Deze doet het anders ook niet slechtquote:Op woensdag 31 mei 2006 17:13 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Nee de onbetwiste pijpsmiley dat is toch wel
als je het geil vind om gepijpt te worden door Bassiequote:Op woensdag 31 mei 2006 17:13 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Nee de onbetwiste pijpsmiley dat is toch wel
quote:Op woensdag 31 mei 2006 17:18 schreef Mikkie het volgende:
Lelijk, edoch mits juist getimed potentieel humoristisch.
Hou je fantasie even voor jequote:Op woensdag 31 mei 2006 17:15 schreef Klonk het volgende:
[..]
als je het geil vind om gepijpt te worden door Bassie![]()
Smilies ombouwen naar poppetjesquote:Op woensdag 31 mei 2006 17:32 schreef Bupatih het volgende:
[afbeelding] (Pak aan! Ik schop tegen standaard FOK!-smileys)
/Auw!
Niks smiley. Het is de enige, echte huillach-PI die is omgebouwd naar een poppetje!quote:Op woensdag 31 mei 2006 17:34 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Smilies ombouwen naar poppetjesHeiligschennis zeg ik je
Jij heiden!quote:Op woensdag 31 mei 2006 17:11 schreef Dubbeldrank het volgende:
Een ware verkrachting van de FOK! smilies
Zeg nou zelf: [afbeelding] [afbeelding]
quote:Op woensdag 31 mei 2006 17:26 schreef static het volgende:
Wanstaltige smileys inderdaad.
quote:Op woensdag 31 mei 2006 17:47 schreef Moja het volgende:
[afbeelding]
deze is echt geweldigIk wil em in het groot
![]()
[afbeelding]
![]()
Heb je dezequote:Op woensdag 31 mei 2006 17:52 schreef Dagonet het volgende:
Het gebeurt niet dagelijks maar Dubbeldrank heeft gelijk.
quote:Op woensdag 31 mei 2006 18:38 schreef MissBliss het volgende:
Meteen implementeren natuurlijk [afbeelding]
Zo, bijvoorbeeld:quote:Op woensdag 31 mei 2006 18:55 schreef MrBean het volgende:
[afbeelding]
bupatih, hoe doe je dat met zo'n tekstballonnetje ...
1 2 | / |
Kutlink!quote:Op woensdag 31 mei 2006 19:25 schreef cyberstalker het volgende:
Eigenlijk behoor je in KLB de TS af te zeiken. Helaas ben ik het dit keer met Dubbeldrank eens.
[afbeelding]
![]()
Ziet er meer uit als een baard dan een lachquote:Op woensdag 31 mei 2006 17:11 schreef Dubbeldrank het volgende:
Een ware verkrachting van de FOK! smilies
Zeg nou zelf: [afbeelding] [afbeelding]
Zeg maar nooit dus.quote:Op woensdag 31 mei 2006 17:43 schreef Koenholio het volgende:
Ze kunnen wel leuk zijn, maar dan moeten ze wel juist gebruikt worden.
Whehe, die smilies doen me aan deze stakker denken:quote:Op donderdag 1 juni 2006 09:17 schreef HeatWave het volgende:
Afschaffen, wegstoppen in een atoomkelder en NOOIT meer ergens toegeven dat ze bestaan hebben.
Wat een achterlijke, debiele, lelijke KUT smilies.......
Wat 'n kut vergelijking.quote:Op donderdag 1 juni 2006 10:31 schreef HeatWave het volgende:
Echt, die krengen zeggen he-le-maal niets!
Dit leuk vinden staat gelijk aan die-hard Jan Smit fan zijn qua smaak en gevoel voor humor..
En als je het zoals ik nou gewoon wel bent?quote:Op donderdag 1 juni 2006 10:32 schreef BrauN het volgende:
[..]
Wat 'n kut vergelijking.
Als je niet grappig of intelligent bent... probeer dan ook niet zo over te komen.
quote:Op donderdag 1 juni 2006 10:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En als je het zoals ik nou gewoon wel bent?
Ja, lul, je vergeet wat leestekens die de zin leesbaar zouden maken.quote:Op donderdag 1 juni 2006 10:34 schreef HeatWave het volgende:
EN dan tegen MIJ zeggen dat ik niet slim ben.
Boeren.
Ja maar, je bent toch zo slim??quote:Op donderdag 1 juni 2006 10:35 schreef BrauN het volgende:
[..]
Ja, lul, je vergeet wat leestekens die de zin leesbaar zouden maken.
Ja. En ik ben derhalve niet gewend te communiceren op een niveau waarbij men geen waarde hecht aan leestekens en dergelijke.quote:
Jij bent kutquote:Op donderdag 1 juni 2006 09:17 schreef HeatWave het volgende:
Afschaffen, wegstoppen in een atoomkelder en NOOIT meer ergens toegeven dat ze bestaan hebben.
Wat een achterlijke, debiele, lelijke KUT smilies.......
Omdat ik je smiley kut vind, triest figuur ben je...quote:Op donderdag 1 juni 2006 10:14 schreef Svensational het volgende:
Ik zou het niet erg vinden als je dood zou gaan, Dubbeldrank. [afbeelding]
Jij bent triest dat je de smile niet begrijptquote:Op donderdag 1 juni 2006 13:53 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Omdat ik je smiley kut vind, triest figuur ben je...
Geen ruzie maken nouquote:Op donderdag 1 juni 2006 14:06 schreef Svensational het volgende:
[..]
Jij bent triest dat je de smile niet begrijpt
Er valt weinig aan te begrijpen, huillach zegt genoeg maar dat is het punt ook niet, ze zijn lelijk.quote:Op donderdag 1 juni 2006 14:06 schreef Svensational het volgende:
[..]
Jij bent triest dat je de smile niet begrijpt
Eensch.quote:Op donderdag 1 juni 2006 14:24 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Er valt weinig aan te begrijpen, huillach zegt genoeg maar dat is het punt ook niet, ze zijn lelijk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |