Idem voor mark_dabomb! Snelle betaling en vriendelijke communicatie.quote:Op zaterdag 1 juli 2006 09:36 schreef mark_dabomb het volgende:
[TK] Sony DSC-T3 digitale camera op zakformaat! met GAR
Snel binnen! Mooi ding en in nieuwstaat! Top Spanks!
Het is alsof ik hier een echte rechercheur aan het werk ziequote:Op maandag 26 juni 2006 23:11 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik snap er niets van. Maar dat geeft niet. Je hebt tegen Koenijntje gezegd dat je het woensdag zou laten weten en vanmiddag om 16:00 heb je de deal geaccepteerd. Koenijntje heeft niet eens de tijd gekregen te reageren, want Zweefvliegje kwam er overheen met een bod dat ¤ 5,00 hoger lag en je hebt je toezegging aan Koenijntje gewist en de deal met Zweefvliegje gemaakt.
Had Koenijntje het helemaal niet gezien, dan was er niet veel aan de hand (behalve dan dat ik het al wel had gezien), maar Koenijntje had het wel degelijk gezien. Maar ving dus bot bij je. En toén ben je gaan wissen (zie de tijdstippen van de edits).
Nogmaals, jij moet het weten, maar dan moet je niet verrast zijn als Koenijntje laat weten dat ie ervan baalt. Zou ik ook doen!
Graag gedaan Koenijntje! En jij bedankt voor je incasseringsvermogen en het niet schoppen van een relquote:Op zaterdag 1 juli 2006 11:06 schreef Koenijntje het volgende:
Het is alsof ik hier een echte rechercheur aan het werk ziegoed oplettend modje.
Ik heb inmiddels een D600 kunnen vinden en ben weer in mijn nopjes
Bedankt ElisaB![]()
Ik zag het. Vandaar ook mijn reactie erin. Het was allemaal niet zo netjes.quote:Op zondag 9 juli 2006 13:01 schreef WeirdMicky het volgende:
[TK] PC games: collector's editions
Niet te snel iets van Lestat kopen. Je bent de hoogste bieder, maar door een onverklaarbare chaos verkoopt die het aan een ander en reageert zelf nauwelijks. Dat jullie het even weten.
Heb je een link naar zijn topique?quote:Op woensdag 12 juli 2006 10:08 schreef Merlijn het volgende:
Slechte ervaringen met Linqx. User gemaild na bod te hebben geaccepteerd voor playstation portable set + 4 games, 1GB (kan topic niet meer terugvinden), voorzien van mijn telefoonnummer, adres waar het opgehaald kan worden, maar gebruiker mailt niet terugm en is ook niet komen opdagen.
Jammer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |