Dual core 2GHz, 20", 1 Gig geheugen...quote:Op vrijdag 2 juni 2006 12:25 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Wat voor ei-mek is het eigenlijk Ch0as..?
Pages kan toch ook rekenen?quote:Op vrijdag 2 juni 2006 12:38 schreef Furious het volgende:
Ik maak wel een mooie vormgeving in Pages en pak mijn zakjapanner om alles uit te rekenen.
quote:Op vrijdag 2 juni 2006 13:15 schreef Furious het volgende:
[..]
Jezus Mina, ik ben ook echt achterlijk zeg.![]()
Dat is mooiquote:Op vrijdag 2 juni 2006 13:52 schreef LudoSanders het volgende:
Gefeliciteerd. Waarom dat glossy scherm eigenlijk, lijkt mij redelijk vervelend?
En waarom lees ik die zin 3 keer, begrijp 'm niet en kom er DAN pas achter dat je be-amen bedoelt en niet beamen als in 'beam me up Scotty!' ?quote:
quote:Op vrijdag 2 juni 2006 14:04 schreef ChOas het volgende:
[..]
En waarom lees ik die zin 3 keer, begrijp 'm niet en kom er DAN pas achter dat je be-amen bedoelt en niet beamen als in 'beam me up Scotty!' ?
Het is te zien. Tissuesquote:Op vrijdag 2 juni 2006 15:22 schreef ChOas het volgende:
Dit is even een emotioneel moment voor me
http://www.chemisphere.nl/ChOas/imac/imac.html
Nou ik heb het bij de Macbook gezien en vond het toch wel wat hebben.. de kleuren worden er echt een stuk mooier door. Ik zou er op zich best spijt van kunnen krijgen, maarja datzelfde geldt voor een niet-glossy schermquote:Op vrijdag 2 juni 2006 13:52 schreef LudoSanders het volgende:
Gefeliciteerd. Waarom dat glossy scherm eigenlijk, lijkt mij redelijk vervelend?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |