Hij stond al een half uur klaarquote:Op woensdag 31 mei 2006 10:56 schreef nixxx het volgende:
woef! die was snel
Nooit snel genoeg....quote:Op woensdag 31 mei 2006 10:56 schreef nixxx het volgende:
woef! die was snel
Niks te doen zeker daarquote:
quote:Op woensdag 31 mei 2006 10:57 schreef jackson het volgende:
[..]
Nooit snel genoeg....
Y, ben je er nog? Of doe je even iets voor jezelf?
Wel dusquote:
quote:
Hey knaap, je kotst.... ruim eens opquote:
hij bedoelde vast sollicitatiebrieven schrijven..quote:
Dat ja!quote:Op woensdag 31 mei 2006 10:58 schreef nixxx het volgende:
[..]
hij bedoelde vast sollicitatiebrieven schrijven..
Welk woord had je niet begrepen ?quote:
misschienquote:
Duh.quote:Op woensdag 31 mei 2006 10:43 schreef Ynske het volgende:
sommige mannen vinden t echt waarachtig mooi als ze stijf worden
Zeg, dame! Rustig maarquote:Op woensdag 31 mei 2006 11:00 schreef Ynske het volgende:
[..]
misschien
eens ophouden met die kutsmilie te gebruiken...
begin me echt eraan te irriteren![]()
Byequote:
Zaterdag, Egypte!quote:
Ha, minimaal C-cup dusquote:Op woensdag 31 mei 2006 10:26 schreef Aarti het volgende:
[..]
waarom niet?
ik heb het me altijd afgevraagd, met name als mannen "vergeten" om naar mn gezicht te kijken en zo
dus leg uit
Leer nederlands, limboquote:Op woensdag 31 mei 2006 11:00 schreef Ynske het volgende:
[..]
misschien
eens ophouden met die kutsmilie te gebruiken...
begin me echt eraan te irriteren![]()
Was god zelf ook pro tieten ?quote:
ga jij een levensgezel vinden, in t bejaardenhuis ofzoquote:
HA, de smiley begint zijn werk al te doenquote:
Ga jij je eerst maar epilerenquote:Op woensdag 31 mei 2006 11:04 schreef Ynske het volgende:
[..]
ga jij een levensgezel vinden, in t bejaardenhuis ofzo
Egypte, gevaarlijk?quote:Op woensdag 31 mei 2006 11:02 schreef webspider het volgende:
[..]
Zaterdag, Egypte!
[..]
Ha, minimaal C-cup dus
Moest jij niet masturberen ?quote:Op woensdag 31 mei 2006 11:04 schreef Ynske het volgende:
[..]
leuke zustertjesquote:Op woensdag 31 mei 2006 11:04 schreef Ynske het volgende:
[..]
WHZ.quote:Op woensdag 31 mei 2006 11:04 schreef Dickies het volgende:
Tieten zijn gewoon tof. En het ligt ook zo lekker. En stijve tepels zijn helemaal de shizzle.
jackson, waarom heb je je bollen-sig eigenlijk weggehaaldquote:Op woensdag 31 mei 2006 11:05 schreef jackson het volgende:
[..]
Moest jij niet masturberen ?
En daar issie weer:![]()
Goeie vraag.... Maar nu hij weg is weet ik em niet meer. Hij was wel aardigquote:Op woensdag 31 mei 2006 11:06 schreef Aarti het volgende:
[..]
jackson, waarom heb je je bollen-sig eigenlijk weggehaald
quote:Op woensdag 31 mei 2006 11:05 schreef nixxx het volgende:
Dit zie ik mezelf haast nog doen![]()
![]()
[afbeelding]
Was jij nou bekend met Isolectra?quote:
Bollen. Kneiters. Jetsersquote:Op woensdag 31 mei 2006 11:07 schreef jackson het volgende:
[..]
Goeie vraag.... Maar nu hij weg is weet ik em niet meer. Hij was wel aardig
Ik ga em weer zoeken
quote:Op woensdag 31 mei 2006 11:04 schreef Dickies het volgende:
Tieten zijn gewoon tof. En het ligt ook zo lekker. En stijve tepels zijn helemaal de shizzle.
Tieten, Jetsers, Bollen, Kneitersquote:
Ik blijf uit de grote toeristengebieden, dus het zal allemaal wel meevallen. Zoniet, dan heb ik meteen vliegles gehadquote:
Nee, dat mannen over het algemeen vanaf een C-cupje zo af en toe eens "blijven hangen"quote:Je bedoelt dat je wil weten wat mn cupmaat is?
Zonder dalen heb je geen piekenquote:Op woensdag 31 mei 2006 11:11 schreef _Arual_ het volgende:
* _Arual_ huilt
Al afgewezen voordat mijn brief gelezen is, omdat ze door een woord mijn begeleidende mail onrespectvol vonden.
Dit wordt nooit meer iets
behoor jij ook tot die mannen?quote:Op woensdag 31 mei 2006 11:11 schreef webspider het volgende:
[..]
Ik blijf uit de grote toeristengebieden, dus het zal allemaal wel meevallen. Zoniet, dan heb ik meteen vliegles gehad
[..]
Nee, dat mannen over het algemeen vanaf een C-cupje zo af en toe eens "blijven hangen"
meiske tochquote:Op woensdag 31 mei 2006 11:11 schreef _Arual_ het volgende:
* _Arual_ huilt
Al afgewezen voordat mijn brief gelezen is, omdat ze door een woord mijn begeleidende mail onrespectvol vonden.
Dit wordt nooit meer iets
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |