Ja en foto's schieten duh...quote:Op woensdag 21 juni 2006 11:56 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
AEB heb ik gevonden, die moet ik dus steeds veranderen, is dat alles wat ik moet doen?
Die hoef je niet steeds te veranderen; je kunt instellen dat je camera 3 foto's maakt met verschillende belichtingen. Tenminste, voor zover ik het heb uitgezocht voor de 350Dquote:Op woensdag 21 juni 2006 11:56 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
AEB heb ik gevonden, die moet ik dus steeds veranderen, is dat alles wat ik moet doen?
quote:Op woensdag 21 juni 2006 17:33 schreef pea4fun het volgende:
Ik zie de foto van jezelf niet christiaan, maar die andere lijkt op wat ik heb zitten proberenhet begin is er zullen we maar zeggen, nu nog een echt onderwerp.
Ja nu welquote:Op woensdag 21 juni 2006 17:47 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
[afbeelding]
Nu wel? Hoe kan ik overigens met de 350D meer dan 3 foto's laten maken?
Ik moet het helaas met een ministatiefje stellen en dat ding is eigenlijk te gammel voor mijn 350D dus bij elke beweging draait ie al een beetje.quote:Op woensdag 21 juni 2006 17:48 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Ja nu wel
Ennuh...meer foto's, gewoon ff aan het wieltje draaien en nog eens schieten. Voorzichtig dat je de camera niet beweegt natuurlijk
edit: je lijkt wel een halo boven je hoofd te hebben![]()
misschien is een rijstzak dan nog stabieler...makkelijk zelf te knutselen en niet duurquote:Op woensdag 21 juni 2006 17:50 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Ik moet het helaas met een ministatiefje stellen en dat ding is eigenlijk te gammel voor mijn 350D dus bij elke beweging draait ie al een beetje.
Wat doet Jamai op je foto?quote:Op woensdag 21 juni 2006 17:47 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
[afbeelding]
Nu wel? Hoe kan ik overigens met de 350D meer dan 3 foto's laten maken?
*kuch*quote:Op woensdag 21 juni 2006 19:48 schreef pea4fun het volgende:
En toen moest ik van sharkbait naar buiten. Op mijn commentaar dat het waaide en dat de lucht wit was zei hij, doe nou maar gewoon, en braaf als ik ben heb ik geluisterd.
Ja jij moet natuurlijk meteen weer een móóie foto maken he...tssss... al vind ik hem wel ietsie aan de donkere kant.quote:Op donderdag 22 juni 2006 22:57 schreef PdeHoog het volgende:
Een eerste poging tot HDReens kijken of de rage mij ook ligt
[afbeelding]
grote versie
quote:Op vrijdag 23 juni 2006 20:48 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Ja jij moet natuurlijk meteen weer een móóie foto maken he...tssss... al vind ik hem wel ietsie aan de donkere kant.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |