?!quote:
Oh instincts are misleading, you shoudn't think what you are feeling.quote:Op donderdag 1 juni 2006 11:00 schreef ehqo het volgende:
Gaarne.
Maar ík ben géén huishoudmeid.quote:Op donderdag 1 juni 2006 11:01 schreef helikopter-streichquartet het volgende:
[..]
Dat onze huishoudmeid zometeen langskomt met een fijne pot verse thee.
Zonder suiker, neem ik aan.quote:Op donderdag 1 juni 2006 11:01 schreef helikopter-streichquartet het volgende:
[..]
Dat onze huishoudmeid zometeen langskomt met een fijne pot verse thee.
Aardige vent wel. 'n Tikkeltje chaotisch, maar 'in person' toch best een puike vent om mee te babbelen.quote:
Welke dichter zei je onlangs ook alweer? Ik was in de bibliotheek, maar was het vergeten.quote:Op donderdag 1 juni 2006 11:02 schreef helikopter-streichquartet het volgende:
[..]
Oh instincts are misleading, you shoudn't think what you are feeling.
Aldus Benjamin Gibbard.
Hans Faverey.quote:Op donderdag 1 juni 2006 11:03 schreef ehqo het volgende:
[..]
Welke dichter zei je onlangs ook alweer? Ik was in de bibliotheek, maar was het vergeten.
Ik wou laatst "oldschool" "gaan" door honing en melk in de theepot the doen.quote:
En is dit niet al 603?quote:Op donderdag 1 juni 2006 11:01 schreef Janetje het volgende:
Mocht een modje zich geroepen voelen.. ik kon het hekje niet vinden op dit toetsenbord..
Zou zomaar kunnen..quote:
quote:Op donderdag 1 juni 2006 11:07 schreef helikopter-streichquartet het volgende:
Jammer dat het w-woord op de eerste pagina al moest vallen.
Je anti-werkgrapjes worden eentonig.quote:Op donderdag 1 juni 2006 11:07 schreef helikopter-streichquartet het volgende:
Jammer dat het w-woord op de eerste pagina al moest vallen.
[11:06:57] <~VelvetAcidChrist> Whehe, er zijn mensen die beweren dat Madonna 'muziek' maakt, BSquote:
Zoals TT's veranderen?quote:Op donderdag 1 juni 2006 11:17 schreef jogy het volgende:
Ik voelde mezelf geroepen om dingen te doen, zodoende.
Doe eens lief.quote:Op donderdag 1 juni 2006 11:03 schreef helikopter-streichquartet het volgende:
[..]
Nee, geit. Dat die huishoudmeid, die wij samen hebben, zometeen langkomt. Met thee. Geit.
Hij was ok.quote:Op donderdag 1 juni 2006 11:08 schreef helikopter-streichquartet het volgende:
[..]
[11:06:57] <~VelvetAcidChrist>
Ik mag jou wel.quote:
De échte Amnesty spirit heeft ook jou te grazen, zie ik!quote:Op donderdag 1 juni 2006 11:31 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ik mag jou wel.
Machtsmisbruik/gebruik is ok.
Standaard dienstverlening, mijn waarde.quote:Op donderdag 1 juni 2006 11:31 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ik mag jou wel.
Machtsmisbruik/gebruik is ok.
Collega's naaien is ok.quote:Op donderdag 1 juni 2006 11:42 schreef jogy het volgende:
Standaard dienstverlening, mijn waarde.
Net even een collega erbij genaaid, ook leuk.
Neen, het is wel een vrouw ( geweest ) maar is nu een verschromelde pruim met 38 katten en een snelheid van een natte krant. En bedankt voor de visualquote:Op donderdag 1 juni 2006 11:51 schreef Mokster het volgende:
[..]
Collega's naaien is ok.![]()
Mits naaibaar uiteraard.![]()
Ach welja. Wie niet.quote:Op donderdag 1 juni 2006 11:55 schreef helikopter-streichquartet het volgende:
Ik mis ehqo.
Ja, maar híj.quote:Op donderdag 1 juni 2006 12:08 schreef helikopter-streichquartet het volgende:
[..]
God niet, eqho. God níet.
Gisteren liep ik een drankzaak binnen en liet twee blikjes bier in een papieren zak stoppen. Met de zak in mijn hand liep ik door tot waar de rivier in zee uitmondde. Het was meer een kleine inham of een half gedempt kanaal dan een zee. Het was het overblijfsel van de oude kustlijn, zo'n vijftig meter lang. Het strand was nog het strand van vroeger. Er stond een korte golfslag, en er lagen kromgetrokken stukken hout langs de waterlijn. Het rook naar de zee. Op het beton van de golfbreker stonden, met spijkers of spuitbussen aangebracht, nog dezelfde opschriften te lezen als vroeger. De goede, oude kustlijn - vijftig meter was alles wat ze er van overgelaten hadden. Aan beiden kanten was hij afgesneden door betonnen muren van minstens tien meter hoog, en de muren liepen kilometers door, de nauwe zee tussen hen ingeklemd. Er stonden lange rijen hoge flatgebouwen. Vijftig meter was er nog over van de zee; de rest was volledig weggevaagd.quote:Op donderdag 1 juni 2006 12:08 schreef ehqo het volgende:
Ik heb zin om te punikken onder een treurwilg terwijl de nostalgie me om de oren vliegt. En dat enerzijds de wolken in de verte ten overvloed regen naar beneden stort, en anderzijds de zon schijnt, zodat ik kan genieten van een 'roygbiv-tafereel'.
Kippenvel.quote:Op donderdag 1 juni 2006 12:18 schreef helikopter-streichquartet het volgende:
[..]
Gisteren liep ik een drankzaak binnen en liet twee blikjes bier in een papieren zak stoppen. Met de zak in mijn hand liep ik door tot waar de rivier in zee uitmondde. Het was meer een kleine inham of een half gedempt kanaal dan een zee. Het was het overblijfsel van de oude kustlijn, zo'n vijftig meter lang. Het strand was nog het strand van vroeger. Er stond een korte golfslag, en er lagen kromgetrokken stukken hout langs de waterlijn. Het rook naar de zee. Op het beton van de golfbreker stonden, met spijkers of spuitbussen aangebracht, nog dezelfde opschriften te lezen als vroeger. De goede, oude kustlijn - vijftig meter was alles wat ze er van overgelaten hadden. Aan beiden kanten was hij afgesneden door betonnen muren van minstens tien meter hoog, en de muren liepen kilometers door, de nauwe zee tussen hen ingeklemd. Er stonden lange rijen hoge flatgebouwen. Vijftig meter was er nog over van de zee; de rest was volledig weggevaagd.
Ik ging op de golfbreker zitten en dronk mijn blikjes bier, het was een troosteloos landschap. Eentonige flats, de mismoedige pijlers van een geprojecteerde, maar nooit voltooide stad midden in de lucht. Toen ik mijn twee biertjes op had, gooide ik de blikjes een voor een zo ver ik kon naar het land dat ooit zee was geweest. Ik draaide me om en ging op mijn rug op de golfbreker liggen en staarde naar de vormloze hemel vol sterren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |