Als ze Eric Addo nou ook nog kopen krijgt Feijenoord echt een onbreekbare defensiequote:Op donderdag 1 juni 2006 13:56 schreef devv05 het volgende:
fnoord wil Lucius van psv overnemen. Ben bang dat we het kampioenschap nu wel kunnen vergeten
In Rotterdam willen ze vuurwerk zien.quote:Op donderdag 1 juni 2006 13:56 schreef devv05 het volgende:
fnoord wil Lucius van psv overnemen. Ben bang dat we het kampioenschap nu wel kunnen vergeten
quote:Op donderdag 1 juni 2006 13:56 schreef devv05 het volgende:
Zei men ook van van Halst toen hij naar Ajax kwam..........quote:Op donderdag 1 juni 2006 14:06 schreef F1Bas het volgende:
[..]
![]()
Zo'n speler is natuurlijk geen echt verbetering.
Zelfs Lamey krijgt de voorkeur bij PSVquote:Op donderdag 1 juni 2006 14:08 schreef BoNi het volgende:
[..]
Zei men ook van van Halst toen hij naar Ajax kwam..........
Aangezien vorig seizoen heeft aangetoond dat het Fnoord voetballend nooit gaat lukken, gaan ze dit seizoen proberen de titel binnen te hengelen...quote:Op donderdag 1 juni 2006 14:06 schreef Trancelocator het volgende:
[..]
In Rotterdam willen ze vuurwerk zien.
Ik ook niet...!quote:Op donderdag 1 juni 2006 14:10 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Zelfs Lamey krijgt de voorkeur bij PSV
Laat ik het zo zeggen, bij Ajax zou ik hem niet willen.
En dat vuurwerk van vorig jaar, toen de Ajax-trein ontspoorde, kwam dat ook van Theo Lucius?quote:Op donderdag 1 juni 2006 14:18 schreef D1 het volgende:
Het hele "bommen in Rotterdam" verhaal wordt nu steeds meer werkelijkheid. Duizend gele, duizend rooie, daar draait Lucius volgens mij z'n hand niet voor om...
Misschien had hij alvast een lijntje uitgelegd en wat proefmonstertjes uitgedeeld.quote:Op donderdag 1 juni 2006 14:24 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
En dat vuurwerk van vorig jaar, toen de Ajax-trein ontspoorde, kwam dat ook van Theo Lucius?
Hij mag het oud-en-nieuw feest verzorgen?quote:Op donderdag 1 juni 2006 14:21 schreef BoNi het volgende:
[..]
Ik ook niet...!![]()
Maar ik denk wel dat Lucius een voetballer is die beter bij Feijenoord past dan bij PSV en ik zie hem daar wel belangrijk worden.
Maar die weten neem ik aan net zo veel als wij Ajax supporters?quote:Op donderdag 1 juni 2006 14:33 schreef Radegast het volgende:
Gesprek tussen Ajax en Genk gisteren zou niets opgeleverd hebben.
Heb ik van een Genk-supporter gehoord...
Die lullen ook maar iets, als ze maar weten dat ze dan met een ongemotieveerde speler zitten, en hopelijk er dan voor hun geen bal meer in knalt en dan volgend seizoen naar ajax komt voor 1 miljquote:Op donderdag 1 juni 2006 14:33 schreef Radegast het volgende:
Net zo weinig.quote:Op donderdag 1 juni 2006 14:35 schreef Robar het volgende:
[..]
Maar die weten neem ik aan net zo veel als wij Ajax supporters?
nee hij mag een verjaardag feestje van zichzelf organiserenquote:Op donderdag 1 juni 2006 14:27 schreef Robar het volgende:
[..]
Hij mag het oud-en-nieuw feest verzorgen?
Van een andere Genk supporter.quote:Op donderdag 1 juni 2006 14:33 schreef Radegast het volgende:
quote:De afspraak is uitgesteld tot volgende week. Ik vraag me af wie dit vertragingsmanoeuver heeft gepland...Niemand is gebaat met een aanslepen van deze soap. Er moet onmiddellijk klaarheid komen in deze zaak.Het aanslepen ervan hypotheceert de transferplannen, voor zover die er al zijn, van Genk...
Ik snap die voorzitter wel hoor.quote:Op donderdag 1 juni 2006 14:43 schreef StarGazer het volgende:
Die Vaessen moet z'n plek kennen. Eikel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |