Die heb ik gelukkig nog niet gehoortquote:Op dinsdag 30 mei 2006 19:31 schreef SuperUli het volgende:
Hij is beter dan die van Ali B.
Inderdaad. Even downloadenquote:Op dinsdag 30 mei 2006 19:29 schreef SuperUli het volgende:
Ik kan geen reet lezen van die tekst.
Het us geen TV reclame, maar een promo filmpje voor het AH personeelquote:Op dinsdag 30 mei 2006 20:31 schreef Webcrowler het volgende:
Hij is wel leuk!! Maar idd wel een lange reclame voor op tv
Hij komt zondag op TV.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 21:01 schreef waterreus23 het volgende:
[..]
Het us geen TV reclame, maar een promo filmpje voor het AH personeel![]()
Houden zo.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 19:35 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]
Die heb ik gelukkig nog niet gehoort
Dan moet iemand hem even converten ofzo, ik heb deze zelf geript van de DVD dus denk niet dat hij ergens anders op internet staatquote:
quote:Op dinsdag 30 mei 2006 21:01 schreef waterreus23 het volgende:
[..]
Het us geen TV reclame, maar een promo filmpje voor het AH personeel![]()
Lezenquote:Op dinsdag 30 mei 2006 19:28 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Via anonieme bronnen heb ik de nieuwste AH reclame in handen die vanaf zondag gaat worden uitgezonden.
ik heb het al geregeldquote:Op dinsdag 30 mei 2006 22:07 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]
Dan moet iemand hem even converten ofzo, ik heb deze zelf geript van de DVD dus denk niet dat hij ergens anders op internet staat
ik zie geen rooie oldtimerquote:Op woensdag 31 mei 2006 13:51 schreef woeeiiii het volgende:
Zie je die rooie oldtimer in het filmpje...
dat is onze auto![]()
[afbeelding]
Hier een shot van de opname van het filmpje, meer fotos mag ik niet verspreiden, is vertrouwelijk![]()
Vetquote:Op woensdag 31 mei 2006 13:51 schreef woeeiiii het volgende:
dat is onze auto![]()
[afbeelding]
Hier een shot van de opname van het filmpje, meer fotos mag ik niet verspreiden, is vertrouwelijk![]()
Gaaf die Cadillac DeVillequote:Op woensdag 31 mei 2006 13:51 schreef woeeiiii het volgende:
dat is onze auto![]()
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 3 juni 2006 17:22 schreef vitessezuid113 het volgende:
wuppie wuppie we pakken dat cuppie![]()
![]()
Jij weer balen dat ze bij de supert zo'n kut actie hebben met van die 2e hands wk poppetjes.quote:Op zondag 4 juni 2006 13:00 schreef Agrafes het volgende:
Wat een enthousiaste reacties voor zo'n kutreclame, wat een pauperactie zeg![]()
Niet dus..quote:Op zondag 4 juni 2006 15:14 schreef blrrrt het volgende:
Is hij vandaag niet al te zien in de rust van de oefenwedstrijd ofzo?
mag ik je aanraken?quote:Op zondag 4 juni 2006 17:18 schreef Simsfan88 het volgende:
Ik heb lekker al een wuppie in het echt gezien![]()
Ik heb er zelfs al één.quote:Op zondag 4 juni 2006 17:18 schreef Simsfan88 het volgende:
Ik heb lekker al een wuppie in het echt gezien![]()
Meeste AH winkels zijn open morgenquote:Op zondag 4 juni 2006 21:05 schreef Simsfan88 het volgende:
De actie duurt t/m zaterdag 1 juli 2006.
Ik wil ook een Mega Wup! De winkels moeten morgen gewoon open zijn
quote:Op maandag 5 juni 2006 12:23 schreef JeroenV het volgende:
Hoe gaat de echte reclame dan?
quote:Op maandag 5 juni 2006 00:00 schreef blrrrt het volgende:
Hij staat online!
http://cmgtcontent.ahold.nl/homemade/ah/TVCwuppie23.mpg
Vind die reclame's nooit zo heel boeiend eigenlijk, en die vent.. Ik weet waar 'ie buiten zijn reclame optredens werkt.quote:Op maandag 5 juni 2006 12:37 schreef Cubewoods het volgende:
Haha geweldig. Die AH reclames zijn echt meesterlijk. Als ik alleen die kop van die kerel al zie moet ik al lachen
Vanaf morgen.quote:Op maandag 5 juni 2006 13:22 schreef Cutebutpsycho het volgende:
[..]
Vind die reclame's nooit zo heel boeiend eigenlijk, en die vent.. Ik weet waar 'ie buiten zijn reclame optredens werkt.Maar dat blijft vertrouwelijk natuurlijk.
Flauw, I know.
En vanaf wanneer geldt dat; elke 15 euro een Wuppie???? Ik heb vorige week helemaal niks gekregen!!![]()
En ik heb ooit in een ver basisschoolverleden nog wel Wuppies gespaard.![]()
Wuppies.Het woord alleen al.
![]()
Ohw! Coolquote:
Wat? Moet je dan eerst 100 van die kleine gespaard hebben om ze vervolgens in te wisselen voor een mega wup ofzo??quote:
Mooiquote:Op maandag 5 juni 2006 14:08 schreef Neetje1981 het volgende:
3 wuppie spaarpunten (zitten aan elke wuppie) en bijbetaling van 2,50 dus die heb je zo
Wij hebben ze niet binnen gekregen...quote:Op maandag 5 juni 2006 14:18 schreef Simsfan88 het volgende:
(Haast) elke winkel heeft ze gewoon binnen hoor... hoe snel de voorraad op is is een andere vraag
Die grote wup.quote:Op dinsdag 6 juni 2006 20:47 schreef blrrrt het volgende:
Voor iedereen met tijd teveel
Lieve wuppies :)
Ik heb een oranje. Alleen is hij enigszins gehandicapt. Hij heeft geen voetjes meer.quote:
Gecondoleerdquote:Op dinsdag 6 juni 2006 21:00 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Ik heb een oranje. Alleen is hij enigszins gehandicapt. Hij heeft geen voetjes meer.![]()
Wit doet mij denken aan Duitslandquote:Op dinsdag 6 juni 2006 22:22 schreef SHERMAN het volgende:
Oranje en rood hier.
Blauw en wit zijn nog niet gesignaleerd in het filiaal.
dat vink een goed idee!!quote:Op dinsdag 6 juni 2006 23:09 schreef Neetje1981 het volgende:
En heb ook maar 2 oranje wuppies op m'n Edet WK WC Bril geplakt.....
[afbeelding]
![]()
Plakvoeten?quote:Op dinsdag 6 juni 2006 23:36 schreef X-fi het volgende:
Wat zit onder zo'n wuppie?
50-75 duizend euroquote:Op zondag 11 juni 2006 20:39 schreef Evertjan het volgende:
hoeveel zou AH nou hebben betaalt voor de zendtijd? Volgens kost dat wel wat.
Hoezo vondt jij hem KUT>quote:Op zondag 11 juni 2006 22:37 schreef 456 het volgende:
Ik vond hem ZO ENORM KUT!
Maar na vandaag, tijdens de rust van S&M-NED heb ik er zo hard om moeten lachen, dat de tranen in mijn ogen schoten!
Prachtig!
quote:Albert Heijn zendt in het reclameblok tijdens de rust van de WK-wedstrijd van Nederland tegen Servië-Montenegro zondagmiddag een spotje van 90 seconden uit. Daarin zingt supermarktmanager Harry uitgebreid het Wuppie-lied.
Niet eerder kocht een adverteerder zoveel zendtijd in een van de duurste reclameblokken van het jaar. Zo probeert Albert Heijn andere adverteerders weg te drukken in dit overvolle en cruciale reclameblok. Zonder overigens een concrete aanbieding of een boodschap te laten zien. Tekst: ‘Jaaaaaaa / Met een Wuppie, Wuppie, Wuppie / Pakken wij dat wereldcuppie.’
Albert Heijn wil hiermee laten zien dat het een merk is voor alle Nederlanders. Het supermarktbedrijf heeft 15 miljoen pluche beestjes besteld om weg te geven. Advertentieverkoper STER verwacht dat minstens 80 procent van alle huishoudens zal kijken.
Het spotje gaat Albert Heijn naar schatting 50 tot 75 duizend euro kosten. De helft van wat het bedrijf anders in een hele week aan televisiereclame uitgeeft.
Ik heb ze allemaal al, inclusief de ÜberWüpquote:
Die moet grote wup moet ik nogquote:Op maandag 12 juni 2006 17:46 schreef PekingDuck het volgende:
[..]
Ik heb ze allemaal al, inclusief de ÜberWüp![]()
quote:Op woensdag 21 juni 2006 14:01 schreef jorienvdherik het volgende:
http://dump.geenstijl.nl/mediabase/1599/eff429c9/index.html
Sterf Wuppie Sterf
quote:Op woensdag 21 juni 2006 20:38 schreef jorienvdherik het volgende:
staan meer leuke filmpjes
allemaal buskruit er over
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |