k.quote:Op donderdag 1 juni 2006 11:15 schreef Fir3fly het volgende:
Die prijs baart me toch zorgen, als ie duurder dan ¤200 wordt ga ik hem niet bij de launch halen. Dat is me toch echt te duur.
Ja sorry, ik heb ook maar beperkte financiele voorzieningenquote:
Tja ik dus niet, en dat wordt me blijkbaar niet in dank afgenomen.quote:Op donderdag 1 juni 2006 11:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
Wat loopt iedereen te zeuren zegIk zou m voor 300 ook blind halen
quote:Op donderdag 1 juni 2006 11:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
Je moet het zelf weten, maar persoonlijk vind ik je krenterig dan. De hardware is beter dan de Cube hardware, er zit een totaal nieuwe controllertype bij, het design is super, Nintendo gaat ermee online, alles is gewoon beter dan met de Cube.quote:Op donderdag 1 juni 2006 11:26 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Tja ik dus niet, en dat wordt me blijkbaar niet in dank afgenomen.![]()
Daar had ik nog niet over nagedacht, dat zullen ze waarschijnlijk ook in de kostprijs doorberekenen inderdaad.quote:Op donderdag 1 juni 2006 11:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nintendo gaat ermee online
Denk ik ook...quote:Op donderdag 1 juni 2006 11:21 schreef speknek het volgende:
Hij wordt toch echt weer 219.
Ik neem aan van wel ja, het netwerk moet ook betaald worden he.quote:Op donderdag 1 juni 2006 11:32 schreef speknek het volgende:
[..]
Daar had ik nog niet over nagedacht, dat zullen ze waarschijnlijk ook in de kostprijs doorberekenen inderdaad.
Ik ben nooit een Nintendo fan geweest, ik ben ook geen console gamer, en ik vind een Wii gewoon leuk voor bij mij PC, vooral door de originele gameplay. Ik heb geen zin om een Xbox te kopen, en als de Wii duurder wordt dan 200 dan wacht ik gewoon wel tot ie 150 wordt. Dan koop in de tussentijd wel wat extra geheugen voor mijn PC. En wat is daar krenterig aan?quote:Op donderdag 1 juni 2006 11:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Je moet het zelf weten, maar persoonlijk vind ik je krenterig dan. De hardware is beter dan de Cube hardware, er zit een totaal nieuwe controllertype bij, het design is super, Nintendo gaat ermee online, alles is gewoon beter dan met de Cube.
Daarnaast issie krachtiger dan de Xbox, en die is 150. Waarom is 200 dan al veel?![]()
Vind ik ook. Tweehonderd is peanuts. Nu heb ik het niet over het feit dat ik een dikke bankrekening heb ofzo en twee briefjes van 100 dagelijks achteloos uit mijn zakken laat wapperen, maar tweehonderd euro is niet duur. Je krijgt wel een stukje goede techniek. Nu is de console zelf übergoedkoop, IMO (muv WiFi) maar de controller zit wel vol met snufjes.quote:Op donderdag 1 juni 2006 11:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Je moet het zelf weten, maar persoonlijk vind ik je krenterig dan. De hardware is beter dan de Cube hardware, er zit een totaal nieuwe controllertype bij, het design is super, Nintendo gaat ermee online, alles is gewoon beter dan met de Cube.
Daarnaast issie krachtiger dan de Xbox, en die is 150. Waarom is 200 dan al veel?![]()
quote:Op donderdag 1 juni 2006 11:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ja, ik ook.quote:Op donderdag 1 juni 2006 11:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
omdat je voor 300 euro al een xbox360 hebt. Is theoretisch gesproken 'meer' waar voor je geld, kijkende naar de hardware in het doosje. Helemaal als de xbox360 straks een prijsverlaging krijgt. Daarnaast heeft de 360 dan al een levendige community én budgetgames, dus die 100 euro meer haal je eruit.quote:Op donderdag 1 juni 2006 11:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
QFTquote:Op donderdag 1 juni 2006 11:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
Voor 300 heb je geen console waar je savegames kan opslaan, geen draadloze controller, geen standaard wifi en geen nieuwe motion controller.quote:Op donderdag 1 juni 2006 11:51 schreef D.A.A.F. het volgende:
[..]
omdat je voor 300 euro al een xbox360 hebt. Is theoretisch gesproken 'meer' waar voor je geld, kijkende naar de hardware in het doosje. Helemaal als de xbox360 straks een prijsverlaging krijgt. Daarnaast heeft de 360 dan al een levendige community én budgetgames, dus die 100 euro meer haal je eruit.
En je kan niet gratis online gamen.quote:Op donderdag 1 juni 2006 11:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Voor 300 heb je geen console waar je savegames kan opslaan, geen draadloze controller, geen standaard wifi en geen nieuwe motion controller.
Je hebt nog steeds niet geantwoord op mijn vraag...quote:Op donderdag 1 juni 2006 11:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Voor 300 heb je geen console waar je savegames kan opslaan, geen draadloze controller, geen standaard wifi en geen nieuwe motion controller.
Opslaan is een probleem idd,quote:Op donderdag 1 juni 2006 11:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
De PS3.quote:Op donderdag 1 juni 2006 08:21 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Wat tain zegt en daarnaast ben je dan later dan de PS3. Oftewel gooi je je eigen glazen in.
Dat heeft ook inderdaad niks met krenterigheid te maken. Dat is een kwestie van andere prioriteiten hebben. Niks mis mee. Je bepaalt zelf waar je je zuurverdiende geld aan uitgeeft. En als jij niet meer dan 150 voor een Wii wil betalen is dat je goed recht, zeker als je nog andere zaken hebt die voorrang krijgen.quote:Op donderdag 1 juni 2006 11:35 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ik ben nooit een Nintendo fan geweest, ik ben ook geen console gamer, en ik vind een Wii gewoon leuk voor bij mij PC, vooral door de originele gameplay. Ik heb geen zin om een Xbox te kopen, en als de Wii duurder wordt dan 200 dan wacht ik gewoon wel tot ie 150 wordt. Dan koop in de tussentijd wel wat extra geheugen voor mijn PC. En wat is daar krenterig aan?
Hij echt nog wel genoeg verkopen hoor.quote:Op donderdag 1 juni 2006 12:02 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
De PS3.In Europa kost ie 600 euro. De Wii zal minimaal drie keer zo goedkoop zijn...
Wat ben je de laatste tijd chagerijnig, Tomasso.
Situatie 2: De PS3 komt eerder uit dan de Wii.quote:Zomfg, kijk Red Steel met die controls, hoe vet cool man!
quote:Wow, die controls en die graphics!! Bagger Nintendo, beetje overnemen van Sony met die kutgraphics.
Ik denk dat je de casual groep onderschat Ruzbeh. Het oog van de casual is snel verwend.quote:Op donderdag 1 juni 2006 12:30 schreef Ruzbeh het volgende:
Mensch, de PS3 is kansloos.
Overigens mag je die 13.gif weglaten volgende keer.
Nee, Ruzbeh is de alwetende, hij weet alles.quote:Op donderdag 1 juni 2006 12:39 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Ik denk dat je de casual groep onderschat Ruzbeh. Het oog van de casual is snel verwend.
En ik denk dat je de portomonee van de casual overschat.quote:Op donderdag 1 juni 2006 12:39 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Ik denk dat je de casual groep onderschat Ruzbeh. Het oog van de casual is snel verwend.
Ik denk het nietquote:Op donderdag 1 juni 2006 12:41 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
En ik denk dat je de portomonee van de casual overschat.
De reactie van situatie 2 klopt totaal niet:quote:Op donderdag 1 juni 2006 12:13 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Hij echt nog wel genoeg verkopen hoor.
Laat me even in de hersenen kruipen van de gemiddelde gamer die amper sites volgt.
Situatie 1: De Wii komt eerder uit dan de PS3.
[..]
Situatie 2: De PS3 komt eerder uit dan de Wii.
[..]
Ten eerste is het verschil in graphics wat mij betreft niet goed te zien (alleen voor de graphics hoeren), en ten tweede is het onmogelijk voor iemand te denken dat Nintendo de Sony controller heeft overgekopieerd omdat de Sony controller a) minder features heeft (geen sensor voor beweging, alleen rotatie), b) de Sony controller is een standaard controller, geen controller die je met één hand vasthoudt (dat maakt dingen echt een heel stuk anders) en ten slotte c) de games die de launch halen van de PS3 maken geen gebruik van de rotatie sensor, op E3 was Warhawk de enige PS3 game die ervan gebruik maakte, en dat is een 2007 titel. Devs laten die shit gewoon links liggen i.t.t. de Wii controller.quote:Wow, die controls en die graphics!! Bagger Nintendo, beetje overnemen van Sony met die kutgraphics.
Ruzbeh, blijf leven in je droomwereldje. Jij hebt duidelijk geen enkel idee wat er in de hersenen van de casual gamer rond gaat.quote:Op donderdag 1 juni 2006 12:49 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
De reactie van situatie klopt totaal niet:
[..]
Ten eerste is het verschil in graphics wat mij betreft niet goed te zien (alleen voor de graphics hoeren), en ten tweede is het onmogelijk voor iemand te denken dat Nintendo de Sony controller heeft overgekopieerd omdat de Sony controller a) minder features heeft (geen sensor voor beweging, alleen rotatie), b) de Sony controller is een standaard controller, geen controller die je met één hand vasthoudt (dat maakt dingen echt een heel stuk anders) en ten slotte c) de games die de launch halen van de PS3 maken geen gebruik van de rotatie sensor, op E3 was Warhawk de enige PS3 game die ervan gebruik maakte, en dat is een 2007 titel. Devs laten die shit gewoon links liggen i.t.t. de Wii controller.
Kom nu maar op met je tegenargumenten.![]()
Zie je m'n tegenargumenten niet? Ze lijken mij vrij duidelijk.quote:Op donderdag 1 juni 2006 12:58 schreef Ruzbeh het volgende:
Geen tegenargumenten?
Ga jij maar erop in, alex4allofyou.
Formuleer het maar nog een keer, want ik lees alleen dat je zegt dat ik het gewoon fout heb.quote:Op donderdag 1 juni 2006 13:08 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Zie je m'n tegenargumenten niet? Ze lijken mij vrij duidelijk.
Sommige mensen hebben ookal een 360...quote:Op donderdag 1 juni 2006 11:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Alleen als ik een oud plaatje met een nieuw plaatje bij elkaar hou wel ja, maar als ik dan MGS4 zie (de screens), denk ik soms dat MGS3 er ook zo uitziet.quote:Op donderdag 1 juni 2006 13:11 schreef Tain het volgende:
Ruzbeh jij ziet het verschil in graphics niet
Hij gamed zonder zn bril op... Dan is alles wazigquote:Op donderdag 1 juni 2006 13:11 schreef Tain het volgende:
Ruzbeh jij ziet het verschil in graphics niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De beste user. (Waar jij geen waardering voor hebt.)
Mijn idee van de casual gamer zoals ik ze zie is dat ze onder te verdelen vallen.quote:Op donderdag 1 juni 2006 12:55 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Ruzbeh, blijf leven in je droomwereldje. Jij hebt duidelijk geen enkel idee wat er in de hersenen van de casual gamer rond gaat.
Die lezen geen fora, lezen niet 24 uur per dag gamesites en weten er vaak geen ene donder van af. Die weten al deze dingen niet, en gaan af op een hype.
Misschien geen probleem persoonlijk gezien, maar wel een probleem marketingtechnisch gezien. Die prijs komt gewoon niet overeen met de filosofie van Nintendo. Ook al is t maar een tijdelijke prijs dan kan het al schaden. Nintendo moet het label krijgen van gaming on the go. Hiermee zou je n verkeerd signaal geven.quote:Op donderdag 1 juni 2006 16:19 schreef ikookhier het volgende:
Al zou de wii 295E kosten vind ik dat ook geen probleem het is een mooi stukje techniek voor in de woonkamer(met game en twee wiimote's uiteraard)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |