ahuh..quote:op dinsdag 30 mei 2006 22:24 schreef dagonet het volgende:
[..]
you were naught but a mere glimmer of a fantasy in your parents' hormoneridden minds?
ach ik heb een hele fles voor mezelf.quote:
heb je een highlight op bier?quote:op dinsdag 30 mei 2006 22:28 schreef zimmerman het volgende:
hm.
al aangepast.quote:
ooit politieke ambities gehad? je pa?quote:op dinsdag 30 mei 2006 22:28 schreef janetje het volgende:
ahuh..m'n pa.. de pedo.. toen was m'n ma amper meerderjarig geloof ik eind jaren '70..
i'll provide the cream.quote:ach ik heb een hele fles voor mezelf.
d'uh.quote:goeie tt trouwens.
kunnen we leuke foto's verwachten?quote:
reageren binnen een minuut na openen.quote:
klinkt goedquote:op dinsdag 30 mei 2006 22:30 schreef jerruh het volgende:
miss: het is saffraan oranje en venkel groen geworden!!!!.
m'n pa is dood.quote:op dinsdag 30 mei 2006 22:29 schreef dagonet het volgende:
[..]
ooit politieke ambities gehad? je pa?
oh admin, wat doet u nu?quote:i'll provide the cream.
niet zo zelfvoldaan he..quote:d'uh.
geen camera hier.quote:
is goedquote:op dinsdag 30 mei 2006 22:29 schreef litso het volgende:
hij was al vol.
brian, kom je ook weer even gezellig meeposten?
ik ving zoiets op. goed?quote:op dinsdag 30 mei 2006 22:30 schreef zimmerman het volgende:
[..]
ik had even murakami aan de kant gelegd.
dago begon met verpesten, jerruh volgde.quote:
oh, meer dan. niemand streelt mijn hart zo als haruki, de laatste tijd. zo vol van nostalgie en romantiek.quote:
dat gevoel ken ik.quote:op dinsdag 30 mei 2006 22:31 schreef janetje het volgende:
m'n pa is dood.
even met m'n garde de room stijfkloppen natuurlijk.quote:oh admin, wat doet u nu?
arrogantie, het is een gave.quote:niet zo zelfvoldaan he..
oude gewoonte...quote:op dinsdag 30 mei 2006 22:32 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
dago begon met verpesten, jerruh volgde.
irritant gevoel he?quote:
oh gelukkig maar!quote:even met m'n garde de room stijfkloppen natuurlijk.
ik moet het me ook eens aanleren.quote:arrogantie, het is een gave.
ah. als je het geverfd hebt dan.quote:op dinsdag 30 mei 2006 22:35 schreef jerruh het volgende:
[..]
als ik geverft heb, vandaag alleen gekocht8-).
ik hou het in gedachten.quote:op dinsdag 30 mei 2006 22:35 schreef zimmerman het volgende:
[..]
oh, meer dan. niemand streelt mijn hart zo als haruki, de laatste tijd. zo vol van nostalgie en romantiek.
*schrapt wederom wat van de lijst.quote:
morgen ga ik de kwasten en rollers kopenquote:
en welk boek in het bijzonder?quote:op dinsdag 30 mei 2006 22:37 schreef dagonet het volgende:
voor weemoed en zwaarmoedige lankmoedigheid gaat er niemand boven tjechow trouwens.
heb je ook al een aantal vrijwilligers gevonden?quote:op dinsdag 30 mei 2006 22:38 schreef jerruh het volgende:
[..]
morgen ga ik de kwasten en rollers kopen.
maar... k heb al wel het behang !!!!
maar voorlopig nog niet. ik heb zelfs nog een ayn rand liggen die ik moet lezen, daarna wil ik me weer eens storten op ulysses en natuurlijk af en toe wat grazen in paradise lost en divina commedia.quote:
zo kort mogelijk. de manier waarop hij in twee bladzijden een compleet nutteloos leven kan beschrijven.quote:
show-offquote:op dinsdag 30 mei 2006 22:39 schreef dagonet het volgende:
[..]
maar voorlopig nog niet. ik heb zelfs nog een ayn rand liggen die ik moet lezen, daarna wil ik me weer eens storten op ulysses en natuurlijk af en toe wat grazen in paradise lost en divina commedia.
op fok gezeten.quote:op dinsdag 30 mei 2006 22:40 schreef dagonet het volgende:
hoewel sommige users dat in één post kunnen.
da's heus mijn favoriet, zo niet het allerbeste boek dat ik ken.quote:
gelezen: *check.quote:divina commedia.
neen, ik bedoel: "welk boek raad je me aan?".quote:op dinsdag 30 mei 2006 22:39 schreef dagonet het volgende:
[..]
zo kort mogelijk. de manier waarop hij in twee bladzijden een compleet nutteloos leven kan beschrijven..
vier boeken die ik al drie tot een jaar of 7 in mijn bezit heb en nog nooit uitgelezen heb gekregen?quote:
ik vind het zo zwaar soms dat ik het niet in één ruk kan. en ik stukken heb overgeslagen zelfs.quote:op dinsdag 30 mei 2006 22:40 schreef zimmerman het volgende:
[..]
da's heus mijn favoriet, zo niet het allerbeste boek dat ik ken.
14.gifquote:gelezen: *check.!
ik heb er dan óók iets langer dan het gemiddelde weekend over gedaan.quote:op dinsdag 30 mei 2006 22:42 schreef dagonet het volgende:
[..]
ik vind het zo zwaar soms dat ik het niet in één ruk kan. en ik stukken heb overgeslagen zelfs..
vanalles is dood.quote:op dinsdag 30 mei 2006 22:44 schreef zimmerman het volgende:
deaud.
het leven is dood.quote:op dinsdag 30 mei 2006 22:47 schreef litso het volgende:
seks is dood.
de dood.quote:op dinsdag 30 mei 2006 22:47 schreef janetje het volgende:
iemand nog een idee tegen verkoudheid voordat ik mezelf dood maak?
laster en andere vertellingen (deze) is erg aan te raden, niet meteen een overdosis.quote:op dinsdag 30 mei 2006 22:41 schreef zimmerman het volgende:
[..]
neen, ik bedoel: "welk boek raad je me aan?".
neequote:op dinsdag 30 mei 2006 22:38 schreef misstique het volgende:
[..]
heb je ook al een aantal vrijwilligers gevonden?
keej.quote:
ik geef momenteel een geheel nieuwe betekenis aan 'rooie oortjes'.quote:op dinsdag 30 mei 2006 22:42 schreef litso het volgende:
nou, waar blijft c_c met de foto's?
mix make up remover met shampoo.quote:op dinsdag 30 mei 2006 22:50 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
ik geef momenteel een geheel nieuwe betekenis aan 'rooie oortjes'.
kafé belgïe, als je nu de trein neemt haal je het nog. het schijnt dat ze er hj én bs hebben.quote:op dinsdag 30 mei 2006 22:47 schreef janetje het volgende:
iemand nog een idee tegen verkoudheid voordat ik mezelf dood maak?
sigarettenas.quote:op dinsdag 30 mei 2006 22:50 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
ik geef momenteel een geheel nieuwe betekenis aan 'rooie oortjes'.
hier hebben ze ook hertogjan van de tap..quote:op dinsdag 30 mei 2006 22:51 schreef zimmerman het volgende:
[..]
kafé belgïe, als je nu de trein neemt haal je het nog. het schijnt dat ze er hj én bs hebben.
quote:
mwoah, washandje met zeep does the trick al. maar het is er nog in aan het trekken dus kan niet alles wegvegen.quote:op dinsdag 30 mei 2006 22:51 schreef janetje het volgende:
[..]
mix make up remover met shampoo.
gaat het er zo af.
tof..quote:op dinsdag 30 mei 2006 22:52 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
mwoah, washandje met zeep does the trick al. maar het is er nog in aan het trekken dus kan niet alles wegvegen.
zonder bs gaat de keelpijn niet over, heb ik gehoord.quote:op dinsdag 30 mei 2006 22:52 schreef janetje het volgende:
[..]
hier hebben ze ook hertogjan van de tap..
geen bs though...![]()
hoezo niet?quote:op dinsdag 30 mei 2006 22:53 schreef zimmerman het volgende:
[..]
zonder bs gaat de keelpijn niet over, heb ik gehoord.
leg eens uit...quote:op dinsdag 30 mei 2006 22:53 schreef zimmerman het volgende:
[..]
zonder bs gaat de keelpijn niet over, heb ik gehoord.
ik weet genoeg.quote:
ik niet.quote:op dinsdag 30 mei 2006 23:00 schreef dagonet het volgende:
ik ook.
hebben we het nou over hetzelfde?quote:op dinsdag 30 mei 2006 23:00 schreef dagonet het volgende:
ik ook.
ik vrees.quote:
zullen we dan maar eens een keer een biertje drinken bs?quote:
deal.quote:op dinsdag 30 mei 2006 23:05 schreef janetje het volgende:
[..]
zullen we dan maar eens een keer een biertje drinken bs?
welterusten?quote:op dinsdag 30 mei 2006 23:06 schreef dagonet het volgende:
g'night!
ze mogen wel seksen, maar dan alleen met elkaar.quote:op dinsdag 30 mei 2006 23:06 schreef zimmerman het volgende:
soms vermoed ik dat mij gereformeerde buren zich niet kunnen houden aan de regels, alsof ze plots overmand worden door de lust.
ze zijn niet getrouwd!quote:op dinsdag 30 mei 2006 23:06 schreef janetje het volgende:
ze mogen wel seksen, maar dan alleen met elkaar.
tot zo.quote:op dinsdag 30 mei 2006 23:06 schreef dagonet het volgende:
g'night!
quote:
ik heb ook geen tv, dan ben ik nog niet gereformeerd.quote:op dinsdag 30 mei 2006 23:07 schreef janetje het volgende:
[..]dan mogen ze niet eens samenwonen..
en ze hebben toch geen tv of computer he
valt wel mee hoor, ze heeft zich letterlijk kapot gezopen. zelfs een ontwenningskuur in schotland bleek zinloos...quote:
neehee, maar voor refo's is dat wel een van de regels..quote:op dinsdag 30 mei 2006 23:08 schreef zimmerman het volgende:
[..]
ik heb ook geen tv, dan ben ik nog niet gereformeerd.
mjah...quote:op dinsdag 30 mei 2006 23:08 schreef rompompom het volgende:
[..]
valt wel mee hoor, ze heeft zich letterlijk kapot gezopen. zelfs een ontwenningskuur in schotland bleek zinloos...
slapen met een vrouw kan aan de ene kant ontzettend belangrijk lijken, en aan de andere kant niets bijzonders. met andere woorden, er is seks als zelfgenezing, en er is seks als tijdverdrijf. er is seks die van begin tot einde zelfgenezing is, en er is seks die van begin tot einde tijdverdrijf is. dan is er seks die begint als zelfgenezing maar eindigt als tijdverdrijf, en omgekeerd. ons seksuele leven is, hoe zal ik het zeggen, fundamenteel anders dan walvissen.quote:op dinsdag 30 mei 2006 23:06 schreef janetje het volgende:
ze mogen wel seksen, maar dan alleen met elkaar.
ik begreep het wel, ik wou gewoon even zeggen dat ik geen téévéé heb. daar doet me deugd, mensen vertellen dat ik geen téévéé heb.quote:op dinsdag 30 mei 2006 23:09 schreef janetje het volgende:
[..]
neehee, maar voor refo's is dat wel een van de regels..
dat refo's geen tv's hebben betekent niet dat mensen die geen tv hebben refo zijn..
enzo.
nee, en mannen hebben ook meestal niet zo'n lange.quote:op dinsdag 30 mei 2006 23:10 schreef zimmerman het volgende:
[..]
slapen met een vrouw kan aan de ene kant ontzettend belangrijk lijken, en aan de andere kant niets bijzonders. met andere woorden, er is seks als zelfgenezing, en er is seks als tijdverdrijf. er is seks die van begin tot einde zelfgenezing is, en er is seks die van begin tot einde tijdverdrijf is. dan is er seks die begint als zelfgenezing maar eindigt als tijdverdrijf, en omgekeerd. ons seksuele leven is, hoe zal ik het zeggen, fundamenteel anders dan walvissen.
of welk dier dan ook.
wij zijn geen walvissen, dat is een belangrijke stelling in mijn seksuele leven.
ah, je bent er zo een.quote:op dinsdag 30 mei 2006 23:10 schreef zimmerman het volgende:
[..]
ik begreep het wel, ik wou gewoon even zeggen dat ik geen téévéé heb. daar doet me deugd, mensen vertellen dat ik geen téévéé heb.
altijd maar fysiek denken, hè? altijd zó doen. [handbewegingen]quote:op dinsdag 30 mei 2006 23:11 schreef janetje het volgende:
[..]
nee, en mannen hebben ook meestal niet zo'n lange.
maar daar waren we toch al lang achter?
whehe, je zei paal.quote:op dinsdag 30 mei 2006 23:13 schreef ehqo het volgende:
zeshonderd. zo'n rond getal, zowel nummeriek, als grafisch. wat een mijlpaal.
neuh, ik denk ik trek je vergelijkingen even door..quote:op dinsdag 30 mei 2006 23:12 schreef zimmerman het volgende:
[..]
altijd maar fysiek denken, hè? altijd zó doen. [handbewegingen]
dat mag best.quote:op dinsdag 30 mei 2006 23:13 schreef zimmerman het volgende:
[..]
soms ga ik er prat op dat ik er zoeen ben.
laten het er gewoon over hebben dat we een keer bier gaan drinken.quote:op dinsdag 30 mei 2006 23:14 schreef janetje het volgende:
[..]
neuh, ik denk ik trek je vergelijkingen even door..
[..]
dat mag best.
tof.quote:op dinsdag 30 mei 2006 23:15 schreef zimmerman het volgende:
[..]
laten het er gewoon over hebben dat we een keer bier gaan drinken.
ik ga slechts voor het eerste deel van die samenstelling.quote:
ik kom gewoon naar dublin.quote:op dinsdag 30 mei 2006 23:16 schreef janetje het volgende:
[..]
tof.
geen idee wanneer, hoe of waar.
maar het komt wel een keer goed.
wat moet ik hier van denken? ik denk maar niks, wel zo makkelijk. hoewel, aan niks denken valt altijd vies tegen. laat ik dan aan iets anders denken.quote:op dinsdag 30 mei 2006 23:17 schreef janetje het volgende:
[..]
ik ga slechts voor het eerste deel van die samenstelling.
van mij mag u.quote:
hmm.. lastig..quote:op dinsdag 30 mei 2006 23:20 schreef zimmerman het volgende:
[..]
is er een slaapplaats? dat lijkt me een pré.
ik heb het 2e deel maar kan best genieten van het eerste deelquote:op dinsdag 30 mei 2006 23:17 schreef janetje het volgende:
[..]
ik ga slechts voor het eerste deel van die samenstelling.
dat moet wel mee te slepen zijn.quote:op dinsdag 30 mei 2006 23:21 schreef janetje het volgende:
[..]
hmm.. lastig..
ik heb een kamer, als u een luchtbed heeft, dan wel.
nee.quote:op dinsdag 30 mei 2006 23:11 schreef pc-fr34k het volgende:
zijn er al pics van c_c en haar haar?
voor een retourtje?quote:op dinsdag 30 mei 2006 23:23 schreef zimmerman het volgende:
[..]
dat moet wel mee te slepen zijn.
67.27 eur. da's toch wel te doen voor een weekendje bierdrinken in dublin.
wil je verdomme een krat hj met me drinken of niet?quote:op dinsdag 30 mei 2006 23:24 schreef janetje het volgende:
[..]
voor een retourtje?
hmm.. bij bieren in dublin moet je wel erop rekenen dat het tyfus duur is daar een biertje te kopen.
hahaha.. uiteraard.quote:op dinsdag 30 mei 2006 23:25 schreef zimmerman het volgende:
[..]
wil je verdomme een krat hj met me drinken of niet?
ja-haaa, dat neem ik dan toch mee-heee, geit.quote:op dinsdag 30 mei 2006 23:26 schreef janetje het volgende:
[..]
hahaha.. uiteraard.
alleen heb je geen hj in dublin..
maar dat mag de pret niet drukken
mehhhquote:op dinsdag 30 mei 2006 23:27 schreef zimmerman het volgende:
[..]
ja-haaa, dat neem ik dan toch mee-heee, geit.
laat het me maar weten.quote:op dinsdag 30 mei 2006 23:29 schreef zimmerman het volgende:
[..]
okidokie. nog vijf weken, hè? ik zal van de week eens kijken wat ik kan regelen.
dublin per boot, dan is het weekend voorbij als-ie aankomtquote:op dinsdag 30 mei 2006 23:25 schreef pc-fr34k het volgende:
je kan toch ook bier meenemen in het vliegtuig/de boot ofzo. gewoon 1 of 2 kratjes.
neem rompompom trouwens ook maar mee. die wou ook.quote:op dinsdag 30 mei 2006 23:30 schreef janetje het volgende:
[..]
laat het me maar weten.
overigens, ik ga 17 juli weer weg..
de 2 weken ervoor ben ik te druk bezig.
wie is dát nou weer?quote:op dinsdag 30 mei 2006 23:31 schreef janetje het volgende:
[..]
neem rompompom trouwens ook maar mee. die wou ook.
hahahha.. kijk eens twee posts boven jouw post..quote:
zet je cam eens aanquote:op dinsdag 30 mei 2006 23:42 schreef clumsy_clown het volgende:
ik bedoel: het ziet er leuk uit, al zeg ik het zelf.
pics.quote:op dinsdag 30 mei 2006 23:42 schreef clumsy_clown het volgende:
godverdomme, wat ben ik geil met rood haar.
ik kom met de waterfietsquote:op dinsdag 30 mei 2006 23:49 schreef janetje het volgende:
ik hoor net op msn dat iedereen naar dublin komt?
cheill.
in dat geval kom ik ook.quote:
en dan hopen dat niemand er een gaatje in prikt..quote:
tof.quote:
zal wel niet gebeuren lijkt me zoquote:op dinsdag 30 mei 2006 23:51 schreef janetje het volgende:
[..]
en dan hopen dat niemand er een gaatje in prikt..
[..]
tof.
oequote:op dinsdag 30 mei 2006 23:53 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
nee, ik doe zo wel foto's plaatsen.
wat is't?quote:op dinsdag 30 mei 2006 23:53 schreef bizznitch het volgende:
gooooooodverrrrrrrrrrdommeeeeeeeeeeeeeee!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
succesquote:op dinsdag 30 mei 2006 23:55 schreef pc-fr34k het volgende:
ok, nu leren, morgen om 9 uur een examen geschiedenis, en daarna engels. maar engels is makkelijk..
ik ga je zo achternaquote:op woensdag 31 mei 2006 00:03 schreef jdude het volgende:
die foto's duren me te lang en verder gebeurt er hier ook geen donder, dus ik ga douchen en naar bed.
ieuwquote:
tmi lieverd..quote:op woensdag 31 mei 2006 00:06 schreef dribbel_ het volgende:
[..]
joh het zal de eerste keer niet zijn
en dan nu opeens offline gaan he?quote:op dinsdag 30 mei 2006 23:53 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
nee, ik doe zo wel foto's plaatsen.
en daar begin je om middernacht aan, de dag voor je toets?quote:op woensdag 31 mei 2006 00:09 schreef pc-fr34k het volgende:
de tering, wat is dit veel werk om te leren. ben bij blz 82(begon bij 78)en moet nog tot blz 91, en dan nog een vergelijkbaar boekje erbij.
volgens 't verjaardagstopic is ze neergehoekt door c..quote:
13 pagina's? dat noem ik een bijlagequote:op woensdag 31 mei 2006 00:09 schreef pc-fr34k het volgende:
de tering, wat is dit veel werk om te leren. ben bij blz 82(begon bij 78)en moet nog tot blz 91, en dan nog een vergelijkbaar boekje erbij.
wie is er jarig?quote:op woensdag 31 mei 2006 00:11 schreef janetje het volgende:
volgens 't verjaardagstopic is ze neergehoekt door c..
ja, doe ik altijd.quote:op woensdag 31 mei 2006 00:10 schreef janetje het volgende:
[..]
en daar begin je om middernacht aan, de dag voor je toets?
quote:
quote:
13 pagina's, enkelt begrippen he. dus niet 13 pagina's samenvatting, dat zou niet zo erg zijn. maar 13 pagina's datums, begrippen en personen.quote:op woensdag 31 mei 2006 00:11 schreef jdude het volgende:
[..]
13 pagina's? dat noem ik een bijlage
sorry, nu ben ik echt weg.
29 december 1987 !quote:op woensdag 31 mei 2006 00:13 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
13 pagina's, enkelt begrippen he. dus niet 13 pagina's samenvatting, dat zou niet zo erg zijn. maar 13 pagina's datums, begrippen en personen.
die weet ik inmiddels al uit m'n hoofd, voor het geval dat.quote:
quote:op woensdag 31 mei 2006 00:14 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
die weet ik inmiddels al uit m'n hoofd, voor het geval dat..
utp lijkt toch helemaal niet op usb, gekkie.quote:op woensdag 31 mei 2006 00:15 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
neen, in mijn zoektocht naar m'n usb-kabel trok ik mijn internet er per ongeluk uit.
gebeurt de besten.quote:op woensdag 31 mei 2006 00:15 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
neen, in mijn zoektocht naar m'n usb-kabel trok ik mijn internet er per ongeluk uit.
3 letters, begint met een u, zelfde eindklank...quote:op woensdag 31 mei 2006 00:16 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
utp lijkt toch helemaal niet op usb, gekkie.
ik had het over het uiterlijk.quote:op woensdag 31 mei 2006 00:16 schreef litso het volgende:
[..]
3 letters, begint met een u, zelfde eindklank...
mwah.
mijn internet gaat ook over usb. dát weet ik dan weer wel uit elkaar te houden heur.quote:op woensdag 31 mei 2006 00:16 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
utp lijkt toch helemaal niet op usb, gekkie.
usb modems.quote:op woensdag 31 mei 2006 00:18 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
mijn internet gaat ook over usb. dát weet ik dan weer wel uit elkaar te houden heur.
daar was ik bij m'n tante achter gekomen, wil ik er linux opzetten(had geen windows cd meer, en hun computer deed het niet meer) zijn er alleen drivers voor 1 distro, oke, heb ik wel, is het voor een verouderde versie die ik niet op cd had.quote:op woensdag 31 mei 2006 00:20 schreef killswitch het volgende:
[..]
der zijn mensen die nemen bij hun kabel/adsl abbo zon usb modem
leren jij.quote:op woensdag 31 mei 2006 00:26 schreef pc-fr34k het volgende:
internet moest er natuurlijk wel op, dus ik ngo proberen maar nee hoor. er staat zelfs in de handleiding dat ze geen service bieden voor linux, racisme!
doe ik, doe ik.quote:
tof, je hebt echt een naamradar.quote:op woensdag 31 mei 2006 00:30 schreef jogy het volgende:
600, mooi nummer.
uhuh..quote:
daar kan je altijd nog voor zorgen.quote:op woensdag 31 mei 2006 00:31 schreef jogy het volgende:
moet morgen weer werken, waarom kan mijn enkel niet gebroken zijn ofzo, mieterig kutkneusje.
how yóu doing?quote:
doetutniet.quote:
quote:op woensdag 31 mei 2006 00:33 schreef vikingsmeisje het volgende:
[..]
wow, een leuke tic! zo maar plotseling ontwikkeld?
zal ik je voet even breken?quote:
dáár ben ik dan weer te mieterig voor.quote:
ik. ben. niet. slim.quote:op woensdag 31 mei 2006 00:33 schreef dribbel_ het volgende:
[..]
ja tof een link naar m'n hotmail inbox![]()
liefde is..quote:
quote:op woensdag 31 mei 2006 00:31 schreef clumsy_clown het volgende:
toch niet.
iemand met een honkbalknuppel op de enkel slaan tot het breekt omdat hij het zelf niet kan.quote:
tuurlijk.quote:op woensdag 31 mei 2006 00:37 schreef vikingsmeisje het volgende:
[..]
je wilt em liefdevol gaan verzorgen??
quote:op woensdag 31 mei 2006 00:38 schreef jogy het volgende:
[..]
iemand met een honkbalknuppel op de enkel slaan tot het breekt omdat hij het zelf niet kan.
danoonstick hier en daar. wat een geweldig plan.quote:op woensdag 31 mei 2006 00:38 schreef janetje het volgende:
[..]
tuurlijk.
ijsje voeren... biertje erna.
quote:
pas je wel op dat ie niet te misselijk wordt? anders moet je misschien ook nog puin kots ruimen!quote:op woensdag 31 mei 2006 00:38 schreef janetje het volgende:
[..]
tuurlijk.
ijsje voeren... biertje erna.
mjah.. daar doe ik niet aan.quote:op woensdag 31 mei 2006 00:41 schreef vikingsmeisje het volgende:
[..]
pas je wel op dat ie niet te misselijk wordt? anders moet je misschien ook nog puin kots ruimen!
wat een foto, ik verwachtte een echte foto, die je een foto van bovenaf genomen alleen op het haar.quote:
jazeker.quote:op woensdag 31 mei 2006 00:45 schreef vikingsmeisje het volgende:
[..]
jij legt liever natte washandjes op zijn voorhoofd??
dat van c_c, geverft.quote:
ik heb nooit gezegd wát voor foto het zou zijn, en welke kwaliteit het zou zijn.quote:op woensdag 31 mei 2006 00:44 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
wat een foto, ik verwachtte een echte foto, die je een foto van bovenaf genomen alleen op het haar..
ook teveel lichtreflectie om de kleur te zien.
het is meer dan ik op durfde te hopen.quote:op woensdag 31 mei 2006 00:47 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
ik heb nooit gezegd wát voor foto het zou zijn, en welke kwaliteit het zou zijn.
mag ik trouwens vragen waarom je je haar heb geverft, je loopt toch met een hoofddoek om/op?quote:op woensdag 31 mei 2006 00:47 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
ik heb nooit gezegd wát voor foto het zou zijn, en welke kwaliteit het zou zijn.
omdat ik het leuk vind.quote:op woensdag 31 mei 2006 00:49 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
mag ik trouwens vragen waarom je je haar heb geverft, je loopt toch met een hoofddoek om/op?.
ja, dat sowieso, maar ik bedoelde meer als het anders niet gezien wordt...quote:op woensdag 31 mei 2006 00:52 schreef killswitch het volgende:
[..]
lijkt me sowieso de belangrijkste reden om zoiets te doen
ja? dus? [ik zie het toch? who cares wat anderen ervan vinden. ik niet iig.quote:op woensdag 31 mei 2006 00:53 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
ja, dat sowieso, maar ik bedoelde meer als het anders niet gezien wordt...
je wordt niet genegeerd hoorquote:
nee, ik bedoelde meer dat als je je haar gaat verven je het ook wel wilt laten zien. als iemand zijn/haar anders heeft geef je daar toch reactie op, positief of negatief. wat diegene daar mee doet moet diegene zelf weten natuurlijk.quote:op woensdag 31 mei 2006 00:56 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
ja? dus? [ik zie het toch? who cares wat anderen ervan vinden. ik niet iig.
neu, ik hoef niet zozeer een reactie van anderen om iets retetof te vinden.quote:op woensdag 31 mei 2006 00:58 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
nee, ik bedoelde meer dat als je je haar gaat verven je het ook wel wilt laten zien. als iemand zijn/haar anders heeft geef je daar toch reactie op, positief of negatief. wat diegene daar mee doet moet diegene zelf weten natuurlijk.
there's a lot more where that came from.quote:op woensdag 31 mei 2006 00:58 schreef litso het volgende:
[..]
sorry, ik was even gebiologeerd door het haar van c_c
show me the candyquote:op woensdag 31 mei 2006 01:01 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
neu, ik hoef niet zozeer een reactie van anderen om iets retetof te vinden.
[..]
there's a lot more where that came from.
tool timequote:op woensdag 31 mei 2006 01:12 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
show me yours and i'll show you mine.
quote:
als het om prins albert gaat dan sluit ik alvast af.quote:
nee sorry, we hebben al een levenquote:op woensdag 31 mei 2006 01:23 schreef sebasser het volgende:oet even zwaaien en roepen of iemand nog zin heeft om langs te komen.
truste.quote:op woensdag 31 mei 2006 01:32 schreef pc-fr34k het volgende:
oke, ik ga pitten. vandaag om 9 uur dat examen geschiedenis, hoop dat ik genoeg (! ) heb geleerd,
trusten.. en veel plezier nog mer de laatste pagina van die jubileum-deel.
alsof ik alleen maar het woord welkom gebruik voor nieuwelingen.quote:
en ik had dit deel allang getvp'tquote:op woensdag 31 mei 2006 01:41 schreef litso het volgende:
[..]
alsof ik alleen maar het woord welkom gebruik voor nieuwelingen.
ok. dus?quote:op woensdag 31 mei 2006 01:43 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
en ik had dit deel allang getvp't
dat is zo gemeen van vrouwenquote:op woensdag 31 mei 2006 01:53 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
das niet zo heel moeilijk.
"ah steph, mag ik je piercing zien?"
*pruillip
*puppy-oogjes
ik neem me bij deze voor niet te zwichten.quote:op woensdag 31 mei 2006 01:53 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
das niet zo heel moeilijk.
"ah steph, mag ik je piercing zien?"
*pruillip
*puppy-oogjes
de naiviteitquote:op woensdag 31 mei 2006 01:59 schreef litso het volgende:
[..]
ik neem me bij deze voor niet te zwichten.
succes. jij denkt dat dat de enige methode is?quote:op woensdag 31 mei 2006 01:59 schreef litso het volgende:
[..]
ik neem me bij deze voor niet te zwichten.
idd maar sommige nietquote:op woensdag 31 mei 2006 01:58 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
hmmz, sommige kunnen het goed, sommige kan ik goed negeren
slaap lekker poedel vammequote:op woensdag 31 mei 2006 02:11 schreef dribbel_ het volgende:
ik ga slapen, truste lieverds, slaap zacht![]()
![]()
quote:2. mushy
(1) a short person capable of performing auto-fellatio.
dan nogquote:op woensdag 31 mei 2006 02:05 schreef litso het volgende:
[..]
voornemen is wat anders dan stellig beweren.
what else is new? iedere vrouw heeft elke man onder de duim als ze met puppy-dog eyes aan komen zettenquote:
true, true.quote:op woensdag 31 mei 2006 02:30 schreef rompompom het volgende:
[..]
what else is new? iedere vrouw heeft elke man onder de duim als ze met puppy-dog eyes aan komen zetten
quote:op woensdag 31 mei 2006 02:33 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
true, true.
zo blijkt maar weer wat écht het sterkste geslacht is.
geef 1 goede reden.quote:op woensdag 31 mei 2006 02:40 schreef litso het volgende:
maar toch zijn mannen beter dan vrouwen [afbeelding]
duh, alleen zijn vrouwen te lief om dat te begrijpenquote:op woensdag 31 mei 2006 02:40 schreef litso het volgende:
maar toch zijn mannen beter dan vrouwen [afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |