Dan is het treurig gesteld met de mensheid.quote:Op woensdag 31 mei 2006 11:53 schreef PsyCha het volgende:
Ik denk dat jij de enige bent die daar zo over denkt.
quote:Op woensdag 31 mei 2006 11:55 schreef Bupatih het volgende:
En ach...het is net zoiets als je initiaal achterlaten na elke post.
Elaborate...quote:Op woensdag 31 mei 2006 11:55 schreef Bupatih het volgende:
En ach...het is net zoiets als je initiaal achterlaten na elke post.
Ik heb het idee dat jij daar prima tussen past.quote:Op woensdag 31 mei 2006 11:51 schreef Verbal het volgende:
Ik bedoel.... ik vind het niet erg als mensen randdebielen zijn. Ze verkeren in goed gezelschap... althans ze zijn niet alleen, want er zijn nogal wat randdebielen.
Maar dat mensen het zo trots menen te moeten afficheren door het gebruik van verzamelingen letters als in de topictitel. Da's toch best sip.
V.
Ik begrijp het heus wel, hoor.quote:Op woensdag 31 mei 2006 11:57 schreef Verbal het volgende:
[..]
Als je het niet begrijpt mag je het ook wel zeggen, hoor
V.
Zo hee, wat een creatieve jijbak. Ik ben diep onder de indruk. Wat een talent.quote:Op woensdag 31 mei 2006 11:59 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat jij daar prima tussen past.
Gelukkig zijn we dan diep onder de indruk van elkaar hè...quote:Op woensdag 31 mei 2006 12:01 schreef Verbal het volgende:
[..]
Zo hee, wat een creatieve jijbak. Ik ben diep onder de indruk. Wat een talent.
V.
quote:Op woensdag 31 mei 2006 12:01 schreef Hephaistos. het volgende:
Ik weet trouwens nog steeds niet wat het betekent. De eerste 10 keer dacht ik dat iemand owned verkeerd had geschreven
Nee hoor.quote:Op woensdag 31 mei 2006 11:53 schreef PsyCha het volgende:
Ik denk dat jij de enige bent die daar zo over denkt.
quote:Op woensdag 31 mei 2006 12:01 schreef Bupatih het volgende:
Maar toch vind ik het 'sip' dat mensen met een V. onder elke post gaan zeuren over mensen die 'menen te moeten afficheren door het gebruik van verzamelingen van letters'.
Alleen een talentloze kut van het kaliber Bupatih zal moeite hebben met het onderscheid tussen het ondertekenen van een post met een initiaal en het met stupide BrEeZaH-spelling neerkwakken van een belabberd modewoordje als 'owned' omdat je nog geen normaal Nederlands zou kunnen schrijven als je leven er van afhing.quote:Op woensdag 31 mei 2006 12:01 schreef Bupatih het volgende:
Maar toch vind ik het 'sip' dat mensen met een V. onder elke post gaan zeuren over mensen die 'menen te moeten afficheren door het gebruik van verzamelingen van letters'.
V.quote:Op woensdag 31 mei 2006 11:51 schreef Verbal het volgende:
Maar dat mensen het zo trots menen te moeten afficheren door het gebruik van verzamelingen letters ... Da's toch best sip.
V.
Loel!quote:Op woensdag 31 mei 2006 12:05 schreef BrauN het volgende:
Het is allemaal míjn schuld.
Ik opende in KLB eens een topic met de TT "Ik ben keihard gepwnd door Justitie". In de dagen en weken daarna verschenen steeds meer topics met een TT als "Ik ben keihard gepwnd door [insert persoon/instelling/bedrijf]".
Zou het?quote:Op woensdag 31 mei 2006 12:06 schreef BrauN het volgende:
Verbal gaat voor de Darwin Award, trouwens!
Whehe, mij talentloos noemen!quote:Op woensdag 31 mei 2006 12:05 schreef Verbal het volgende:
[..]
Alleen een talentloze kut van het kaliber Bupatih zal moeite hebben met het onderscheid tussen het ondertekenen van een post met een initiaal en het met stupide BrEeZaH-spelling neerkwakken van een belabberd modewoordje als 'owned' omdat je nog geen normaal Nederlands zou kunnen schrijven als je leven er van afhing.
V.
Het is niet zozeer de moderne tijd, maar meer een symptoom van chronische hersenverweking.quote:Op woensdag 31 mei 2006 12:09 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Waarom schrijven ze het dan met een PIk snap niks van de moderne tijd...
Het is maar waar je je druk om maaktquote:Op woensdag 31 mei 2006 11:51 schreef Verbal het volgende:
Ik bedoel.... ik vind het niet erg als mensen randdebielen zijn. Ze verkeren in goed gezelschap... althans ze zijn niet alleen, want er zijn nogal wat randdebielen.
Maar dat mensen het zo trots menen te moeten afficheren door het gebruik van verzamelingen letters als in de topictitel. Da's toch best sip.
V.
Wegens het ontbreken van een vrolijck effect bij het woord ''PWNT'' heb ik ooit zelf een wat creatiever woord bedacht, namelijk OMGwewtnewbejPWnTFACEPLANT@JuoooooooKTHXBAI !quote:Op woensdag 31 mei 2006 11:51 schreef Verbal het volgende:
V.
Nee.quote:Op woensdag 31 mei 2006 12:11 schreef Apropos het volgende:
Niet dat ik nou een liefhebber ben van Verbal's oeuvre....maar kan een uit ONZ voortgekropen baklap als Bupatih niet gewoon hilarische ''remixes'' maken (liefst onhoorbaar) en verder gewoon zwijgen?
quote:Op woensdag 31 mei 2006 12:11 schreef Apropos het volgende:
Niet dat ik nou een liefhebber ben van Verbal's oeuvre....maar kan een uit ONZ voortgekropen baklap als Bupatih niet gewoon hilarische ''remixes'' maken (liefst onhoorbaar) en verder gewoon zwijgen?
Sterf!!!11quote:Op woensdag 31 mei 2006 12:11 schreef Apropos het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |