OmgwtfPWND!quote:Op donderdag 1 juni 2006 09:16 schreef c0nd0r het volgende:
FiPoom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
hihiquote:Op donderdag 1 juni 2006 09:16 schreef c0nd0r het volgende:
LePraom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Whehehequote:Op donderdag 1 juni 2006 09:17 schreef Gebs het volgende:
Er is weer wildgroeiom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Neuh sommige mensen willen gewoon ook populariteit genietenquote:
Heet jij c0nd0rquote:Op donderdag 1 juni 2006 09:17 schreef Jo0Lz het volgende:
Ik was veul eerder!
[WOW][SC] Deel 36: Jo0Lz Opent beste WOWSC ooit!
Terwijl die andere nog niet vol wasquote:Op donderdag 1 juni 2006 09:17 schreef Jo0Lz het volgende:
Ik was veul eerder!
[WOW][SC] Deel 36: Jo0Lz Opent beste WOWSC ooit!
en dan kan niet!quote:Op donderdag 1 juni 2006 09:18 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Terwijl die andere nog niet vol wasom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Do you? Punk?quote:Op donderdag 1 juni 2006 09:18 schreef Gebs het volgende:
[..]
Heet jij c0nd0rom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Whehehe, twee kinderen en je verliest je scherpte alquote:Op donderdag 1 juni 2006 09:18 schreef Jo0Lz het volgende:om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Godver.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
<insert another polssnijd smileyom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.>Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
en dat gebruik jij als argumentquote:Op donderdag 1 juni 2006 09:18 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Terwijl die andere nog niet vol wasom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
het was Junkquote:Op donderdag 1 juni 2006 09:19 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Do you? Punk?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Mag ik je kinderen hebben?quote:Op donderdag 1 juni 2006 09:18 schreef Jo0Lz het volgende:om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Godver.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
<insert another polssnijd smileyom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.>Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Oke, oke, stop the bashing, I'm leaving allreadyquote:Op donderdag 1 juni 2006 09:19 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Do you? Punk?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
het is ook al bewezen dat oouders van jonge kinderen een paar procent IQ verliezenquote:Op donderdag 1 juni 2006 09:19 schreef -Marc- het volgende:
[..]
Whehehe, twee kinderen en je verliest je scherpte alom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik heb geleerd van mijn foutenquote:Op donderdag 1 juni 2006 09:19 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
ik accepteer de cookies.
En als je een foto post ook je vrouw?quote:Op donderdag 1 juni 2006 09:19 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Mag ik je kinderen hebben?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Het was een aanvulling op jou Gebsiequote:Op donderdag 1 juni 2006 09:20 schreef Gebs het volgende:
[..]
Ik heb geleerd van mijn foutenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
uiteraard!quote:Op donderdag 1 juni 2006 09:19 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Mag ik je kinderen hebben?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
waarom? wil je weer oefenen voor als je ze dadelijk zelf hebt?quote:Op donderdag 1 juni 2006 09:19 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
ik accepteer de cookies.
Dat is wel een goed idee!quote:Op donderdag 1 juni 2006 09:20 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
En als je een foto post ook je vrouw?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Wel mooi dat die topicnrs gewoon 1 verschillenquote:
een beetje goede topic reporten hequote:
Ow gelukkig maarquote:Op donderdag 1 juni 2006 09:20 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Het was een aanvulling op jou Gebsieom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Niet een aanvalom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
*bashtquote:Op donderdag 1 juni 2006 09:20 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Oke, oke, stop the bashing, I'm leaving allreadyom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
goede timing heet datquote:Op donderdag 1 juni 2006 09:21 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Wel mooi dat die topicnrs gewoon 1 verschillenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Heul nietquote:Op donderdag 1 juni 2006 09:20 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
uiteraard!
Alleen loving ppl!
Maar niet too lovingom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dan was hij toch echt eerder!quote:Op donderdag 1 juni 2006 09:21 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Wel mooi dat die topicnrs gewoon 1 verschillenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op donderdag 1 juni 2006 09:20 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Oke, oke, stop the bashing, I'm leaving allreadyom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik wil ook kinderenquote:Op donderdag 1 juni 2006 09:21 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Heul nietom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
M'n vriendin wil ook al wel alleen nog niet zwanger, niet handig met school enzo.
Dus prima oplossing ditom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
toch oefenen dusquote:Op donderdag 1 juni 2006 09:21 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Heul nietom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
M'n vriendin wil ook al wel alleen nog niet zwanger, niet handig met school enzo.
Dus prima oplossing ditom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
dat schijnt hier alleen geen argument te zijnquote:Op donderdag 1 juni 2006 09:22 schreef ErwinEHVNL het volgende:
eerlijk eerderom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
zo gebs, zo websquote:Op donderdag 1 juni 2006 09:22 schreef Gebs het volgende:
[..]
Ik wil ook kinderenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dan nemen wij ze samen overquote:Op donderdag 1 juni 2006 09:22 schreef Gebs het volgende:
[..]
Ik wil ook kinderenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
uhuquote:Op donderdag 1 juni 2006 09:23 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
zo gebs, zo websom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik zei toch dat ik eerder wasquote:Op donderdag 1 juni 2006 09:21 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
ik accepteer de cookies.
allebei 1...quote:Op donderdag 1 juni 2006 09:23 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Dan nemen wij ze samen overom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
overtuig jij mijn vriendin, dan neuk de jouwequote:Op donderdag 1 juni 2006 09:24 schreef Gebs het volgende:
[..]
uhuom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op donderdag 1 juni 2006 09:23 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
zo gebs, zo websom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Misschien is ze wel vet lelijk enzoquote:Op donderdag 1 juni 2006 09:24 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
overtuig jij mijn vriendin, dan neuk de jouweom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
partnerruilquote:Op donderdag 1 juni 2006 09:24 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
overtuig jij mijn vriendin, dan neuk de jouweom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Hij krijgt een halvequote:Op donderdag 1 juni 2006 09:24 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
allebei 1...om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
de mijne nietquote:Op donderdag 1 juni 2006 09:25 schreef -Marc- het volgende:
[..]
Misschien is ze wel vet lelijk enzoom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Mail staat in m'n profielquote:Op donderdag 1 juni 2006 09:24 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
ik accepteer de cookies.
en jij de andere anderhalf?quote:Op donderdag 1 juni 2006 09:25 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Hij krijgt een halveom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op donderdag 1 juni 2006 09:20 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
En als je een foto post ook je vrouw?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
kan je beter haar mail inzetten dan lijkt mequote:Op donderdag 1 juni 2006 09:26 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Mail staat in m'n profielom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
neej dankje... ik wil allen Gebs zun toekomstige exquote:Op donderdag 1 juni 2006 09:26 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Mail staat in m'n profielom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Evaquote:Op donderdag 1 juni 2006 09:26 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
[afbeelding]
dat zou je wel willen zekerquote:Op donderdag 1 juni 2006 09:26 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
[afbeelding]
quote:Op donderdag 1 juni 2006 09:26 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
neej dankje... ik wil allen Gebs zun toekomstige exom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
1337quote:Op donderdag 1 juni 2006 09:27 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Evaom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
W000000000000000tom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Mijn vriendinquote:Op donderdag 1 juni 2006 09:27 schreef c0nd0r het volgende:
[..]om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Je hebt nog heul geen foto van Elisha gezien!.
hehe, maar die moet ie zelf nog vindenquote:Op donderdag 1 juni 2006 09:26 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
neej dankje... ik wil allen Gebs zun toekomstige exom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
* fapfapfap.quote:Op donderdag 1 juni 2006 09:27 schreef -Marc- het volgende:
http://gratiz.nl.site-id.nl/servlet/___?action=href&cid=100&sid=26 iets voor jullie?
avaquote:Op donderdag 1 juni 2006 09:27 schreef c0nd0r het volgende:
[..]om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Je hebt nog heul geen foto van Elisha gezien!.
quote:Op donderdag 1 juni 2006 09:26 schreef Jo0Lz het volgende:
ik accepteer de cookies.
[afbeelding]
Ze zat gister in Old School trouwensquote:Op donderdag 1 juni 2006 09:27 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Mijn vriendinom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
in wattes?quote:Op donderdag 1 juni 2006 09:28 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Ze zat gister in Old School trouwensom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Daar was ze nog wel lievom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
EEN FILM, LUL!quote:Op donderdag 1 juni 2006 09:29 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
in wattes?
is een nieuwe school niet beter?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op donderdag 1 juni 2006 09:29 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
in wattes?
is een nieuwe school niet beter?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
en trouwens, zou ze morgen niet ook nog in Old School zitten?quote:Op donderdag 1 juni 2006 09:28 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Ze zat gister in Old School trouwensom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Daar was ze nog wel lievom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Frat Packquote:Op donderdag 1 juni 2006 09:28 schreef ErwinEHVNL het volgende:
old schoolom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
no fucking shit, sherlock....quote:
en goed persenquote:Op donderdag 1 juni 2006 09:30 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Frat Packom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Hij noemde met sherlockquote:Op donderdag 1 juni 2006 09:30 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
no fucking shit, sherlock....om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
http://en.wikipedia.org/wiki/Frat_packquote:Op donderdag 1 juni 2006 09:30 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
en goed persenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
wad een goete zinnquote:Op donderdag 1 juni 2006 09:32 schreef -Marc- het volgende:
[..]
Hij noemde met sherlockom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
neem niet alles zo serieus wil jequote:Op donderdag 1 juni 2006 09:33 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Frat_pack
serieusquote:Op donderdag 1 juni 2006 09:33 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
neem niet alles zo serieus wil jeom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op donderdag 1 juni 2006 09:34 schreef -Marc- het volgende:
Maar je telt lekker toch niet meom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
zo iets voelde ik al aankomen ja...quote:Op donderdag 1 juni 2006 09:33 schreef c0nd0r het volgende:
Trouwens Mobbie zie OPom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
harde kern is al gevormdquote:Op donderdag 1 juni 2006 09:35 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
zo iets voelde ik al aankomen ja...
en ook niet gewoon in het lijstje, maar helemaal apart zodat het nóg meer opvaltom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Doe het zelf!quote:Op donderdag 1 juni 2006 09:33 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
neem niet alles zo serieus wil jeom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Geen dankquote:Op donderdag 1 juni 2006 09:35 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
zo iets voelde ik al aankomen ja...
en ook niet gewoon in het lijstje, maar helemaal apart zodat het nóg meer opvaltom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Wat hij zegtquote:Op donderdag 1 juni 2006 09:36 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
harde kern is al gevormdom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
je bent de GOD!quote:Op donderdag 1 juni 2006 09:37 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Geen dankom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Vanaf nu wil ik trouwens The Godfather worden genoemd gezien ik aanstichter benquote:Op donderdag 1 juni 2006 09:37 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Wat hij zegtom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op donderdag 1 juni 2006 09:37 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Vanaf nu wil ik trouwens The Godfather worden genoemd gezien ik aanstichter benom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Daarom dusquote:Op donderdag 1 juni 2006 09:37 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
je bent de GOD!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
de harde kern komt uit de goedemorgen topics, daar was ik er gewoon onderdeel vanquote:Op donderdag 1 juni 2006 09:36 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
harde kern is al gevormdom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
je draaft door, en hard ookquote:Op donderdag 1 juni 2006 09:38 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
[..]
Daarom dusom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op donderdag 1 juni 2006 09:38 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
je draaft door, en hard ookom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Jij wilt een paardenkop in je bed hè?quote:Op donderdag 1 juni 2006 09:39 schreef c0nd0r het volgende:
ik accepteer de cookies.
quote:Op donderdag 1 juni 2006 09:37 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Vanaf nu wil ik trouwens The Godfather worden genoemd gezien ik aanopstichteroplichter benom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Beterquote:Op donderdag 1 juni 2006 09:40 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
oeps hihi ik zat in de verkeerde
hoiom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Hij begint netquote:Op donderdag 1 juni 2006 09:38 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
je draaft door, en hard ookom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
kan geregeld wordenquote:Op donderdag 1 juni 2006 09:39 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Jij wilt een paardenkop in je bed hè?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Verwijdering uit de harde kern is overigens nog gewoon mogelijkquote:
ja, dat vreesde ik alquote:Op donderdag 1 juni 2006 09:40 schreef Gebs het volgende:
[..]
Hij begint netom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
en nog dreigen ookquote:Op donderdag 1 juni 2006 09:41 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Verwijdering uit de harde kern is overigens nog gewoon mogelijkom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op donderdag 1 juni 2006 09:40 schreef Gebs het volgende:
[..]
Hij begint netom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
och..quote:Op donderdag 1 juni 2006 09:40 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
much beter
Leuk dat je het zelf ook door hebtquote:Op donderdag 1 juni 2006 09:41 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
ja, dat vreesde ik alom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
hihiquote:Op donderdag 1 juni 2006 09:40 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
hoiom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op donderdag 1 juni 2006 09:41 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
ja, dat vreesde ik alom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
hihiquote:Op donderdag 1 juni 2006 09:42 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
hihiom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Gefeliciteeeeeeeeeeeeeeeeeerdquote:Op donderdag 1 juni 2006 09:41 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
jullie hebben mij nog niet gefeliciteerd met mijn gister behaalde 9000ste postom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
das niks bijzonder, 10000 is tenminste een mijlpaalquote:Op donderdag 1 juni 2006 09:41 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
jullie hebben mij nog niet gefeliciteerd met mijn gister behaalde 9000ste postom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
hihiquote:Op donderdag 1 juni 2006 09:41 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Verwijdering uit de harde kern is overigens nog gewoon mogelijkom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Trouwens..quote:Op donderdag 1 juni 2006 09:42 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Gefeliciteeeeeeeeeeeeeeeeeerdom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Lag daar het Bernini Mysteriequote:
Pwned!quote:Op donderdag 1 juni 2006 09:43 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Lag daar het Bernini Mysterieom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
geef me nog een maandquote:Op donderdag 1 juni 2006 09:42 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
das niks bijzonder, 10000 is tenminste een mijlpaal
en het levert je 8 gratis plaatsen opom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
die ring kan ik beter jatten en aan iemand geven die hem verdientquote:Op donderdag 1 juni 2006 09:42 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
[afbeelding]
En nu mijn ring kussenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op donderdag 1 juni 2006 09:43 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Pwned!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
je hebt 3 dagenquote:Op donderdag 1 juni 2006 09:43 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
geef me nog een maandom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
dalijk sta je niet meer in de OP!quote:Op donderdag 1 juni 2006 09:43 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
die ring kan ik beter jatten en aan iemand geven die hem verdientom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op donderdag 1 juni 2006 09:43 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
die ring kan ik beter jatten en aan iemand geven die hem verdientom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dan ben je heul snel doodquote:Op donderdag 1 juni 2006 09:43 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
ik accepteer de cookies.
gaat niet lukkenquote:Op donderdag 1 juni 2006 09:44 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
je hebt 3 dagenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
De tijd gaat NU in!.quote:Op donderdag 1 juni 2006 09:44 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
je hebt 3 dagenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op donderdag 1 juni 2006 09:44 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.ik had hem gister al kunnen lezen, maar nee hoor. kut tpgJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Je doet maar beter je bestquote:Op donderdag 1 juni 2006 09:44 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
gaat niet lukkenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
hihiquote:Op donderdag 1 juni 2006 09:45 schreef Mobster273 het volgende:
ik ben hier tussen de homo's beland volgens mij, al dat ge-hihiom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
ik ben hier tussen de homo's beland volgens mij, al dat ge-hihiom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
gister wel mooi tweestes. alleen moest dat klote fok weer zo nodig downquote:
hihiquote:Op donderdag 1 juni 2006 09:45 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
hihiom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
ah ja, was jij niet die ene die mij in een bepaalde oorlog (diee goede oude tijdquote:Op donderdag 1 juni 2006 09:44 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Dan ben je heul snel doodom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
EN NU BUKKEN HOER!quote:Op donderdag 1 juni 2006 09:45 schreef Mobster273 het volgende:
ik accepteer de cookies.
ik accepteer de cookies.
quote:Op donderdag 1 juni 2006 09:45 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
hihiom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
voorspelbaarquote:Op donderdag 1 juni 2006 09:45 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
hihiom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Was jij tweede ja?quote:Op donderdag 1 juni 2006 09:46 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
gister wel mooi tweestes. alleen moest dat klote fok weer zo nodig downom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
ikke 3rde!!!quote:Op donderdag 1 juni 2006 09:46 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Was jij tweede ja?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
is niet grappig. moet ik weer naar de klote gezwam van je aanhorenquote:Op donderdag 1 juni 2006 09:45 schreef c0nd0r het volgende:
ik accepteer de cookies.
quote:Op donderdag 1 juni 2006 09:46 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
ah ja, was jij niet die ene die mij in een bepaalde oorlog (diee goede oude tijdom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.) bedreigde met mensen in de maffiaJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
en het gewoon weer doen heom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
zegt genoeg over gisterenquote:Op donderdag 1 juni 2006 09:46 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Was jij tweede ja?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
hihiquote:
Eenmaal bij CERN aangekomen..quote:Op donderdag 1 juni 2006 09:47 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
is niet grappig. moet ik weer naar de klote gezwam van je aanhorenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Nee.quote:Op donderdag 1 juni 2006 09:47 schreef ErwinEHVNL het volgende:
had ik al verteld dat ik gistern 3de was geworden?
Bij deze!!!1111!!!!quote:
ach ja, je bent nooit te oud om te leren, ik ben benieuwd hoe lang het nu duurt voordat je deze fout weer maaktquote:Op donderdag 1 juni 2006 09:47 schreef c0nd0r het volgende:
ik accepteer de cookies.
Geloof het wel jaom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
* Zucht * De good old days..
alleen vandaag en morgen heb ik een beetje tijd. zaterdag moet ik heel de tijd werkenquote:Op donderdag 1 juni 2006 09:45 schreef Gebs het volgende:
[..]
Je doet maar beter je bestom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ach mên.quote:Op donderdag 1 juni 2006 09:48 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
ach ja, je bent nooit te oud om te leren, ik ben benieuwd hoe lang het nu duurt voordat je deze fout weer maaktom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
zal ik dan nog ff melden dat ik gisteren 4e was?quote:Op donderdag 1 juni 2006 09:47 schreef ErwinEHVNL het volgende:
had ik al verteld dat ik gistern 3de was geworden?
Nou 2 dagen de tijd dus!quote:Op donderdag 1 juni 2006 09:48 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
alleen vandaag en morgen heb ik een beetje tijd. zaterdag moet ik heel de tijd werken
mijn vrienden beginnen ook al een beetje te knorren
Ken makkelijkquote:Op donderdag 1 juni 2006 09:48 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Nou 2 dagen de tijd dus!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
IK WAS 3dequote:Op donderdag 1 juni 2006 09:48 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Bij deze!!!1111!!!!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.;d;:D: D::;d;D: ::DD;d;D:D::::D:;dJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Welke plaats stond ik alweer gisteren..?.quote:Op donderdag 1 juni 2006 09:48 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
zal ik dan nog ff melden dat ik gisteren 4e was?
ok dan niet, ik heb niks gezegdom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
dat is een hint ja, als je vrienden beginnen te zeuren omdatje te vaak op Fok! zitquote:Op donderdag 1 juni 2006 09:48 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
alleen vandaag en morgen heb ik een beetje tijd. zaterdag moet ik heel de tijd werken
mijn vrienden beginnen ook al een beetje te knorren
en ikke?quote:Op donderdag 1 juni 2006 09:49 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
maar ik was dus gisteren tweestes geworden
ik accepteer de cookies.
vrienden enzoquote:Op donderdag 1 juni 2006 09:48 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Nou 2 dagen de tijd dus!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ow ja! 1e!11!!!!! OMGEINSZWEIIRENEMOORSENCARLO!!11!quote:Op donderdag 1 juni 2006 09:49 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Welke plaats stond ik alweer gisteren..?.
ga je voor het record meeste dagoverwinningen op een rij? staat op 9 als ik me niet vergis ::Pquote:Op donderdag 1 juni 2006 09:49 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Welke plaats stond ik alweer gisteren..?.
quote:
ja ik krijg het gevoel dat ze me niet meer willen zienquote:Op donderdag 1 juni 2006 09:49 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
dat is een hint ja, als je vrienden beginnen te zeuren omdatje te vaak op Fok! zitom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
1+2 =quote:Op donderdag 1 juni 2006 09:49 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Ow ja! 1e!11!!!!! OMGEINSZWEIIRENEMOORSENCARLO!!11!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.::D::D:d;d;;D:Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.:;d ::D: D:d;:Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.:D:: D:D:: DDJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
die kan je vervangenquote:
Serieus?.quote:Op donderdag 1 juni 2006 09:50 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
ga je voor het record meeste dagoverwinningen op een rij? staat op 9 als ik me niet vergis ::P
Je zat in de goede, hij was eerder dan die van C0nnie.. Maar goed, ik mag het deel 40 openenquote:Op donderdag 1 juni 2006 09:40 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
ik accepteer de cookies.
vertel vertel op welke plaats?quote:Op donderdag 1 juni 2006 09:49 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
en ikke?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op donderdag 1 juni 2006 09:50 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
1+2 =om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
dan ben je te laat denk ikquote:Op donderdag 1 juni 2006 09:50 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
ja ik krijg het gevoel dat ze me niet meer willen zienom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
hoezo weerquote:Op donderdag 1 juni 2006 09:50 schreef c0nd0r het volgende:
ik accepteer de cookies.
Begin je weer?.
Maak je ook nog een mooiere OP speciaal daarvoor?quote:Op donderdag 1 juni 2006 09:50 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Je zat in de goede, hij was eerder dan die van C0nnie.. Maar goed, ik mag het deel 40 openenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.!Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
* hou mijn hart vastquote:Op donderdag 1 juni 2006 09:50 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Je zat in de goede, hij was eerder dan die van C0nnie.. Maar goed, ik mag het deel 40 openenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.!Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Die van PUB SC is op zich wel mooi met zoeen openende en afsluitende digesquote:Op donderdag 1 juni 2006 09:51 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Maak je ook nog een mooiere OP speciaal daarvoor?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op donderdag 1 juni 2006 09:50 schreef c0nd0r het volgende:
ik accepteer de cookies.
3 heurom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Uiteraardquote:Op donderdag 1 juni 2006 09:51 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Maak je ook nog een mooiere OP speciaal daarvoor?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
ja, als je het breekt weten we iig zeker dat je geen leven hebt, hoeveel je er ook tegen protesteertquote:Op donderdag 1 juni 2006 09:50 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Serieus?.
Ik ga heul alle records brekenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
geld is opquote:Op donderdag 1 juni 2006 09:50 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
die kan je vervangenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Grapjes maken over dat je zogenaamd vrienden hebtquote:Op donderdag 1 juni 2006 09:51 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
hoezo weerom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Kut ingetraptquote:Op donderdag 1 juni 2006 09:51 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
das toevallig da was ik gisteren!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
LELELELRLDGLOLERSLHAHALOLOPENISKOKERLOMFGom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.:D:d:d:dD:D::d:dD:D:D:DJa toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
mijn vrienden wat doe jequote:Op donderdag 1 juni 2006 09:51 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
dan ben je te laat denk ikom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
1e van de maand wip?quote:Op donderdag 1 juni 2006 09:52 schreef -Marc- het volgende:
Doeiom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik ga naar huisom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op donderdag 1 juni 2006 09:52 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
mijn vrienden wat doe jeom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Like I carequote:Op donderdag 1 juni 2006 09:51 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
ja, als je het breekt weten we iig zeker dat je geen leven hebt, hoeveel je er ook tegen protesteertom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
ok, tot zoquote:Op donderdag 1 juni 2006 09:52 schreef -Marc- het volgende:
Doeiom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik ga naar huisom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ben ik zo voorspelbaarquote:Op donderdag 1 juni 2006 09:52 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
1e van de maand wip?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op donderdag 1 juni 2006 09:52 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Grapjes maken over dat je zogenaamd vrienden hebtom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Je HEBT GEEN vriendenquote:Op donderdag 1 juni 2006 09:52 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
mijn vrienden wat doe jeom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
hehe, is goed hequote:Op donderdag 1 juni 2006 09:53 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Like I careom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op donderdag 1 juni 2006 09:52 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
1e van de maand wip?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Morgen weer, als ik dan niet vrij neemquote:Op donderdag 1 juni 2006 09:53 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
ok, tot zoom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op donderdag 1 juni 2006 09:53 schreef -Marc- het volgende:
[..]
Ben ik zo voorspelbaarom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Nee maar was leuk aansluitend grapje op die van gisterquote:Op donderdag 1 juni 2006 09:53 schreef -Marc- het volgende:
[..]
Ben ik zo voorspelbaarom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Maar het is wel waarquote:Op donderdag 1 juni 2006 09:53 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Nee maar was leuk aansluitend grapje op die van gisterom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
ik dacht dat je altijd vrij nam om zo veel mogelijk op Fok! te kunnen zittenquote:Op donderdag 1 juni 2006 09:53 schreef -Marc- het volgende:
[..]
Morgen weer, als ik dan niet vrij neemom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
vrachtwagen in je anusquote:Op donderdag 1 juni 2006 09:53 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Je HEBT GEEN vriendenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op donderdag 1 juni 2006 09:54 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
ik dacht dat je altijd vrij nam om zo veel mogelijk op Fok! te kunnen zittenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
that's gotta hurtquote:Op donderdag 1 juni 2006 09:54 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
vrachtwagen in je anusom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Neuk zequote:Op donderdag 1 juni 2006 09:54 schreef -Marc- het volgende:
[..]
Maar het is wel waarom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
had ik het toch goedquote:Op donderdag 1 juni 2006 09:54 schreef -Marc- het volgende:
ik accepteer de cookies.
Hmmm, waar heb ik dat aan verdient?quote:Op donderdag 1 juni 2006 09:54 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
vrachtwagen in je anusom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
neuh niet als je genoeg glijmiddel gebruiktquote:Op donderdag 1 juni 2006 09:54 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
that's gotta hurtom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Alweer partnerruil?quote:Op donderdag 1 juni 2006 09:54 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Neuk zeom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
En zeg maar dat ik er vanavond rond 8 uur benom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
als je die vrachtwagen dat nou laat meenemen, 2 vliegen, 1 klapquote:Op donderdag 1 juni 2006 09:55 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
neuh niet als je genoeg glijmiddel gebruikt
iets met vrienden enzoquote:Op donderdag 1 juni 2006 09:55 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Hmmm, waar heb ik dat aan verdient?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
wat moet je met vrienden als je fok! hebt?quote:Op donderdag 1 juni 2006 09:55 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
iets met vrienden enzoom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
zo'n cementwagenquote:Op donderdag 1 juni 2006 09:55 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
als je die vrachtwagen dat nou laat meenemen, 2 vliegen, 1 klapom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ja en ik ben de bon kwijt dus dit is de enige manierquote:Op donderdag 1 juni 2006 09:55 schreef -Marc- het volgende:
[..]
Alweer partnerruil?
Valt de jouwe zo tegen?
Dan moet ik het daar vaker over hebben!.quote:Op donderdag 1 juni 2006 09:55 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
iets met vrienden enzoom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
iets zonder vrienden volgens mijquote:Op donderdag 1 juni 2006 09:55 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
ik accepteer de cookies.
en wat moet ik dan als fok weer down is zoals gisteravond?quote:Op donderdag 1 juni 2006 09:56 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
wat moet je met vrienden als je fok! hebt?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
dan kan die achteruit rijdenquote:Op donderdag 1 juni 2006 09:56 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
zo'n cementwagenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
* Pieppiepquote:Op donderdag 1 juni 2006 09:57 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
dan kan die achteruit rijdenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
ik was er gisteravond niet, ik heb er dus ook geen last van gehadquote:Op donderdag 1 juni 2006 09:57 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
en wat moet ik dan als fok weer down is zoals gisteravond?
heb ik jou trouwens al verteld hoeveelste ik was gisteren?
neej?quote:Op donderdag 1 juni 2006 09:57 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
en wat moet ik dan als fok weer down is zoals gisteravond?
heb ik jou trouwens al verteld hoeveelste ik was gisteren?
dat wordt dan een eenzijdig gesprek. ik praat dan alleen maarquote:Op donderdag 1 juni 2006 09:57 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Dan moet ik het daar vaker over hebben!.
*Prwaarr!
* tok tokquote:Op donderdag 1 juni 2006 09:58 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
* Pieppiepom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
idee voor de volgende TT wellicht, de plaatsen van de vaste gasten in dagtoptien van gisterenquote:Op donderdag 1 juni 2006 09:58 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
neej?
ikke?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Hoehoehahaha ho ho ho hou op!!!11!!!!! OMGROFLOLLERBUIKKRAMPENDIARREE!1! ::D;d;D ::D;d :: D: d;:D :;d; D::D:d:quote:Op donderdag 1 juni 2006 09:58 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
dat wordt dan een eenzijdig gesprek. ik praat dan alleen maarom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
uit vroegere ervaringenquote:Op donderdag 1 juni 2006 09:58 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
dat wordt dan een eenzijdig gesprek. ik praat dan alleen maarom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
nee jij ook nietquote:Op donderdag 1 juni 2006 09:58 schreef ErwinEHVNL het volgende:om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
[..]
neej?
ikke?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
jah dan sta jij onderaan!quote:Op donderdag 1 juni 2006 09:58 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
idee voor de volgende TT wellicht, de plaatsen van de vaste gasten in dagtoptien van gisterenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:
wat deed je dan? naar de hoeren gegaan?quote:Op donderdag 1 juni 2006 09:58 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
ik was er gisteravond niet, ik heb er dus ook geen last van gehadom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Zoveel chars passen niet eens in de TT tot de plek waar hij stondquote:Op donderdag 1 juni 2006 09:59 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
jah dan sta jij onderaan!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op donderdag 1 juni 2006 09:59 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
je bent eringetrapt!quote:
kut man, dan valt het alweer zo opquote:Op donderdag 1 juni 2006 09:59 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
jah dan sta jij onderaan!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op donderdag 1 juni 2006 09:59 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
ik accepteer de cookies.
goeie auwe tijdquote:Op donderdag 1 juni 2006 09:59 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
uit vroegere ervaringenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Mobbie... maar da valt dan weer zo op!quote:Op donderdag 1 juni 2006 10:00 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.who?.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
het is nog niet eens waar trouwens, Gebs stond nog lagerquote:Op donderdag 1 juni 2006 09:59 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Zoveel chars passen niet eens in de TT tot de plek waar hij stondom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Kut knock knock jokequote:Op donderdag 1 juni 2006 10:00 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
Mobbie... maar da valt dan weer zo op!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Nou enquote:Op donderdag 1 juni 2006 10:00 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
het is nog niet eens waar trouwens, Gebs stond nog lagerom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Jij hebt vanavond en kei vet feestquote:Op donderdag 1 juni 2006 10:01 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Nou enom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op donderdag 1 juni 2006 10:00 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
Mobbie... maar da valt dan weer zo op!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Deze is leukerquote:Op donderdag 1 juni 2006 10:00 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Kut knock knock jokeom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
duidelijk ja, dus ik ben er vanavond al weer nietquote:Op donderdag 1 juni 2006 10:01 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Jij hebt vanavond en kei vet feestom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
bestaan er nog mensen die daar intrappen?quote:
hihi niet intrapt hihiquote:
Goed mên!quote:Op donderdag 1 juni 2006 10:02 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
duidelijk ja, dus ik ben er vanavond al weer nietom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
ook niet ff een paar uur voor 12om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
hier ben ik. onderquote:Op donderdag 1 juni 2006 10:02 schreef ErwinEHVNL het volgende:
waar is iedereen gebleven?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
En je moest nog hoeveel maand uitzitten?.quote:Op donderdag 1 juni 2006 10:02 schreef -Marc- het volgende:
[..]
Dat wordt een WOW ban ivm een logout grapje!
quote:Op donderdag 1 juni 2006 10:02 schreef ErwinEHVNL het volgende:
waar is iedereen gebleven?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op donderdag 1 juni 2006 10:03 schreef -Marc- het volgende:
Ik mag blijvenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Beurs gaat niet door, omdat iedereen het opeens druk krijgt hierom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:Op donderdag 1 juni 2006 10:02 schreef -Marc- het volgende:
[..]
Dat wordt een WOW ban ivm een logout grapje!
ik ben zo mild voor jullie, ga ik jullie er alweer niet uitpostenquote:Op donderdag 1 juni 2006 10:03 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Goed mên!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Nu is het leuk geweestquote:Op donderdag 1 juni 2006 10:03 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
LaPo
Dat lukt je toch niet!quote:Op donderdag 1 juni 2006 10:03 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
ik ben zo mild voor jullie, ga ik jullie er alweer niet uitpostenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
he jammerquote:Op donderdag 1 juni 2006 10:03 schreef -Marc- het volgende:
Ik mag blijvenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Beurs gaat niet door, omdat iedereen het opeens druk krijgt hierom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
pyromaantje zo zwart als roet....quote:Op donderdag 1 juni 2006 10:03 schreef c0nd0r het volgende:
ik accepteer de cookies.
Stond de beurs in de fik?.
hihiquote:
Daar kun je je niet aldoor achter verschuilenquote:Op donderdag 1 juni 2006 10:03 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
ik accepteer de cookies.
ik ben Webs jah!
quote:Op donderdag 1 juni 2006 10:04 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Dat lukt je toch niet!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ging eens wandelen zonder..?.quote:Op donderdag 1 juni 2006 10:04 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
pyromaantje zo zwart als roet....om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
maar wel langquote:Op donderdag 1 juni 2006 10:04 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Daar kun je je niet aldoor achter verschuilenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
postopkrikquote:Op donderdag 1 juni 2006 10:04 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Nu is het leuk geweestom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Wat nou?!.quote:Op donderdag 1 juni 2006 10:04 schreef Mobster273 het volgende:
ik accepteer de cookies.
Van jou jaquote:
Nu lang genoegquote:Op donderdag 1 juni 2006 10:04 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
maar wel langom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
aansteker?quote:
oh nee, die had ie dus welquote:Op donderdag 1 juni 2006 10:05 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
aansteker?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
bananan in pyama'squote:Op donderdag 1 juni 2006 10:05 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Van jou jaom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
En het vuur lag aan zijn scheentjesquote:Op donderdag 1 juni 2006 10:05 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
aansteker?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
jij zegt het, ik bel de oncoloog nog een keerquote:Op donderdag 1 juni 2006 10:05 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Nu lang genoegom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:
het werd wel heet onder zijn voeten jaquote:Op donderdag 1 juni 2006 10:05 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
En het vuur lag aan zijn scheentjesom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
quote:
Alweur?.quote:Op donderdag 1 juni 2006 10:06 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
jij zegt het, ik bel de oncoloog nog een keerom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
kutseriequote:
quote:Op donderdag 1 juni 2006 10:06 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
het werd wel heet onder zijn voeten jaom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
ik ben zijn beste klantquote:
bananen hebben geen kutjesquote:Op donderdag 1 juni 2006 10:06 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
kutserieom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
waarop nou weer?quote:Op donderdag 1 juni 2006 10:06 schreef ErwinEHVNL het volgende:
* FAP FAP FAP*
hoe weet jij? heb je er wel eens een proberen te neuken dan?quote:Op donderdag 1 juni 2006 10:07 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
bananen hebben geen kutjesom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
eerst schijtenquote:Op donderdag 1 juni 2006 10:07 schreef c0nd0r het volgende:
Ow enne.. LaPo!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop