He, ik 16 juli, kun jij vast wel wat spullen voor me meenemen...quote:Op woensdag 14 juni 2006 22:57 schreef MissBliss het volgende:
Ik ga ooooooooooooooooooooooooooooook
15 juli, 8 dagen
1e keer
Whehe, ik maak die kilo's wel vol hoorquote:Op woensdag 14 juni 2006 22:57 schreef Drive-r het volgende:
[..]
He, ik 16 juli, kun jij vast wel wat spullen voor me meenemen...
Daar was ik al bang voor... hou in ieder geval het vliegtuig een beetje heel, ik heb een strak schema, zucht...quote:Op woensdag 14 juni 2006 23:06 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Whehe, ik maak die kilo's wel vol hoor
heb ze met liefde gemaaktquote:
Niet dagelijksquote:Op vrijdag 16 juni 2006 22:38 schreef kkkk het volgende:
Leuke foto's!
Hoe zit dat nou eigenlijk met die naked cowboy? Die loopt daar gewoon dagelijks een beetje rond te hangen of zo?
Thanks, ja die naked cowboy heb ik ook gezien op Times square! Maar hij was zo druk bezig de vrouwen daar te omhelzen dat ik er maar geen foto van heb gemaaktquote:Op vrijdag 16 juni 2006 22:38 schreef kkkk het volgende:
Leuke foto's!
Hoe zit dat nou eigenlijk met die naked cowboy? Die loopt daar gewoon dagelijks een beetje rond te hangen of zo?
ik heb ze niet geproefd maar ze zullen vast lekker zijn, alleen krijg ik van dit plaatje nou niet echt trekquote:
De tall capuchino is om je vingers bij af te likken maar verder bieden ze weinig interresants IMOquote:Op zaterdag 17 juni 2006 12:48 schreef Max-Westerman het volgende:
Ik snap ook niet wat er zo bijzonder aan Starbucks is
Nee het was ook een beetje apart. Het was meer melk dan frappuccino. Ze deed er ook veel te veel slagroom op.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 11:24 schreef Gstyles het volgende:
[..]
ik heb ze niet geproefd maar ze zullen vast lekker zijn, alleen krijg ik van dit plaatje nou niet echt trek![]()
Dat laatste is een mening.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 12:19 schreef Dizzee het volgende:
Dat plaatje ziet er echt ranzig uit Jag.
Net als de meeste producten van Starbucks overigens.
Starbucks is natuurlijk lang niet zo bijzonder als het gaat om de koffie maar het is puur het merk waar je voor betaalt. Daarom zou ik ook nooit een pak koffie daar kopen, puur vanwege de prijs en het zal net zo goed zijn als koffie uit de supermarkt tegen een lagere prijs.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 12:48 schreef Max-Westerman het volgende:
Ik snap ook niet wat er zo bijzonder aan Starbucks is
quote:Op vrijdag 16 juni 2006 22:41 schreef Max-Westerman het volgende:
http://s4.photobucket.com/albums/y120/Maikel__/
Paar pics
quote:Op zaterdag 17 juni 2006 13:37 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Starbucks is natuurlijk lang niet zo bijzonder als het gaat om de koffie maar het is puur het merk waar je voor betaalt. Daarom zou ik ook nooit een pak koffie daar kopen, puur vanwege de prijs en het zal net zo goed zijn als koffie uit de supermarkt tegen een lagere prijs.Het enige wat ik nog wel wil hebben is zo'n mok.
Dat is zeg maar net zo'n souvenir als de mokken van de late shows verzamelen.
![]()
(Dr_Evil.)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |