Als je lid bent van de mages guild kan je ongestoord de hele toko leegroven.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 09:38 schreef Die4iT het volgende:
en hoe kan ik dat het beste doen zonder guards op me te krijgen?
om lid te worden van het mage guild moet je praten met een van de 'guild hall leaders'quote:Op woensdag 23 augustus 2006 13:25 schreef Die4iT het volgende:
en als knight kan het ook gewoon? *(oblivion beginner)
Dat ligt eraan... door Dark Brotherhood missies stijgt je infamy heel erg snel en als je infamy hoger is dan je fame, dan kun je geen gebruik meer maken van altars.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 10:58 schreef kennyb het volgende:
Maar dat is alleen maar beter.
Helemaal waar. Maar ik moet zeggen dat ik het spel helemaal uitgespeeld heb en niet 1 altaar gebruikt heb.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 12:24 schreef The_Martian het volgende:
[..]
Dat ligt eraan... door Dark Brotherhood missies stijgt je infamy heel erg snel en als je infamy hoger is dan je fame, dan kun je geen gebruik meer maken van altars.
Geen enkele keer? Geen ziektes opgelopen, geen skills damaged of door een vampier gebeten?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 12:32 schreef kennyb het volgende:
[..]
Helemaal waar. Maar ik moet zeggen dat ik het spel helemaal uitgespeeld heb en niet 1 altaar gebruikt heb.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |