Een MMO kost gemiddeld 14 euro in de maand, dus als je dan al geen geld meer hebtquote:Op donderdag 1 juni 2006 13:19 schreef devv05 het volgende:
[..]
Als een MMO geld kost dan heb je de komende maanden geen geld meer om games te kopen
en die 14 euro is echt weinig als je ziet hoeveel je het speelt...in de tijd dat ik World of warcraft speelde heb ik amper games gekocht puur omdat ik er niet aan toe kwam door WoWquote:Op donderdag 1 juni 2006 13:26 schreef Tain het volgende:
[..]
Een MMO kost gemiddeld 14 euro in de maand, dus als je dan al geen geld meer hebt
En hij is zojuist binnen gekomen, nu nog maar 12! dagen wachten voor ik 'm mag gebruiken.quote:Op donderdag 1 juni 2006 11:05 schreef Wii het volgende:
Ik heb gister ook maar een Xbox360 besteld, samen met een P&C kit en GR:AW.
Denk dat ik mn vakantie maar af ga zeggen, dit gaat me honderden euro's kosten de komende maandenquote:Via de online gamewinkel Gamestop is een nieuwe lijst met releasedata van Xbox 360 games naar buiten gekomen. Hierop een hoop wijzigingen in data voor Xbox 360 games en een enkele nieuwe game. Helaas gaat het bij de nieuwe data voornamelijk om vertragingen, zo zullen we op sommige games aanzienlijk langer moeten wachten.
Enkele feitjes:
- Chromehounds loopt een maand vertraging op, nieuwe datum 11 juli
- Bomberman: Act Zero loopt een maand vertraging op, nieuwe datum 8 augustus.
- Dead Rising loopt twee maanden vertraging op, en zal ook op 8 augustus gaan verschijnen.
- Splinter Cell: Double Agent loopt twee weken vertraging op en zal nu verschijnen op 26 september.
- Medal of Honor verschijnt toch niet meer dit jaar, nieuwe datum januari 2007.
- Lost Planet staat nu gepland voor een release in 2007.
- Crackdown loopt vertraging op en komt uit in februari 2007.
- Mass Effect loopt vier maanden(!) vertraging op en komt nu pas op 2 april 2007.
Overigens staat ook Burnout 5 op de lijst. Geen grote verrassing, maar vooralsnog was nog niet bekend dat er al aan een opvolger van Burnout: Revenge gewerkt werd. De game moet in februari 2007 uit gaan komen. Ook Half-Life 2 komt in de lijst voor, en lijkt nu dus officieel naar de Xbox 360 te gaan komen.
Om toch nog af te sluiten met een goed gevoel zullen we nog even melden wat de mooie nazomerse maanden ons vanaf augustus zullen brengen. Hieronder een overzichtje:
Augustus
Bomberman: Act Zero
Dead Rising
Madden NFL 2007
Ninety-Nine Nights
Enchanted Arms
Saints Row
September
Def Jam
NHL Live 2007
World Series of Poker
Test Drive Unlimited
The Godfather
LEGO Star Wars II
Open Season
Splinter Cell: Double Agent
Oktober
Stranglehold
The Sopranos
Gears of War
Viva Pinata
Forza Motorsport 2
Arcade Unplugged
Gears of War CE
NBA Live 2007
Tiger Woods 2007
Blitz: The League
Just Cause
Star Trek: Legacy
Phantasy Star Universe
Superman Returns
Pro Evolution Soccer 6
November
WWE Smackdown vs. Raw 2007
Brothers in Arms: Hell's Highway
Too Human
Samurai Warriors 2
Tony Hawk's Project 8
Call of Duty 3
FIFA Soccer 2007
Need for Speed: Carbon
NCAA March Madness 2007
Need for Speed: Carbon CE
Marvel Ultimate Alliance
Cabela's African Safari
Harley Davidson Motorcycles
History Channel: Civil War
Pimp My Ride
Rainbow Six: Vegas
Battlestations Midway
Neem dus alvast maar een extra bijbaantje deze zomer. Je zult het nog hard nodig gaan hebben.
bron
If you can't afford it. CHARGE IT!!quote:Op donderdag 1 juni 2006 13:40 schreef devv05 het volgende:
Denk dat ik mn vakantie maar af ga zeggen, dit gaat me honderden euro's kosten de komende maanden![]()
Precies. Kan niet wachtenquote:
Ik dacht dat hij tijdelijk PS3 only zou zijn??quote:Op donderdag 1 juni 2006 13:20 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik heb Assassin's Creed op de E3 gezien. En daar draaide hij gewoon op een PC. Zo'n grote slag om hem te porten naar de 360 zou het dus niet zijn.
mijn aankopenquote:Enkele feitjes:
- Chromehounds loopt een maand vertraging op, nieuwe datum 11 juli
- Bomberman: Act Zero loopt een maand vertraging op, nieuwe datum 8 augustus.
- Dead Rising loopt twee maanden vertraging op, en zal ook op 8 augustus gaan verschijnen.
- Splinter Cell: Double Agent loopt twee weken vertraging op en zal nu verschijnen op 26 september.
- Medal of Honor verschijnt toch niet meer dit jaar, nieuwe datum januari 2007.
- Lost Planet staat nu gepland voor een release in 2007.
- Crackdown loopt vertraging op en komt uit in februari 2007.
- Mass Effect loopt vier maanden(!) vertraging op en komt nu pas op 2 april 2007.
Overigens staat ook Burnout 5 op de lijst. Geen grote verrassing, maar vooralsnog was nog niet bekend dat er al aan een opvolger van Burnout: Revenge gewerkt werd. De game moet in februari 2007 uit gaan komen. Ook Half-Life 2 komt in de lijst voor, en lijkt nu dus officieel naar de Xbox 360 te gaan komen.
Om toch nog af te sluiten met een goed gevoel zullen we nog even melden wat de mooie nazomerse maanden ons vanaf augustus zullen brengen. Hieronder een overzichtje:
Meld je ziek en zeg dat je voorlopig nog niet genezen bent!quote:Op donderdag 1 juni 2006 15:25 schreef Patje1987 het volgende:
de Xbox staat nu thuis op mij te wachten want ik kreeg hem net binnen. Het probleem is dat ik op me stage zit
Niet, hij komt Oktoberquote:Op donderdag 1 juni 2006 15:46 schreef devv05 het volgende:
PES 2007 komt pas januari 2007 helaas.
Zijn Amerikaanse data maar scheelt meestal maar een paar dagen, de maanden kloppen ook voor Europa.
De Playstation 2 versie ja. Xbox 360 versie komt in Januari.quote:
Nou zeg jij het dan maar als je het weetquote:Op donderdag 1 juni 2006 15:59 schreef quantas het volgende:
lichtelijk eigenwijs allebei
ik weet nix, ik zie wel als hij uitkomtquote:Op donderdag 1 juni 2006 16:01 schreef devv05 het volgende:
[..]
Nou zeg jij het dan maar als je het weet
Maar zelfs in Japan komt ie in januari, lijkt me niet dat wij 'm eerder krijgen dan in Japan?
Tegenover die ene bron heb ik er twintig die januari 2007 zeggen. Er staat trouwens nog PES 6, zo heet de game niet eens meer. Hoe betrouwbaar is dat danquote:Op donderdag 1 juni 2006 16:07 schreef Wessiej het volgende:
http://www.tothegame.com/search.asp?title=pro+evolution+soccer+6&x=0&y=0
Daar zie je het.
Pro Evo UK releasedate : 20 October
US : TBA
Mja, daar heet ie Pro Evolution Soccer 360 en 4 mensen daar hebben 'm alquote:Op donderdag 1 juni 2006 16:11 schreef quantas het volgende:
en hoe zit het dan met mijn bron? ook onbetrouwbaar.. zijn er al 2
Je lijkt toch gelijk te hebbenquote:Eerder was er wat verwarring ontstaan over de naam er datum van release. De game zou namelijk pas in januari 2007 verschijnen onder de naam Pro Evolution Soccer 2007. Nu blijkt dat het bovenstaande alleen voor Amerika geld en dat de game in Europa gewoon door het leven zal gaan als Pro Evolution Soccer 6.
Konami Europe heeft vandaag bekendgemaakt dat Pro Evolution Soccer 6 op 20 oktober in Europa verschijnt. Hij zal op de Xbox 360, Nintendo DS, PSP, PC en Playstation 2 verschijnen
bron: http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=65251quote:Microsoft may consider releasing a larger Xbox 360 hard disk in future - but is unlikely to keep devoting resources to making Xbox games work on its next-gen format.
That's according to Peter Moore, who told Kikizo at E3 that "there's going to be a time when we need to look at what we're doing [with hard disks] - but no announcements now".
"We continue looking at the hard drive, we're looking at the behaviour of what people are doing with their hard drives," Moore had said. "Clearly when you have a million downloads you start looking at what you need to do."
Less promising was Moore's take on backwards compatibility - something Sony claims will be in place by default on PS3 and conversely something Moore believes doesn't really matter to Xbox 360, despite the furore last E3.
"Nobody is concerned anymore about backwards compatibility. We under promised and over delivered on that. It's a very complicated thing... very complex work. I'm just stunned that we have hundreds of games that are backwards compatible," he said.
That doesn't mean we won't get more backwards-compatible games (OutRun 2006, please!) - indeed, "more are coming" - but "at some point, you just go, there's enough, let's move on, or people aren't as worried about a game being backwards compatible - and I like to think we've upheld our end of the bargain in making at least two or maybe three hundred games backwards compat."
Microsoft came under fire at E3 in May 2005 for its doublespeak over the backward compatibility issue, with the firm declining to commit at the time to any details of how much of the Xbox catalogue would work on the new system - although company spokespeople at the time were adamant that its ultimate goal was to achieve full compatibility.
"Our goal is to have every Xbox game work on Xbox 360," Xbox PR manager Michael Wolf told GamesIndustry.biz at the time - a goal from which Microsoft now appears to have retreated significantly.
Om nog even antwoord te geven: ja, die komt er, maar sommige sites hebben hem pas op volgend jaar staan, zo ook voor de PlayStation 3. Niet dat het nu echt dé game is om naar uit te kijken als er niet veel verandertquote:Op woensdag 31 mei 2006 19:59 schreef H.Flick het volgende:
Komt er trouwens nog een Xbox 360 versie van The Godfather? Ik dacht dat die een tijdje na de nadere versies zou komen, maar blijkbaar heb ik het mis.
Ik ben dus blij dat ik genoeg ruimte heb om mijn Xbox aangesloten te latenquote:Op donderdag 1 juni 2006 18:10 schreef H.Flick het volgende:
En dat zijn dan alleen nog games die ik zelf heb. Ik kan nooit meer iets uit de bugdetbak vissen omdat die games ook allemaal niet BC zijn.
PES 6 komt ook rond die tijd dus FIFA 06 zal wel flink in de schaduw staan dan. Maar FIFA WC 06 was wel aardig dus misschien dat ik me er nog wel aan waag. Hopen dat EA niet weer de vooruitgang in 1x verkloot zoals altijd.quote:Op donderdag 1 juni 2006 18:31 schreef jorienvdherik het volgende:
wat dacht je van fifa 06
geeneens oblivion CEquote:Op donderdag 1 juni 2006 18:56 schreef jorienvdherik het volgende:
de opstelling van een franse maat van me tering wat vet
[afbeelding]
Maat van me heeft een HDTV van 1 meter 10 ofzo, en het zou me mijn reet roesten eigenlijk.quote:Op donderdag 1 juni 2006 19:00 schreef H.Flick het volgende:
Die GRAW faceplate is wel mooi!
Ik heb trouwens wel veel meer games en ook een HDTV. Dus ik snap niet waarom het zo bijzonder is.
IETS strakker?quote:Op donderdag 1 juni 2006 19:02 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Maat van me heeft een HDTV van 1 meter 10 ofzo, en het zou me mijn reet roesten eigenlijk.
Grafisch gezien word het er imo niet super veel mooier op ofzo, alleen het scherm is wat groter en het ziet er IETS strakker uit.
Ik hou het lekker bij mijn 4:3 SDTV tot ie stuk gaat, dan zie ik wel weer verder
De games zijn allemaal 720p, dus spelen op 1080i is eigenlijk nutteloos.quote:Op donderdag 1 juni 2006 19:03 schreef devv05 het volgende:
[..]
IETS strakker?![]()
Dan heb jij echt nog nooit op 1080i gespeeld, een WERELD van verschil.
nee 720p dat schijnt nog mooier dan 1080i te zijn.quote:Op donderdag 1 juni 2006 19:03 schreef devv05 het volgende:
[..]
IETS strakker?![]()
Dan heb jij echt nog nooit op 1080i gespeeld, een WERELD van verschil.
1080i is mooier dan 720p. Maar HDTV is echt niet net iets strakker dan een normale tv, dan heb je gewoon op een brakke HDTV zitten kijken of was ie niet goed ingesteld. Als ik 'm op 480p zet en daarna op 1080i val je achterover van het verschil. Dat ik mn 'te dure' aankoop verdedig is bullshit, als ik ergens niet tevreden over ben zeg ik dat ook gewoon.quote:Op donderdag 1 juni 2006 19:05 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
nee 720p dat schijnt nog mooier dan 1080i te zijn.
En IETS strakker jah, leuk dat je blij bent met je HDTV maar ik zie geen 1500 euro verschil in de graphics
was ook een knipoogquote:Op donderdag 1 juni 2006 19:12 schreef devv05 het volgende:
[..]
1080i is mooier dan 720p. Maar HDTV is echt niet net iets strakker dan een normale tv, dan heb je gewoon op een brakke HDTV zitten kijken of was ie niet goed ingesteld. Als ik 'm op 480p zet en daarna op 1080i val je achterover van het verschil. Dat ik mn 'te dure' aankoop verdedig is bullshit, als ik ergens niet tevreden over ben zeg ik dat ook gewoon.
Overigens was mijn HDTV bij lange na geen 1500 euro
Met Moto GP en Prey ben je toch wel ff klaar.quote:Op donderdag 1 juni 2006 14:11 schreef Bastard het volgende:
Maar de zomermaanden komt voor mij vlgs mij niks bijzonders uit
Ben blij dat ze eindelijk voor ons verkrijgbaar zijn. Deze lijkt wel uitgebreid, koop ik ook wel. Toch nog genoeg punten over.quote:
Hier ook. Van de 11 games 2 uitgespeeld pas, ik heb nog ff te gaanquote:Op donderdag 1 juni 2006 19:20 schreef H.Flick het volgende:
Ik heb nog heel veel niet uitgespeelde Xbox 360 games, dus ik kan nog wel even vooruit. Bovendien game ik in de zomer sowieso niet zoveel.
Ik heb de volgende games uitgespeeld:quote:Op donderdag 1 juni 2006 19:22 schreef devv05 het volgende:
[..]
Hier ook. Van de 11 games 2 uitgespeeld pas, ik heb nog ff te gaan
quote:
Dus je 360 via de pc aangesloten met een extra netwerkkaart?quote:Op donderdag 1 juni 2006 19:46 schreef gebakken-koekje het volgende:
Ik heb sinds vandaag een xbox 360 en wilde op xbox live, de verbinding lukt alleen niet, hij geeft problemen als ie het ip adres moet zoeken, wat kan ik hieraan doen? Ik heb internet van @home en een gewone verbinding met mijn modem
quote:Op donderdag 1 juni 2006 20:47 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dus je 360 via de pc aangesloten met een extra netwerkkaart?
Heb je internet delen aanstaan dan?
De game komt pas in oktoberquote:Op donderdag 1 juni 2006 20:49 schreef Wessiej het volgende:
Voordat de prijs hoger wordt, snel hier PES6 bestellen voor 49 euro :
http://zuiderpark-computers.nl/product_info.php?products_id=80147&osCsid=076608da1102ae422dfd58602a683d1d
Meteen besteld.
mij ook in NL zijn 1080i schermen bijna niet te verkrijgen en als ze dat zijn dan zijn ze ¤2500+quote:Op donderdag 1 juni 2006 19:31 schreef Wii het volgende:
[..]Dus je tv die native 1280x720/1366x 768 is geeft 1920x1080i mooier weer dan 1280x720p?
Lijkt me raar, maar goed.
Die priester en die soldatenquote:Op donderdag 1 juni 2006 19:23 schreef Tain het volgende:
Speciaal voor jou Strol:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Kameo is onmogelijkquote:Op donderdag 1 juni 2006 21:34 schreef H.Flick het volgende:
Als dat het criterium is heb ik alleen CoD2 uitgespeeld.
Mijn Samsung!!quote:Op donderdag 1 juni 2006 18:56 schreef jorienvdherik het volgende:
[afbeelding]
Hans andersquote:Op donderdag 1 juni 2006 19:05 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
En IETS strakker jah, leuk dat je blij bent met je HDTV maar ik zie geen 1500 euro verschil in de graphics
Die heb ik dus helemaal uitgespeeldquote:Op donderdag 1 juni 2006 19:25 schreef Gamedemon het volgende:
Ik heb het idee dat dead rising leuk voor 2 uurtjes is en dan vervolgens hard gaat vervelen.
Beetje als state of emergency op de eerste xbox
NOS zend het niet in HD uit om je gerust te stellenquote:Op donderdag 1 juni 2006 22:43 schreef Mystikvm het volgende:
Ik zag overigens op de releaselijst Samurai Warriors 2 staan. Leuke gameNormaal gesproken Playstation terrein, maar zijn wel games die ik erg graag speel.
Overigens komt hier binnenkort een HDTV, puur en alleen voor gamen. Televisie kijken in HD heeft echt toegevoegde waarde 0, wat mij betreft. Ik mag hopen dat ze geen HD-signaal bij de NOS gaan uitzenden, Philip Freriks in HD.....blegh!
Sasha de Boer daarentegen....
agh, ik krijg toch al gratis HD-signaal, moet toch wat danquote:Op donderdag 1 juni 2006 22:43 schreef Mystikvm het volgende:
Ik zag overigens op de releaselijst Samurai Warriors 2 staan. Leuke gameNormaal gesproken Playstation terrein, maar zijn wel games die ik erg graag speel.
Overigens komt hier binnenkort een HDTV, puur en alleen voor gamen. Televisie kijken in HD heeft echt toegevoegde waarde 0, wat mij betreft. Ik mag hopen dat ze geen HD-signaal bij de NOS gaan uitzenden, Philip Freriks in HD.....blegh!
Sasha de Boer daarentegen....
Ik heb ook al een hele serie HD-zenders op satelliet, maar ik heb daar wat van in HD gezien....Tsja, voor mij geen toegevoegde waarde om het nieuws in HD te zien. Een TV-seire of film is nog tot daar aan toe, maar de vooruitgang wat betreft TV-beelden is een stuk kleiner dan wanneer het gamebeelden betreft. Voor gamen is HDTV echt een vooruitgang. Gewone televisie is wel een vooruitgang, maar niet een HDTV waard.quote:Op donderdag 1 juni 2006 22:46 schreef Morthill het volgende:
[..]
agh, ik krijg toch al gratis HD-signaal, moet toch wat dan
Das dom en zonde jaquote:Op donderdag 1 juni 2006 22:50 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik heb ook al een hele serie HD-zenders op satelliet, maar ik heb daar wat van in HD gezien....Tsja, voor mij geen toegevoegde waarde om het nieuws in HD te zien. Een TV-seire of film is nog tot daar aan toe, maar de vooruitgang wat betreft TV-beelden is een stuk kleiner dan wanneer het gamebeelden betreft. Voor gamen is HDTV echt een vooruitgang. Gewone televisie is wel een vooruitgang, maar niet een HDTV waard.
Ik heb medelijden met de mensen die enkel en alleen vanwege het WK een HDTV aanschaffen....
Uhm, ik heb meer games, en mooiere tv :/quote:Op donderdag 1 juni 2006 18:56 schreef jorienvdherik het volgende:
[afbeelding]
speel er maar eens op, en je komt terug op je uitspraak !quote:Op donderdag 1 juni 2006 19:05 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Bestel daar niks meer, fucking slechte service !quote:Op donderdag 1 juni 2006 20:49 schreef Wessiej het volgende:
Voordat de prijs hoger wordt, snel hier PES6 bestellen voor 49 euro :
http://zuiderpark-computers.nl/product_info.php?products_id=80147&osCsid=076608da1102ae422dfd58602a683d1d
Meteen besteld.
En dan straks weer lopen janken dat je de game nog niet hebt terwijl iedereen 'm al 5 dagen aan het spelen isquote:Op donderdag 1 juni 2006 20:53 schreef Wessiej het volgende:
Maar het wordt dé titel, en bij zuiderpark is het altijd zo, hoe later je besteld hoe duurder het wordt.
Dus nu 49 euro, 1 october is die 56 euro, marky my words.
afhalen als je der niet woont.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |