Kan het met zowel de Express (die toch 70 euries goedkoper is) als de Extreme? En als je die dan aan je modem zet, heeft die PC dan nog wel gewoon rechtstreeks internettoegang via de modem?quote:Op zaterdag 3 juni 2006 12:35 schreef Oscar_de_Grouch het volgende:
Je hebt een access point nodig, zoals Airport Extreme of Express van Apple. Die sluit je aan op je modem.
Yup; ik heb aan mijn AE drie computers hangen: twee Apples en een PC.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 12:42 schreef Furia het volgende:
[..]
Kan het met zowel de Express (die toch 70 euries goedkoper is) als de Extreme? En als je die dan aan je modem zet, heeft die PC dan nog wel gewoon rechtstreeks internettoegang via de modem?
Ja, maar ik wil die PC dus niet aan mijn AE hebben dan. De eigenaar daarvan houdt niet zo van Apple dingen en ook niet zo van veranderingen, dus hij mag er eigenlijk geen last van hebbenquote:Op zaterdag 3 juni 2006 12:44 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Yup; ik heb aan mijn AE drie computers hangen: twee Apples en een PC.
Dat kan ook. Je kunt een bepaalde range toestaan. Of je zet je draadloze netwerk gewoon op 'hidden' met WPA; knappe jongen als ie hem dan (1) vindt, en (2) er op kan inloggen.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 12:45 schreef Furia het volgende:
[..]
Ja, maar ik wil die PC dus niet aan mijn AE hebben dan. De eigenaar daarvan houdt niet zo van Apple dingen en ook niet zo van veranderingen, dus hij mag er eigenlijk geen last van hebben![]()
O ja, die PC heeft ook niets draadloos ofzo, dus die kan dan misschien helemaal niet meer op internetDaar maak ik ook geen vriendjes mee
![]()
Er is nu al een verbinding met 2 machines (de PC en een Mac Mini), dus het zal wel een modem met ingebouwde router zijn.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 13:00 schreef XL het volgende:
De airport express werkt alleen zoals jij dat wilt wanneer je een modem/router hebt. Als je alleen een modem hebt (met 1 uitgaande netwerkpoort) moet je een airport extreme of andere router plaatsen.
Kijk eens op dat kastje en noem de naam en nummertjes eens op (speedtouch 510 ofzo)quote:Op zaterdag 3 juni 2006 13:04 schreef Furia het volgende:
Het is een modem met 4 poorten erin, er hangen nu 2 PC's en mijn mac aan. Het is eentje van KPN geloof ik, ik weet niet of dat de vraag beantwoord?
Als een aparaat 4 poorten heeft is het sowieso een router. Hoe wil je anders meer computers tegelijk aan internet knopen.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 13:14 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Volgens mij is het een router; staat er LAN op die poorten en is er 1 poort waar WAN op staat..?
Er zal vast wel wat op de onderkant staan op het stickertje.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 13:38 schreef Furia het volgende:
Er staat wel Speedtouch op, maar geen nummer. Het is een ADSL 2 (?) modem, geschikt voor dat snelle internet in ieder geval. Ik zoek wel even naar de gebruiksaanwijzing, misschien dat daar het nummer op staat!
Ik heb het even nagevraagd en hier denken ze dat het een 740 ofzo is. Ik zou graag aan de onderkant kijken, ware het niet dat hij helemaal onder en achter het bureau zit dat zo afgeschermd is vanwege knaaggrage huisdieren :|quote:Op zaterdag 3 juni 2006 13:38 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Er zal vast wel wat op de onderkant staan op het stickertje.
De enige speedtouch in de 7xx serie die ik tegenkom op de KPN adsl support pagina is de 716 en die is draadloos.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 13:40 schreef Furia het volgende:
[..]
Ik heb het even nagevraagd en hier denken ze dat het een 740 ofzo is. Ik zou graag aan de onderkant kijken, ware het niet dat hij helemaal onder en achter het bureau zit dat zo afgeschermd is vanwege knaaggrage huisdieren :|
quote:Op zaterdag 3 juni 2006 13:04 schreef Swetsenegger het volgende:
Sow... MIjn Apple is sowieso uitgesteld tot de kerst. Ik heb eerst een ander kadootje gekocht.
Ik geloof niet dat ik dat had gekocht in plaats van een applequote:Op zaterdag 3 juni 2006 13:56 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
[afbeelding]
'Cool Swets..., wat dan?'
'Een Christiaan van der Klaauw!'
'Een Christiaan wattuh'
'Van der Klaauw!'
[afbeelding]
Niet mooi?quote:Op zaterdag 3 juni 2006 13:59 schreef Furia het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat ik dat had gekocht in plaats van een apple![]()
Wat doe jij hier nog? Ga werken voor je nieuwe MacBookquote:Op zaterdag 3 juni 2006 15:21 schreef PescaPallaMarcusManu het volgende:
Had dan eerst een appel gekocht mafkees
Dat was al snel duidelijk nadat ik even op je naam geklikt had hoor.quote:Op zaterdag 3 juni 2006 13:56 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
[afbeelding]
'Cool Swets..., wat dan?'
Ik heb er wel geld voor maar weet niet of ik het er voor over hebquote:Op zaterdag 3 juni 2006 15:27 schreef Furia het volgende:
[..]
Wat doe jij hier nog? Ga werken voor je nieuwe MacBook![]()
WTF?! Natuurlijk heb je het ervoor over! Zo'n mooi lief apparaatje dat je toelacht. Mooi lief aaien enzo! Ik heb het er zelfs voor over, en ik ben nog een arme studentquote:Op zaterdag 3 juni 2006 19:18 schreef PescaPallaMarcusManu het volgende:
[..]
Ik heb er wel geld voor maar weet niet of ik het er voor over heb
Ik heb al twee apples en de apple die ik wil is nog niet uitquote:Op zaterdag 3 juni 2006 15:21 schreef PescaPallaMarcusManu het volgende:
Had dan eerst een appel gekocht mafkees
Welke wil je?quote:Op zaterdag 3 juni 2006 19:49 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik heb al twee apples en de apple die ik wil is nog niet uit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |