waar kan je dat bekijken dan? Die ESPN zone?quote:Op zaterdag 3 juni 2006 14:00 schreef Max-Westerman het volgende:
Als ik de taxi neem op EWR zeg ik ook gewoon eerst Hotel holiday inn midtown west 57th street
Als hij niet weet waar het is zeg ik gewoon het hele adres
Voor de mensen die met het WK in nl zijn kunnen het voetbal kijken in de ESPN Zone
Als er een wedstrijd smorgens wordt gespeeld gaan ze om 8:30 open
Volgende week zondag dus lekker voetbal kijken
ESPN zone ligt volgens mij bij Times Squarequote:Op zaterdag 3 juni 2006 15:27 schreef Gstyles het volgende:
[..]
waar kan je dat bekijken dan? Die ESPN zone?
Ennnnnnn???????quote:Op zondag 4 juni 2006 13:02 schreef Gstyles het volgende:
ow ik heb geen idee jodeci ik ga gelijk kijken!
Ja dat idee heb ik ook man! Maargoed heb in ieder geval al de vluchtgegevens van zowel www.schiphol.nl en www.deltaairlines.com kunnen halen en ze komen overeenquote:Op zondag 4 juni 2006 13:13 schreef Jodeci1984 het volgende:
[..]
Ennnnnnn???????![]()
Denk dat het alleen op schiphol kan
Ps. heb je ook bij yankees.com geprobeerd? Ik heb keer voor lol gekeken.. en bij ticketmaster was uitverkocht deed ik het via de site van yankees toen nietquote:Op zondag 4 juni 2006 13:24 schreef Gstyles het volgende:
[..]
Ja dat idee heb ik ook man! Maargoed heb in ieder geval al de vluchtgegevens van zowel www.schiphol.nl en www.deltaairlines.com kunnen halen en ze komen overeenIn ieder geval een hele fijne vakantie toegewenst!
ps: het is me niet meer gelukt de tickets (NY Yankees) online te verkrijgen.. alles uitverkocht dus ik ga het in NY zelf proberen!![]()
Ach, ik vlieg meestal niet voor de lekkere hapjesquote:Op zondag 4 juni 2006 14:42 schreef Jaguarized het volgende:
Maar Delta heeft vaak van die magere maaltijden als ik de verslagen zo lees.
Ik heb nooit met SAS gevlogen, maar je hebt ze tegenwoordig gelukkig genoeg, die schermpjes. Het is voor mij wel een overweging op lange vluchten, hoewel ik er ook niet enorm veel extra voor wil betalen... Maar goed, nog 42 dagen tot NY.quote:Op zondag 4 juni 2006 14:53 schreef Jaguarized het volgende:
Haha ik ken het. Ik vond de eigen schermpjes bij SAS echt een uitvinding. Eigen schermpje, schermen in de gangen en een beamer voor de emergency seat rij.
Eten maakt me op zich ook niet uit maar als ik bv 10 euro meer moet betalen om met de SAS te vliegen, dan is de keuze snel gemaakt.
De Boeing 767-400ER iedere dag om 13:35 vertrekt vannaf schiphol heeft wel eigenlijk schermpjesquote:Op zondag 4 juni 2006 14:32 schreef Drive-r het volgende:
TVP
Mijn reisschema kwam toevallig vrijdag binnen, ik vertrek nu 16 juli naar NY en vlieg eind augustus weer terug. Helaas vlieg ik continental, had liever delta gehad (daar hebben ze naar de vs vaker aparte tv-schermpjes, daar kan ik mezelf altijd wel mee vermaken). Maar goed, nog twee weken tot afstuderen en dan klaar om te gaan, zin in...
Ik vond het erg goed, lekker eten (zalm), veel drinken, lekkere stewardessen en goed op tijd aangekomen.quote:Op zondag 4 juni 2006 14:55 schreef Drive-r het volgende:
[..]
Ik heb nooit met SAS gevlogen, maar je hebt ze tegenwoordig gelukkig genoeg, die schermpjes. Het is voor mij wel een overweging op lange vluchten, hoewel ik er ook niet enorm veel extra voor wil betalen... Maar goed, nog 42 dagen tot NY.
Dank je, die heb ik! Ik heb met Continental nog niet zo vaak gevlogen, dus wist niet op welke wel schermpjes zaten. Tot nu toe niet naar Atlanta en Chicago, maar goed, gelukkig NY dus wel!quote:Op zondag 4 juni 2006 14:57 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
De Boeing 767-400ER iedere dag om 13:35 vertrekt vannaf schiphol heeft wel eigenlijk schermpjes
Bij het Empire State Building moet je overigens wel gewoon in de rij staan. Ferry naar Vrijheidsbeeld en Ellis Island bv weer niet.quote:Op zondag 4 juni 2006 14:59 schreef kkkk het volgende:
Nog een paar maandjes en dan ga ik ook richting NY!
Reis is geboekt, ben alleen nog aan het dubben over zaken als wel of niet zo'n New York Pass aanschaffen. Maar daar heb ik nog tijd genoeg voor![]()
Je moet dan toch zo'n 3 attracties per dag bezoeken wil je het bedrag er uit halen. Andere voordeel is dat je dan niet in de rij hoeft te staan. Maar hoe lang is zo'n rij voor de kassa dan normaal gesproken bij de meeste attracties?
Is dat niet de security rij? Want ik las dat je daar sowieso doorheen moest in de gewone rij.quote:Op zondag 4 juni 2006 15:01 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Bij het Empire State Building moet je overigens wel gewoon in de rij staan.
Ik heb geen idee, er stond een rij om het blok en toen ik binnen ben gaan vragen hoe het zat met zo'n kaart, bleek dat ik gewoon in de rij moest staan.quote:Op zondag 4 juni 2006 15:06 schreef kkkk het volgende:
[..]
Is dat niet de security rij? Want ik las dat je daar sowieso doorheen moest in de gewone rij.
Volgens mij security rijquote:Op zondag 4 juni 2006 15:06 schreef kkkk het volgende:
[..]
Is dat niet de security rij? Want ik las dat je daar sowieso doorheen moest in de gewone rij.
en nu weer snel verder zoeken naar de goedkoopste online tickets voor een retourtje. Suggestions?quote:Filmpjes van New York Fok users
matthijst
Mijn ex-vriendin zit nu op Roosevelt Island voor iets van 650 USD per maandquote:Op maandag 5 juni 2006 14:26 schreef Jaguarized het volgende:
Ik meende eens een maandprijs voor een loft van 2000 dollar gezien te hebben? Ik wil eens met een zooi vrienden een maand daar wonen. Lijkt me wel leuk.
En wat heb je daar voor?quote:Op maandag 5 juni 2006 14:35 schreef Public_NME het volgende:
[..]
Mijn ex-vriendin zit nu op Roosevelt Island voor iets van 650 USD per maand
Waarschijnlijk geen luxe appartement... Ik moet het nog even vragen, want ze zit er pas sinds vrijdag en heb haar nog niet gesproken!quote:
Ben benieuwd.quote:Op maandag 5 juni 2006 14:57 schreef Public_NME het volgende:
[..]
Waarschijnlijk geen luxe appartement... Ik moet het nog even vragen, want ze zit er pas sinds vrijdag en heb haar nog niet gesproken!
Ja gewoon met de metro. Ze werkt bij het UN HQ, dus dat is direct aan de overkant!quote:Op maandag 5 juni 2006 15:03 schreef Douwe het volgende:
Er komt toch gewoon een metro op Roosevelt Island?
Op de eerste verdieping heb je de grote wachtruimte. De eerste check is de beveiligingscontrole (dezelfde tassencontrole als op de luchthaven). Aansluitend de rij voor de kassa en meteen daarop de rij voor de lift naar een tussenverdieping op de 58-ste (of in die buurt). Op die etage moet je effe lachen zodat er een foto van je gemaakt wordt (iets van $12 dus dat hebben we maar niet gedaan) en vanaf die verdieping heb je een korte wachtrij naar het grote panorama punt op ongeveer 320 meter. Bij de kassa kun je ook een extra kaartje kopen om naar het bovenste uitzichtpunt te gaan op de 108 ste verdieping (380 meter). Hier sta je trouwens binnen achter het glas. Houd rekening met een wachttijd van 60-90 minuten vanaf de beveiligingscheck tot aan het panoramapunt.quote:Op zondag 4 juni 2006 15:06 schreef kkkk het volgende:
[..]
Afgelopen november in het Travel Inn geweest. Circa 15 minuten lopen ten westen van Times Square. Via verschillende boekingssites had ik van te voren gecontroleerd naar de reviews m.b.t. de kwaliteit. Voor een middenklassehotel heeft dit hotel een goede waardering (naast het hotel kun je ontbijten en 50 meter verderop is een supermarkt). Voor iets van $35 koop je een weekkaart voor het OV en kun je dan onbeperkt gebruiken. De bus stopt voor het hotel en de metro ligt op circa 15 minuten lopen (hoek Times Square / 42nd Street) richting WTC, vrijheidsbeeld, Wall Street. KLM heeft m.i. mooie vertrektijden. Via reisbureau een handige deal gemaakt: vertrek schiphol 9.30 (aankomst NY 14.00 uur) naar Newark en retourvlucht vanaf JFK (!) met vertrektijd 23.30 uur (aankomst AMS iets van 12.30 uur). Zodoende heb je op de eerste dag nog een aantal uren de tijd en de laatste dag kun je tot begin van de avond in NY blijven. Transport van/naar de luchthavens was geregeld via reisorganisatie en de Shuttledienst haalt je dan op.quote:Op maandag 5 juni 2006 18:29 schreef smash789 het volgende:
Hoi, ik wil graag in de periode eind juli tot mid augustus op vakantie, een weekje naar NYC.
Ik zoek me rot naar de goedkoopste vliegtickets, ik ben hier nog niet zo ervaren in zeg maar
Ik zou dus graag samen met m'n vriendin een weekje NYC willen, in een redelijk hotel, redelijk goed gelegen zodat veel op loopafstand is.
Het beste wat ik heb gevonden tot nu toe staat op www.dejongintra.nl (http://www.dejongintra.nl/webscripts/zoek.aspx?vakantiesoort=ST&vakantiethema=VL&land=US#Aanbod), met prijzen verschillend van ¤1350 tot ¤1900, afhankelijk van het hotel dat je kiest. Ik heb een voorkeur voor een middelmatig hotel en dan dus ¤1600 kosten, voor 6 dagen verblijf.
Iemand tips?
Is die 60-90 minuten inclusief beveiligingscheck of exclusief? Dus je kunt je een uur tot anderhalf uur besparen als je een New York Pass hebt? Of moet je evengoed dan nog voor de kassa in de rij?quote:Op maandag 5 juni 2006 22:24 schreef EdwinW het volgende:
[..]
Op de eerste verdieping heb je de grote wachtruimte. De eerste check is de beveiligingscontrole (dezelfde tassencontrole als op de luchthaven). Aansluitend de rij voor de kassa en meteen daarop de rij voor de lift naar een tussenverdieping op de 58-ste (of in die buurt). Op die etage moet je effe lachen zodat er een foto van je gemaakt wordt (iets van $12 dus dat hebben we maar niet gedaan) en vanaf die verdieping heb je een korte wachtrij naar het grote panorama punt op ongeveer 320 meter. Bij de kassa kun je ook een extra kaartje kopen om naar het bovenste uitzichtpunt te gaan op de 108 ste verdieping (380 meter). Hier sta je trouwens binnen achter het glas. Houd rekening met een wachttijd van 60-90 minuten vanaf de beveiligingscheck tot aan het panoramapunt.
Dat was ook mijn plan, alleen dan voor 1/2 weken. Maar niemand heeft hier ervaring mee dus?quote:Op maandag 5 juni 2006 14:26 schreef Jaguarized het volgende:
Ik meende eens een maandprijs voor een loft van 2000 dollar gezien te hebben? Ik wil eens met een zooi vrienden een maand daar wonen. Lijkt me wel leuk.
Ik dacht dat het goedkoper was om het gezamelijk te boeken bij een reisbureau?quote:Op maandag 5 juni 2006 19:11 schreef _wie het volgende:
probeer anders oad.nl, ook aardig wat keus.
Ik zou zelf alles los boeken. ongeveer 450-600 voor ticket pp. en dan ongeveer 100 dollar p.n voor een hotel
Als we nog een aantal fokkers bij ekaar kunnen krijgen.....quote:Op maandag 5 juni 2006 23:04 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Dat was ook mijn plan, alleen dan voor 1/2 weken. Maar niemand heeft hier ervaring mee dus?
2 weken ergens eind september?quote:Op dinsdag 6 juni 2006 07:57 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Als we nog een aantal fokkers bij ekaar kunnen krijgen.....
Heb ik ook gedaan, 455 euro voor het ticket, 190 euro euro totaal voor de overnachten en de rest aan vervoer, eten, drinken, bezienswaardigheden.quote:Op maandag 5 juni 2006 19:11 schreef _wie het volgende:
probeer anders oad.nl, ook aardig wat keus.
Ik zou zelf alles los boeken. ongeveer 450-600 voor ticket pp. en dan ongeveer 100 dollar p.n voor een hotel
Dan ben ik net 2 maanden terug uit Nieuw Zeeland.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |