?!quote:
Oh instincts are misleading, you shoudn't think what you are feeling.quote:Op donderdag 1 juni 2006 11:00 schreef ehqo het volgende:
Gaarne.
Maar ík ben géén huishoudmeid.quote:Op donderdag 1 juni 2006 11:01 schreef helikopter-streichquartet het volgende:
[..]
Dat onze huishoudmeid zometeen langskomt met een fijne pot verse thee.
Zonder suiker, neem ik aan.quote:Op donderdag 1 juni 2006 11:01 schreef helikopter-streichquartet het volgende:
[..]
Dat onze huishoudmeid zometeen langskomt met een fijne pot verse thee.
Aardige vent wel. 'n Tikkeltje chaotisch, maar 'in person' toch best een puike vent om mee te babbelen.quote:
Welke dichter zei je onlangs ook alweer? Ik was in de bibliotheek, maar was het vergeten.quote:Op donderdag 1 juni 2006 11:02 schreef helikopter-streichquartet het volgende:
[..]
Oh instincts are misleading, you shoudn't think what you are feeling.
Aldus Benjamin Gibbard.
Hans Faverey.quote:Op donderdag 1 juni 2006 11:03 schreef ehqo het volgende:
[..]
Welke dichter zei je onlangs ook alweer? Ik was in de bibliotheek, maar was het vergeten.
Ik wou laatst "oldschool" "gaan" door honing en melk in de theepot the doen.quote:
En is dit niet al 603?quote:Op donderdag 1 juni 2006 11:01 schreef Janetje het volgende:
Mocht een modje zich geroepen voelen.. ik kon het hekje niet vinden op dit toetsenbord..
Zou zomaar kunnen..quote:
quote:Op donderdag 1 juni 2006 11:07 schreef helikopter-streichquartet het volgende:
Jammer dat het w-woord op de eerste pagina al moest vallen.
Je anti-werkgrapjes worden eentonig.quote:Op donderdag 1 juni 2006 11:07 schreef helikopter-streichquartet het volgende:
Jammer dat het w-woord op de eerste pagina al moest vallen.
[11:06:57] <~VelvetAcidChrist> Whehe, er zijn mensen die beweren dat Madonna 'muziek' maakt, BSquote:
Zoals TT's veranderen?quote:Op donderdag 1 juni 2006 11:17 schreef jogy het volgende:
Ik voelde mezelf geroepen om dingen te doen, zodoende.
Doe eens lief.quote:Op donderdag 1 juni 2006 11:03 schreef helikopter-streichquartet het volgende:
[..]
Nee, geit. Dat die huishoudmeid, die wij samen hebben, zometeen langkomt. Met thee. Geit.
Hij was ok.quote:Op donderdag 1 juni 2006 11:08 schreef helikopter-streichquartet het volgende:
[..]
[11:06:57] <~VelvetAcidChrist>
Ik mag jou wel.quote:
De échte Amnesty spirit heeft ook jou te grazen, zie ik!quote:Op donderdag 1 juni 2006 11:31 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ik mag jou wel.
Machtsmisbruik/gebruik is ok.
Standaard dienstverlening, mijn waarde.quote:Op donderdag 1 juni 2006 11:31 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ik mag jou wel.
Machtsmisbruik/gebruik is ok.
Collega's naaien is ok.quote:Op donderdag 1 juni 2006 11:42 schreef jogy het volgende:
Standaard dienstverlening, mijn waarde.
Net even een collega erbij genaaid, ook leuk.
Neen, het is wel een vrouw ( geweest ) maar is nu een verschromelde pruim met 38 katten en een snelheid van een natte krant. En bedankt voor de visualquote:Op donderdag 1 juni 2006 11:51 schreef Mokster het volgende:
[..]
Collega's naaien is ok.![]()
Mits naaibaar uiteraard.![]()
Ach welja. Wie niet.quote:Op donderdag 1 juni 2006 11:55 schreef helikopter-streichquartet het volgende:
Ik mis ehqo.
Ja, maar híj.quote:Op donderdag 1 juni 2006 12:08 schreef helikopter-streichquartet het volgende:
[..]
God niet, eqho. God níet.
Gisteren liep ik een drankzaak binnen en liet twee blikjes bier in een papieren zak stoppen. Met de zak in mijn hand liep ik door tot waar de rivier in zee uitmondde. Het was meer een kleine inham of een half gedempt kanaal dan een zee. Het was het overblijfsel van de oude kustlijn, zo'n vijftig meter lang. Het strand was nog het strand van vroeger. Er stond een korte golfslag, en er lagen kromgetrokken stukken hout langs de waterlijn. Het rook naar de zee. Op het beton van de golfbreker stonden, met spijkers of spuitbussen aangebracht, nog dezelfde opschriften te lezen als vroeger. De goede, oude kustlijn - vijftig meter was alles wat ze er van overgelaten hadden. Aan beiden kanten was hij afgesneden door betonnen muren van minstens tien meter hoog, en de muren liepen kilometers door, de nauwe zee tussen hen ingeklemd. Er stonden lange rijen hoge flatgebouwen. Vijftig meter was er nog over van de zee; de rest was volledig weggevaagd.quote:Op donderdag 1 juni 2006 12:08 schreef ehqo het volgende:
Ik heb zin om te punikken onder een treurwilg terwijl de nostalgie me om de oren vliegt. En dat enerzijds de wolken in de verte ten overvloed regen naar beneden stort, en anderzijds de zon schijnt, zodat ik kan genieten van een 'roygbiv-tafereel'.
Kippenvel.quote:Op donderdag 1 juni 2006 12:18 schreef helikopter-streichquartet het volgende:
[..]
Gisteren liep ik een drankzaak binnen en liet twee blikjes bier in een papieren zak stoppen. Met de zak in mijn hand liep ik door tot waar de rivier in zee uitmondde. Het was meer een kleine inham of een half gedempt kanaal dan een zee. Het was het overblijfsel van de oude kustlijn, zo'n vijftig meter lang. Het strand was nog het strand van vroeger. Er stond een korte golfslag, en er lagen kromgetrokken stukken hout langs de waterlijn. Het rook naar de zee. Op het beton van de golfbreker stonden, met spijkers of spuitbussen aangebracht, nog dezelfde opschriften te lezen als vroeger. De goede, oude kustlijn - vijftig meter was alles wat ze er van overgelaten hadden. Aan beiden kanten was hij afgesneden door betonnen muren van minstens tien meter hoog, en de muren liepen kilometers door, de nauwe zee tussen hen ingeklemd. Er stonden lange rijen hoge flatgebouwen. Vijftig meter was er nog over van de zee; de rest was volledig weggevaagd.
Ik ging op de golfbreker zitten en dronk mijn blikjes bier, het was een troosteloos landschap. Eentonige flats, de mismoedige pijlers van een geprojecteerde, maar nooit voltooide stad midden in de lucht. Toen ik mijn twee biertjes op had, gooide ik de blikjes een voor een zo ver ik kon naar het land dat ooit zee was geweest. Ik draaide me om en ging op mijn rug op de golfbreker liggen en staarde naar de vormloze hemel vol sterren.
Hier ook.quote:
Uiteraard..quote:Op donderdag 1 juni 2006 11:40 schreef rompompom het volgende:
[..]
De échte Amnesty spirit heeft ook jou te grazen, zie ik!
Hoe? Gezegd dat 'ie zat te fokken onder werktijd?quote:Op donderdag 1 juni 2006 11:42 schreef jogy het volgende:
[..]
Standaard dienstverlening, mijn waarde.
Net even een collega erbij genaaid, ook leuk.
RedOrangeYellowGreenBlueIndigoViolet. Dacht ik.quote:Op donderdag 1 juni 2006 12:08 schreef ehqo het volgende:
'roygbiv-tafereel'.
Goed gedacht.quote:Op donderdag 1 juni 2006 12:33 schreef JDude het volgende:
[..]
RedOrangeYellowGreenBlueIndigoViolet. Dacht ik.
Ja.quote:Op donderdag 1 juni 2006 12:33 schreef helikopter-streichquartet het volgende:
Werk je bij Amnesty, Janet?
Ik ben van mening dat sommige mensachtige geen geslachtsaanduiding meer verdienen. Zij is er één van.quote:
Oh, ik vermoedde een ombouwing.quote:Op donderdag 1 juni 2006 12:40 schreef jogy het volgende:
[..]
Ik ben van mening dat sommige mensachtige geen geslachtsaanduiding meer verdienen. Zij is er één van.
Snuif eens aan het verdorde kelp aan de rotsen. En denk, aan hoe de geschiedenis hier het heden is.quote:Op donderdag 1 juni 2006 12:36 schreef helikopter-streichquartet het volgende:
Ik zal vanavond eens een ander strand opzoeken, een andere golfbreken en ander bier.
Verandering van golfbrekers en bier doet leven.
Ze was aan het prutsen en ik had er last van omdat ik alles op mocht knappen. Zelfs met het Fok!ken was ik nog 30 keer zo snel als haar.quote:Op donderdag 1 juni 2006 12:33 schreef Janetje het volgende:
Hoe? Gezegd dat 'ie zat te fokken onder werktijd?
Weet ik.quote:Op donderdag 1 juni 2006 12:41 schreef helikopter-streichquartet het volgende:
[..]
Oh, ik vermoedde een ombouwing.
Húúú. Da's echt zo'n geur die karakteristiek is van een afstand en weezinwekkend van dichtbij.quote:Op donderdag 1 juni 2006 12:41 schreef ehqo het volgende:
[..]
Snuif eens aan het verdorde kelp aan de rotsen. En denk, aan hoe de geschiedenis hier het heden is.
Dat heb ik ook wel op een boerderij, het ruikt best lekker daar maar als je de koeienstal binnenloopt is het een heel ander verhaal. Zeker als er ook nog even een koe riant staat voor te doen waar het nou precies vandaan komt.quote:Op donderdag 1 juni 2006 12:43 schreef helikopter-streichquartet het volgende:
[..]
Húúú. Da's echt zo'n geur die karakteristiek is van een afstand en weezinwekkend van dichtbij.
Hmm.. mijn beide supervisors zijn er niet op het moment..quote:Op donderdag 1 juni 2006 12:42 schreef jogy het volgende:
[..]
Ze was aan het prutsen en ik had er last van omdat ik alles op mocht knappen. Zelfs met het Fok!ken was ik nog 30 keer zo snel als haar.
Precies, als men toch elk greintje eigenverantwoording eruit schoppen door supervisors nodig te vinden mogen ze ook de nadelen ervan ondervinden.quote:Op donderdag 1 juni 2006 12:56 schreef Janetje het volgende:
[..]
Hmm.. mijn beide supervisors zijn er niet op het moment..
Dus tja.. ze dwingen me gewoon om te fokken...
Haar wat?quote:Op donderdag 1 juni 2006 12:42 schreef jogy het volgende:
[..]
Ze was aan het prutsen en ik had er last van omdat ik alles op mocht knappen. Zelfs met het Fok!ken was ik nog 30 keer zo snel als haar.
Haar snelheid van [activiteit die ik niet zal noemen]enquote:
Middag.quote:Op donderdag 1 juni 2006 13:02 schreef mcDavid het volgende:
moggeh!
Ging de tijd maar snel, dan kon ik naar de dokter toe. Nu moet ik tot dinsdag wachtenquote:Op donderdag 1 juni 2006 13:10 schreef Mokster het volgende:
Ja! Middag. De tijd gaat snel... Desondanks.
Waarom moet je zo lang wachten?quote:Op donderdag 1 juni 2006 13:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ging de tijd maar snel, dan kon ik naar de dokter toe. Nu moet ik tot dinsdag wachten
sorry, ik genoot van mijn turkse pizza. Na een kotsbui altijd goed om te nuttigen overigensquote:Op donderdag 1 juni 2006 13:14 schreef mcDavid het volgende:
fuck. ik moet over een kwartiertje op school zijn!
hadden jullie dat niet ff kunne zeggen?
Tja, wachtlijsten en mijn werktijden gok ik zo. Die oude afgeschreven knarren die moeten allemaal op tijden langs gaan wanneer werkende mensen ook kunnenquote:
quote:Op donderdag 1 juni 2006 13:34 schreef ehqo het volgende:
Is het ook ongemakkelijk als het topic doodgaat, vlak na je entree, bizz?
Okee. Groetjes aan de kleerhangers.quote:Op donderdag 1 juni 2006 13:50 schreef Bizznitch het volgende:
Sterf allemaal maar.
Ik ga de stad in.
"zo", zegt nog niets over het bijbehorende gevoel. Overigens.quote:Op donderdag 1 juni 2006 13:44 schreef ehqo het volgende:
Oh, zo voelt het dus. Alleen was ik er al iets langer.
minor detailquote:Op donderdag 1 juni 2006 14:02 schreef Mokster het volgende:
[..]
"zo", zegt nog niets over het bijbehorende gevoel. Overigens.
Een PI is het halve werk.quote:Op donderdag 1 juni 2006 14:02 schreef Mokster het volgende:
[..]
"zo", zegt nog niets over het bijbehorende gevoel. Overigens.
ik houd niet van half werkquote:
Dan is het goedquote:
Hallo deerne!quote:
Nog circa 3,5 uur en ik kan weer "los".quote:Op donderdag 1 juni 2006 14:11 schreef Chowi het volgende:
Je veux la bière.
Het is ópen, Sjeedoet. Ópen.quote:Op donderdag 1 juni 2006 14:13 schreef JDude het volgende:
[..]
Nog circa 3,5 uur en ik kan weer "los".
Is die storing tussen Amersfoort en Amsterdam al weg?quote:Op donderdag 1 juni 2006 14:13 schreef JDude het volgende:
[..]
Nog circa 3,5 uur en ik kan weer "los".
hey roodharige schoonheidquote:Op donderdag 1 juni 2006 14:16 schreef clumsy_clown het volgende:
Dus.
relaaax meiske, relaaaaaaxquote:Op donderdag 1 juni 2006 14:18 schreef Chowi het volgende:
Godver, wat een dag. Ik schiet nog eens in de stress.
Dat was ooit eens mijn motto.quote:
Ik dacht dat voor vrouwen nooit een kwestie van twijfelen was.quote:Op donderdag 1 juni 2006 14:23 schreef clumsy_clown het volgende:
To shop or not to shop, das een beetje de vraag.
Als je in geldnood zit wel, hoor.quote:Op donderdag 1 juni 2006 14:23 schreef ehqo het volgende:
[..]
Ik dacht dat voor vrouwen nooit een kwestie van twijfelen was.
dacht dat dat bij vrouwen gewoon instinct was, wat ze niet konden negeren enzoquote:Op donderdag 1 juni 2006 14:23 schreef clumsy_clown het volgende:
To shop or not to shop, das een beetje de vraag.
maar dan niet met 'meiske' natuurlijkquote:
quote:Op donderdag 1 juni 2006 14:23 schreef ehqo het volgende:
[..]
Ik dacht dat voor vrouwen nooit een kwestie van twijfelen was.
WChZ.quote:
Daar las ik uiteraard weer overheen.quote:
Wil je iets lenen?quote:
Ik heb al een doorlopend krediet.quote:Op donderdag 1 juni 2006 14:26 schreef ehqo het volgende:
Je bent toch een vrouw. Open een 'natura-rekening'.
Jíj. Niet zo heel vrouwelijk.quote:Op donderdag 1 juni 2006 14:26 schreef clumsy_clown het volgende:
Daarnaast ben ik niet zo heel vrouwelijk. Dus stiekem heb ik geeneens zin. Maar het moet. Moét.
De beperkingen als gevolg van de seinstoring tussen Naarden-Bussum en Hilversum zijn voorbij. Het treinverkeer wordt geleidelijk hervat.quote:Op donderdag 1 juni 2006 14:15 schreef ehqo het volgende:
Is die storing tussen Amersfoort en Amsterdam al weg?
Hoezee.quote:Op donderdag 1 juni 2006 14:29 schreef JDude het volgende:
[..]
De beperkingen als gevolg van de seinstoring tussen Naarden-Bussum en Hilversum zijn voorbij. Het treinverkeer wordt geleidelijk hervat.
2006-06-01 09:00:01 - 2006-06-01 09:50:01
Lijkt me wel, dus.
Écht! Ik moet bijvoorbeeld schoenen en een tas kopen. Al maanden. En ik haat het. Het enige wat koopziekte veroorzaakt bij mij is ondergoed, dat dan weer wel. En ik hou niet van make-up. En van tuttigheid. Écht.quote:Op donderdag 1 juni 2006 14:27 schreef Chowi het volgende:
[..]
Jíj. Niet zo heel vrouwelijk..
Kijk eens wat beter naar jezelf!
Inspecterend de lingerie-afdeling af lopen is anders wel héél vrouwelijk, heur.quote:Op donderdag 1 juni 2006 14:30 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Écht! Ik moet bijvoorbeeld schoenen en een tas kopen. Al maanden. En ik haat het. Het enige wat koopziekte veroorzaakt bij mij is ondergoed, dat dan weer wel. En ik hou niet van make-up. En van tuttigheid. Écht.
En er lopen leuke jongens. Of nou ja, laatst dan.quote:Op donderdag 1 juni 2006 14:31 schreef Chowi het volgende:
[..]
Inspecterend de lingerie-afdeling af lopen is anders wel héél vrouwelijk, heur.
Klopt. Ik pak er elk half jaar 5 uit het eerste de beste rek, en klaar.quote:Op donderdag 1 juni 2006 14:31 schreef Chowi het volgende:
[..]
Inspecterend de lingerie-afdeling af lopen is anders wel héél vrouwelijk, heur.
Ik niet. Het moet altijd precies het goede randje en patroontje hebben, anders koop ik het niet. En, ik ben ook wel bereid ondergoed te kopen van meer dan ¤ 50,-. Geld speelt geen rol.quote:Op donderdag 1 juni 2006 14:32 schreef ehqo het volgende:
[..]
Klopt. Ik pak er elk half jaar 5 uit het eerste de beste rek, en klaar.
Wanneer was ik daar?quote:Op donderdag 1 juni 2006 14:32 schreef clumsy_clown het volgende:
En er lopen leuke jongens. Of nou ja, laatst dan.
quote:
Hm. Ok. Jij bent erger denk ik. Ik hou het altijd nog wel binnen de perken van m'n budget. En die liggen lager dan de 50 per stukquote:Op donderdag 1 juni 2006 14:34 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik niet. Het moet altijd precies het goede randje en patroontje hebben, anders koop ik het niet. En, ik ben ook wel bereid ondergoed te kopen van meer dan ¤ 50,-. Geld speelt geen rol..
Autist.quote:Op donderdag 1 juni 2006 14:34 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik niet. Het moet altijd precies het goede randje en patroontje hebben, anders koop ik het niet. En, ik ben ook wel bereid ondergoed te kopen van meer dan ¤ 50,-. Geld speelt geen rol..
Geld lenen is een fantastische uitkomst.quote:Op donderdag 1 juni 2006 14:36 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Hm. Ok. Jij bent erger denk ik. Ik hou het altijd nog wel binnen de perken van m'n budget. En die liggen lager dan de 50 per stuk.
Au. Backstabber.quote:
Chowi, zeg er wat van!quote:
Moet je eens heel goed luisteren, joog. Ik mág je, maar "wát"!quote:
Jij vindt mij niet meer belangrijk, daar ligt het probleem.quote:Op donderdag 1 juni 2006 14:38 schreef Stofje het volgende:
[..]
Chowiiiiiiiiiiiiiiiiiii!
We praten nooit meer.
Ik vind jou ook een aanwinst, hoor.quote:Op donderdag 1 juni 2006 14:39 schreef Stofje het volgende:
En ehqo. Die ook. Godver, schitterend. BeF![]()
Ja mevrouw, sorrie mevrouw.quote:Op donderdag 1 juni 2006 14:39 schreef Chowi het volgende:
[..]
Moet je eens heel goed luisteren, joog. Ik mág je, maar "wát"!
Print dat goed in je geheugen, já?!
Zo. Teletubbie-pleister erop en weer lief spelen.quote:
Ik vind jou zeer belangrijk, maar we spreken elkaar niet meer aan via MSN en zo. Terwijl ik dat wel zou willen.quote:Op donderdag 1 juni 2006 14:40 schreef Chowi het volgende:
[..]
Jij vindt mij niet meer belangrijk, daar ligt het probleem.
quote:Op donderdag 1 juni 2006 14:39 schreef Chowi het volgende:
Moet je eens heel goed luisteren, joog. Ik mág je, maar "wát"!
Print dat goed in je geheugen, já?!
Wat ben jij voor een slap excuus voor een man, vrouwen horen onderdanig te zijn, niet vice versa. Ik walg van je.quote:
Maar je bent er ook nooit!quote:Op donderdag 1 juni 2006 14:46 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ik vind jou zeer belangrijk, maar we spreken elkaar niet meer aan via MSN en zo. Terwijl ik dat wel zou willen.
Oh, dus jij vindt dat ik een onderdanig type zou moeten zijn?quote:Op donderdag 1 juni 2006 14:47 schreef ehqo het volgende:
[..]
Wat ben jij voor een slap excuus voor een man, vrouwen horen onderdanig te zijn, niet vice versa. Ik walg van je.
Flirt.quote:Op donderdag 1 juni 2006 14:47 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Hoe kan iemand jou nou niét mogen?
Ja. Is dat een beetje primitief ofzo?quote:Op donderdag 1 juni 2006 14:48 schreef Chowi het volgende:
[..]
Oh, dus jij vindt dat ik een onderdanig type zou moeten zijn?
Ik ben níét onderdanig. Hallo! HALLO?!quote:Op donderdag 1 juni 2006 14:49 schreef Litso het volgende:
Welkom, onderdanen.
Hallo, heer en meester.quote:Op donderdag 1 juni 2006 14:49 schreef Litso het volgende:
Welkom, onderdanen.
quote:Op donderdag 1 juni 2006 14:49 schreef Litso het volgende:
onderdanen.
Als er met de 'scepter' gezwaaid word?quote:Op donderdag 1 juni 2006 14:52 schreef Chowi het volgende:
Okay, misschien ben ik dan een beetje onderdanig.
quote:Op donderdag 1 juni 2006 14:52 schreef Chowi het volgende:
Okay, misschien ben ik dan een beetje onderdanig.
Zit!quote:Op donderdag 1 juni 2006 14:50 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik ben níét onderdanig. Hallo! HALLO?!
Nee, dat is gewoon geil.quote:
Nee, dank je. Liever met een scepter.quote:
Jij begrijpt hetquote:Op donderdag 1 juni 2006 14:56 schreef Misstique het volgende:
Jullie snappen er niks van; je moet onderdanig spélen, niet dóen!
Mond dicht en zitten.quote:Op donderdag 1 juni 2006 14:56 schreef Misstique het volgende:
Jullie snappen er niks van; je moet onderdanig spélen, niet dóen!
* Al weg isquote:
Volgens mij ben jij echt iemand die ik in het echt graag zou stompen.quote:
Néééeéééééééé''eééée.quote:
Dat zou heel goed kunnen. Ik heb zwaar irritante kanten, die ik gelukkig steeds meer via FOK kan laten gelden en steeds minder in het echt.quote:Op donderdag 1 juni 2006 14:58 schreef Chowi het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij echt iemand die ik in het echt graag zou stompen.
Helicopteren?quote:Op donderdag 1 juni 2006 14:59 schreef ehqo het volgende:
Ik zwaai trouwens regelmatig met mijn scepter. Als ik even niets te doen heb. Gewoon, een beetje lukraak in de rondte.
Moet je daarna de dames met natte onderbroekjes van je af slaan?quote:Op donderdag 1 juni 2006 14:59 schreef ehqo het volgende:
Ik zwaai trouwens regelmatig met mijn scepter. Als ik even niets te doen heb. Gewoon, een beetje lukraak in de rondte.
Ah, dus dát is het.quote:Op donderdag 1 juni 2006 14:59 schreef Stofje het volgende:
[..]
Dat zou heel goed kunnen. Ik heb zwaar irritante kanten, die ik gelukkig steeds meer via FOK kan laten gelden en steeds minder in het echt.
Nee. Zeg, zoiets doe je toch niet in het openbaar. Ik lijk wel gek.quote:Op donderdag 1 juni 2006 15:00 schreef Chowi het volgende:
[..]
Moet je daarna de dames met natte onderbroekjes van je af slaan?
Ik ken het klappen van de zweep.quote:
Waarom vertel je het dan zo openlijk?quote:Op donderdag 1 juni 2006 15:01 schreef ehqo het volgende:
[..]
Nee. Zeg, zoiets doe je toch niet in het openbaar. Ik lijk wel gek.
En plein public.quote:
Bij ons zijn je geheimen veilig. Vertel eens wat meer over je liefdesleven en vooral over de mindere kanten ervan?quote:Op donderdag 1 juni 2006 15:06 schreef ehqo het volgende:
Niemand komt hier toch. En degene die er komen vertrouw mijn geheim wel toe.
Daar moet nog ergens een 'ik' tussen.quote:Op donderdag 1 juni 2006 15:06 schreef ehqo het volgende:
Niemand komt hier toch. En degene die er komen vertrouw mijn geheim wel toe.
Oh, ha ha. Ik was al confuus.quote:
Je deed het toch goed? Je speelde onderdanig. Wat is het probleem?quote:Op donderdag 1 juni 2006 14:59 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik zal je nog 's zo begroeten. Vergeet het onderdanige maar knul.
Ik kreeg geen aandacht. Ik probeer nóg vrouwelijker te worden, dus heb aandacht nodig. Veel aandacht. Héél veel aandacht.quote:Op donderdag 1 juni 2006 15:11 schreef Litso het volgende:
[..]
Je deed het toch goed? Je speelde onderdanig. Wat is het probleem?
Ah, zo.quote:Op donderdag 1 juni 2006 15:12 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik kreeg geen aandacht. Ik probeer nóg vrouwelijker te worden, dus heb aandacht nodig. Veel aandacht. Héél veel aandacht.
Succes.quote:Op donderdag 1 juni 2006 15:13 schreef clumsy_clown het volgende:
Zo. En dan nu schoenen proberen te vinden. En een tas. Vrouwelijk.
Hoi c_c. Hoe is het?quote:Op donderdag 1 juni 2006 15:12 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik kreeg geen aandacht. Ik probeer nóg vrouwelijker te worden, dus heb aandacht nodig. Veel aandacht. Héél veel aandacht.
Jij bent zeker niet visueel ingesteld, of wel?quote:Op donderdag 1 juni 2006 15:08 schreef Stofje het volgende:
[..]
Bij ons zijn je geheimen veilig. Vertel eens wat meer over je liefdesleven en vooral over de mindere kanten ervan?
Wacht. Ik zal het nog eens zeggen.quote:Op donderdag 1 juni 2006 15:14 schreef jogy het volgende:
Och, weer zo'n situatie dat ik eigenlijk nog wat terug moet typen als weerwoord tegen een opmerking maar 'het moment' is voorbij dus dan klopt het niet meer met het lopende gesprek. Wat een ellende is het toch altijd als dat voorkomt.
Nihilist.quote:Op donderdag 1 juni 2006 15:14 schreef Mokster het volgende:
Ik ben niemand. En derhalve zeer betrouwbaar.
Zeg het dan maar.quote:Op donderdag 1 juni 2006 15:14 schreef jogy het volgende:
Och, weer zo'n situatie dat ik eigenlijk nog wat terug moet typen als weerwoord tegen een opmerking maar 'het moment' is voorbij dus dan klopt het niet meer met het lopende gesprek. Wat een ellende is het toch altijd als dat voorkomt.
Ja goed, met jou?quote:
Dát hadden we nog niet door.quote:Op donderdag 1 juni 2006 15:12 schreef clumsy_clown het volgende:
dus heb aandacht nodig. Veel aandacht. Héél veel aandacht.
Dat is toch niet hetzelfde, Ehqo. De spirit is er vanaf, geen vonken meer deze keer, enkel een lafjes brandend waaklichtje. Een schaduw van zijn origineel.quote:Op donderdag 1 juni 2006 15:16 schreef ehqo het volgende:
[..]
Wacht. Ik zal het nog eens zeggen.
Wat ben jij voor een slap excuus voor een man, vrouwen horen onderdanig te zijn, niet vice versa. Ik walg van je.
Je mag wel even een tampon van me hebben, hoor.quote:Op donderdag 1 juni 2006 15:18 schreef jogy het volgende:
[..]
Dat is toch niet hetzelfde, Ehqo. De spirit is er vanaf, geen vonken meer deze keer, enkel een lafjes brandend waaklichtje. Een schaduw van zijn origineel.
quote:
quote:Walter Sobchak: Nihilists! Fuck me. I mean, say what you like about the tenets of National Socialism, Dude, at least it's an ethos.
Het was het proberen waard.quote:Op donderdag 1 juni 2006 15:18 schreef jogy het volgende:
[..]
Dat is toch niet hetzelfde, Ehqo. De spirit is er vanaf, geen vonken meer deze keer, enkel een lafjes brandend waaklichtje. Een schaduw van zijn origineel.
In veel gevallen wel. In andere niet.quote:Op donderdag 1 juni 2006 15:21 schreef jogy het volgende:
Eigenlijk is dat gewoon waar.
Tof!quote:Op donderdag 1 juni 2006 15:20 schreef Chowi het volgende:
[..]
Je mag wel even een tampon van me hebben, hoor.
Hoe minder sex hoe beterquote:Op donderdag 1 juni 2006 15:22 schreef Mokster het volgende:
[..]
In veel gevallen wel. In andere niet.
Ik begrijp die PI niet.quote:
Dat komt door al die reclames op TV die vertellen dat ze lelijk zijn en dat ze met díe make up helemaal gewild worden in de wereld van de liefde.quote:Op donderdag 1 juni 2006 15:23 schreef ehqo het volgende:
[..]
De meeste vrouwen beweren anders aan de lopende band het tegenover gestelde.
Ik ben al ziek, maar jij bent ook ziek.quote:
Ledigheid straalt een bepaalde mate van, professionaliteit uit. Voddenvent heeft een speels accentje, als het bij wijze van spreken zojuist door een kind is verzonnen. Een kind, nog uit de tijd van toen de wereld nog zwart-wit was.quote:Op donderdag 1 juni 2006 15:24 schreef helikopter-streichquartet het volgende:
Het woord van de dag, ik weifel tussen "ledigheid" en "voddenvent".
Dan is het nu al 1-0 voor "ledigheid".quote:Op donderdag 1 juni 2006 15:29 schreef Mokster het volgende:
'ledigheid'. Past goed bij mijn huidige gemoedstoestand.
Je maakt het alleen maar moeilijker, eqho.quote:Op donderdag 1 juni 2006 15:31 schreef ehqo het volgende:
[..]
Ledigheid straalt een bepaalde mate van, professionaliteit uit. Voddenvent heeft een speels accentje, als het bij wijze van spreken zojuist door een kind is verzonnen. Een kind, nog uit de tijd van toen de wereld nog zwart-wit was.
Een lastige keus, dat zeker.
Awel, het één is een aanduiding voor een gemoedstoestand die je verheft tot de andere uitdrukking. Dus in weze, doet het er niet echt veel toe.quote:Op donderdag 1 juni 2006 15:31 schreef helikopter-streichquartet het volgende:
[..]
Je maakt het alleen maar moeilijker, eqho.
Ik ook.quote:Op donderdag 1 juni 2006 15:37 schreef ehqo het volgende:
Ik stem tóch voor voddenvent. Die is mooier.
Mag ik je hand vasthouden? Je straalt zoveel warmte uit.quote:
Ja?quote:Op donderdag 1 juni 2006 15:39 schreef Chowi het volgende:
Tique?
Heel eventjes dan. Bij wijze van hoge uitzondering.quote:Op donderdag 1 juni 2006 15:40 schreef ehqo het volgende:
[..]
Mag ik je hand vasthouden? Je straalt zoveel warmte uit.
Warm.quote:Op donderdag 1 juni 2006 15:42 schreef Misstique het volgende:
[..]
Heel eventjes dan. Bij wijze van hoge uitzondering.
Kun je niet op MSN?quote:
Zo ben ik.quote:
Neen. Vanavond pas.quote:
Niet dat ik je iets specifieks te melden heb, hoor. Maar ik dacht eraan, góh, wat spreek ik die Tique eigenlijk weinig.quote:
Eigenlijk maskeer je nu een dringende vraag over vrouwendingen. Zeg eerlijk.quote:Op donderdag 1 juni 2006 15:46 schreef Chowi het volgende:
[..]
Niet dat ik je iets specifieks te melden heb, hoor. Maar ik dacht eraan, góh, wat spreek ik die Tique eigenlijk weinig.
Ik ben ook minder online de laatste tijd.quote:Op donderdag 1 juni 2006 15:46 schreef Chowi het volgende:
[..]
Niet dat ik je iets specifieks te melden heb, hoor. Maar ik dacht eraan, góh, wat spreek ik die Tique eigenlijk weinig.
Héy! Ik vind Tique gewoon tof!quote:Op donderdag 1 juni 2006 15:48 schreef ehqo het volgende:
[..]
Eigenlijk maskeer je nu een dringende vraag over vrouwendingen. Zeg eerlijk.
Likewise.quote:
Waarheen?quote:Op donderdag 1 juni 2006 16:01 schreef Chowi het volgende:
Ik bedoelde, dat ík zou gaan.
Arrogantie is okay.quote:
watervaste stift -> ruit.quote:Op donderdag 1 juni 2006 16:29 schreef ehqo het volgende:
Ik wil een telraam. Om de seconden weg te tellen, vroeger op te rakelen. Nog enkele minuten, en dan weg hier. Maar de minuten zijn zo lang.
vroeger, toen je grafische rekenmachines had... met 5-kleuren kralendisplayquote:Op donderdag 1 juni 2006 16:34 schreef ehqo het volgende:
[..]
Turven op een stuk glas is niet echt zoals vroeger.
Écht vroeger, dat was meer 'pas geleden'.quote:Op donderdag 1 juni 2006 16:37 schreef mcDavid het volgende:
[..]
vroeger, toen je grafische rekenmachines had... met 5-kleuren kralendisplay
Ben ik even blij dat mijn slavenarbeid maar tot 15:30 duurt.quote:Op donderdag 1 juni 2006 16:29 schreef ehqo het volgende:
Ik wil een telraam. Om de seconden weg te tellen, vroeger op te rakelen. Nog enkele minuten, en dan weg hier. Maar de minuten zijn zo lang.
Godenzijngeheiligd, ben ik nou de enige die dat een lelijk woord vindt?quote:Op donderdag 1 juni 2006 16:43 schreef jogy het volgende:
duurt.
Er zijn best veel woorden die lelijk zijn, als je daarover nadenkt. Neem nou 'jaap''.quote:Op donderdag 1 juni 2006 16:44 schreef jogy het volgende:
[..]
Godenzijngeheiligd, ben ik nou de enige die dat een lelijk woord vindt?
hoe bepaal je of een woord lelijk is of niet?quote:Op donderdag 1 juni 2006 16:47 schreef ehqo het volgende:
[..]
Er zijn best veel woorden die lelijk zijn, als je daarover nadenkt. Neem nou 'jaap''.
Dat kan je ook op latere leeftijd krijgen..quote:Op donderdag 1 juni 2006 16:54 schreef Chowi het volgende:
Mijn oom heeft een epileptische aanval gehad, maar, hij hééft niet eens epilepsie.
Jaap vind ik nog wel meeval;len qua woord. Maar als naam is het weer drie keer niks natuurlijk. Ik heb het eigenlijk over woorden die zodra je ze neer zet eigenljk niet kloppen voor je gevoel maar waar het (foute ) alternatief nog vele male lelijker is. Duurt is daar één van, in mijn wereldje dan he.quote:Op donderdag 1 juni 2006 16:47 schreef ehqo het volgende:
[..]
Er zijn best veel woorden die lelijk zijn, als je daarover nadenkt. Neem nou 'jaap''.
Komt vaker voor... Heel vervelend!quote:Op donderdag 1 juni 2006 16:54 schreef Chowi het volgende:
Mijn oom heeft een epileptische aanval gehad, maar, hij hééft niet eens epilepsie.
Ja, dat wist ik dus niet. Ik schrok er echt heel erg van.quote:Op donderdag 1 juni 2006 16:55 schreef Misstique het volgende:
[..]
Dat kan je ook op latere leeftijd krijgen..
Kan het me voorstellen. Is hij er wel weer een beetje ok uit gekomen trouwens?quote:Op donderdag 1 juni 2006 16:56 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ja, dat wist ik dus niet. Ik schrok er echt heel erg van.
ik ken ook een gast, die heeft tot 2x toe een hele heftige epileptische aanval gehad, maar ze kunnen niets bij hem vinden. Dus technisch gezien heeftie geen epilepsie. Maar voor de zekerheid hebben ze wel zijn rij- en zweefvliegbewijs afgenomenquote:Op donderdag 1 juni 2006 16:55 schreef Misstique het volgende:
[..]
Dat kan je ook op latere leeftijd krijgen..
Sja, het is verder niets ernstigs en hij mag waarschijnlijk morgen weer weg. Maar nu, mijn oom heeft het gehad, mijn vader, mijn nicht en mijn tante. Het zit in de familie.quote:Op donderdag 1 juni 2006 17:00 schreef jogy het volgende:
[..]
Kan het me voorstellen. Is hij er wel weer een beetje ok eruit gekomen trouwens?
Lullig.quote:Op donderdag 1 juni 2006 17:00 schreef mcDavid het volgende:
[..]
ik ken ook een gast, die heeft tot 2x toe een hele heftige epileptische aanval gehad, maar ze kunnen niets bij hem vinden. Dus technisch gezien heeftie geen epilepsie. Maar voor de zekerheid hebben ze wel zijn rij- en zweefvliegbewijs afgenomen
Ah ok, dubbel kut dus, ik wist nog niet eens dat het erfelijk kon zijn.quote:Op donderdag 1 juni 2006 17:01 schreef Chowi het volgende:
[..]
Sja, het is verder niets ernstigs en hij mag waarschijnlijk morgen weer weg. Maar nu, mijn oom heeft het gehad, mijn vader, mijn nicht en mijn tante. Het zit in de familie..
Ch!quote:Op donderdag 1 juni 2006 17:01 schreef Chowi het volgende:
[..]
Sja, het is verder niets ernstigs en hij mag waarschijnlijk morgen weer weg. Maar nu, mijn oom heeft het gehad, mijn vader, mijn nicht en mijn tante. Het zit in de familie..
Weet ik eigenlijk ook niet zo zeker. Maar zó toevallig kan het toch niet zijn?quote:Op donderdag 1 juni 2006 17:10 schreef jogy het volgende:
[..]
Ah ok, dubbel kut dus, ik wist nog niet eens dat het erfelijk kon zijn.
Whehe, ik dacht dat er iets mis was met mijn beeldscherm.quote:
foutje, nog een keer kijken!quote:Op donderdag 1 juni 2006 17:12 schreef Chowi het volgende:
[..]
Whehe, ik dacht dat er iets mis was met mijn beeldscherm.
quote:Op donderdag 1 juni 2006 17:14 schreef mcDavid het volgende:
wie in 1 poging zwart raakt met de escape, krijgt een biertje!
Gefeliciteerd. kom maar halen!quote:
Als ik de computer aan zet, kijk ik toch gelijk in BeF. Kan ik kijken of hij al dicht is, en, zo nodig, teruglezen.quote:Op donderdag 1 juni 2006 17:18 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Gefeliciteerd. kom maar halen!
anders heb je ook ff het huidige BeFtopic en de OP als bladwijzer staan![]()
Zo nódig, Henk!quote:
ah, vandaar!quote:Op donderdag 1 juni 2006 17:23 schreef Chowi het volgende:
Amity-amity-amity-amity!
Ja hoor, geen probleem.quote:Op donderdag 1 juni 2006 17:26 schreef mcDavid het volgende:
kan iemand "warning, this topic may contain strobe-lights" in de TT zetten?
Heb ík dit gezegd?quote:Op donderdag 1 juni 2006 17:30 schreef Chowi het volgende:
Tief nou verdomme eens op met die aandachttrekkerij. Én verkrijg grafkanker.
Kneus.
zeemeerminnen? in zwollequote:Op donderdag 1 juni 2006 17:36 schreef Chowi het volgende:
Ik vond het erg leuk met je mcD, maar nou moet ik gaan. Want ik hoor sirenes. Doei.
Die krijgen van de week wat van mij te heuren!quote:Op donderdag 1 juni 2006 17:42 schreef clumsy_clown het volgende:
GODVERHOERENTERINGAIDSLIJERS.
Zilveren Kruis![]()
![]()
.
Een trap in hun zilveren kruis, whehe!quote:Op donderdag 1 juni 2006 17:59 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Die krijgen van de week wat van mij te heuren!
laten we hun ballen omsmelten!quote:Op donderdag 1 juni 2006 18:02 schreef Chowi het volgende:
[..]
Een trap in hun zilveren kruis, whehe!
Jottum! Tot een cockring van zilver.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |