quote:Op zaterdag 3 juni 2006 17:22 schreef vitessezuid113 het volgende:
wuppie wuppie we pakken dat cuppie![]()
![]()
Jij weer balen dat ze bij de supert zo'n kut actie hebben met van die 2e hands wk poppetjes.quote:Op zondag 4 juni 2006 13:00 schreef Agrafes het volgende:
Wat een enthousiaste reacties voor zo'n kutreclame, wat een pauperactie zeg![]()
Niet dus..quote:Op zondag 4 juni 2006 15:14 schreef blrrrt het volgende:
Is hij vandaag niet al te zien in de rust van de oefenwedstrijd ofzo?
mag ik je aanraken?quote:Op zondag 4 juni 2006 17:18 schreef Simsfan88 het volgende:
Ik heb lekker al een wuppie in het echt gezien![]()
Ik heb er zelfs al één.quote:Op zondag 4 juni 2006 17:18 schreef Simsfan88 het volgende:
Ik heb lekker al een wuppie in het echt gezien![]()
Meeste AH winkels zijn open morgenquote:Op zondag 4 juni 2006 21:05 schreef Simsfan88 het volgende:
De actie duurt t/m zaterdag 1 juli 2006.
Ik wil ook een Mega Wup! De winkels moeten morgen gewoon open zijn
quote:Op maandag 5 juni 2006 12:23 schreef JeroenV het volgende:
Hoe gaat de echte reclame dan?
quote:Op maandag 5 juni 2006 00:00 schreef blrrrt het volgende:
Hij staat online!
http://cmgtcontent.ahold.nl/homemade/ah/TVCwuppie23.mpg
Vind die reclame's nooit zo heel boeiend eigenlijk, en die vent.. Ik weet waar 'ie buiten zijn reclame optredens werkt.quote:Op maandag 5 juni 2006 12:37 schreef Cubewoods het volgende:
Haha geweldig. Die AH reclames zijn echt meesterlijk. Als ik alleen die kop van die kerel al zie moet ik al lachen
Vanaf morgen.quote:Op maandag 5 juni 2006 13:22 schreef Cutebutpsycho het volgende:
[..]
Vind die reclame's nooit zo heel boeiend eigenlijk, en die vent.. Ik weet waar 'ie buiten zijn reclame optredens werkt.Maar dat blijft vertrouwelijk natuurlijk.
Flauw, I know.
En vanaf wanneer geldt dat; elke 15 euro een Wuppie???? Ik heb vorige week helemaal niks gekregen!!![]()
En ik heb ooit in een ver basisschoolverleden nog wel Wuppies gespaard.![]()
Wuppies.Het woord alleen al.
![]()
Ohw! Coolquote:
Wat? Moet je dan eerst 100 van die kleine gespaard hebben om ze vervolgens in te wisselen voor een mega wup ofzo??quote:
Mooiquote:Op maandag 5 juni 2006 14:08 schreef Neetje1981 het volgende:
3 wuppie spaarpunten (zitten aan elke wuppie) en bijbetaling van 2,50 dus die heb je zo
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |