Hoe bedoel je? Disk Utility heeft geen problemen met het branden van een ISO-image hoor. Zo heb ik een paar dagen geleden nog Xubuntu gebrandquote:Op zaterdag 3 juni 2006 13:50 schreef Anthraxx het volgende:
Is er eigenlijk een goed brandpakket, open source, maar wel gebruiksvriendelijk te vinden voor OSX? Disk utility brand alleen Mac images en ik wil juist een ISO.
Nee, maar wel met het maken van een ISO bestand om allerlei bestanden aan toe te voegen die onder Windows gelezen kan worden.quote:Op zondag 4 juni 2006 13:18 schreef Tijn het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Disk Utility heeft geen problemen met het branden van een ISO-image hoor. Zo heb ik een paar dagen geleden nog Xubuntu gebrand
Op het forum van flip4mac kun je lezen dat de Universal Binary binnen enkele dagen in publieke bèta-vorm aangeboden zal worden.quote:Op zondag 4 juni 2006 16:04 schreef capibar het volgende:
ps. Weet iemand wanneer flip4mac universal wordt, ik kan wmv files nu niet native afspelen, wat ervoor zorgt dan HD wmv' s hartstikke traag lopen.
Eerst was het begin mei, toen half mei, en nu binnen aantal dagen, ik hoop dat ze nu wel de waarheid spreken.quote:Op zondag 4 juni 2006 16:12 schreef FLIPNEUS het volgende:
[..]
Op het forum van flip4mac kun je lezen dat de Universal Binary binnen enkele dagen in publieke bèta-vorm aangeboden zal worden.
Krijg je SVN niet opgestart of werken de commando's binnen SVN niet?quote:Op zondag 4 juni 2006 16:10 schreef tonks het volgende:
Pff waarom krijg ik subversion niet werkend. als ik het installleer en iets typ in de terminal staat er Command not found
. wat ik ook doe
Als ik bijvoorbeeldquote:Op zondag 4 juni 2006 16:14 schreef Tijn het volgende:
[..]
Krijg je SVN niet opgestart of werken de commando's binnen SVN niet?
Ik heb het even geprobeerd en hier werkt hetquote:Op zondag 4 juni 2006 16:26 schreef tonks het volgende:
Ja die gebruik ik
| 1 |
Dat van jou heb ik ook gedaanquote:Putting SVN in your path
Note: These instructions are for bash, the default shell on Panther and Tiger.
You will need to add /usr/local/bin to your path. To do this, run the following commands in a Terminal window:
touch ~/.bash_profile
open -e ~/.bash_profile
This will open the ~/.bash_profile in TextEdit. Note that it's perfectly fine for this file to be empty. Now add the following line to the file:
export PATH=$PATH:/usr/local/bin
Save and close the file, then close your Terminal window and open a new one. SVN should now be installed and configured correctly. Please continue to the next section for more information on how to install Adium from source.
Wiretap van Ambrosia.quote:Op zondag 4 juni 2006 16:37 schreef XL het volgende:
Is er eigenlijk een programmatje om live-streams (real audio) op te slaan/te rippen?
Is dit wat:quote:Op zondag 4 juni 2006 17:35 schreef Nugget het volgende:
Ik wil graag een mms:// stream rippen. Weet iemand hier een goed en simpel programma voor de mac voor?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |