Ookquote:
quote:Op woensdag 31 mei 2006 13:51 schreef es70 het volgende:
[..]
Ze komt hier nog niet zo lang, weet dus nog niet dat ze veel harder kan rennen dan jij.
Piemelvreesquote:Op woensdag 31 mei 2006 13:51 schreef liefie_ het volgende:
[..]
naja hij heeft wel een piemel he
piemelvrees en zo
zelfde leeftijd waarschijnlijkquote:
vind jij ze niet eng danquote:Op woensdag 31 mei 2006 13:54 schreef es70 het volgende:
[..]
Piemelvrees. Da's een domme aandoening
.
Je kent me nietquote:
dus jij bent 75quote:Op woensdag 31 mei 2006 13:51 schreef Tjedemich het volgende:
[..]
Ja, ik heb een verrassing: ik woon naast je.
goh 12 en dom wat zul jij het zwaar hebben (sorry sorry het moet gewoon bij jou)quote:
Neequote:Op woensdag 31 mei 2006 13:55 schreef liefie_ het volgende:
[..]
vind jij ze niet eng dan
de een oog-ige slang en zo!
Andere kantquote:
met een strik er om zijn ze altijd wel een stuk aandoenlijker jaquote:Op woensdag 31 mei 2006 13:55 schreef es70 het volgende:
[..]
Nee. Ik vind ze leuk (mits een beetje enthousiast)
.
Dus Es70 is net zo oud als mn vader en moeder..quote:Op woensdag 31 mei 2006 13:55 schreef liefie_ het volgende:
[..]
goh 12 en dom wat zul jij het zwaar hebben (sorry sorry het moet gewoon bij jou)
de 3 mensen genoemt in de post natuurlijk
leef je fok-poppetjes kennenquote:Op woensdag 31 mei 2006 13:57 schreef Tjedemich het volgende:
[..]
Dus Es70 is net zo oud als mn vader en moeder..
Ik houd niet van strikjesquote:Op woensdag 31 mei 2006 13:56 schreef liefie_ het volgende:
[..]
met een strik er om zijn ze altijd wel een stuk aandoenlijker ja
maar ik loop maar te plagen hoor ik heb geen piemelvrees gelukkig
maar met strik zijn echt leuker hoor
die van mij is heel lievquote:Op woensdag 31 mei 2006 13:55 schreef liefie_ het volgende:
[..]
vind jij ze niet eng dan
de een oog-ige slang en zo!
Wil je een virtuele ros voor je muil ?quote:Op woensdag 31 mei 2006 13:57 schreef Tjedemich het volgende:
[..]
Dus Es70 is net zo oud als mn vader en moeder..
Ik denk niet ze een 75-jarige man daar graag zien. (a)quote:Op woensdag 31 mei 2006 13:58 schreef liefie_ het volgende:
[..]
leef je fok-poppetjes kennen
er staat ook nogachter
misschien kun je beter naar het tina forum of zo
Ik geloof je meteenquote:
Dan moet je mij geen virtuele knal geven, maar diegene die die opmerking maakte, denk ik.(a) En misschien ZIJN mijn ouders wel even oud.quote:Op woensdag 31 mei 2006 13:59 schreef es70 het volgende:
[..]
Wil je een virtuele ros voor je muil ?![]()
Fuck, het zou zomaar kunnen met een knakkertje van 12.
en maagdelijk zekerquote:
zeg het is hier geen msn met je (a)quote:Op woensdag 31 mei 2006 14:01 schreef Tjedemich het volgende:
[..]
Dan moet je mij geen virtuele knal geven, maar diegene die die opmerking maakte, denk ik.(a) En misschien ZIJN mijn ouders wel even oud.
neequote:Op woensdag 31 mei 2006 14:01 schreef liefie_ het volgende:
[..]
en maagdelijk zeker
sorry ik ben ook gewoon in een plaag bui
Ik heb niemand anders dan jou die opmerking zien maken hoorquote:Op woensdag 31 mei 2006 14:01 schreef Tjedemich het volgende:
[..]
Dan moet je mij geen virtuele knal geven, maar diegene die die opmerking maakte, denk ik.(a) En misschien ZIJN mijn ouders wel even oud.
he verdorie een ervaren piemel!quote:
Ik ken helemaal een msn codes, vroeg me al af wat hij bedoeldequote:
1) mijn buren zijn geen 75quote:Op woensdag 31 mei 2006 14:00 schreef Tjedemich het volgende:
[..]
Ik denk niet ze een 75-jarige man daar graag zien. (a)
ik was een beetje stout esquote:Op woensdag 31 mei 2006 14:03 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik heb niemand anders dan jou die opmerking zien maken hoor.
Wat er gepost wordt en wat jij erin leest lopen kennelijk een beetje uiteen.
quote:
hij is nog wel kneedbaar enzo hoorquote:Op woensdag 31 mei 2006 14:04 schreef liefie_ het volgende:
[..]
he verdorie een ervaren piemel!
straks heeft ie nog eisen en wensen
dat is dan wel weer een beetje eng![]()
(a) op msn geeft je ongeveerquote:Op woensdag 31 mei 2006 14:04 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik ken helemaal een msn codes, vroeg me al af wat hij bedoelde.
quote:
van mij altijd natuurlijkquote:Op woensdag 31 mei 2006 14:05 schreef qu63 het volgende:
[..]
hij is nog wel kneedbaar enzo hoor
hij kan nog bijleren
voor zover ik weet nietquote:Op woensdag 31 mei 2006 14:05 schreef es70 het volgende:
[..]
Nou ja, ergens woont er vast wel een knuppeltje van 12 in de buurt
.
En ik ben hier nieuw, dus die ken ik niet.quote:Op woensdag 31 mei 2006 14:04 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ik was een beetje stout es
ik poste iets in de trant van es en je papa en mama zijn ws even oud...
maar ik had erbij gezet!!!
quote:Op woensdag 31 mei 2006 14:04 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ik was een beetje stout es
ik poste iets in de trant van es en je papa en mama zijn ws even oud...
maar ik had erbij gezet!!!
Kneedbaarquote:Op woensdag 31 mei 2006 14:05 schreef qu63 het volgende:
[..]
hij is nog wel kneedbaar enzo hoor
hij kan nog bijleren
quote:Op woensdag 31 mei 2006 14:07 schreef es70 het volgende:
[..]
Dat was niet lief
.
Maar van jou lees ik daar dan ook gewoon overheen, maar nu je het nog een keer zegt kan ik 'm natuurlijk niet laten lopen.
wat moet ik bij Es zoekenquote:Op woensdag 31 mei 2006 14:07 schreef Tjedemich het volgende:
[..]
Misschien wel, je moet es op onderzoek uitgaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |