Doet bluetooth aan en verzend even een liedje naar mobiel en lacht christiaan uit ivm snelheid.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 22:29 schreef --Christiaan-- het volgende:
Infrared ten top
Die puntquote:
Samen met infrarood ?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 22:30 schreef --Christiaan-- het volgende:
Ik ga even bezig met hetgeen c0nd0r alleen van kan dromen.
Een "Sociaal Leven".
Gast.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 22:30 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Doet bluetooth aan en verzend even een liedje naar mobiel en lacht christiaan uit ivm snelheid.
Jij liegt!.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 22:30 schreef --Christiaan-- het volgende:
Een "Sociaal Leven".
quote:Op dinsdag 30 mei 2006 22:30 schreef --Christiaan-- het volgende:
Een "Sociaal Leven".
Ja, ik bedoel dus.quote:
je hebt er wel veel verstand van zeg....quote:Op dinsdag 30 mei 2006 22:33 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ja, ik bedoel dus.
Als we het in de context zouden posten dat we het volgende week zouden doen zou ze minderjarig (sexlevens vanaf 16) en dus kinderpr0n zijn.
ik weet trouwens zeker dat brechtje het toestaat dus hoeft ze ook geen 18 te zijn.
want na 18 is onvrijwillige sex minder erg dan verkrachting en ligt het dus onderop als er een aangifte komt.
Owiezo!.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 22:33 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ja, ik bedoel dus.
Als we het in de context zouden posten dat we het volgende week zouden doen zou ze minderjarig (sexlevens vanaf 16) en dus kinderpr0n zijn.
ik weet trouwens zeker dat brechtje het toestaat dus hoeft ze ook geen 18 te zijn.
want na 18 is onvrijwillige sex minder erg dan verkrachting en ligt het dus onderop als er een aangifte komt.
nee, ik heet Sebas en ik ben verveeld.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 22:35 schreef dennistd het volgende:
[..]
je hebt er wel veel verstand van zeg....
heet je toevallig martijn?
Wat eene korte!quote:Op dinsdag 30 mei 2006 22:37 schreef Sebasser het volgende:
[..]
nee, ik heet Sebas en ik ben verveeld.
Dat meeeeeen je niet.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 22:37 schreef Sebasser het volgende:
[..]
nee, ik heet Sebas en ik ben verveeld.
Die knipoog kon je beter in een spoilerke zetten,quote:Op dinsdag 30 mei 2006 22:35 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Owiezo!.
Nou dan wachten we tot 'volgend jaar' *knipoog*.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
WAAR?!quote:
Jij lijkt toevallig wel erg veel op een neef van mij,quote:
quote:Op dinsdag 30 mei 2006 22:37 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Die knipoog kon je beter in een spoilerke zetten,Oom agent is een beetje dom?.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hehequote:Op dinsdag 30 mei 2006 22:38 schreef Dark_Angelus het volgende:
Hier is je domme kutmail
Go to previous message | Go to next message | Delete | Inbox
Dark_Angelus Dark_Angelus - dinsdag 30 mei 2006 @ 22:34
Omg!
*wacht op mail..
O.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 22:38 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Jij lijkt toevallig wel erg veel op een neef van mij,
die woont in de afgaanse bossen,
Ze noemen hem soms ook wel IVO uit de bossen.
Mensen vinden bosjes en IVO tegelijk in 1 zin vaak homo achtig en schrikken dus ook als ik zoiets vertel.
Jij bent mijn neef niet dus doe eens aan anderen ergeren die kutposts maken zoals ik zonet.quote:
Snel edit hem!.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 22:39 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ja precies daar heb ik ook zeer veel spijt van
Homo = dom?.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 22:39 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Nee, oom agent is homo.
M'neer agent is dom.
Nee, Dat heeft geen zin als mensen hem gaan editten,quote:
Heh?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 22:40 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Jij bent mijn neef niet dus doe eens aan anderen ergeren die kutposts maken zoals ik zonet.
doe maar even die kutpost wissen/
quote:
Deze is er toch een beetje tusseninquote:Op dinsdag 30 mei 2006 22:41 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Nee, Dat heeft geen zin als mensen hem gaan editten,
oh, ik wil ook even zeggen dat ik voortaan ofwel hele korte ofwel hele lange zinnen ga maken.
Al zn zinnen zijn domquote:
Broem Broem Broemmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmquote:Op dinsdag 30 mei 2006 22:42 schreef Sebasser het volgende:
die's tofquote:Op dinsdag 30 mei 2006 22:43 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ik heb voor BrauN ff Minimum Maximum gestuurd naar um
Maar wel waarquote:
Uiteraardquote:
Dat denk ik ook, gezien al 2 jaar een vriendin enzoquote:Op dinsdag 30 mei 2006 22:44 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Sorry dan had ik je verkeerd ingeschat.
K moest je nog ff terugpakken op het mailtjequote:
Weetje dat zeker ? (dat het een vriendin is.)quote:Op dinsdag 30 mei 2006 22:45 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Dat denk ik ook, gezien al 2 jaar een vriendin enzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |