Ik heb vertrouwen, maar ik vind 200 ook al veel. Dat is echt de grens.quote:
k.quote:Op donderdag 1 juni 2006 11:15 schreef Fir3fly het volgende:
Die prijs baart me toch zorgen, als ie duurder dan €200 wordt ga ik hem niet bij de launch halen. Dat is me toch echt te duur.
Ja sorry, ik heb ook maar beperkte financiele voorzieningenquote:
Tja ik dus niet, en dat wordt me blijkbaar niet in dank afgenomen.quote:Op donderdag 1 juni 2006 11:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
Wat loopt iedereen te zeuren zegIk zou m voor 300 ook blind halen
quote:Op donderdag 1 juni 2006 11:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
Je moet het zelf weten, maar persoonlijk vind ik je krenterig dan. De hardware is beter dan de Cube hardware, er zit een totaal nieuwe controllertype bij, het design is super, Nintendo gaat ermee online, alles is gewoon beter dan met de Cube.quote:Op donderdag 1 juni 2006 11:26 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Tja ik dus niet, en dat wordt me blijkbaar niet in dank afgenomen.![]()
Daar had ik nog niet over nagedacht, dat zullen ze waarschijnlijk ook in de kostprijs doorberekenen inderdaad.quote:Op donderdag 1 juni 2006 11:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nintendo gaat ermee online
Denk ik ook...quote:Op donderdag 1 juni 2006 11:21 schreef speknek het volgende:
Hij wordt toch echt weer 219.
Ik neem aan van wel ja, het netwerk moet ook betaald worden he.quote:Op donderdag 1 juni 2006 11:32 schreef speknek het volgende:
[..]
Daar had ik nog niet over nagedacht, dat zullen ze waarschijnlijk ook in de kostprijs doorberekenen inderdaad.
Ik ben nooit een Nintendo fan geweest, ik ben ook geen console gamer, en ik vind een Wii gewoon leuk voor bij mij PC, vooral door de originele gameplay. Ik heb geen zin om een Xbox te kopen, en als de Wii duurder wordt dan 200 dan wacht ik gewoon wel tot ie 150 wordt. Dan koop in de tussentijd wel wat extra geheugen voor mijn PC. En wat is daar krenterig aan?quote:Op donderdag 1 juni 2006 11:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Je moet het zelf weten, maar persoonlijk vind ik je krenterig dan. De hardware is beter dan de Cube hardware, er zit een totaal nieuwe controllertype bij, het design is super, Nintendo gaat ermee online, alles is gewoon beter dan met de Cube.
Daarnaast issie krachtiger dan de Xbox, en die is 150. Waarom is 200 dan al veel?![]()
Vind ik ook. Tweehonderd is peanuts. Nu heb ik het niet over het feit dat ik een dikke bankrekening heb ofzo en twee briefjes van 100 dagelijks achteloos uit mijn zakken laat wapperen, maar tweehonderd euro is niet duur. Je krijgt wel een stukje goede techniek. Nu is de console zelf übergoedkoop, IMO (muv WiFi) maar de controller zit wel vol met snufjes.quote:Op donderdag 1 juni 2006 11:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Je moet het zelf weten, maar persoonlijk vind ik je krenterig dan. De hardware is beter dan de Cube hardware, er zit een totaal nieuwe controllertype bij, het design is super, Nintendo gaat ermee online, alles is gewoon beter dan met de Cube.
Daarnaast issie krachtiger dan de Xbox, en die is 150. Waarom is 200 dan al veel?![]()
quote:Op donderdag 1 juni 2006 11:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ja, ik ook.quote:Op donderdag 1 juni 2006 11:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
omdat je voor 300 euro al een xbox360 hebt. Is theoretisch gesproken 'meer' waar voor je geld, kijkende naar de hardware in het doosje. Helemaal als de xbox360 straks een prijsverlaging krijgt. Daarnaast heeft de 360 dan al een levendige community én budgetgames, dus die 100 euro meer haal je eruit.quote:Op donderdag 1 juni 2006 11:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
QFTquote:Op donderdag 1 juni 2006 11:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
Voor 300 heb je geen console waar je savegames kan opslaan, geen draadloze controller, geen standaard wifi en geen nieuwe motion controller.quote:Op donderdag 1 juni 2006 11:51 schreef D.A.A.F. het volgende:
[..]
omdat je voor 300 euro al een xbox360 hebt. Is theoretisch gesproken 'meer' waar voor je geld, kijkende naar de hardware in het doosje. Helemaal als de xbox360 straks een prijsverlaging krijgt. Daarnaast heeft de 360 dan al een levendige community én budgetgames, dus die 100 euro meer haal je eruit.
En je kan niet gratis online gamen.quote:Op donderdag 1 juni 2006 11:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Voor 300 heb je geen console waar je savegames kan opslaan, geen draadloze controller, geen standaard wifi en geen nieuwe motion controller.
Je hebt nog steeds niet geantwoord op mijn vraag...quote:Op donderdag 1 juni 2006 11:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Voor 300 heb je geen console waar je savegames kan opslaan, geen draadloze controller, geen standaard wifi en geen nieuwe motion controller.
Opslaan is een probleem idd,quote:Op donderdag 1 juni 2006 11:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
De PS3.quote:Op donderdag 1 juni 2006 08:21 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Wat tain zegt en daarnaast ben je dan later dan de PS3. Oftewel gooi je je eigen glazen in.
Dat heeft ook inderdaad niks met krenterigheid te maken. Dat is een kwestie van andere prioriteiten hebben. Niks mis mee. Je bepaalt zelf waar je je zuurverdiende geld aan uitgeeft. En als jij niet meer dan 150 voor een Wii wil betalen is dat je goed recht, zeker als je nog andere zaken hebt die voorrang krijgen.quote:Op donderdag 1 juni 2006 11:35 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ik ben nooit een Nintendo fan geweest, ik ben ook geen console gamer, en ik vind een Wii gewoon leuk voor bij mij PC, vooral door de originele gameplay. Ik heb geen zin om een Xbox te kopen, en als de Wii duurder wordt dan 200 dan wacht ik gewoon wel tot ie 150 wordt. Dan koop in de tussentijd wel wat extra geheugen voor mijn PC. En wat is daar krenterig aan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |