Hoogstwaarschijnlijk van Bordeaux (bron francefootball) en Bolton. Fulham werd ook genoemd, maar Coleman heeft tegenover Sky Sports onkend dat Kluivert bij hun in beeld is...quote:PSV heeft Patrick Kluivert op het oog om na het vertrek van Jan Vennegoor of Hesselink de aanvalslinie te versterken. Trainer Ronald Koeman heeft inmiddels telefonisch bij de spits van Valencia geïnformeerd naar zijn situatie en of hij interesse heeft in een terugkeer naar Nederland. Kluivert staat daar voor open, maar heeft meerdere aanbiedingen op zak.
Past beter bij AZ.En hij heeft natuurlijk al vrijwel zijn hele loopbaan Louis als trainer gehad.quote:Op maandag 28 augustus 2006 12:45 schreef DANILXL het volgende:
miss naar az, az zoekt nog linkerspits en kluivert wordt gepolsd
Die jongen zit vol met frustraties uit het verleden, daar moet je overheen kijken. Daarachter schuilt een normaal jongentje dat gek op voetbal is.quote:Op zondag 10 september 2006 21:03 schreef tong80 het volgende:
Wat een vreselijk persoon is het toch. Wordt net in Studio Sport geïnterviewd. De verslaggever zelfde hem gelijk met veel honing op z'n reet.Had fluwelen handschoenen aan getrokken en sprak hem aan zoals alleen de koningin wordt benaderd. En nog weet ie met z'n chagrijnige smoel het interview in het negatieve te trekken en geeft amper antwoord op normale vragen. Walgelijke vent. Ik ben een grote fan van hem maar als mens is het een totale nul.
Valt wel mee hoor... Ik zag geen verschil met andere interviews... Maar als het om Kluivert gaat zie je het gewoon meteen negatief.quote:Op zondag 10 september 2006 21:03 schreef tong80 het volgende:
Wat een vreselijk persoon is het toch. Wordt net in Studio Sport geïnterviewd. De verslaggever zelfde hem gelijk met veel honing op z'n reet.Had fluwelen handschoenen aan getrokken en sprak hem aan zoals alleen de koningin wordt benaderd. En nog weet ie met z'n chagrijnige smoel het interview in het negatieve te trekken en geeft amper antwoord op normale vragen. Walgelijke vent. Ik ben een grote fan van hem maar als mens is het een totale nul.
Die gasten bij 020 zijn echt triest. Wat een losers, maar goed, logisch wanneer je voor De Arena een kaartje koopt.quote:
quote:
Nee, hoor ik heb hem altijd verdedigd.Ook fantopics over hem geopend. Ik zag wat ik zag en dat was niet aangenaam.quote:Op maandag 11 september 2006 11:39 schreef slaapkamermug het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor... Ik zag geen verschil met andere interviews... Maar als het om Kluivert gaat zie je het gewoon meteen negatief.
guttegut, de stoere mannetjes van 410 hebben een doekie in mekaar geflanstquote:
Dat heet je gesprekspartner kennen.quote:Op maandag 11 september 2006 19:30 schreef DrDentz het volgende:
De reporter komt ook zo naar hem toe: "ik weet dat je er geen zin in hebt, dus zeg maar gewoon Ja of Nee"
dat is toch irri voor hem
45 minuten lang, op het laatst heeft hij alleen maar naast de dug out gestaan, kijkend of hij er al in mocht. Persoonlijk had ik hem wel even wat speeltijd gegeven.quote:Op woensdag 13 september 2006 02:10 schreef tong80 het volgende:
Zelden iemand zo mooi warm zien lopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |