quote:Op donderdag 1 juni 2006 12:52 schreef EdwardSeepers het volgende:
Oke iemand een directe URL die werkt naar desite van TGV óf thalys?
Hoe lui en simpel kan je zijn...quote:Op donderdag 1 juni 2006 12:57 schreef EdwardSeepers het volgende:
Iemand een telefoonnummer?
Nee, want bij het loket kun je dat actietarief niet boeken. Ze sturen nu juist de klanten die andere tickets willen boeken naar hun loketten. Want je kan nu bijvoorbeeld ook geen tickets naar Brussel, Frankfurt of Berlijn boeken.quote:Op donderdag 1 juni 2006 12:58 schreef Hertog_Martin het volgende:
Voor boekingen kunt u ook terecht bij één van de balies van NS Internationaal op de grotere stations of bij uw reisagent.
zijn degenen die in die steden wonen nou gewoon te lui of te schuw om gewoon ff naar station te gaan en daar te boeken ipv te lopen zeiken achter internet
Ik kan het niet vinden malloot.quote:Op donderdag 1 juni 2006 13:00 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
[..]
Hoe lui en simpel kan je zijn...
Ja, maar waar moet ik klikken voor het tien euro van rotterdam centraal naar parijs marne la vallee - chessy?quote:
Ik ga nog even na mijn hertentamensquote:Op donderdag 1 juni 2006 12:20 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Ik heb het maar opgegeven. Er is amper meer iets. Of het is 's avonds laat heen, 's ochtends vroeg terug en dat soort onzin.
Daarbij, OV is dan niet geldig, dus retourtje Groningen-Schiphol (2x enkeltje zelfs)
Hotelletje erbij, dat wordt al flink prijzig dan.
En eind augustus zit ik waarschijnlijk met hertentamens.
Dan zal het wel niet meer beschikbaar zijn.quote:Op donderdag 1 juni 2006 13:08 schreef EdwardSeepers het volgende:
[..]
Ja, maar waar moet ik klikken voor het tien euro van rotterdam centraal naar parijs marne la vallee - chessy?
ik krijg nl. nergens een 10 euro tarief.
ook op de site van de TGV?quote:Op donderdag 1 juni 2006 13:17 schreef Elefes het volgende:
[..]
Dan zal het wel niet meer beschikbaar zijn.
Anders staat het er bij in het rijtje van tarieven.
via welke site en hoe? Kun je me helpen via edwardseepers@gmail.com ?quote:Op donderdag 1 juni 2006 13:22 schreef knny het volgende:
yes ik heb ook 2 retourtjes geboekt voor 35 euro p.p
heen Heen op 01/08/2006 om 16:56
Terug op 04/08/2006 om 06:55
Aantal passagiers: 2 - Traject in: 2e klasse
Jeetje man, ga toch eens zoeken! Zo moeilijk is het nietquote:
Ik wist het niet en ik kom er niet uit.quote:Op donderdag 1 juni 2006 13:26 schreef Elefes het volgende:
[..]
Jeetje man, ga toch eens zoeken! Zo moeilijk is het niet
Ik heb maar via 1 site geboekt, en dat is via thalys.com, daar stond dat tarief er bij. Lijkt me dat dat bij de andere boekingssites ook zo is, anders kan niemand daar het actietarief boeken.
Als je echt graag die kaartjes wilt, weet je dat je gewoon om 12u 's nachts achter je pc moet zitten, als je er bijna zeker van wilt zijn ze te kunnen boeken. Mij was het dat iig wel waard.
Ga naar NS.nlquote:Op donderdag 1 juni 2006 13:36 schreef EdwardSeepers het volgende:
Iemand hier die kan helpen?
Ik krijg elke keer de melding 'op deze dag rijden geen treinen', of iets dergelijks.quote:Op donderdag 1 juni 2006 13:37 schreef ExtendedVersion het volgende:
[..]
Ga naar NS.nl
Ga naar Int kaarten boeken.
Kies de data. Kies je kaarten.
Klaar
via nachtjeweg.nl?quote:Op donderdag 1 juni 2006 13:39 schreef NiteSpeed het volgende:
Eigenlijk moet ik een simpel hotel vinden voor één nachtje.
Bweh, ik kan alleen nog maar voor 100 euro 2 personen boeken voor een heen en terug reis. Dat is wel iets meer dan 40 euroquote:Op donderdag 1 juni 2006 13:39 schreef NiteSpeed het volgende:
Eigenlijk moet ik een simpel hotel vinden voor één nachtje.
op welke data is dat?quote:Op donderdag 1 juni 2006 13:44 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Bweh, ik kan alleen nog maar voor 100 euro 2 personen boeken voor een heen en terug reis. Dat is wel iets meer dan 40 euro.
Op iedere data die geldig is voor de actie, voor zover ik weet.quote:
Ik krijg echt de hele tijd bij NS internationaal dit:quote:Op donderdag 1 juni 2006 13:49 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Op iedere data die geldig is voor de actie, voor zover ik weet.
dat bedoel ik.quote:Op donderdag 1 juni 2006 13:55 schreef ExtendedVersion het volgende:
Via tgv.com is het nu al 188 euro
Je moet serieus elke data afgaan welke je zou willen.kunnen. En hopen dat het order form aan het einde meewerkt. Je moet eens weten hoeveel mensen er nu boeken. Ja dan heb je kans dat het vol zit/niet werkt/net iemand je voor was/is.quote:
Ah. Ok.quote:Op donderdag 1 juni 2006 13:57 schreef ExtendedVersion het volgende:
[..]
Je moet serieus elke data afgaan welke je zou willen.kunnen. En hopen dat het order form aan het einde meewerkt. Je moet eens weten hoeveel mensen er nu boeken. Ja dan heb je kans dat het vol zit/niet werkt/net iemand je voor was/is.
Er zijn nog reizen te boeken voor 40 euro met zijn tweetjes, waarom neem je die duurdere dan?quote:Op donderdag 1 juni 2006 15:08 schreef Hetser het volgende:
Ik kwam er via de sites ook niet uit.Toen ben ik naar het Internationaal Loket gegaan gewoon op het station, daar kun je ook gewoon boeken!
Nu ga ik begin augustus voor 70 euroos met zn tweeen naar Parijs!!
Welke data??quote:Op donderdag 1 juni 2006 15:12 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Er zijn nog reizen te boeken voor 40 euro met zijn tweetjes, waarom neem je die duurdere dan?.
Ik vind dit een erg zwakke opmerking; naar mijn weten waren er 10.000 kaarten beschikbaar. Het is een kwestie van er op tijd bij zijn, en bij zo'n actie wéét je dat het storm gaat lopen. Dan moet je niet zeuren als je > 12 uur na het begin van de actie geen kaarten meer kunt boeken, lijkt me vrij normaal.quote:Op donderdag 1 juni 2006 14:53 schreef -jos- het volgende:
Leuk hoor, overal adverteren dus iedereen denkt even makkelijk met ¤10,- naar Frankrijk te reizen zijn er maar een paar kaarten beschikbaar... Wat een neppe actie...
23 euro per nacht.quote:Op donderdag 1 juni 2006 15:13 schreef Blinker het volgende:
Heeft iemand al een echt goedkoop hotel gevonden?
Neem een hotel dat iets meer aan de buitenkant ligt. Met de metro zit je er zoquote:Op donderdag 1 juni 2006 15:17 schreef NiteSpeed het volgende:
Ik vind die hotels wel erg duur trouwens in Parijs.
Als je met niet heel veel luxe tevreden bent:quote:Op donderdag 1 juni 2006 15:17 schreef NiteSpeed het volgende:
Ik vind die hotels wel erg duur trouwens in Parijs.
Gewoon even zoeken via tgv.com.quote:Op donderdag 1 juni 2006 15:15 schreef EdwardSeepers het volgende:
Zitten we dalijk met heel fok! in 1 hotel
Iemand die de data weet voor een reis van 40 euro of 70? (2 personen dus)
Ga jij nou eerst maar eens kaartjes boekenquote:Op donderdag 1 juni 2006 15:15 schreef EdwardSeepers het volgende:
Zitten we dalijk met heel fok! in 1 hotel
Iemand die de data weet voor een reis van 40 euro of 70? (2 personen dus)
Ja, maar ik zit nu data voor data in te vullen. Als iemand de data kent waarop het 40 kost; ik heb toch de hele vakantie vrij, de datum maakt dus niet echt uit.quote:
Iemand hierboven zei dat er nog steeds een reis van 40 euro is, maar de goedkoopste die ik vind is 40quote:Op donderdag 1 juni 2006 15:28 schreef Elefes het volgende:
[..]
Ga jij nou eerst maar eens kaartjes boeken![]()
Ipv hier de hele tijd te bedelen kun je beter gewoon zoeken op de site van Thalys of Tgv.
Er zijn volgens mij nog genoeg kaarten beschikbaar, in ieder geval voor 25 euro per enkele reis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |