Dan is het treurig gesteld met de mensheid.quote:Op woensdag 31 mei 2006 11:53 schreef PsyCha het volgende:
Ik denk dat jij de enige bent die daar zo over denkt.
quote:Op woensdag 31 mei 2006 11:55 schreef Bupatih het volgende:
En ach...het is net zoiets als je initiaal achterlaten na elke post.
Elaborate...quote:Op woensdag 31 mei 2006 11:55 schreef Bupatih het volgende:
En ach...het is net zoiets als je initiaal achterlaten na elke post.
Ik heb het idee dat jij daar prima tussen past.quote:Op woensdag 31 mei 2006 11:51 schreef Verbal het volgende:
Ik bedoel.... ik vind het niet erg als mensen randdebielen zijn. Ze verkeren in goed gezelschap... althans ze zijn niet alleen, want er zijn nogal wat randdebielen.
Maar dat mensen het zo trots menen te moeten afficheren door het gebruik van verzamelingen letters als in de topictitel. Da's toch best sip.
V.
Ik begrijp het heus wel, hoor.quote:Op woensdag 31 mei 2006 11:57 schreef Verbal het volgende:
[..]
Als je het niet begrijpt mag je het ook wel zeggen, hoor
V.
Zo hee, wat een creatieve jijbak. Ik ben diep onder de indruk. Wat een talent.quote:Op woensdag 31 mei 2006 11:59 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat jij daar prima tussen past.
Gelukkig zijn we dan diep onder de indruk van elkaar hè...quote:Op woensdag 31 mei 2006 12:01 schreef Verbal het volgende:
[..]
Zo hee, wat een creatieve jijbak. Ik ben diep onder de indruk. Wat een talent.
V.
quote:Op woensdag 31 mei 2006 12:01 schreef Hephaistos. het volgende:
Ik weet trouwens nog steeds niet wat het betekent. De eerste 10 keer dacht ik dat iemand owned verkeerd had geschreven
Nee hoor.quote:Op woensdag 31 mei 2006 11:53 schreef PsyCha het volgende:
Ik denk dat jij de enige bent die daar zo over denkt.
quote:Op woensdag 31 mei 2006 12:01 schreef Bupatih het volgende:
Maar toch vind ik het 'sip' dat mensen met een V. onder elke post gaan zeuren over mensen die 'menen te moeten afficheren door het gebruik van verzamelingen van letters'.
Alleen een talentloze kut van het kaliber Bupatih zal moeite hebben met het onderscheid tussen het ondertekenen van een post met een initiaal en het met stupide BrEeZaH-spelling neerkwakken van een belabberd modewoordje als 'owned' omdat je nog geen normaal Nederlands zou kunnen schrijven als je leven er van afhing.quote:Op woensdag 31 mei 2006 12:01 schreef Bupatih het volgende:
Maar toch vind ik het 'sip' dat mensen met een V. onder elke post gaan zeuren over mensen die 'menen te moeten afficheren door het gebruik van verzamelingen van letters'.
V.quote:Op woensdag 31 mei 2006 11:51 schreef Verbal het volgende:
Maar dat mensen het zo trots menen te moeten afficheren door het gebruik van verzamelingen letters ... Da's toch best sip.
V.
Loel!quote:Op woensdag 31 mei 2006 12:05 schreef BrauN het volgende:
Het is allemaal míjn schuld.
Ik opende in KLB eens een topic met de TT "Ik ben keihard gepwnd door Justitie". In de dagen en weken daarna verschenen steeds meer topics met een TT als "Ik ben keihard gepwnd door [insert persoon/instelling/bedrijf]".
Zou het?quote:Op woensdag 31 mei 2006 12:06 schreef BrauN het volgende:
Verbal gaat voor de Darwin Award, trouwens!
Whehe, mij talentloos noemen!quote:Op woensdag 31 mei 2006 12:05 schreef Verbal het volgende:
[..]
Alleen een talentloze kut van het kaliber Bupatih zal moeite hebben met het onderscheid tussen het ondertekenen van een post met een initiaal en het met stupide BrEeZaH-spelling neerkwakken van een belabberd modewoordje als 'owned' omdat je nog geen normaal Nederlands zou kunnen schrijven als je leven er van afhing.
V.
Het is niet zozeer de moderne tijd, maar meer een symptoom van chronische hersenverweking.quote:Op woensdag 31 mei 2006 12:09 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Waarom schrijven ze het dan met een PIk snap niks van de moderne tijd...
Het is maar waar je je druk om maaktquote:Op woensdag 31 mei 2006 11:51 schreef Verbal het volgende:
Ik bedoel.... ik vind het niet erg als mensen randdebielen zijn. Ze verkeren in goed gezelschap... althans ze zijn niet alleen, want er zijn nogal wat randdebielen.
Maar dat mensen het zo trots menen te moeten afficheren door het gebruik van verzamelingen letters als in de topictitel. Da's toch best sip.
V.
Wegens het ontbreken van een vrolijck effect bij het woord ''PWNT'' heb ik ooit zelf een wat creatiever woord bedacht, namelijk OMGwewtnewbejPWnTFACEPLANT@JuoooooooKTHXBAI !quote:Op woensdag 31 mei 2006 11:51 schreef Verbal het volgende:
V.
Nee.quote:Op woensdag 31 mei 2006 12:11 schreef Apropos het volgende:
Niet dat ik nou een liefhebber ben van Verbal's oeuvre....maar kan een uit ONZ voortgekropen baklap als Bupatih niet gewoon hilarische ''remixes'' maken (liefst onhoorbaar) en verder gewoon zwijgen?
quote:Op woensdag 31 mei 2006 12:11 schreef Apropos het volgende:
Niet dat ik nou een liefhebber ben van Verbal's oeuvre....maar kan een uit ONZ voortgekropen baklap als Bupatih niet gewoon hilarische ''remixes'' maken (liefst onhoorbaar) en verder gewoon zwijgen?
Sterf!!!11quote:Op woensdag 31 mei 2006 12:11 schreef Apropos het volgende:
Ik ken het, m'n collega roept ook steeds "Doe bist poowend"quote:Op woensdag 31 mei 2006 12:13 schreef MrDrako het volgende:
schrijven is nog enigzins te overzien, maar als er iemand naast je de hele tijd POOOWNT staat te schreuwen, krijg je toch ietwat zin om diegene tegen de grond te trappen :/
whehehe. V. is gepwned!quote:Op woensdag 31 mei 2006 12:10 schreef Bupatih het volgende:
[..]
En over normaal Nederlands gesproken...het is 'jij-bak', niet 'jijbak'.
werk je met maikuuul dan?quote:Op woensdag 31 mei 2006 12:14 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Ik ken het, m'n collega roept ook steeds "Doe bist poowend"![]()
Meer tegenstanders dan voorstanders.quote:Op woensdag 31 mei 2006 11:54 schreef Verbal het volgende:
[..]
Dan is het treurig gesteld met de mensheid.
V.
Dat krijg je als je poep praat.quote:Op woensdag 31 mei 2006 12:16 schreef Apropos het volgende:
He, al drie keer geciteerd.
je wilt gewoon de eer opstrijkenquote:Op woensdag 31 mei 2006 12:05 schreef BrauN het volgende:
Het is allemaal míjn schuld.
Ik opende in KLB eens een topic met de TT "Ik ben keihard gepwnd door Justitie". In de dagen en weken daarna verschenen steeds meer topics met een TT als "Ik ben keihard gepwnd door [insert persoon/instelling/bedrijf]".
Of naar SHO.quote:Op woensdag 31 mei 2006 12:17 schreef Bupatih het volgende:
Maar deze talentloze kut heeft weer iemand 'gepwned', dus tijd om weer naar ONZ te vertrekken.
Uiteraard. Maar gepwnd was ik sowieso!quote:
Ik geef Poepatih groot gelijk in deze.quote:Op woensdag 31 mei 2006 12:01 schreef Bupatih het volgende:
En 't is nog waargebeurd ook! Zoek de betreffende speech maar eens op.quote:Op woensdag 31 mei 2006 12:20 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Ik blijf lachen om die afbeelding![]()
Ik vind hem nog even kansloos als de eerste keer dat ik um zagquote:Op woensdag 31 mei 2006 12:20 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Ik blijf lachen om die afbeelding![]()
Die ontbrak nog ja.quote:
Verbal is al lang vertrokkenquote:Op woensdag 31 mei 2006 12:25 schreef BrauN het volgende:
[..]
Die ontbrak nog ja.
Zo Verbal. Bericht duidelijk? Tijd om op te bokken, vrind. Liefst met de staart tussen de poten.
In dit topic, ja.quote:
Ik zeg niet dat de tragische collectie randmongolen die in dit topic reageert gelijk staat aan de mensheid.quote:Ga je er nog steeds van uit dat het dan aan de rest van de mensheid ligt en niet toevallig aan jóú?
Nee hoor.quote:Op woensdag 31 mei 2006 12:10 schreef Bupatih het volgende:
En over normaal Nederlands gesproken...het is 'jij-bak', niet 'jijbak'.
Is toch leuk.quote:Op woensdag 31 mei 2006 12:36 schreef Verbal het volgende:
[..]
Nee hoor.
Maar als jij het wilt geloven om mij te kunnen 'pwnen', prima.
V.
Jawel, hoor.quote:Op woensdag 31 mei 2006 12:36 schreef Verbal het volgende:
[..]
Nee hoor.
Maar als jij het wilt geloven om mij te kunnen 'pwnen', prima.
V.
Oude spelling, gek.quote:Op woensdag 31 mei 2006 12:41 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Jawel, hoor.
Bron: Woordenlijst Nederlandse Taal - Officiële Spelling 2005
Zo. Dit was mijn laatste post hier. Je bekijkt het maar met je misplaatste, omhooggevallen houding.
Flikker toch op, man!Mij een beetje talentloos noemen.
Dan moet de Nederlandse Taalunie zèlf maar wat consequenter met taal omgaan. Ik heb hier diverse harcopy's van het Groene Boekje van na de laatste spellingswijziging (de nieuwe gaat pas later dit jaar in) waarin gewoon 'jijbak' staat.quote:Op woensdag 31 mei 2006 12:41 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Jawel, hoor.
Bron: Woordenlijst Nederlandse Taal - Officiële Spelling 2005
Blijf dan ook in ONZ, waar je hoortquote:Zo. Dit was mijn laatste post hier. Je bekijkt het maar met je misplaatste, omhooggevallen houding.
Don't shoot the messengerquote:Flikker toch op, man!Mij een beetje talentloos noemen.
![]()
quote:Op woensdag 31 mei 2006 12:41 schreef Bupatih het volgende:
@ skiczukie:
Niks oude spelling. De spelling van 2005 die nu nog steeds geldt.
De nieuwe, herziene regels worden officieel op 1 augustus 2006 van kracht.
Dus. [afbeelding]
Ik weiger ten enen male ook maar iemand te 'pwnen'.quote:Op woensdag 31 mei 2006 12:53 schreef skiczukie het volgende:
PWN ELKAAR, STOMME HOMO'S!
Jouw fotoboekquote:Op woensdag 31 mei 2006 12:41 schreef Bupatih het volgende:
Flikker toch op, man!Mij een beetje talentloos noemen.
En zo valt een ongetalenteerde kut in zijn eigen 'pwn'-zwaard.quote:Op woensdag 31 mei 2006 12:58 schreef BrauN het volgende:
Nu wil Bupatih eigenlijk enórm graag reageren op Verbal, maar dan zou ie overkomen als een lafhartige miet, omdat ie eerder beloofde niet meer in dit topic te posten.
Lastig hè, Buupke?
Je hebt Bupatih al gepwnd.quote:Op woensdag 31 mei 2006 12:57 schreef Verbal het volgende:
[..]
Ik weiger ten enen male ook maar iemand te 'pwnen'.
V.
Daar heeft BrauN wel een antwoord op.quote:Op woensdag 31 mei 2006 13:04 schreef Verbal het volgende:
Maar goed, terug naar het onderwerp zélf. Waarom zouden mensen überhaupt een woord als 'owned' willen gebruiken om het daarna nog eens op de meest tragische manier te spellen?
ZoU iEmAnD mIj DaT uIt KuNnEn LeGgEn? Of zo?
Al vrees ik van niet, maar dat merken we dan wel weer.
V.
Lees en zwijg: http://en.wikipedia.org/wiki/Pwnedquote:Op woensdag 31 mei 2006 13:04 schreef Verbal het volgende:
Maar goed, terug naar het onderwerp zélf. Waarom zouden mensen überhaupt een woord als 'owned' willen gebruiken om het daarna nog eens op de meest tragische manier te spellen?
V.
Yep dat kan ik !quote:Op woensdag 31 mei 2006 13:04 schreef Verbal het volgende:
V.
Ja, precies. Een typefout opwaarderen tot 'vet' taalgebruik.quote:Op woensdag 31 mei 2006 13:07 schreef BrauN het volgende:
Lees en zwijg: http://en.wikipedia.org/wiki/Pwned
Warcraft for t3h win!quote:Op woensdag 31 mei 2006 13:09 schreef SuperWeber het volgende:
En hou je bek over Warcraft V.
Want Warcraft is cool!!
Edit: Was ik alweer te laat dus
Dat heb ik begrepenquote:Op woensdag 31 mei 2006 13:09 schreef SuperWeber het volgende:
En hou je bek over Warcraft V.
Want Warcraft is cool!!
Dat blijkt. Maar dan nog hoeven ze dat niet zo duidelijk kenbaar te maken.quote:Op donderdag 1 juni 2006 12:34 schreef Roellio het volgende:
Tsja... de VMBO'ers en MBO'ers krijgen de overhand op Fok!, Verbal!
Iedereen mag toch zichzelf zijn?quote:Op donderdag 1 juni 2006 13:34 schreef Verbal het volgende:
[..]
Dat blijkt. Maar dan nog hoeven ze dat niet zo duidelijk kenbaar te maken.
V.
U R TEH SUCK!!quote:Op woensdag 31 mei 2006 11:51 schreef Verbal het volgende:
V.
Vewachtte je nou echt dat ik alles in dit topic door ging lezen? Ik lees altijd alleen TT's.. soms OP's, nu dus.. en heeel zelden posts van anderen.quote:Op donderdag 1 juni 2006 15:59 schreef Verbal het volgende:
[..]
Ah, die uitleg die al riant gegeven was. Lekker oplettend
V.
Wat was ik gisteren toch lief! Die dwangmatige internetinitiaalejaculator kan de boom in.quote:Op woensdag 31 mei 2006 12:11 schreef Apropos het volgende:
Niet dat ik nou een liefhebber ben van Verbal's oeuvre....
En Bupatih kan nog altijd sterven aan de rondedans der kartelmessen.quote:Op donderdag 1 juni 2006 16:37 schreef Apropos het volgende:
[..]
Wat was ik gisteren toch lief! Die dwangmatige internetinitiaalejaculator kan de boom in.
Ja. Als ik in je bek schijt.quote:Op donderdag 1 juni 2006 16:31 schreef Zwansen het volgende:
TS is waarschijnlijk iemand die zittend plast.
Eensch.quote:Op donderdag 1 juni 2006 16:38 schreef Apropos het volgende:
[..]
En Bupatih kan nog altijd sterven aan de rondedans der kartelmessen.
En een lampje naast zijn bed heeft...quote:Op donderdag 1 juni 2006 16:31 schreef Zwansen het volgende:
Sterker nog, ik snap nog steeds niet wat het betekent. Is het breezertaal ofzo?quote:Op woensdag 31 mei 2006 11:51 schreef Verbal het volgende:
V.
't Is duidelijk dat jij thuis nooit de wc schoonmaakt.quote:Op donderdag 1 juni 2006 16:31 schreef Zwansen het volgende:
Blijven er weinig mannen over.quote:Op donderdag 1 juni 2006 16:56 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
't Is duidelijk dat jij thuis nooit de wc schoonmaakt.
Mannen die staand plassen![]()
Tssssk, w.c. schoonmaken is wijvenwerk.quote:Op donderdag 1 juni 2006 16:56 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
't Is duidelijk dat jij thuis nooit de wc schoonmaakt.
Mannen die staand plassen![]()
Het feit dat jij dat vreemd vindt, geeft al aan dat jij niet leestquote:Op donderdag 1 juni 2006 16:54 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
En een lampje naast zijn bed heeft...
Ach gut, meneer heeft te klagen over mijn leescapaciteiten en heeft daarnaast een mooie afkorting opgescharreld waarvan ik de betekenis even moest opzoeken. Helaas geeft Wikepedia meerdere betekenissen. Kon je de volledige zin niet spellen??quote:Op donderdag 1 juni 2006 17:22 schreef Verbal het volgende:
[..]
Het feit dat jij dat vreemd vindt, geeft al aan dat jij niet leest
Niet dat dat mij verbaast, overigens.
QED, en zo.
V.
Qut en Dergelijkequote:Op donderdag 1 juni 2006 17:37 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Ach gut, meneer heeft te klagen over mijn leescapaciteiten en heeft daarnaast een mooie afkorting opgescharreld waarvan ik de betekenis even moest opzoeken. Helaas geeft Wikepedia meerdere betekenissen. Kon je de volledige zin niet spellen??
Welke bedoel je?"Quod Erat Demonstrandum" "Quite Easily Done" "Quite Eloquently Done" "Quite Enough Done" "Question Every Detail" "Question Every Deduction" "Qualitatively Extracted Deduction"
Ik klaag niet over je leescapaciteiten. Ik constateer dat je blijkbaar niet leest.quote:Op donderdag 1 juni 2006 17:37 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Ach gut, meneer heeft te klagen over mijn leescapaciteiten
Dat jij aanneemt dat mensen dat soort dingen moeten opscharrelen geeft precies aan wat ik bedoel. Bedankt daarvoorquote:en heeft daarnaast een mooie afkorting opgescharreld
Waarvan akte. The hits just keep on coming. En dát in een topic over 'pwnen'.quote:waarvan ik de betekenis even moest opzoeken.
Irony is a bitch.quote:Helaas geeft Wikepedia meerdere betekenissen.
quote:Kon je de volledige zin niet spellen??
Ja, daaaaagquote:Welke bedoel je?
quote:Op donderdag 1 juni 2006 20:21 schreef Verbal het volgende:
Quatsch
Hooghartig doen na het afgeven van een brevet van onvermogen
Overige quatsch
V.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |