OmgwtfPWND!quote:Op donderdag 1 juni 2006 09:16 schreef c0nd0r het volgende:
FiPoom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
hihiquote:Op donderdag 1 juni 2006 09:16 schreef c0nd0r het volgende:
LePraom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Whehehequote:Op donderdag 1 juni 2006 09:17 schreef Gebs het volgende:
Er is weer wildgroeiom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Neuh sommige mensen willen gewoon ook populariteit genietenquote:
Heet jij c0nd0rquote:Op donderdag 1 juni 2006 09:17 schreef Jo0Lz het volgende:
Ik was veul eerder!
[WOW][SC] Deel 36: Jo0Lz Opent beste WOWSC ooit!
Terwijl die andere nog niet vol wasquote:Op donderdag 1 juni 2006 09:17 schreef Jo0Lz het volgende:
Ik was veul eerder!
[WOW][SC] Deel 36: Jo0Lz Opent beste WOWSC ooit!
en dan kan niet!quote:Op donderdag 1 juni 2006 09:18 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Terwijl die andere nog niet vol wasom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Do you? Punk?quote:Op donderdag 1 juni 2006 09:18 schreef Gebs het volgende:
[..]
Heet jij c0nd0rom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Whehehe, twee kinderen en je verliest je scherpte alquote:Op donderdag 1 juni 2006 09:18 schreef Jo0Lz het volgende:om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Godver.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
<insert another polssnijd smileyom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.>Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
en dat gebruik jij als argumentquote:Op donderdag 1 juni 2006 09:18 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Terwijl die andere nog niet vol wasom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
het was Junkquote:Op donderdag 1 juni 2006 09:19 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Do you? Punk?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Mag ik je kinderen hebben?quote:Op donderdag 1 juni 2006 09:18 schreef Jo0Lz het volgende:om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Godver.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
<insert another polssnijd smileyom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.>Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Oke, oke, stop the bashing, I'm leaving allreadyquote:Op donderdag 1 juni 2006 09:19 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Do you? Punk?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
het is ook al bewezen dat oouders van jonge kinderen een paar procent IQ verliezenquote:Op donderdag 1 juni 2006 09:19 schreef -Marc- het volgende:
[..]
Whehehe, twee kinderen en je verliest je scherpte alom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ik heb geleerd van mijn foutenquote:Op donderdag 1 juni 2006 09:19 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
ik accepteer de cookies.
En als je een foto post ook je vrouw?quote:Op donderdag 1 juni 2006 09:19 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Mag ik je kinderen hebben?om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop