als je het eendje had genoemd had ik het mss wel gedaanquote:Op donderdag 1 juni 2006 10:29 schreef boebiedoe het volgende:
[afbeelding]
De achtergrond van dat kankereendje moet weg. Gaarne ook de pds posten..
Dan wil ik straks een pic als ie zn chemo-eendekuurtje gehad heeftquote:
Dan is het meer de binnenkant die het probleem is.quote:
If you can't beat them... je weet.quote:Op donderdag 1 juni 2006 10:32 schreef Stofje het volgende:
Ik pas me in een rap tempo aan, aan het huidige FOK-niveau. Dat is niet tof.
ik gok verzopenquote:
Zo ver dacht ik niet eensquote:Op donderdag 1 juni 2006 10:32 schreef yvonne het volgende:
Oh boy, Nikky gaat dat eendje overal op borduren
Het eendje of het forum?quote:
quote:Op donderdag 1 juni 2006 10:40 schreef shmoopy het volgende:
Ik weet het! Ik weet het!
Tis voor het geboortekaartje.
quote:Op donderdag 1 juni 2006 10:32 schreef yvonne het volgende:
Oh boy, Nikky gaat dat eendje overal op borduren
quote:Op donderdag 1 juni 2006 10:44 schreef Scorpie het volgende:
Er is dus geneukt achter de schermen?
Heb jij op de kleuterschool niet leren borduren?quote:Op donderdag 1 juni 2006 10:43 schreef Stofje het volgende:
[..]
Shmoopy noemt het beestje bij z'n naampje. Jij bent altijd zo onduidelijk.![]()
Niet spotten met stervende eendjes!quote:Op donderdag 1 juni 2006 10:45 schreef shmoopy het volgende:
Hij vecht dapper door, maar laat z'n koppie al hangen, wees snel!
[afbeelding]
Jawel, bij juffie (wij moesten juffie zeggen, dat is best vreemd, bedenk ik me nu) Christine. Ik heb nog een mooi huis geborduurd. Hij was rood en had een schoorsteen. Zo mooiquote:Op donderdag 1 juni 2006 10:45 schreef yvonne het volgende:
[..]
Heb jij op de kleuterschool niet leren borduren?
quote:Op donderdag 1 juni 2006 10:48 schreef shmoopy het volgende:
Vader-eend kan het verdriet geen plekje geven en slaat de hand aan zichzelf.
[afbeelding]
Juffie Christinequote:Op donderdag 1 juni 2006 10:47 schreef Stofje het volgende:
[..]
Jawel, bij juffie (wij moesten juffie zeggen, dat is best vreemd, bedenk ik me nu) Christine. Ik heb nog een mooi huis geborduurd. Hij was rood en had een schoorsteen. Zo mooi.
omfgquote:Op donderdag 1 juni 2006 10:48 schreef shmoopy het volgende:
[afbeelding]
quote:Op donderdag 1 juni 2006 10:50 schreef shmoopy het volgende:
De onvermijdelijke ramptoeristen.
[afbeelding]
Hij zocht de eerste waslijn op en vloog er met zijn 1 eendekracht tegenaan.quote:Op donderdag 1 juni 2006 10:48 schreef shmoopy het volgende:
[afbeelding]
quote:Op donderdag 1 juni 2006 11:00 schreef boebiedoe het volgende:
Iemand kan toch wel even serieus die kuteend eruit halen..
Let eens opquote:Op donderdag 1 juni 2006 11:00 schreef boebiedoe het volgende:
De eend is al dood! Toon eens wat meer respectquote:Op donderdag 1 juni 2006 11:00 schreef boebiedoe het volgende:
Jawel, maar dat wordt geen fijn gezicht.quote:Op donderdag 1 juni 2006 11:00 schreef boebiedoe het volgende:
Post Dode-eend Stoornis?quote:
Naja doe wat met die eend van mij, hij ligt nu op een witte dekenquote:
shmoop, is F&F niks voor je?quote:Op donderdag 1 juni 2006 11:13 schreef shmoopy het volgende:
Moeder is ontroostbaar en wil niet meer eten.![]()
Eet, kuteend, eet!
[afbeelding]
Ja, dat zeg ik toch! Alleen jij eerder. Als je het waagt daar bijdehand om te doen, ga ik boos worden. En oooooh, dan maak je wat mee, hoor!quote:Op donderdag 1 juni 2006 11:14 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Peeeeeeeeeeeeee Essssssss Deeeeeeeeeeeeeeeeeeee!
IJsmeis was eerder. Jij bent altijd al een beetje laatquote:Op donderdag 1 juni 2006 11:15 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ja, dat zeg ik toch! Alleen jij eerder. Als je het waagt daar bijdehand om te doen, ga ik boos worden. En oooooh, dan maak je wat mee, hoor!
Neuh, ik zie een eend het liefst zo:quote:
Maar kwalitatief hoogstaand, toch? Ja toch?quote:Op donderdag 1 juni 2006 11:16 schreef Renesite het volgende:
[..]
IJsmeis was eerder. Jij bent altijd al een beetje laat
Zal ik lief zijn en luid GMTA roepenquote:Op donderdag 1 juni 2006 11:15 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ja, dat zeg ik toch! Alleen jij eerder. Als je het waagt daar bijdehand om te doen, ga ik boos worden. En oooooh, dan maak je wat mee, hoor!
quote:Op donderdag 1 juni 2006 11:23 schreef nikky het volgende:
Tim heeft mail met een pdF bestand. PSD kon ik niet vinden
Alssie niet goed is horen we het wel
Het moest een verrassing zijn trutquote:Op donderdag 1 juni 2006 11:23 schreef nikky het volgende:
Tim heeft mail met een pdF bestand. PSD kon ik niet vinden
Alssie niet goed is horen we het wel
Maar het is een PDF bestand.quote:
Wel godverdoriequote:
Je moet je reputatie hoog houden he? Ook wanneer de hormonen opspelen.quote:
Snel ediiten hè?quote:
Nee, zo werkt dat helaas nietquote:Op donderdag 1 juni 2006 11:30 schreef nikky het volgende:
PSD on his way..
Ik zal nog eens moeite doen. Je kan hem toch zelf openen en opslaan als PDS?
Jij komt er welquote:Op donderdag 1 juni 2006 11:30 schreef nikky het volgende:
PSD on his way..
quote:Op donderdag 1 juni 2006 11:29 schreef Renesite het volgende:
[..]
Je moet je reputatie hoog houden he? Ook wanneer de hormonen opspelen.
quote:Op donderdag 1 juni 2006 11:30 schreef nikky het volgende:
PSD on his way..
Ik zou niet weten waarom niet.quote:
Dan is ie alleen niet transparant.quote:Op donderdag 1 juni 2006 11:30 schreef nikky het volgende:
PSD on his way..
Oh, het gaat om de transparantie!quote:Op donderdag 1 juni 2006 11:35 schreef thomzor het volgende:
wtf is de toegevoegde waarde van een .psd, een .jpg kan je toch ook prima in photoshop openen
enige wat ik heb gedaan is met de magic wand tool het eendje selecteren en dan invert selection, smooth selection en dan delete knop (geen aparte layers ofzo)
.psd![]()
Erg jammer voor hem.quote:
Ja en met een psd kan ik zien wat je gedaan hebt. Uhhu.quote:Op donderdag 1 juni 2006 11:35 schreef thomzor het volgende:
wtf is de toegevoegde waarde van een .psd, een .jpg kan je toch ook prima in photoshop openen
enige wat ik heb gedaan is met de magic wand tool het eendje selecteren en dan invert selection, smooth selection en dan delete knop (geen aparte layers ofzo)
.psd![]()
dan kan .png toch ook?quote:Op donderdag 1 juni 2006 11:36 schreef Renesite het volgende:
[..]
Oh, het gaat om de transparantie!
Zeg dat dan
Zure bommen inslaan, nikkybeebquote:Op donderdag 1 juni 2006 11:36 schreef nikky het volgende:
[..]
Erg jammer voor hem.
Ik ga boodschappen doen.
Bellen voor 12 uur hoeft niet he Boe![]()
nou nu weet je het toch ookquote:Op donderdag 1 juni 2006 11:36 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Ja en met een psd kan ik zien wat je gedaan hebt. Uhhu.
Ik kan het je zo ook wel vertellen.quote:Op donderdag 1 juni 2006 11:36 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Ja en met een psd kan ik zien wat je gedaan hebt. Uhhu.
Ik zal even uitleggen wat een PSD is. Een PSD is een file, die alle layers van Photoshop onthoudt. Dus, als jij een plaatje bewerkt, dan onthoudt de PSD-file al de acties die jij gedaan hebt. Als jij de file in een andere extensie opslaat, worden die layers vergeten en wordt het plaatje opgeslagen als... plaatje. Het daarna alsnog opslaan als PSD-file, zorgt er helaas niet voor dat de acties en layers terugkomen.quote:Op donderdag 1 juni 2006 11:34 schreef nikky het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waarom niet.
Openen in photoshop. Niets aan doen. Save as en dan de goede aanklikken.
Nou moeilijk hoor.
Met slagroom?quote:
*om zich heenkijkt*quote:Op donderdag 1 juni 2006 11:38 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ik zal even uitleggen wat een PSD is. Een PSD is een file, die alle layers van Photoshop onthoudt. Dus, als jij een plaatje bewerkt, dan onthoudt de PSD-file al de acties die jij gedaan hebt. Als jij de file in een andere extensie opslaat, worden die layers vergeten en wordt het plaatje opgeslagen als... plaatje. Het daarna alsnog opslaan als PSD-file, zorgt er helaas niet voor dat de acties en layers terugkomen.
Potverdikkeme, wat leg ik dat toch kraakhelder uit.
*meekijkt*quote:Op donderdag 1 juni 2006 11:39 schreef nikky het volgende:
[..]
*om zich heenkijkt*
Dit staat toch in onzin?
PNG behoudt ook gewoon zijn transparantiequote:Op donderdag 1 juni 2006 11:37 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Volgens mij is ie dan niet meer transparant als je hem opent en wilt bewerken oid. Dacht ik.
Maar als je de achtergrond van de eend weglaat en je slaat hem transparant op (met photoshop) als PDF, en je opent hem vervolgens weer met photoshop opent blijft de achtergrond transparant.quote:Op donderdag 1 juni 2006 11:38 schreef Stofje het volgende:
[..]
Ik zal even uitleggen wat een PSD is. Een PSD is een file, die alle layers van Photoshop onthoudt. Dus, als jij een plaatje bewerkt, dan onthoudt de PSD-file al de acties die jij gedaan hebt. Als jij de file in een andere extensie opslaat, worden die layers vergeten en wordt het plaatje opgeslagen als... plaatje. Het daarna alsnog opslaan als PSD-file, zorgt er helaas niet voor dat de acties en layers terugkomen.
Potverdikkeme, wat leg ik dat toch kraakhelder uit.
.gif in ieder geval niet.quote:Op donderdag 1 juni 2006 11:40 schreef DLevi het volgende:
[..]
PNG behoudt ook gewoon zijn transparantie
Hij is blauwquote:Op donderdag 1 juni 2006 11:42 schreef Renesite het volgende:
[..]
[afbeelding]
Transparantie tot in het alvakanaal![]()
Jij mag ook wel eens naar de oogarts! Ik zie geen blauw al is het nog zoquote:
Jij bent zeker ook zo'n type dat mij voor 'minder' aanziet, omdat ik ONZ mod en alleen in ONZ post, hmm? Dat is het he?quote:Op donderdag 1 juni 2006 11:39 schreef nikky het volgende:
[..]
*om zich heenkijkt*
Dit staat toch in onzin?
Blauw randjequote:Op donderdag 1 juni 2006 11:43 schreef Renesite het volgende:
[..]
Hier niet
[afbeelding]
hier een beetje paars.
Hopi bon swa.quote:Op donderdag 1 juni 2006 11:45 schreef thomzor het volgende:
iig boebiedoe als je dus een .jpg hebt met witte achtergrond
moet je in photoshop klikken op magic wand tool, dan op de witte achtergrond
select -> invert selection
ctrl + C
nieuw layer knopje
ctrl + V
en dan die oude layer uitzetten, dan is t weer transparant
quote:Op donderdag 1 juni 2006 11:44 schreef Rampestamper het volgende:
[..]
Jij mag ook wel eens naar de oogarts! Ik zie geen blauw al is het nog zo.
Ik zou persoonlijk de magnetic lasso kiezen.quote:
quote:
Houd je kop aandachtstrekker.quote:Op donderdag 1 juni 2006 11:44 schreef Stofje het volgende:
[..]
Jij bent zeker ook zo'n type dat mij voor 'minder' aanziet, omdat ik ONZ mod en alleen in ONZ post, hmm? Dat is het he?
Ik denk dat je niet genoeg achtergrond hebt weggehaald. Ergo, hij is niet absoluut transparant.quote:
bij mij wel, dus ik ging er van uit bij allemaal.quote:Op donderdag 1 juni 2006 11:50 schreef Rampestamper het volgende:
[..]
Ik denk dat je niet genoeg achtergrond hebt weggehaald. Ergo, hij is niet absoluut transparant.
Overheen gelezen.quote:Op donderdag 1 juni 2006 11:49 schreef Rampestamper het volgende:
[..]
Ik zou persoonlijk de magnetic lasso kiezen.
ennehh...
[..]
Een doos negerzoenen.quote:Op donderdag 1 juni 2006 11:54 schreef nikky het volgende:
Ik heb een boodschappenlijstje nodig.
Zure bommenquote:Op donderdag 1 juni 2006 11:54 schreef nikky het volgende:
Daar kom ik het weekend niet mee door heur. De doorgestreepte dingen heb ik al.quote:Op donderdag 1 juni 2006 11:55 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Een doos negerzoenen.
Een witte reep chocolade.
Een pak Spa Fruit Appel & Kers.
Een pakje aardbeienthee.
Moeten we dat ook al gaan photshoppen?quote:Op donderdag 1 juni 2006 11:54 schreef nikky het volgende:
Oh, ik dacht alleen voor vanavond, hihi.quote:Op donderdag 1 juni 2006 11:55 schreef nikky het volgende:
[..]
Daar kom ik het weekend niet mee door heur. De doorgestreepte dingen heb ik al.
Er is nog een vacature open voor CULquote:Op donderdag 1 juni 2006 11:18 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Neuh, ik zie een eend het liefst zo:
[afbeelding]
quote:Op donderdag 1 juni 2006 11:55 schreef Renesite het volgende:
[..]
Zure bommen
Slagroom
Aardbeidie groeien in de tuin
Zure snoepjes
Veeel koffie![]()
!!!
Een mijn geheim, intiem, viva, madelief(of was het margriet), prive, weekend, story, party en de LindaIk zit op FOK!
Koekjes
c h o c o l a d e ! ! ! Weet ik nog niet.![]()
Neem voor mij even een pizza hawaii mee. En die mars dingen.quote:Op donderdag 1 juni 2006 11:55 schreef nikky het volgende:
[..]
Daar kom ik het weekend niet mee door heur. De doorgestreepte dingen heb ik al.
[ 11:52:44 ] «nikky» ik moet heulgaar niet zoveel snoepenquote:Op donderdag 1 juni 2006 11:54 schreef nikky het volgende:
Je word toch een moeder? Een oud wijf die chocolade koekjes op een schaal legt, koffie heeft, een pot zure bommen op tafel zet met een bus slagroom en vervolgens de meest stomme tijdschriften gaat lezen?quote:
Vage moeder heb jijquote:Op donderdag 1 juni 2006 12:00 schreef Renesite het volgende:
[..]
Je word toch een moeder? Een oud wijf die chocolade koekjes op een schaal legt, koffie heeft, een pot zure bommen op tafel zet met een bus slagroom en vervolgens de meest stomme tijdschriften gaat lezen?
Toch?![]()
Tot daar zat je behoorlijk warm.quote:Op donderdag 1 juni 2006 12:00 schreef Renesite het volgende:
[..]
Je word toch een moeder? Een oud wijf
Peuken ukun je vergeten. Er wordt in huis niet meer gerooktquote:Op donderdag 1 juni 2006 11:59 schreef boebiedoe het volgende:
[..]
Neem voor mij even een pizza hawaii mee. En die mars dingen.. En kitkat chunkys white. En Taxi ananas. En peuken.
quote:
Dus je hebt geen moeder?quote:Op donderdag 1 juni 2006 12:01 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik kijk meer tv, die amerikaanse series.
quote:Op donderdag 1 juni 2006 12:02 schreef nikky het volgende:
[..]
Peuken ukun je vergeten. Er wordt in huis niet meer gerookt
Ik lees fok, nergens zo veel roddels van mensen die ik kan aansprekenquote:Op donderdag 1 juni 2006 12:00 schreef Renesite het volgende:
[..]
Je word toch een moeder? Een oud wijf die chocolade koekjes op een schaal legt, koffie heeft, een pot zure bommen op tafel zet met een bus slagroom en vervolgens de meest stomme tijdschriften gaat lezen?
Toch?![]()
PNG ondersteund transparantie, maar IE niet. Bekijk het plaatje in FIrefox en het is goed, in IE nietquote:Op donderdag 1 juni 2006 11:51 schreef Renesite het volgende:
[..]
bij mij wel, dus ik ging er van uit bij allemaal.
Maar het antwoord is al *hierboven* gegeven.
Ha!quote:Op donderdag 1 juni 2006 12:03 schreef Jump het volgende:
[..]
PNG ondersteund transparantie, maar IE niet. Bekijk het plaatje in FIrefox en het is goed, in IE niet
OFFTOPICquote:Op donderdag 1 juni 2006 12:03 schreef Jump het volgende:
[..]
PNG ondersteund transparantie, maar IE niet. Bekijk het plaatje in FIrefox en het is goed, in IE niet
Kom je langs bij de appie heijn?quote:
In Roden?quote:Op donderdag 1 juni 2006 12:06 schreef Renesite het volgende:
[..]
Kom je langs bij de appie heijn?
Ik ga namelijk om 1 uur kassameneertje spelen
Waar zijn de tijden gebleven dat je van smorgen tot smiddags op school zat?quote:Op donderdag 1 juni 2006 12:05 schreef boebiedoe het volgende:
Tijd om naar huis te gaan. Het was weer een zware dag..
Oh, goodie.quote:Op donderdag 1 juni 2006 12:02 schreef nikky het volgende:
[..]
Peuken ukun je vergeten. Er wordt in huis niet meer gerookt
Bij jou ook al?quote:Op donderdag 1 juni 2006 12:05 schreef boebiedoe het volgende:
Tijd om naar huis te gaan. Het was weer een zware dag..
Pizzaquote:Op donderdag 1 juni 2006 13:20 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Oh, goodie.
Vanaf nu wordt het leuk, Boe.
Nee, echt.
Eend-kerrie was uitverkochtquote:
Je kunt het nu gewoon lekker op zwangerschapsdementie gooien.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |