Okee, dan zijn ze ook niet boeiend. Ik zal ze zo snel mogelijk verwijderen, het spijt me heel erg dat ik je met de foto's tot last ben geweest. Ik zal er in het vervolg op letten dat ik alleen boeiende, niet-relevante foto's plaats, zodat ik je dag niet hoef te verpesten.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 21:02 schreef skiczukie het volgende:
[..]
Ik vind het niet echt boeiende foto's eigenlijk.
Graag gedaan, en doe voortaan wat beter je best.quote:Op vrijdag 14 juli 2006 21:15 schreef HansHeino het volgende:
[..]
Okee, dan zijn ze ook niet boeiend. Ik zal ze zo snel mogelijk verwijderen, het spijt me heel erg dat ik je met de foto's tot last ben geweest. Ik zal er in het vervolg op letten dat ik alleen boeiende, niet-relevante foto's plaats, zodat ik je dag niet hoef te verpesten.Dank je voor je reactie!
![]()
Dat kan natuurlijk nog maanden duren... Is er geen andere oplossing tussendoor?quote:1.4 Beta 3
our anti-ghost blender
alpha / hdr support in input picture
Bedankt!quote:Op zaterdag 15 juli 2006 11:12 schreef Masegate het volgende:
Ga naar MENU, dan 2e tabblad, de eerste oprtie. AEB.
Je moet dan wel reeksopnamen aan hebben staan. (met dat onderste ronde knopje rechts naast je status-scherm)
Vervolgens kun je je ontspanner ingedrukt houden, totdat er 3 foto's zijn gemaakt. Succes!
Edit: PS: het is custom en niet costum
Het zit bij meerdere camera's, meestal daar waar je ook de timer aanzet. Dan wordt het aangegeven met zo'n plaatje van 3 rechthoekjes die aan elkaar zitten.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 19:18 schreef wonderer het volgende:
Welke camera's hebben auto-bracketing? Ik probeer op dpreview wat te vinden maar het staat niet in de lijst met functies, zeg maar, alleen de expo. compensation. Is het een zeldzaamheid (zoals timelapse) of zit het er standaard bij en moet je het alleen even vinden?
Nee je hoeft niet in raw te schieten. Als je in raw schiet kan je van 1 enkele foto een hdr maken. Als je in jpg schiet heb je er meer nodig.quote:Op zaterdag 15 juli 2006 20:35 schreef _Fonz het volgende:
Heb ff snel topic doorgelezen, maar om HDR foto's te kunnen maken, moet je in RAW shieten? Volgens mij kan ik het dan wel shaken met een Powershot A80 .. of niet.. Ik kan niet in RAW schieten geloof ik.
Laat ik daar nu net wonen...quote:Op vrijdag 14 juli 2006 20:20 schreef robbedoeseos300d het volgende:
[..]
Feli Puckzzz.
Ik denk dat ik zelf op zoek moet naar iemand in de omgeving van Alkmaar die dat mij eens rustig voordoet.
Ik heb nu vanalles geprobeert maar met steeds hetzelfde resultaat.........![]()
Sh*t! Bij iedereen, behalve bij mij werkt het schijnbaar...quote:Op zondag 16 juli 2006 00:32 schreef HansHeino het volgende:
Het ziet er hier prima uit Maarten! Nieuwste Java, Nieuwste Ubuntu Linux en nieuwste Firefox. Het was hier binnen 1 minuut werkzaam. Prima panorama, nice idee, ik ga hier binnenkort ook eens mee prutsen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |