Ja, lul, je vergeet wat leestekens die de zin leesbaar zouden maken.quote:Op donderdag 1 juni 2006 10:34 schreef HeatWave het volgende:
EN dan tegen MIJ zeggen dat ik niet slim ben.
Boeren.
Ja maar, je bent toch zo slim??quote:Op donderdag 1 juni 2006 10:35 schreef BrauN het volgende:
[..]
Ja, lul, je vergeet wat leestekens die de zin leesbaar zouden maken.
Ja. En ik ben derhalve niet gewend te communiceren op een niveau waarbij men geen waarde hecht aan leestekens en dergelijke.quote:
Jij bent kutquote:Op donderdag 1 juni 2006 09:17 schreef HeatWave het volgende:
Afschaffen, wegstoppen in een atoomkelder en NOOIT meer ergens toegeven dat ze bestaan hebben.
Wat een achterlijke, debiele, lelijke KUT smilies.......
Omdat ik je smiley kut vind, triest figuur ben je...quote:Op donderdag 1 juni 2006 10:14 schreef Svensational het volgende:
Ik zou het niet erg vinden als je dood zou gaan, Dubbeldrank. [afbeelding]
Jij bent triest dat je de smile niet begrijptquote:Op donderdag 1 juni 2006 13:53 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Omdat ik je smiley kut vind, triest figuur ben je...
Geen ruzie maken nouquote:Op donderdag 1 juni 2006 14:06 schreef Svensational het volgende:
[..]
Jij bent triest dat je de smile niet begrijpt
Er valt weinig aan te begrijpen, huillach zegt genoeg maar dat is het punt ook niet, ze zijn lelijk.quote:Op donderdag 1 juni 2006 14:06 schreef Svensational het volgende:
[..]
Jij bent triest dat je de smile niet begrijpt
Eensch.quote:Op donderdag 1 juni 2006 14:24 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Er valt weinig aan te begrijpen, huillach zegt genoeg maar dat is het punt ook niet, ze zijn lelijk.
quote:Op donderdag 1 juni 2006 14:37 schreef HeatWave het volgende:
Er valt idd geen FUCK aan te begrijpen. Ze zijn lelijk, zeggen niets en er is ook nog eens niets grappigs aan..
quote:Op woensdag 31 mei 2006 17:19 schreef InsertCredit het volgende:
Ik lach me iedere keer van binnen weer gek als ik die ondingen zie
CTRL+SHIFT+Rquote:Op donderdag 1 juni 2006 14:41 schreef Big_Boss_Man het volgende:
In firefox staan de .gif dingen stil.Wat moet ik doen?
Dan zouden ze dus eigenlijk HW-smileys moeten heten!quote:Op donderdag 1 juni 2006 14:37 schreef HeatWave het volgende:
Er valt idd geen FUCK aan te begrijpen. Ze zijn lelijk, zeggen niets en er is ook nog eens niets grappigs aan..
Mja, iedereen is nu al gewend aan de naam Bupasmiley.quote:Op donderdag 1 juni 2006 18:20 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dan zouden ze dus eigenlijk HW-smileys moeten heten! [afbeelding]
lijkt die imageshack kikker welquote:
weet niet hij verscheen opeensquote:
quote:Op woensdag 31 mei 2006 17:19 schreef InsertCredit het volgende:
Ik lach me iedere keer van binnen weer gek als ik die ondingen zie
Nee.quote:Op vrijdag 2 juni 2006 13:11 schreef yvonne het volgende:
Wat nou huillach, het is een smiley met een ringbaardje
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|