Het was echt super! We hadden ook zo'n geluk met het weer!quote:Op woensdag 7 juni 2006 18:31 schreef treborsos het volgende:
Leuk zeg, al die foto's. Ik krijg gelijk weer heimwee.
Zo te lezen heb je het ook aardig naar je zin gehad
quote:Op woensdag 7 juni 2006 19:45 schreef forzaola het volgende:
twentemeisje je maakt me gek....als ik dit zo zie wil ik meteen!
Kan niet wachten tot eind september...![]()
![]()
![]()
Precies wat ik dacht.... zat ik maar aan de andere kant van de grote plas...quote:Op woensdag 7 juni 2006 19:45 schreef forzaola het volgende:
twentemeisje je maakt me gek....als ik dit zo zie wil ik meteen!
Kan niet wachten tot eind september...![]()
![]()
![]()
Ik heb er maar 1 gehad en die vond ik eigenlijk niet zo lekker... (zal wel gevalletje pech hebben zijn geweest)...quote:Op donderdag 8 juni 2006 03:40 schreef Jaguarized het volgende:
Hoe vonden jullie je eerste New Yorkse bagel?
Ik hield deze site in de gaten: http://www.wunderground.com/US/NY/New_York.htmlquote:Op donderdag 8 juni 2006 14:01 schreef CoolGuy het volgende:
Voor de mensen die zich zorgen maken over het weer. Ik zit er a.s. zondag en ik heb de vooruitzichten nog niet bekeken. Heeft iemand daar een goeie site voor? Ik weet wel dat ik vorig jaar daar naar heb gekeken en de vooruitzichten waren...tja...niet goed, veel regen etc. Kom ik daar, is t 30 graden![]()
Subway ruled gewoon... Hebben in NYC ook vaak zitten kanen bij de subway, en sindsdien best wel verslaafd aan de subway. Gelukkig ziet er in Arnhem éénquote:Op donderdag 8 juni 2006 13:49 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Ik heb er maar 1 gehad en die vond ik eigenlijk niet zo lekker... (zal wel gevalletje pech hebben zijn geweest)...
Weet je wat ik zo lekker vond?
[afbeelding]
De Tuscan Chicken Sandwich van Subway![]()
En de Grilled Chicken Portobello Wrap bij Skylight Diner op 402 W. 34th St. (een jaren '50 diner vlakbij Madison Square Garden en Liberty Helicopters) was ook delicious! Enorme portie met overheerlijke frietjes. De menukaart is er oneindig en je eet er voor een schijntje, echt een aanrader!
[afbeelding]
* twentemeisje heeft het water in de mond staan
ik zal komende keer als ik in NY ben er ook is gan happen!quote:Op donderdag 8 juni 2006 22:38 schreef The.PhantoM het volgende:
[..]
Subway ruled gewoon... Hebben in NYC ook vaak zitten kanen bij de subway, en sindsdien best wel verslaafd aan de subway. Gelukkig ziet er in Arnhem één![]()
800?quote:Op zaterdag 10 juni 2006 03:33 schreef febster het volgende:
Ik heb dus min of meer dezelfde foto's als twentemeisje(heb er overigens al 800 gemaakt
)
8 dagenquote:
zou wel kunnen kloppen volgens mij. Je kan ook nog evne kijken op dreizen.nl of globe reisbureau. Die bieden vaak stedentrips aan (hotel en vliegticket in 1) Hebben we vorigj jaar ook zo gedaan en dan nog een paar extra nachten bijgeboekt...quote:Op zaterdag 10 juni 2006 22:38 schreef MikelenniuM het volgende:
ff vraagje... ben nu druk op zoek naar een reis van 5/6 dagen naar NY. Nu kwam ik op een site van CitySupport het volgende tegen:
Periode van 5 Sep t/m 31 Okt 2006 - Prijs p.p. in EUR:
2 pk. = ¤545,- + ¤76,- p.p.p.n. extra.
Standaard gaan ze op de site uit van een 4 daagse reis (waarvan de 3e nacht in het vliegtuig is)
Dat komt voor 2 personen dus neer op: 545 + (2x 76) x2 = ¤1394,-.
Is dat een beetje schappelijke prijs voor 4 nachtjes hotel in Manhattan?
raak een beetje verdwaald in al die hotel en reissites en als ik op de site van hotel Penssylvania zelf kijk, betaal je die prijs alleen al voor die paar nachten (dus nog zonder vlucht...) begrijp er nix meer van.
Prijs is goed te doen hoor!quote:Op zaterdag 10 juni 2006 22:38 schreef MikelenniuM het volgende:
ff vraagje... ben nu druk op zoek naar een reis van 5/6 dagen naar NY. Nu kwam ik op een site van CitySupport het volgende tegen:
Standaard gaan ze op de site uit van een 4 daagse reis (waarvan de 3e nacht in het vliegtuig is)
raak een beetje verdwaald in al die hotel en reissites en als ik op de site van hotel Penssylvania zelf kijk, betaal je die prijs alleen al voor die paar nachten (dus nog zonder vlucht...) begrijp er nix meer van.
Vlucht en accomodatie hebben mij 455 + 190 = 645 euro gekost.quote:Op zondag 11 juni 2006 01:53 schreef Douwe het volgende:
Ben ik nou heel vervelend als ik dat best veel vind?
Was in 2004 voor vlucht en 10 nachten hotel totaal ¤700 kwijt, los geboekt dus. Dan komt 6 dagen (als ik het goed begrijp?) voor hetzelfde bedrag wel over als een beetje duur. Voor tarieven van het hotel moet je ook niet kijken op de site van het hotel zelf, maar op een algemene boekingssite zoals HRS of Expedia. Dat al gedaan?
Ik vind het persoonlijk best nog wel prijzig!quote:Op zaterdag 10 juni 2006 22:38 schreef MikelenniuM het volgende:
Bij mij 404 + 150 = 554e. Zat wel in Upper West en deelde de kosten van de kamer met mijn vriendin.(7 nachten) Je zit dan wel in een wat goedkopere accomodatie.quote:Op zondag 11 juni 2006 04:19 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Vlucht en accomodatie hebben mij 455 + 190 = 645 euro gekost.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |