ik wist hetquote:Op donderdag 1 juni 2006 09:45 schreef FuifDuif het volgende:
Ik heb besloten (hoewel later dan gepland):
Ik blijf.
ik wist dat je niet zou gaan!quote:Op donderdag 1 juni 2006 13:26 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Ik stond serieus op het punt om te vertrekken hoor.
Ik wist wel dat je niet door zou zetten!quote:Op donderdag 1 juni 2006 09:45 schreef FuifDuif het volgende:
Ik heb besloten (hoewel later dan gepland):
Ik blijf.
Doodswensing.quote:Op donderdag 1 juni 2006 17:30 schreef Chowi het volgende:
Én verkrijg grafkanker.
Ik wenste hem niet dood. Ken je die reclamecampagnes niet? "Kanker betekent niet altijd het einde"?quote:
quote:Op donderdag 1 juni 2006 17:38 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik wenste hem niet dood. Ken je die reclamecampagnes niet? "Kanker betekent niet altijd het einde"?
quote:Op donderdag 1 juni 2006 17:30 schreef Chowi het volgende:
Tief nou verdomme eens op met die aandachttrekkerij. Én verkrijg grafkanker.
Kneus.
Misschien moet je even bovenaan de pagina kijken in welk forum je zit enzoquote:Op donderdag 1 juni 2006 18:25 schreef prof.bierbekje het volgende:
Ik ben nog niet zo lang op fok! maar ik vind je nu al vet irritant, zeker nu ik dit (overigens waardeloze) topic heb gelezen. IK GA WEG, IK STOND OP HET PUNT OM WEG TE GAAN!!! Tering wat sneu ben jij zeg.
Iemand die zelfmoord pleegt zegt het ook niet hoor!!!
Tyft gewoon op of blijf lekker maar doe niet meer zo zielig.
Slapperd. Beetje dreigen en uiteindelijk niets doenquote:Op donderdag 1 juni 2006 13:26 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Ik stond serieus op het punt om te vertrekken hoor.
Hou je mond danquote:Op donderdag 1 juni 2006 18:25 schreef prof.bierbekje het volgende:
Ik ben nog niet zo lang op fok!
Tis jammer dat dit forum geen "ignore" functie heeft zoals op IRCquote:Op donderdag 1 juni 2006 19:42 schreef FuifDuif het volgende:
Ik zal mijn keuze motiveren.
Ik realiseerde mij dat ik niet verplicht ben om te gaan, alleen om dat velen niet begrijpen hoe mijn gedachtegang is. Ik zie het derhalve als mijn taak om de blijde boodschap hier te verkondigen en net zoals het in mijn fotoboek staat vermeld: "it's a dirty job, but somebody has got to do it."
Ik blijf dus gezellig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |