Heb ik gister ook geleerd, na 10 jaar tennisquote:Op woensdag 24 mei 2006 11:53 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Ik denk dat ie afgeleid is door mijn voetenwerk
quote:Op woensdag 24 mei 2006 11:54 schreef -Marc- het volgende:
[..]
Heb ik gister ook geleerd, na 10 jaar tennis
als ik zeur krijg ik dan ook zo;n 2 bij 2 pixels avatartoevoeging?quote:
Dat welquote:
Nee, sorryquote:Op woensdag 24 mei 2006 11:56 schreef VASND het volgende:
[..]
als ik zeur krijg ik dan ook zo;n 2 bij 2 pixels avatartoevoeging?
Mits je de helft van je postcount van vandaag afstaat aan mij, of de nummers even doorspeeltquote:Op woensdag 24 mei 2006 11:56 schreef VASND het volgende:
[..]
als ik zeur krijg ik dan ook zo;n 2 bij 2 pixels avatartoevoeging?
Whehehehequote:Op woensdag 24 mei 2006 11:57 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Dat wel
Dat kan ik echt niet!
Op gegeven moment gymleraar naar mij toe.. "Heb jij een bril ofzo?"
'Nee hoezo'?
"Normaal ben je redelijk goed met sport maar hiermee niet" ö
''
Ohquote:
Ik denk toch niet dat ze het waarderen, maar als je me even toevoegt op msn kan er wat met mailadressen geregeld wordenquote:Op woensdag 24 mei 2006 11:57 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Mits je de helft van je postcount van vandaag afstaat aan mij, of de nummers even doorspeelt
Grootte is afhankelijk waar je voor kiest!
Detectiequote:
Komtie weer met z'n spamquote:Op woensdag 24 mei 2006 11:59 schreef -Marc- het volgende:
[..]
Detectie
Een adequate branddetectie kan de rampzalige en verwoestende gevolgen van een brand voor mens, materiaal en milieu vaak voorkomen. Voor een vroegtijdige en betrouwbare detectie en de daaropvolgende alarmering is goede detectie-apparatuur van essentieel belang. Elk bedrijf is anders, maar Ajax heeft voor elk object en voor iedere branche een brandveilige oplossing.
Ah ja de moderne telefoonnummers!quote:Op woensdag 24 mei 2006 11:59 schreef VASND het volgende:
[..]
Ik denk toch niet dat ze het waarderen, maar als je me even toevoegt op msn kan er wat met mailadressen geregeld worden.
Ahquote:Op woensdag 24 mei 2006 11:59 schreef -Marc- het volgende:
[..]
Detectie
Een adequate branddetectie kan de rampzalige en verwoestende gevolgen van een brand voor mens, materiaal en milieu vaak voorkomen. Voor een vroegtijdige en betrouwbare detectie en de daaropvolgende alarmering is goede detectie-apparatuur van essentieel belang. Elk bedrijf is anders, maar Ajax heeft voor elk object en voor iedere branche een brandveilige oplossing.
Ah ok!quote:Op woensdag 24 mei 2006 12:00 schreef -Marc- het volgende:
[..]
Daar ben ik dus op dit moment voor bezig, detectie!
tsjah.quote:Op woensdag 24 mei 2006 12:00 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Ah ja de moderne telefoonnummers!
Ik kan nu alleen niet op msn
Je ava is wel bruutquote:
nee, mening.quote:
Weg geloofwaardigheidquote:Op woensdag 24 mei 2006 12:04 schreef -Marc- het volgende:
[..]
Wil jij in de OP, mega groot? Dat kan geregeld worden!![]()
tssk jij laat je wel heel makkelijk beinvloedenquote:Op woensdag 24 mei 2006 12:04 schreef -Marc- het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 24 mei 2006 12:04 schreef -Marc- het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |