quote:Op donderdag 1 juni 2006 20:47 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dus je 360 via de pc aangesloten met een extra netwerkkaart?
Heb je internet delen aanstaan dan?
De game komt pas in oktoberquote:Op donderdag 1 juni 2006 20:49 schreef Wessiej het volgende:
Voordat de prijs hoger wordt, snel hier PES6 bestellen voor 49 euro :
http://zuiderpark-computers.nl/product_info.php?products_id=80147&osCsid=076608da1102ae422dfd58602a683d1d
Meteen besteld.
mij ook in NL zijn 1080i schermen bijna niet te verkrijgen en als ze dat zijn dan zijn ze ¤2500+quote:Op donderdag 1 juni 2006 19:31 schreef Wii het volgende:
[..]Dus je tv die native 1280x720/1366x 768 is geeft 1920x1080i mooier weer dan 1280x720p?
Lijkt me raar, maar goed.
Die priester en die soldatenquote:Op donderdag 1 juni 2006 19:23 schreef Tain het volgende:
Speciaal voor jou Strol:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Kameo is onmogelijkquote:Op donderdag 1 juni 2006 21:34 schreef H.Flick het volgende:
Als dat het criterium is heb ik alleen CoD2 uitgespeeld.
Mijn Samsung!!quote:Op donderdag 1 juni 2006 18:56 schreef jorienvdherik het volgende:
de opstelling van een franse maat van me tering wat vet
[afbeelding]
Hans andersquote:Op donderdag 1 juni 2006 19:05 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
nee 720p dat schijnt nog mooier dan 1080i te zijn.
En IETS strakker jah, leuk dat je blij bent met je HDTV maar ik zie geen 1500 euro verschil in de graphics
Die heb ik dus helemaal uitgespeeldquote:Op donderdag 1 juni 2006 19:25 schreef Gamedemon het volgende:
Ik heb het idee dat dead rising leuk voor 2 uurtjes is en dan vervolgens hard gaat vervelen.
Beetje als state of emergency op de eerste xbox
NOS zend het niet in HD uit om je gerust te stellenquote:Op donderdag 1 juni 2006 22:43 schreef Mystikvm het volgende:
Ik zag overigens op de releaselijst Samurai Warriors 2 staan. Leuke gameNormaal gesproken Playstation terrein, maar zijn wel games die ik erg graag speel.
Overigens komt hier binnenkort een HDTV, puur en alleen voor gamen. Televisie kijken in HD heeft echt toegevoegde waarde 0, wat mij betreft. Ik mag hopen dat ze geen HD-signaal bij de NOS gaan uitzenden, Philip Freriks in HD.....blegh!
Sasha de Boer daarentegen....
agh, ik krijg toch al gratis HD-signaal, moet toch wat danquote:Op donderdag 1 juni 2006 22:43 schreef Mystikvm het volgende:
Ik zag overigens op de releaselijst Samurai Warriors 2 staan. Leuke gameNormaal gesproken Playstation terrein, maar zijn wel games die ik erg graag speel.
Overigens komt hier binnenkort een HDTV, puur en alleen voor gamen. Televisie kijken in HD heeft echt toegevoegde waarde 0, wat mij betreft. Ik mag hopen dat ze geen HD-signaal bij de NOS gaan uitzenden, Philip Freriks in HD.....blegh!
Sasha de Boer daarentegen....
Ik heb ook al een hele serie HD-zenders op satelliet, maar ik heb daar wat van in HD gezien....Tsja, voor mij geen toegevoegde waarde om het nieuws in HD te zien. Een TV-seire of film is nog tot daar aan toe, maar de vooruitgang wat betreft TV-beelden is een stuk kleiner dan wanneer het gamebeelden betreft. Voor gamen is HDTV echt een vooruitgang. Gewone televisie is wel een vooruitgang, maar niet een HDTV waard.quote:Op donderdag 1 juni 2006 22:46 schreef Morthill het volgende:
[..]
agh, ik krijg toch al gratis HD-signaal, moet toch wat dan
Das dom en zonde jaquote:Op donderdag 1 juni 2006 22:50 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik heb ook al een hele serie HD-zenders op satelliet, maar ik heb daar wat van in HD gezien....Tsja, voor mij geen toegevoegde waarde om het nieuws in HD te zien. Een TV-seire of film is nog tot daar aan toe, maar de vooruitgang wat betreft TV-beelden is een stuk kleiner dan wanneer het gamebeelden betreft. Voor gamen is HDTV echt een vooruitgang. Gewone televisie is wel een vooruitgang, maar niet een HDTV waard.
Ik heb medelijden met de mensen die enkel en alleen vanwege het WK een HDTV aanschaffen....
Uhm, ik heb meer games, en mooiere tv :/quote:Op donderdag 1 juni 2006 18:56 schreef jorienvdherik het volgende:
de opstelling van een franse maat van me tering wat vet
[afbeelding]
speel er maar eens op, en je komt terug op je uitspraak !quote:Op donderdag 1 juni 2006 19:05 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
nee 720p dat schijnt nog mooier dan 1080i te zijn.
En IETS strakker jah, leuk dat je blij bent met je HDTV maar ik zie geen 1500 euro verschil in de graphics
Bestel daar niks meer, fucking slechte service !quote:Op donderdag 1 juni 2006 20:49 schreef Wessiej het volgende:
Voordat de prijs hoger wordt, snel hier PES6 bestellen voor 49 euro :
http://zuiderpark-computers.nl/product_info.php?products_id=80147&osCsid=076608da1102ae422dfd58602a683d1d
Meteen besteld.
En dan straks weer lopen janken dat je de game nog niet hebt terwijl iedereen 'm al 5 dagen aan het spelen isquote:Op donderdag 1 juni 2006 20:53 schreef Wessiej het volgende:
Maar het wordt dé titel, en bij zuiderpark is het altijd zo, hoe later je besteld hoe duurder het wordt.
Dus nu 49 euro, 1 october is die 56 euro, marky my words.
afhalen als je der niet woont.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |