote:Op donderdag 1 juni 2006 15:28 schreef liefkleinmeisjuh het volgende:
LTB is echt mn favo merk, maar heb nu ook een hele gave only broek gekocht, dusssssss
Ze zitten indd al een tijdje in Amsterdam (kalverstraat), en de Cool Cat en Wonder Woman verkopen bij de meeste filialen ook LTB broeken. |quote:Op woensdag 7 juni 2006 22:19 schreef Roeji het volgende:
[..]
Ik heb LTB dus toevallig ontdekt 2 weken geleden op vakantie in Turkije. Kende het hele merk niet. Maar eindelijk weer een bootcut én een geheel effen donkerblauwe broek gevonden. Ik ben echt helemaal happy daarmee. Ik ben hier al zeker een jaar naar een mooie effen donkere jeans aan het zoeken maar helaas![]()
Ik zag op de site dat ze in A'dam zitten. Soms ze nog ergens anders gevonden? Scheelt wel als ik er niet voor terug naar Turkije hoef![]()
En wat kosten ze hier ongeveer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |