abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_41494995
Ook een prima ervaring met Spooky22
Duidelijke, snelle communicatie. Moederbord opgehaald, prima geregeld!
Spooky22, bedankt!
Zon, zee en strand, eerst een dagje lol, dan alles vol met zand.
  maandag 4 september 2006 @ 23:06:34 #177
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_41497693
Prima ervaring met Monk in [TK] Retro coole platenspeler Na wat over en weer gemail tot een datum gekomen en vandaag heeft Monk de platenspeler in prima staat afgeleverd. Netjes gedemonteerd zodat er niets zou beschadigen.

Vanavond in elkaar gezet en het ding werkt perfect .
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  dinsdag 5 september 2006 @ 14:31:36 #178
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_41515357
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 18:58 schreef ElisaB het volgende:
Hele goede ervaring (al weer) met EdvandeBerg nav [TK] HP iPAQ 1915 met cradle

Het pakket zit op de post!
Afgelopen weekend ontvangen. En hoe professioneel ingepakt!

Prima zakendoen met ElisaB.
Scratch a liberal and you will find a fascist
pi_41526182
In topic [TK] Laserprinter, geheugen en cd/dvdspeler ding. geheugen en een dvd speler van ExtendedVersion overgenomen. Na een week nog niets ontvangen en na 2 mailtjes ook geen reactie.

Achteraf blijkt het een combinatie van een fout bij TGP post en een een brakke mailserver te liggen waardoor enige onduidelijkheid ontstond. Per mail allemaal keurig opgelost en de tracktrace code laat zien dat het pakket keurig onderweg is.

ExtendedVersion bleef vriendelijk ondanks een beetje een botte reactie mijnerzijds.
pi_41526449
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 20:25 schreef rendier2710 het volgende:
In topic [TK] Laserprinter, geheugen en cd/dvdspeler ding. geheugen en een dvd speler van ExtendedVersion overgenomen. Na een week nog niets ontvangen en na 2 mailtjes ook geen reactie.

Achteraf blijkt het een combinatie van een fout bij TGP post en een een brakke mailserver te liggen waardoor enige onduidelijkheid ontstond. Per mail allemaal keurig opgelost en de tracktrace code laat zien dat het pakket keurig onderweg is.

ExtendedVersion bleef vriendelijk ondanks een beetje een botte reactie mijnerzijds.
Ik had ook zo gereageerd eerlijk is eerlijk.

Alles is nu weer in orde (morgen is alles binnen hopelijk). Zo niet dan mailen we gezellig verder
I went from England to Holland, for a vacation. But I got arrested because I spoke English.
  dinsdag 5 september 2006 @ 20:33:02 #181
132766 pindapeller
niks nuttigs:)
pi_41526460
[TK] Kinston 512 MB Micro SD (TransFlash)
Bealeo zeer goed afgehandeld.
slecht van mij dat ik iets beloofd had wat achteraf niet lukte was beetje ingewikkeld omdat ik een heel weekend weg was maar nette afhandeling.
nog niet getest maar ga er van uit dat het goed is.
Bealeo

pindapeller
pi_41549780
Prima ervaring met JK1982. Telefoon gekocht, en dat is keurig afgehandeld.
"There are no short cuts to any place worth going"
- Beverly Sills
  Moderator vrijdag 8 september 2006 @ 21:12:11 #183
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_41629208
Goede deal met Strolie75. In [Gez] 2 xbox games: X-Men: Legends 2 en Panzer Dragoon: Orta ben ik op zoek naar 2 games waarvan Strolie er 1 aanbiedt. Deal gesloten op 12,50. Vandaag de game thuis gevonden, netjes in een envelop. Hij werkt goed, en hij heeft hem, ondanks wat eerdere ervaringen met deals via het internet toch opgestuurd voordat ik betaald heb. Uiteraard heb ik net het geld overgemaakt. Snel en clean.

Toppie!
Breitling - Instruments for Professionals
pi_41649976
En de spullen zijn een paar dagen geleden keurig binnen gekomen! Helemaal top!
quote:
Op dinsdag 5 september 2006 20:25 schreef rendier2710 het volgende:

zaterdag 9 september 2006 @ 18:35:33 #185
38917 manga
bah weep granah weep nini bong
pi_41653109
Met TSPO afgesproken voor de auto uit topic [TK] Volkswagen Golf 2 1.8GT4 uit 1987 . Vanmiddag ben ik naar TSPO's woonplaats gereden en de deal is vlotjes verlopen! Goede koper, en zeer vriendelijk ^^ Al met al een goede ervaring geweest en yay ik ben mijn autootje kwijt Hij bracht me zelfs naar huis
...Jesus said, "Come forth, John, and receive eternal life."... But John came fifth, and got a toaster...
pi_41669901
quote:
Op zaterdag 9 september 2006 18:35 schreef manga het volgende:
Met TSPO afgesproken voor de auto uit topic [TK] Volkswagen Golf 2 1.8GT4 uit 1987 . Vanmiddag ben ik naar TSPO's woonplaats gereden en de deal is vlotjes verlopen! Goede koper, en zeer vriendelijk ^^ Al met al een goede ervaring geweest en yay ik ben mijn autootje kwijt Hij bracht me zelfs naar huis
Geheel wederzijds. Vriendelijke verkoper, (hopelijk) mooie auto voor een mooie prijs. En gelijk lekker stukje gereden. Bedankt nog
  maandag 11 september 2006 @ 10:05:32 #187
37885 BlackSheep
Supermellowman
pi_41699261
Prima ervaring met Snever, zeer snelle en duidelijke communicatie.
Conquering myself until I see another hurdle approaching. Say you can, say you will!
  maandag 11 september 2006 @ 10:42:36 #188
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_41699989
quote:
Op donderdag 31 augustus 2006 18:58 schreef ElisaB het volgende:
Hele goede ervaring (al weer) met EdvandeBerg nav [TK] HP iPAQ 1915 met cradle

Het pakket zit op de post!
Ik heb nog meer goede ervaringen met EdvandeBerg. Door een kapotte kaartlezer in mijn pc, had ik per ongeluk een kaartje vol met foto's (maar waarvan ik aannam dat ik 'm al had leeggemaakt, omdat de pc deed of ie leeg was) meegestuurd. EdvandeBerg meldde het me (en ik schrok) en heeft me daarna een schijfje met de foto's toegestuurd. De kosten mocht ik niet vergoeden (hoewel ik dat uiteraard met heel veel liefde en plezier had gedaan).

Tof van EdvandeBerg dat ie de moeite heeft willen nemen

Thnx EdvandeBerg
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
pi_41704129
quote:
Op maandag 11 september 2006 10:05 schreef BlackSheep het volgende:
Vond ik ook
pi_41704156
quote:
Op donderdag 24 augustus 2006 16:01 schreef henkus_donor het volgende:
Goede ervaring met [TK] PC GAMES
Snever, heb unreal2 goed ontvangen.
Misschien alleen handig om even te melden dat je het verzonden hebt!
Mooi, sorry maar heb het weleens te druk en dan vergeet ik nog weleens wat
pi_41704279
Ik heb wat problemen met Michel. Hij wilde 6 xbox games van mij kopen maar sinds een week of 2 reageert hij niet meer op mijn reply's. Jammer.
  maandag 11 september 2006 @ 22:24:23 #192
20468 BYM
Ohjáhjoh?
pi_41722082
[TK] 2 leren crèmewitte tweezitsbanken (T.E.A.B.)

Pulu bedankt man, voor weinig geld twee leuke 2zits bankjes op de kop getikt, bedankt voor het helpen opladen op de aanhanger ook trouwens, was me in me uppie niet gelukt

Terugreis is, nadat de aanhanger van de trekhaak klapte, probleemloos verlopen, heb alleen wel langzamer dan op de heenreis gereden

Prima de bima, vrouw ook weer blij dat oude mormel van een driezitsbank de deur uit.
Speak only if it improves upon the silence....
pi_41726117
Super BYM!!
pi_41727354
quote:
Op maandag 11 september 2006 10:05 schreef BlackSheep het volgende:
Ik heb een week of twee terug een XBOX van Snever gekocht, en dat is ook prima gegaan
Verjaardagen zijn gezond -
hoe meer je er hebt, des te langer je leeft
  dinsdag 12 september 2006 @ 08:23:41 #195
40432 SpookY22
I Stack #FAIL
pi_41728434
Goede ervaring met borjoyzee, snelle afhandeling, prima verpakt verstuurd. TOP

geen goede ervaring met jamesdeluxe bied apparaat aan voor een te hoge prijs eerst, daarna prijs bijgesteld en het semi-eens geworden, maar hij zou hem nog even laten staan.

Na bijna 2 weken en meerdere reply's van mij in het topic [TK] Logitech toetsenbord + muis EN externe DVD brander hoera vandaag een reply van TS, ik had hem maar moeten mailen evt en nu gaat hij hem maar verkopen via Ebay. Beetje jammer.

Maar goed ga wel verder zoeken, iig suc6 met op Ebay verkopen.

[ Bericht 41% gewijzigd door SpookY22 op 12-09-2006 08:32:04 (toevoeging) ]
ICT'er, Gamer, Social, Loveable, Huggable, Computer-Fixer, Limited Edition Geek, Good Laugh and a good friend if you need it.
X360 Gamertag: SpoekGTi ; Twitter: @ SpoekGTi #WoWPlayer
pi_41729956
quote:
Op dinsdag 12 september 2006 02:11 schreef Allan24 het volgende:

[..]

Ik heb een week of twee terug een XBOX van Snever gekocht, en dat is ook prima gegaan

Heb je er veel plezier mee?
pi_41745343
quote:
Op dinsdag 12 september 2006 10:05 schreef Snever het volgende:

[..]

Heb je er veel plezier mee?
Zekers
Verjaardagen zijn gezond -
hoe meer je er hebt, des te langer je leeft
pi_41747148
Rens2001, heb je AW DS ontvangen?
당신을 사랑합니다
pi_41775629
Ola, ik post even vanuit iemand anders zijn naam eigenlijk (alhoewel ik wel van elke mail af weet en ik ben zelfs mee geweest om de spullen te halen)

Slechte ervaring met HOPit van het topic [TK] DJ Set, ideaal voor beginners!

In het topic meldt ie dat hij de spullen kan verzenden. Zo gezegd zo gedaan, niet dus.
Hij kan opeens geen vervoer regelen (raar, want in het topic vermeldt hij ook dat de spullen gebracht kunnen worden, hoe wil ie dat dan doen?)

Uiteindelijk zijn we maar zelf met de auto richting Leeuwarden gereden (2 uur en 15 minuten heen en 2 uur en 15 minuten terug!! Weg zondag!! Maar okay, we kozen er zelf voor)

Daar aangekomen blijkt de kap van een van de draaitafels beschadigd te zijn. Is niet gemeld in het topic of via de mail. (niet super erg, maar toch, hij mocht het wel even vermelden)
Ook staat er in het topic dat alles erbij zit..
We missen de handleiding en de voedingskabel (een voedingskabel hebben we zelf wel, maar toch, hij zou er eigenlijk bij moeten zitten)

En nu mailt hij gewoon niet terug Terwijl ik hem al een paar keer online heb zien verschijnen op FOK!.

Nog een kleine toevoeging:

Meneer die het setje gekocht heeft zegt:
je moet zelf weten of je het vermeldt, maar hij heeft me ook 2 weken aan het lijntje gehouden
hij zei toen telkens dat ie het zou versturen
  woensdag 13 september 2006 @ 21:42:45 #200
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_41783923
Sounds charming ijsmeis
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')