ahuh..quote:op dinsdag 30 mei 2006 22:24 schreef dagonet het volgende:
[..]
you were naught but a mere glimmer of a fantasy in your parents' hormoneridden minds?
ach ik heb een hele fles voor mezelf.quote:
heb je een highlight op bier?quote:op dinsdag 30 mei 2006 22:28 schreef zimmerman het volgende:
hm.
al aangepast.quote:
ooit politieke ambities gehad? je pa?quote:op dinsdag 30 mei 2006 22:28 schreef janetje het volgende:
ahuh..m'n pa.. de pedo.. toen was m'n ma amper meerderjarig geloof ik eind jaren '70..
i'll provide the cream.quote:ach ik heb een hele fles voor mezelf.
d'uh.quote:goeie tt trouwens.
kunnen we leuke foto's verwachten?quote:
reageren binnen een minuut na openen.quote:
klinkt goedquote:op dinsdag 30 mei 2006 22:30 schreef jerruh het volgende:
miss: het is saffraan oranje en venkel groen geworden!!!!.
m'n pa is dood.quote:op dinsdag 30 mei 2006 22:29 schreef dagonet het volgende:
[..]
ooit politieke ambities gehad? je pa?
oh admin, wat doet u nu?quote:i'll provide the cream.
niet zo zelfvoldaan he..quote:d'uh.
geen camera hier.quote:
is goedquote:op dinsdag 30 mei 2006 22:29 schreef litso het volgende:
hij was al vol.
brian, kom je ook weer even gezellig meeposten?
ik ving zoiets op. goed?quote:op dinsdag 30 mei 2006 22:30 schreef zimmerman het volgende:
[..]
ik had even murakami aan de kant gelegd.
dago begon met verpesten, jerruh volgde.quote:
oh, meer dan. niemand streelt mijn hart zo als haruki, de laatste tijd. zo vol van nostalgie en romantiek.quote:
dat gevoel ken ik.quote:op dinsdag 30 mei 2006 22:31 schreef janetje het volgende:
m'n pa is dood.
even met m'n garde de room stijfkloppen natuurlijk.quote:oh admin, wat doet u nu?
arrogantie, het is een gave.quote:niet zo zelfvoldaan he..
oude gewoonte...quote:op dinsdag 30 mei 2006 22:32 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
dago begon met verpesten, jerruh volgde.
irritant gevoel he?quote:
oh gelukkig maar!quote:even met m'n garde de room stijfkloppen natuurlijk.
ik moet het me ook eens aanleren.quote:arrogantie, het is een gave.
ah. als je het geverfd hebt dan.quote:op dinsdag 30 mei 2006 22:35 schreef jerruh het volgende:
[..]
als ik geverft heb, vandaag alleen gekocht8-).
ik hou het in gedachten.quote:op dinsdag 30 mei 2006 22:35 schreef zimmerman het volgende:
[..]
oh, meer dan. niemand streelt mijn hart zo als haruki, de laatste tijd. zo vol van nostalgie en romantiek.
*schrapt wederom wat van de lijst.quote:
morgen ga ik de kwasten en rollers kopenquote:
en welk boek in het bijzonder?quote:op dinsdag 30 mei 2006 22:37 schreef dagonet het volgende:
voor weemoed en zwaarmoedige lankmoedigheid gaat er niemand boven tjechow trouwens.
heb je ook al een aantal vrijwilligers gevonden?quote:op dinsdag 30 mei 2006 22:38 schreef jerruh het volgende:
[..]
morgen ga ik de kwasten en rollers kopen.
maar... k heb al wel het behang !!!!
maar voorlopig nog niet. ik heb zelfs nog een ayn rand liggen die ik moet lezen, daarna wil ik me weer eens storten op ulysses en natuurlijk af en toe wat grazen in paradise lost en divina commedia.quote:
zo kort mogelijk. de manier waarop hij in twee bladzijden een compleet nutteloos leven kan beschrijven.quote:
show-offquote:op dinsdag 30 mei 2006 22:39 schreef dagonet het volgende:
[..]
maar voorlopig nog niet. ik heb zelfs nog een ayn rand liggen die ik moet lezen, daarna wil ik me weer eens storten op ulysses en natuurlijk af en toe wat grazen in paradise lost en divina commedia.
op fok gezeten.quote:op dinsdag 30 mei 2006 22:40 schreef dagonet het volgende:
hoewel sommige users dat in één post kunnen.
da's heus mijn favoriet, zo niet het allerbeste boek dat ik ken.quote:
gelezen: *check.quote:divina commedia.
neen, ik bedoel: "welk boek raad je me aan?".quote:op dinsdag 30 mei 2006 22:39 schreef dagonet het volgende:
[..]
zo kort mogelijk. de manier waarop hij in twee bladzijden een compleet nutteloos leven kan beschrijven..
vier boeken die ik al drie tot een jaar of 7 in mijn bezit heb en nog nooit uitgelezen heb gekregen?quote:
ik vind het zo zwaar soms dat ik het niet in één ruk kan. en ik stukken heb overgeslagen zelfs.quote:op dinsdag 30 mei 2006 22:40 schreef zimmerman het volgende:
[..]
da's heus mijn favoriet, zo niet het allerbeste boek dat ik ken.
14.gifquote:gelezen: *check.!
ik heb er dan óók iets langer dan het gemiddelde weekend over gedaan.quote:op dinsdag 30 mei 2006 22:42 schreef dagonet het volgende:
[..]
ik vind het zo zwaar soms dat ik het niet in één ruk kan. en ik stukken heb overgeslagen zelfs..
vanalles is dood.quote:op dinsdag 30 mei 2006 22:44 schreef zimmerman het volgende:
deaud.
het leven is dood.quote:op dinsdag 30 mei 2006 22:47 schreef litso het volgende:
seks is dood.
de dood.quote:op dinsdag 30 mei 2006 22:47 schreef janetje het volgende:
iemand nog een idee tegen verkoudheid voordat ik mezelf dood maak?
laster en andere vertellingen (deze) is erg aan te raden, niet meteen een overdosis.quote:op dinsdag 30 mei 2006 22:41 schreef zimmerman het volgende:
[..]
neen, ik bedoel: "welk boek raad je me aan?".
neequote:op dinsdag 30 mei 2006 22:38 schreef misstique het volgende:
[..]
heb je ook al een aantal vrijwilligers gevonden?
keej.quote:
ik geef momenteel een geheel nieuwe betekenis aan 'rooie oortjes'.quote:op dinsdag 30 mei 2006 22:42 schreef litso het volgende:
nou, waar blijft c_c met de foto's?
mix make up remover met shampoo.quote:op dinsdag 30 mei 2006 22:50 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
ik geef momenteel een geheel nieuwe betekenis aan 'rooie oortjes'.
kafé belgïe, als je nu de trein neemt haal je het nog. het schijnt dat ze er hj én bs hebben.quote:op dinsdag 30 mei 2006 22:47 schreef janetje het volgende:
iemand nog een idee tegen verkoudheid voordat ik mezelf dood maak?
sigarettenas.quote:op dinsdag 30 mei 2006 22:50 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
ik geef momenteel een geheel nieuwe betekenis aan 'rooie oortjes'.
hier hebben ze ook hertogjan van de tap..quote:op dinsdag 30 mei 2006 22:51 schreef zimmerman het volgende:
[..]
kafé belgïe, als je nu de trein neemt haal je het nog. het schijnt dat ze er hj én bs hebben.
quote:
mwoah, washandje met zeep does the trick al. maar het is er nog in aan het trekken dus kan niet alles wegvegen.quote:op dinsdag 30 mei 2006 22:51 schreef janetje het volgende:
[..]
mix make up remover met shampoo.
gaat het er zo af.
tof..quote:op dinsdag 30 mei 2006 22:52 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
mwoah, washandje met zeep does the trick al. maar het is er nog in aan het trekken dus kan niet alles wegvegen.
zonder bs gaat de keelpijn niet over, heb ik gehoord.quote:op dinsdag 30 mei 2006 22:52 schreef janetje het volgende:
[..]
hier hebben ze ook hertogjan van de tap..
geen bs though...![]()
hoezo niet?quote:op dinsdag 30 mei 2006 22:53 schreef zimmerman het volgende:
[..]
zonder bs gaat de keelpijn niet over, heb ik gehoord.
leg eens uit...quote:op dinsdag 30 mei 2006 22:53 schreef zimmerman het volgende:
[..]
zonder bs gaat de keelpijn niet over, heb ik gehoord.
ik weet genoeg.quote:
ik niet.quote:op dinsdag 30 mei 2006 23:00 schreef dagonet het volgende:
ik ook.
hebben we het nou over hetzelfde?quote:op dinsdag 30 mei 2006 23:00 schreef dagonet het volgende:
ik ook.
ik vrees.quote:
zullen we dan maar eens een keer een biertje drinken bs?quote:
deal.quote:op dinsdag 30 mei 2006 23:05 schreef janetje het volgende:
[..]
zullen we dan maar eens een keer een biertje drinken bs?
welterusten?quote:op dinsdag 30 mei 2006 23:06 schreef dagonet het volgende:
g'night!
ze mogen wel seksen, maar dan alleen met elkaar.quote:op dinsdag 30 mei 2006 23:06 schreef zimmerman het volgende:
soms vermoed ik dat mij gereformeerde buren zich niet kunnen houden aan de regels, alsof ze plots overmand worden door de lust.
ze zijn niet getrouwd!quote:op dinsdag 30 mei 2006 23:06 schreef janetje het volgende:
ze mogen wel seksen, maar dan alleen met elkaar.
tot zo.quote:op dinsdag 30 mei 2006 23:06 schreef dagonet het volgende:
g'night!
quote:
ik heb ook geen tv, dan ben ik nog niet gereformeerd.quote:op dinsdag 30 mei 2006 23:07 schreef janetje het volgende:
[..]dan mogen ze niet eens samenwonen..
en ze hebben toch geen tv of computer he
valt wel mee hoor, ze heeft zich letterlijk kapot gezopen. zelfs een ontwenningskuur in schotland bleek zinloos...quote:
neehee, maar voor refo's is dat wel een van de regels..quote:op dinsdag 30 mei 2006 23:08 schreef zimmerman het volgende:
[..]
ik heb ook geen tv, dan ben ik nog niet gereformeerd.
mjah...quote:op dinsdag 30 mei 2006 23:08 schreef rompompom het volgende:
[..]
valt wel mee hoor, ze heeft zich letterlijk kapot gezopen. zelfs een ontwenningskuur in schotland bleek zinloos...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |