quote:Op zondag 11 juni 2006 17:47 schreef Geqxon het volgende:
De tering, als ik wist dat het zó makkelijk was een moderator te worden had ik ook wel een solicitatie gedaan
Voor jou, sluit ik alle philips topics op de wereldquote:Op zondag 11 juni 2006 19:03 schreef Geqxon het volgende:
Dizer, als ik straks een groot Philips fantopic in V&A open, sluit jij dit sub-forum dan?
Ik ga klanten bedreigen met een slotje op hun mond te plaatsen als ze niks kopen denk ikquote:Op zondag 11 juni 2006 19:26 schreef Geqxon het volgende:
Zeg Dizer, doe je op je werk nu ook heel tof zo van "Ja maar ik ben moderator van fok!" ??
Ik ging bij klasgenoten altijd dreigen met bans
Vraagje: Ben je op je werk eigenlijk ook een Sony fanboy? Of ben je daar wél objectief? Zomaar een hersenspinselquote:Op zondag 11 juni 2006 19:26 schreef Dizer het volgende:
[..]
Voor jou, sluit ik alle philips topics op de wereld
quote:Op zondag 11 juni 2006 19:28 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik ga klanten bedreigen met een slotje op hun mond te plaatsen als ze niks kopen denk ik
Ik luister naar de wensen van de klanten. Als ik mijn eigen mening mag geven, is het op LCD gebied: Sony en op Plasma gebied Panasonic of als ze rijk zijn, Pioneerquote:Op zondag 11 juni 2006 19:29 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Vraagje: Ben je op je werk eigenlijk ook een Sony fanboy? Of ben je daar wél objectief? Zomaar een hersenspinsel
30% van de omzet van hun LCD tv'squote:Op zondag 11 juni 2006 19:31 schreef Geqxon het volgende:
Zeg nou eens eerlijk: Hoeveel euro per maand krijg jij van Sony?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |