Viva la Spam.quote:Op donderdag 1 juni 2006 16:28 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ik stel voor dat we haar helemaal kapót maken... Maar hoe?
K guys , here is the plan:quote:Op donderdag 1 juni 2006 16:28 schreef kastanova het volgende:
[..]
kom je nu pas achter.quote:Op donderdag 1 juni 2006 16:27 schreef kastanova het volgende:
[..]
Oh mên, notabene ik als inspiratiebron en trendsetter voor de breezergeneratie.
quote:Op donderdag 1 juni 2006 17:00 schreef Relneger18 het volgende:
[..]
K guys , here is the plan:
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
stap1:
Maak breezah account op des betreffende site. Met al haar foto's gepikt en dan modificeren( snorretjes tekenen , whatever verzin maar wat)
stap2:
Duidelijk in haar profiel op welke manier dan ook laten zien dat ze een gore onoriginele jat-snolletje is.
stap 3 (lastige stap):
Open een nieuw topic op Fok! Forum ( in ONZ / KLB ) om andere fokkers op te roepen om dit account naar nummer 1 te helpen door keiveel kudossss te geven.
stap 4:
Make sure she shines in the spotlights op de voor pagina.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
May she deserve what she gets![]()
Damn it, goed plan maar notabene 2 wedstrijden op tv vanavond...quote:Op donderdag 1 juni 2006 17:00 schreef Relneger18 het volgende:
[..]
K guys , here is the plan:
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
stap1:
Maak breezah account op des betreffende site. Met al haar foto's gepikt en dan modificeren( snorretjes tekenen , whatever verzin maar wat)
stap2:
Duidelijk in haar profiel op welke manier dan ook laten zien dat ze een gore onoriginele jat-snolletje is.
stap 3 (lastige stap):
Open een nieuw topic op Fok! Forum ( in ONZ / KLB ) om andere fokkers op te roepen om dit account naar nummer 1 te helpen door keiveel kudossss te geven.
stap 4:
Make sure she shines in the spotlights op de voor pagina.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
May she deserve what she gets![]()
*Start photoshop*quote:Op donderdag 1 juni 2006 17:52 schreef kastanova het volgende:
[..]
Damn it, goed plan maar notabene 2 wedstrijden op tv vanavond...
Naja, zal eens kijken wat ik kan doen.
Mijn god, wat een hangtieten... En dat al op haar leeftijdquote:
Die grauwheid gaat er wel vanaf als je d'r ff flink swaffeltquote:Op donderdag 1 juni 2006 18:04 schreef kastanova het volgende:
[..]
Kollere, wat een hangtieten... En dat al op haar leeftijd.
Oh, en dan heb ik het nog niet eens over die grauwe grafkop...
Kan ik direct die hamsterwangen en extra onderkin weer naar binnen slaanquote:Op donderdag 1 juni 2006 18:05 schreef Vivi het volgende:
[..]
Die grauwheid gaat er wel vanaf als je d'r ff flink swaffelt
Nee joh, zonde van die onderkin, die kan je gebruiken als telefoonklapper!quote:Op donderdag 1 juni 2006 18:05 schreef kastanova het volgende:
[..]
Kan ik direct die hamsterwangen en extra onderkin weer naar binnen slaan.
Yeah, dat zegt een hoop hoor.. Zo'n documentje met een datum.quote:Op donderdag 1 juni 2006 18:05 schreef Woldo het volgende:
*Blaat*
Anaal uitwonenscheuren?quote:Op donderdag 1 juni 2006 16:28 schreef kastanova het volgende:
[..]
Lievie, daar heb je mij toch voor.......!quote:Op donderdag 1 juni 2006 16:28 schreef kastanova het volgende:
[..]
Idd......quote:Op donderdag 1 juni 2006 18:14 schreef Poncho het volgende:
[..]
Yeah, dat zegt een hoop hoor.. Zo'n documentje met een datum.
ehm.. en hoe weten we dat het document dat je nu zo leuk aangeklikt hebt ook daadwerkelijk de gewraakte tekst bevat?quote:Op donderdag 1 juni 2006 18:05 schreef Woldo het volgende:
blablabla
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |