ahuh..quote:op dinsdag 30 mei 2006 22:24 schreef dagonet het volgende:
[..]
you were naught but a mere glimmer of a fantasy in your parents' hormoneridden minds?
ach ik heb een hele fles voor mezelf.quote:
heb je een highlight op bier?quote:op dinsdag 30 mei 2006 22:28 schreef zimmerman het volgende:
hm.
al aangepast.quote:
ooit politieke ambities gehad? je pa?quote:op dinsdag 30 mei 2006 22:28 schreef janetje het volgende:
ahuh..m'n pa.. de pedo.. toen was m'n ma amper meerderjarig geloof ik eind jaren '70..
i'll provide the cream.quote:ach ik heb een hele fles voor mezelf.
d'uh.quote:goeie tt trouwens.
kunnen we leuke foto's verwachten?quote:
reageren binnen een minuut na openen.quote:
klinkt goedquote:op dinsdag 30 mei 2006 22:30 schreef jerruh het volgende:
miss: het is saffraan oranje en venkel groen geworden!!!!.
m'n pa is dood.quote:op dinsdag 30 mei 2006 22:29 schreef dagonet het volgende:
[..]
ooit politieke ambities gehad? je pa?
oh admin, wat doet u nu?quote:i'll provide the cream.
niet zo zelfvoldaan he..quote:d'uh.
geen camera hier.quote:
is goedquote:op dinsdag 30 mei 2006 22:29 schreef litso het volgende:
hij was al vol.
brian, kom je ook weer even gezellig meeposten?
ik ving zoiets op. goed?quote:op dinsdag 30 mei 2006 22:30 schreef zimmerman het volgende:
[..]
ik had even murakami aan de kant gelegd.
dago begon met verpesten, jerruh volgde.quote:
oh, meer dan. niemand streelt mijn hart zo als haruki, de laatste tijd. zo vol van nostalgie en romantiek.quote:
dat gevoel ken ik.quote:op dinsdag 30 mei 2006 22:31 schreef janetje het volgende:
m'n pa is dood.
even met m'n garde de room stijfkloppen natuurlijk.quote:oh admin, wat doet u nu?
arrogantie, het is een gave.quote:niet zo zelfvoldaan he..
oude gewoonte...quote:op dinsdag 30 mei 2006 22:32 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
dago begon met verpesten, jerruh volgde.
irritant gevoel he?quote:
oh gelukkig maar!quote:even met m'n garde de room stijfkloppen natuurlijk.
ik moet het me ook eens aanleren.quote:arrogantie, het is een gave.
ah. als je het geverfd hebt dan.quote:op dinsdag 30 mei 2006 22:35 schreef jerruh het volgende:
[..]
als ik geverft heb, vandaag alleen gekocht8-).
ik hou het in gedachten.quote:op dinsdag 30 mei 2006 22:35 schreef zimmerman het volgende:
[..]
oh, meer dan. niemand streelt mijn hart zo als haruki, de laatste tijd. zo vol van nostalgie en romantiek.
*schrapt wederom wat van de lijst.quote:
morgen ga ik de kwasten en rollers kopenquote:
en welk boek in het bijzonder?quote:op dinsdag 30 mei 2006 22:37 schreef dagonet het volgende:
voor weemoed en zwaarmoedige lankmoedigheid gaat er niemand boven tjechow trouwens.
heb je ook al een aantal vrijwilligers gevonden?quote:op dinsdag 30 mei 2006 22:38 schreef jerruh het volgende:
[..]
morgen ga ik de kwasten en rollers kopen.
maar... k heb al wel het behang !!!!
maar voorlopig nog niet. ik heb zelfs nog een ayn rand liggen die ik moet lezen, daarna wil ik me weer eens storten op ulysses en natuurlijk af en toe wat grazen in paradise lost en divina commedia.quote:
zo kort mogelijk. de manier waarop hij in twee bladzijden een compleet nutteloos leven kan beschrijven.quote:
show-offquote:op dinsdag 30 mei 2006 22:39 schreef dagonet het volgende:
[..]
maar voorlopig nog niet. ik heb zelfs nog een ayn rand liggen die ik moet lezen, daarna wil ik me weer eens storten op ulysses en natuurlijk af en toe wat grazen in paradise lost en divina commedia.
op fok gezeten.quote:op dinsdag 30 mei 2006 22:40 schreef dagonet het volgende:
hoewel sommige users dat in één post kunnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |