Welke ONZ ban?quote:Op donderdag 1 juni 2006 09:00 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Heb je wel gemaild om die ban in ONZ op te heffen?.
Kinderen zijn dus niet alleen leukquote:Op donderdag 1 juni 2006 08:58 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Zorgen dat de kids weer gaan slapen
Alhoewel mijn zoontje altijd gewoon zijn speentje kwijt is, heeft mijn dochter nu de eerste tandjes die doorkomen...zeeeeer leuk...
behoorlijk ja, gelukkig wordt ik gered door het niet draaien van de machines omdat er geen orders zijnquote:
Ach joh, dat s'nachts opstaan weegt niet op tegen de lieve "Hallow papa" als ik wakker wordt met dat mannetje naast mequote:
nooodzakelijk kwaadquote:
Mooi op tijdquote:Op donderdag 1 juni 2006 09:01 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
behoorlijk ja, gelukkig wordt ik gered door het niet draaien van de machines omdat er geen orders zijn
I love your kids toquote:Op donderdag 1 juni 2006 09:02 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Ach joh, dat s'nachts opstaan weegt niet op tegen de lieve "Hallow papa" als ik wakker wordt met dat mannetje naast meGeweldig!
I love my kids![]()
trouwens, 22 en al 2 kinderen, je hebt niet zo op het steeds ouder worden van ouders of wel?quote:Op donderdag 1 juni 2006 09:02 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Ach joh, dat s'nachts opstaan weegt niet op tegen de lieve "Hallow papa" als ik wakker wordt met dat mannetje naast meGeweldig!
I love my kids![]()
quote:
ik heb geen keusquote:
Straks kan ik het niet meer als we WEL kinderen willenquote:Op donderdag 1 juni 2006 09:04 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Ik ga van het weekend wel weer even oefenen.
heb je zo'n dikke portemonnee ja?quote:Op donderdag 1 juni 2006 09:04 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Ik ga van het weekend wel weer even oefenen.
Ik denk dat jij heulemaaaaal op zoeen partij tegen bent als pappie zijndequote:Op donderdag 1 juni 2006 09:04 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]was niet in me opgekomen, totdat jij ermee kwam...
![]()
Ach, weet je toen de eerste geboren werdt, dacht ik kom ook een tweede erbij.quote:Op donderdag 1 juni 2006 09:04 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
trouwens, 22 en al 2 kinderen, je hebt niet zo op het steeds ouder worden van ouders of wel?
quote:Op donderdag 1 juni 2006 09:05 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Straks kan ik het niet meer als we WEL kinderen willen.
quote:Op donderdag 1 juni 2006 09:05 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
heb je zo'n dikke portemonnee ja?
quote:Op donderdag 1 juni 2006 09:05 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
heb je zo'n dikke portemonnee ja?
Hoop je danquote:Op donderdag 1 juni 2006 09:05 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Ach, weet je toen de eerste geboren werdt, dacht ik kom ook een tweede erbij.
Ik heb geen spijt, geen gevoel dat mijn vrijheid me ontnomen is of wat dan ook...
En ouder wordt ik toch wel
quote:Op donderdag 1 juni 2006 09:05 schreef c0nd0r het volgende:
[..].
Zoeen opblaaspop is een eenmalige aankoop!.
hehe, ok, is goed hoor, niet dat ik vind dat je te jong bent hoor, je kan er voor kiezenquote:Op donderdag 1 juni 2006 09:05 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Ach, weet je toen de eerste geboren werdt, dacht ik kom ook een tweede erbij.
Ik heb geen spijt, geen gevoel dat mijn vrijheid me ontnomen is of wat dan ook...
En ouder wordt ik toch wel
Als ik zo'n persoon tegenkom die ervoor pleit heb ik niet eens een discussie, ik loop weg of ik mep em kapot.quote:Op donderdag 1 juni 2006 09:05 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Ik denk dat jij heulemaaaaal op zoeen partij tegen bent als pappie zijnde.
tenzij je er een beetje te ruw mee omgaat, dan is ie snel aan vervanging toequote:Op donderdag 1 juni 2006 09:05 schreef c0nd0r het volgende:
[..].
Zoeen opblaaspop is een eenmalige aankoop!.
quote:Op donderdag 1 juni 2006 09:06 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Als ik zo'n persoon tegenkom die ervoor pleit heb ik niet eens een discussie, ik loop weg of ik mep em kapot.
Dan loop ik dus wel weg, hoef geen strafblad cq. problemen omdat hij/zij zo'n gore idioot is
Hmmmm....quote:Op donderdag 1 juni 2006 09:07 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
tenzij je er een beetje te ruw mee omgaat, dan is ie snel aan vervanging toe
das helemaal duur, eerst betalen voor de sex en daarna ook nog eens alimentatie moeten dokken en je kind niet eens kunnen zienquote:Op donderdag 1 juni 2006 09:05 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
je kunt ook een hoertje zwanger maken![]()
Er zit geen scherpe punt aan heurquote:Op donderdag 1 juni 2006 09:07 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
tenzij je er een beetje te ruw mee omgaat, dan is ie snel aan vervanging toe
Ik zou vuur met vuur bestrijden en hun kinderen helemaal kapot neukenquote:Op donderdag 1 juni 2006 09:07 schreef c0nd0r het volgende:
[..].
* Zeer heel erg nogal heulemaal eens is.
Mooi, ik was al even bezorgdquote:Op donderdag 1 juni 2006 09:07 schreef c0nd0r het volgende:
[..].
* Zeer heel erg nogal heulemaal eens is.
dat heb ik niet gezegd, het interesseert me ook helemaal niks (roestvorming en rectale omgevingen vind ik een iets te beladen woordkeus in deze contextquote:
Męn, heb je die Ad van de Berg oid gezienquote:Op donderdag 1 juni 2006 09:08 schreef -Marc- het volgende:
[..]
Ik zou vuur met vuur bestrijden en hun kinderen helemaal kapot neuken
En dat is de enige goede oplossingquote:Op donderdag 1 juni 2006 09:08 schreef -Marc- het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 1 juni 2006 09:08 schreef -Marc- het volgende:
[..]
Ik zal wel even een foto makenquote:Op donderdag 1 juni 2006 09:09 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
dat heb ik niet gezegd, het interesseert me ook helemaal niks (roestvorming en rectale omgevingen vind ik een iets te beladen woordkeus in deze context) daarom zei ikook als je er te ruw mee omgaat
kinderen van dat soort mensen moeten desnoods post-nataal geaborteerd worden, die mensen zelf ook maar eigenlijkquote:Op donderdag 1 juni 2006 09:08 schreef -Marc- het volgende:
[..]
Die Ad ziet er ook gewoon uit als de standaard viespeukquote:Op donderdag 1 juni 2006 09:09 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Męn, heb je die Ad van de Berg oid gezien![]()
.
Die vindt vrouwen weerzinwekkend overigens!.
Okeeequote:Op donderdag 1 juni 2006 09:10 schreef Jo0Lz het volgende:
* Jo0Lz moet weer effe e.e.a. gaan doen, ik zie jullie wel weer bij deeltje 40
ik zeg er niks meer overquote:Op donderdag 1 juni 2006 09:09 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
.
quote:Op donderdag 1 juni 2006 09:09 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
.
prima, zo lang je hem niet hier neerzetquote:
Tja, ik heb een goede reden om mijn baan te houdenquote:
zo hard gaat het nou ook weer nietquote:Op donderdag 1 juni 2006 09:10 schreef Jo0Lz het volgende:
* Jo0Lz moet weer effe e.e.a. gaan doen, ik zie jullie wel weer bij deeltje 40
Hij ziet er ook uit als een gore klootzak.quote:
toch wel?quote:Op donderdag 1 juni 2006 09:11 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Tja, ik heb een goede reden om mijn baan te houden
![]()
Je bedoeld die man kan geen vrouw onder de -12/-12 krijgenquote:Op donderdag 1 juni 2006 09:12 schreef Gebs het volgende:
[..]
Die man kan volgens mij geen vrouw ouder dan 12 krijgen![]()
hoogstens jongetjes niet ouder dan 12, vrouwen vond ie immers toch weerzinwekkendquote:Op donderdag 1 juni 2006 09:12 schreef Gebs het volgende:
[..]
Hij wil ook geen vrouwenquote:Op donderdag 1 juni 2006 09:12 schreef Gebs het volgende:
[..]
dat had je ook best zo mogen latenquote:
raarquote:
quote:Op donderdag 1 juni 2006 09:13 schreef -Marc- het volgende:
[..]
Dat was Gebs met zijn scoutingbuddies
[..]
bij gebrek aan beterquote:
Heul niet!.quote:Op donderdag 1 juni 2006 09:13 schreef -Marc- het volgende:
[..]
[..]
misschien moet deze reeks toch maar naar het keldertje....quote:
jawel, dat zie je tochquote:
Daar kunnen we asiel aanvragen!.quote:Op donderdag 1 juni 2006 09:14 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
misschien moet deze reeks toch maar naar het keldertje....
mag ik niet inquote:Op donderdag 1 juni 2006 09:14 schreef Mobster273 het volgende:
[..]
misschien moet deze reeks toch maar naar het keldertje....
aangevallen?quote:
laat ze dit topic zien bij je toegangs aanvraag, lukt het gegarandeerdquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |