doen ze dat echt?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 17:00 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Woohoo.. Dat was echt tof, toen ik 13/14 was ofzo. Vet chikies versieren en ze laten strippen voor de webcam.
.
13 Zijn was tof. Toen ik 15 werd vond ik TMF kut en waren er te veel breezah's..
neen: immer.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 17:03 schreef Chowi het volgende:
Pas bij nummer zeshonderd, vlegels!
Jeetje, en nog steeds geen zout?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 17:03 schreef Zimmerman het volgende:
Ai, alweer vergeten bier te kopen.
Bikkel.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 17:05 schreef Zimmerman het volgende:
[..]
Nope, dat soort dingen koop ik niet.
och, dan lees je nog een boek!quote:Op dinsdag 30 mei 2006 17:05 schreef Zimmerman het volgende:
[..]
Nope, dat soort dingen koop ik niet.
quote:Op dinsdag 30 mei 2006 17:07 schreef cerror het volgende:
Mmm. weer eens funmetal gekicked.
"najuist"?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 17:07 schreef cerror het volgende:
Mmm. weer eens funmetal gekicked.
Tja, dat heb je dan mooi gemist.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 17:09 schreef Zimmerman het volgende:
Hó. Ik wou cerror quoten.
Tenzij voor morgenmiddag een meet hier in Alblasserdam komt.. ben ik bang dat dat niet meer lukt.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 17:10 schreef Zimmerman het volgende:
[..]
Gaan we nog een krat HJ soldaat maken voordat je vertrekt?
Ja erg he..quote:
Beter dan IJsselmuiden toch...quote:
Ik ben stiekem best blij met Alblasserdam.quote:
Wild Nights–Wild Nights!quote:Op dinsdag 30 mei 2006 17:20 schreef Janetje het volgende:
Chago zijn is ok.
Zo'n last minute edit is best ok.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 17:22 schreef Zimmerman het volgende:
[..]
Wild Nights–Wild Nights!
Were I with thee
Wild Nights should be
Out Luxury!
Futile–the winds–
To a Heart in port–
Done with the Compass–
Done with the Chart!
Rowing in Eden–
Ah, the sea!
Might I but moor–Tonight–
In thee!
-- Emily Dickinson
Dat was ik al even.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 17:23 schreef Zimmerman het volgende:
[..]
Om chagrijnig van te worden, zó okay.
quote:
Heeft vaak genoeg gewerkt ja. Nu heb ik geen zin om daar rond te hangen, zal vast nog wel lukken.quote:
Je krijgt wel een biertje van me op een volgende meet, ook goed?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 17:29 schreef mcDavid het volgende:
bijles geven over MSN voor 15 euro per uur.
nou, vooruitquote:Op dinsdag 30 mei 2006 17:30 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Je krijgt wel een biertje van me op een volgende meet, ook goed?
quote:
das wel ubervrouwelijk iddquote:Op dinsdag 30 mei 2006 18:15 schreef clumsy_clown het volgende:
De hele dag schoenen passen en ondergoed kopen en hoofdpijn en buikpijn. Ik voel me vrouwelijk.
Turkse pizza.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 18:17 schreef killswitch het volgende:
[..]
das wel ubervrouwelijk idd
nu nog een back B&J eten en alle twijfel die mensen nog zouden kunnen hebben is weg
Ik ga hem niet eens inkoppen.quote:
Hij is al op, sorry. Ik roep wel als ik m'n vinger in m'n keel heb gestoken en hem uitgekotst heb.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 18:22 schreef killswitch het volgende:
[..]
stukje ruilen voor een koetjesreep en een chocolatchip cookie?
Waarom denk je dat ik het zeiquote:
Ooit jaquote:
Boeie! Foto's willen we zien.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 18:27 schreef clumsy_clown het volgende:
Oeh, en ik ga m'n haar vanavond verven. Het wordt 'vurig rood'.
quote:Op dinsdag 30 mei 2006 18:15 schreef clumsy_clown het volgende:
De hele dag schoenen passen en ondergoed kopen en hoofdpijn en buikpijn. Ik voel me vrouwelijk.
WChZ.quote:
Makkelijk als het aan mij ligtquote:Op dinsdag 30 mei 2006 18:30 schreef Chowi het volgende:
Halen we 600 vanavond nog?
Oequote:Op dinsdag 30 mei 2006 18:27 schreef clumsy_clown het volgende:
Ooit ja.
Oeh, en ik ga m'n haar vanavond verven. Het wordt 'vurig rood'.
Spammers.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 18:30 schreef Chowi het volgende:
Halen we 600 vanavond nog?
Zeg nou eens een keer iets positiefs!quote:
Zegt de persoon die pas de 120k heeft gehaald.quote:
Dat volstaat.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 18:36 schreef Q. het volgende:
[..]
- "Bier is lekker"
- "Ik ga morgen op vakantie"
Positief voor ons.quote:
*Frietjes opzij zet en c_c knuffelt.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 18:33 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Though luck.
Oh en, mocht ze meelezen:
*knuffelt J.
Get your priorities straight.quote:
125.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 18:36 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Zegt de persoon die pas de 120k heeft gehaald.
Whehe, als je een e weg zou laten zouden ze in een kalkoen gemaakt zijn.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 18:40 schreef clumsy_clown het volgende:
Hihi, ik heb vandaag ook zwart-wit-streepjes-sokken gekocht en zie nu dat ze made in Turkey zijn.
Smoesjes! Je bent gewoon dom, ha-ha.quote:
Dat doet ze. Mij knuffelen is een voorrecht. J. knuffelen ook trouwens. Niet iedereen mag dat.quote:
Nog erger.quote:
Het zijn wel frietjes hoor! Whats next, straks zet ze haar biertje er nog voor opzij.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 18:42 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Dat doet ze. Mij knuffelen is een voorrecht. J. knuffelen ook trouwens. Niet iedereen mag dat.
Klopt en klopt.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 18:42 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Dat doet ze. Mij knuffelen is een voorrecht. J. knuffelen ook trouwens. Niet iedereen mag dat.
Weet je nog die keer dat jij mij wilde knuffelen?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 18:42 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Nou klinkt het alsof ik smeektequote:Op dinsdag 30 mei 2006 18:45 schreef Litso het volgende:
[..]
Weet je nog die keer dat jij mij wilde knuffelen?
Ik voel me bevoorrecht
Wat een kutleven moet jij hebben.quote:
Dat mag je volgende keer doenquote:Op dinsdag 30 mei 2006 18:49 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Nou klinkt het alsof ik smeekte.
Hihi.
Oh. Toch nog?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 18:52 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Meervoudig gehandicapt zijn valt niet mee.
[..]
Hé, ik heb nog wel een béétje waardigheid.
quote:
Dan mag jij niet aan mijn krullen zittenquote:Op dinsdag 30 mei 2006 18:57 schreef clumsy_clown het volgende:
[..].
Jij mag zó niet aan m'n haar ruiken vrijdag. De verf ruikt namelijk naar bloemetjes en op een of andere manier blijft de geur zelfs na het wassen hangen.
Color Pulse bedoelde ik. Van L'oréal. Mousse.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 18:59 schreef Janetje het volgende:
May I suggest a room?
Há, alsof jij zou weigeren als ik vraag of ik eraan mag zittenquote:Op dinsdag 30 mei 2006 18:58 schreef Litso het volgende:
[..]
Dan mag jij niet aan mijn krullen zitten [afbeelding]
quote:Op dinsdag 30 mei 2006 19:01 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Color Pulse bedoelde ik. Van L'oréal. Mousse.
[..]
Há, alsof jij zou weigeren als ik vraag of ik eraan mag zitten.
Haarverf ruikt idd lekker..quote:Op dinsdag 30 mei 2006 19:01 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Color Pulse bedoelde ik. Van L'oréal. Mousse.
[..]
Há, alsof jij zou weigeren als ik vraag of ik eraan mag zitten.
Mits van een lekker wijf.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 19:11 schreef Litso het volgende:
Billen.
WLitsZ.quote:
Renesite. Nee, hij stelde het niet voor, hij dwong me.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 19:20 schreef pc-fr34k het volgende:
Wie stelde dat voor?
ik mag J knuffelen (voel me dan ook erg bevoorrecht), maare zou ik zo vrij mogen zijn om jou dan ook te knuffelen?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 18:42 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik ga solliciteren voor TRUquote:
Meen je dat nou?quote:
Ik heb ooit 's een eh, uitgebreid meningsverschil met de modjes van TRU gehad. Ik zou echt hun reactie op mijn sollicitatie willen zienquote:
Dan hoop ik dat je er mod wordt, en gelijk daarmee het niveau van dat sub iets opschroeft, want het is bijna beangstigend, zo laag.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 19:25 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik heb ooit 's een eh, uitgebreid meningsverschil met de modjes van TRU gehad. Ik zou echt hun reactie op mijn sollicitatie willen zien.
Je gaat het telkens over pasta en hasj hebben?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 19:21 schreef Chowi het volgende:
[..]
Renesite. Nee, hij stelde het niet voor, hij dwong me.
wij staan daar ook alleen maar om jou en andere mooie dames te bewonderen en voelen ons even gesnapt als jij dat zietquote:Op dinsdag 30 mei 2006 19:23 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik ga solliciteren voor TRU.
Oh trouwens.
Lief mannelijk volk van Nederland,
Jullie horen niet op de lingerie-afdeling. Zeker niet als jullie knap zijn. Áls jullie er dan toch staan, zouden jullie zo vriendelijk willen zijn om niét plotseling om te draaien en me aan te kijken als ik sta te staren? Dat geeft ongemakkelijke situaties voor mij. Zeker als mijn gezelschap wil weten naar welke knapperd ik kijk, ik me omdraai en wederom gesnapt word tijdens het kijken.
Alvast bedankt voor jullie medewerking.
Liefs en kusjes,
c_c
Ik kan toevallig heel goed koken, heur!quote:Op dinsdag 30 mei 2006 19:27 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Je gaat het telkens over pasta en hasj hebben?
quote:Op dinsdag 30 mei 2006 19:23 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik ga solliciteren voor TRU.
Oh trouwens.
Lief mannelijk volk van Nederland,
Jullie horen niet op de lingerie-afdeling. Zeker niet als jullie knap zijn. Áls jullie er dan toch staan, zouden jullie zo vriendelijk willen zijn om niét plotseling om te draaien en me aan te kijken als ik sta te staren? Dat geeft ongemakkelijke situaties voor mij. Zeker als mijn gezelschap wil weten naar welke knapperd ik kijk, ik me omdraai en wederom gesnapt word tijdens het kijken.
Alvast bedankt voor jullie medewerking.
Liefs en kusjes,
c_c
beetje teveel niet onderbouwde complot theoriën en blinde geloofsaanhangers naar mijn ideequote:Op dinsdag 30 mei 2006 19:26 schreef Chowi het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat je er mod wordt, en gelijk daarmee het niveau van dat sub iets opschroeft, want het is bijna beangstigend, zo laag..
Ja, en als ze vastlopen en geen argumentatie meer hebben, komen ze met "ja, maar jij ziet het gewoon anders". Paupers.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 19:29 schreef killswitch het volgende:
[..]
beetje teveel niet onderbouwde complot theoriën en blinde geloofsaanhangers naar mijn idee
Aan de andere kant, ik heb liever een tag met 'dorpshoer' dan dat ik bekend sta als TRU-mod. Lastig.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 19:26 schreef Chowi het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat je er mod wordt, en gelijk daarmee het niveau van dat sub iets opschroeft, want het is bijna beangstigend, zo laag..
Zie wat Frank zegt. Waarschijnlijk voelden zij zich even betrapt als jijquote:Op dinsdag 30 mei 2006 19:29 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Lach maar. Ik liep verdulle rood aan.
TRUe. Maar ja. Zelf weten. Misschien kun je het nog redden, en dan ben je een heldin.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 19:30 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Aan de andere kant, ik heb liever een tag met 'dorpshoer' dan dat ik bekend sta als TRU-mod. Lastig.
Hij stond daadwerkelijk lingerie te bekijken.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 19:30 schreef Litso het volgende:
[..]
Zie wat Frank zegt. Waarschijnlijk voelden zij zich even betrapt als jij
Híj draaide zich toch om! Dan is het zijn schuld.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 19:30 schreef Litso het volgende:
[..]
Zie wat Frank zegt. Waarschijnlijk voelden zij zich even betrapt als jij
Bewijs het eens.quote:
Kom maar langs.quote:
had hem gevraagd of ie aan het kijken was voor zen vriendin, zo ja, pech voor jou, zo nee, grijp je kansquote:Op dinsdag 30 mei 2006 19:31 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Hij stond daadwerkelijk lingerie te bekijken.
K. Bus 100 naar het zwembad toch?quote:
Als het niet voor z'n vriendin is is het een homo.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 19:35 schreef killswitch het volgende:
[..]
had hem gevraagd of ie aan het kijken was voor zen vriendin, zo ja, pech voor jou, zo nee, grijp je kans
ze halen daar de principes, discuseren en mening doordrukken een beetje door elkaarquote:Op dinsdag 30 mei 2006 19:30 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ja, en als ze vastlopen en geen argumentatie meer hebben, komen ze met "ja, maar jij ziet het gewoon anders". Paupers.
quote:Op dinsdag 30 mei 2006 19:35 schreef killswitch het volgende:
[..]
had hem gevraagd of ie aan het kijken was voor zen vriendin, zo ja, pech voor jou, zo nee, grijp je kans
En, beetje laat antwoord maar zie hem nu pas:quote:Op dinsdag 30 mei 2006 18:52 schreef clumsy_clown het volgende:
Hé, ik heb nog wel een béétje waardigheid.
Ja hoor.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 19:22 schreef killswitch het volgende:
[..]
ik mag J knuffelen (voel me dan ook erg bevoorrecht), maare zou ik zo vrij mogen zijn om jou dan ook te knuffelen?
kan ook dat ie met een willekeurige vriendin ff de stad in was, doe ik ook wel eens met een vriendin van me en is dan best lachen om de gezichten van huisvadertjes enzo te zien als je dikke discussie gaat houden over welk setje nou meer stijfe piemols veroorzaaktquote:Op dinsdag 30 mei 2006 19:37 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Als het niet voor z'n vriendin is is het een homo.
Waar gaat het heen met de middenklassequote:Op dinsdag 30 mei 2006 19:41 schreef clumsy_clown het volgende:
Ohja, ik zat in de metro met een of ander wannabe-high-class gezin, waarvan de vader trots aan z'n vrouw vertelde dat hij nog ergens een colltrui heeft hangen met op de voorkant Kuifje, die destijds 500(!) gulden heeft gekost.
Jawel hoor.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 20:10 schreef pc-fr34k het volgende:
Die 600 gaat zeker niet meer lukken of wel?
AL moet het met z'n 2en.quote:
Behalve poepen.quote:
Probeer jij maar eens niet te poepen, lukt niet.quote:
Als je maar wil.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 20:14 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Probeer jij maar eens niet te poepen, lukt niet.
Ik denk niet dat ik het volhoud. Probleem is alleen dat ik het niet wíl volhouden.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 20:20 schreef pc-fr34k het volgende:
Als jij kan bewijzen dat je een maand niet poept krijg je van mij een biertje.
Nee, ik geef niet toe.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 20:23 schreef pc-fr34k het volgende:
Sure, geef maar toe, poepen moet. Of je het nu wilt of niet.
Ik bén goed.quote:
Ook goed.quote:
Hoiquote:Op dinsdag 30 mei 2006 20:31 schreef Litso het volgende:
Hoi martijn.
ja...jaaaa ...jaaaaaaaaaaaaaaquote:
Was het even lekker voor jou als het voor mij was?quote:
Stronken zijn.quote:
Ik heb wel eens meer dan de helft van Crouching Tiger Hidden Dragon stronken op de wc doorgebracht.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 20:43 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Stronken zijn.. Mits niet anderhalf uur op een wc.
Leg uit? Je kan niet stoned en dronken tegelijk zijn?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 20:45 schreef clumsy_clown het volgende:
Stronken bestaat niet. Heb ik me laten vertellen.
Het was iets over dat alcohol de werking van wiet tegengaat ofzo? Ik weet niet, ik ben er niet zo in thuisquote:Op dinsdag 30 mei 2006 20:46 schreef Litso het volgende:
[..]
Leg uit? Je kan niet stoned en dronken tegelijk zijn?
Ik denk dat veel stoners dat kunnen ontkrachten.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 20:47 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Het was iets over dat alcohol de werking van wiet tegengaat ofzo? Ik weet niet, ik ben er niet zo in thuis.
Neh, er was toch echt iets mee. Ik kom er nog op terug.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 20:49 schreef Litso het volgende:
[..]
Ik denk dat veel stoners dat kunnen ontkrachten.
Misschien heb je het over coke? Dat schijnt namelijk wel alle genotsmiddelen te overrulen.
Maar ik ga nui even eten
Ik heb het ook vaker gehoord, maar weet toch dat stronken zijn anders aanvoelt dan alleen dronken of alleen stoned.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 20:53 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Neh, er was toch echt iets mee. Ik kom er nog op terug.
Pics!quote:Eet smakelijk, ik ga m'n haar verven.
Weigert met een t, word zonder t.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 20:58 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik haat de Nederlandse taal, ik wordt turk![]()
ja dat weet ik maar ik heb typtyfesquote:Op dinsdag 30 mei 2006 20:59 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Weigert met een t, word zonder t.
Turks is trouwens moeilijker, word maar gewoon dyslectisch.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 20:58 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik haat de Nederlandse taal, ik wordt turk![]()
Zal ik foto's maken? Speciaal voor jou?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 21:00 schreef Dribbel_ het volgende:
Als je nou niet zat te weigeren om foto's te maken was er verdomme geenprobleem geweest![]()
Speciaal voor dribbel_ hier posten.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 21:01 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Zal ik foto's maken? Speciaal voor jou?.
Jaquote:Op dinsdag 30 mei 2006 21:01 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Zal ik foto's maken? Speciaal voor jou?.
The same goes for you.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 21:03 schreef Misstique het volgende:
Good evening!
Is dat jouw kamer?quote:
Hoi Mathijs!quote:zit je normaal in Ierland ook al die BeF vol te spammen of niet?
Vergeet geen foto's te maken hequote:Op dinsdag 30 mei 2006 21:12 schreef clumsy_clown het volgende:
Ohjaikgingwegdoei.
Leuk met paddo'squote:
Daar hadden Litso ik en Chowi het laatst over, en vroegen ons af of jij ook mee wilde doen.quote:
Je bedoelt een meet met paddo's met mensen die je niet kent, niet helemaal vertrouwt en waar vanalles mis kan gaan?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 21:16 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Daar hadden Litso ik en Chowi het laatst over, en vroegen ons af of jij ook mee wilde doen.
quote:Op dinsdag 30 mei 2006 21:18 schreef Janetje het volgende:
[..]
Je bedoelt een meet met paddo's met mensen die je niet kent, niet helemaal vertrouwt en waar vanalles mis kan gaan?
Gezellig...
We hadden het er juist over dat we dat toen ook dachten maar elkaar inmiddels al beter kennen. Ik zou er iig geen probleem mee hebben.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 21:18 schreef Janetje het volgende:
[..]
Je bedoelt een meet met paddo's met mensen die je niet kent, niet helemaal vertrouwt en waar vanalles mis kan gaan?
Gezellig...
Haha.. Nou.. veel plezier.. post maar filmpjes en reports op fok.. ik doe niet mee..quote:Op dinsdag 30 mei 2006 21:25 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
We hadden het er juist over dat we dat toen ook dachten maar elkaar inmiddels al beter kennen. Ik zou er iig geen probleem mee hebben.
Ik ook niet als ik paddo's gegeten heb...quote:
Q.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 21:46 schreef Misstique het volgende:
Tof. Ik kom niet.
Niet als jij over een kwartier gaat slapen.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 21:50 schreef Misstique het volgende:
Gaan we de 600 nog halen voor ik ga slapen?
Ja.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 21:50 schreef Misstique het volgende:
Gaan we de 600 nog halen voor ik ga slapen?
Ik ben hier nog minstens een uur.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 21:50 schreef Janetje het volgende:
[..]
Niet als jij over een kwartier gaat slapen.
Positiviteit.quote:
Als ik zou helpen zou je boos wordenquote:Op dinsdag 30 mei 2006 21:54 schreef Misstique het volgende:
Moet ik t nou in mn eentje gaan doen?
Het doel heiligt de middelen.quote:
Ik vrees echter dat we elkaar weinig te melden hebben.quote:
Nee, Fok is gewoon weer traag.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 21:59 schreef Litso het volgende:
Sorry, mijn internet werkt tegen.
Nog steeds dat nummer?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 21:59 schreef clumsy_clown het volgende:
Oooooooooh baby when you taaalk like thaaahaaaat
Youuuu maaaaaaaaake a woman go maaahaaaaaad
En waarom denk je datquote:Op dinsdag 30 mei 2006 21:56 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik vrees echter dat we elkaar weinig te melden hebben.
Whehe.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 22:01 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
En ik kan nog stééds niet stil blijven zitten.
Een wilde gok.quote:
Jij hier?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 22:02 schreef Dagonet het volgende:
Loa
catchyquote:Op dinsdag 30 mei 2006 22:02 schreef Litso het volgende:
[..]
Whehe.
Dat stukje wat je net quote klinkt op zich ook wel eeh.. hoe zeg je dat. Zo'n riedeltje dat in je hoofd blijft hangen.
Je hebt vandaag een leuke rechten en tagjes uitdeel bui. Ik beveel het je.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 22:02 schreef Dagonet het volgende:
Loa
Van je vurig rode haar?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 22:04 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik maak weer een foto. Voor dribbie.
No such chance.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 22:04 schreef Litso het volgende:
[..]
Je hebt vandaag een leuke rechten en tagjes uitdeel bui. Ik beveel het je.
Keep trying kiddo.quote:
Ik voer Dago dronken op jullie bruiloft en neem een laptop met wifi mee zodat hij terplekke toffe dingen kan instellen.quote:
Morgen misschien.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 22:04 schreef Litso het volgende:
[..]
Je hebt vandaag een leuke rechten en tagjes uitdeel bui. Ik beveel het je.
Als jij de mijne doet.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 22:08 schreef Misstique het volgende:
Wie wil mijn kattebak even schoonmaken?
Je bent de zoveelste die dat vraagt.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 22:07 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Waarom heb je een fotoboek als er toch geen foto's in staan ?
Morgen zit ik de hele dag achter de pc met een zielige baarmoederloze kat op schoot. Goed moment voor zo'n bui.quote:
quote:Op dinsdag 30 mei 2006 22:08 schreef Misstique het volgende:
Wie wil mijn kattebak even schoonmaken?
quote:
Geef eens antwoord?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 22:08 schreef Misstique het volgende:
[..]
Je bent de zoveelste die dat vraagt..
Ja. Hoi.quote:
Dat is pas over 2 jaar!quote:Op dinsdag 30 mei 2006 22:07 schreef Litso het volgende:
[..]
Ik voer Dago dronken op jullie bruiloft en neem een laptop met wifi mee zodat hij terplekke toffe dingen kan instellen.
Brug gemist?quote:
Om privacy redenen.quote:
Geef eens antwoord danquote:Op dinsdag 30 mei 2006 22:08 schreef Misstique het volgende:
[..]
Je bent de zoveelste die dat vraagt..
Daarom.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 22:11 schreef Litso het volgende:
[..]
De vraag is meer waarom je fotoboek dan wel aan staat/
Zodat ze toch nét dat beetje aandacht krijgtquote:Op dinsdag 30 mei 2006 22:11 schreef Litso het volgende:
[..]
Oh, daar weet jij alles van he?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 22:12 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Zodat ze toch nét dat beetje aandacht krijgt
Omdat je dan wel privé bereikbaar bent voor users zonder dat je je mailadres of MSN hoeft te openbaren.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 22:11 schreef Litso het volgende:
[..]
Aan hen vraag ik het ook wel eens.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 22:12 schreef Misstique het volgende:
Alsof ik de enige ben zonder foto's in mn fobo.
Slim.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 22:13 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Omdat je dan wel privé bereikbaar bent voor users zonder dat je je mailadres of MSN hoeft te openbaren.
Ik zat er al op te wachten. Je hebt helemaal gelijk. Ik geil op de aandacht. Opgelost. Slotje.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 22:12 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Zodat ze toch nét dat beetje aandacht krijgt
Lief dat je haar even hieruit redquote:Op dinsdag 30 mei 2006 22:13 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Omdat je dan wel privé bereikbaar bent voor users zonder dat je je mailadres of MSN hoeft te openbaren.
Ok.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 22:13 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik zat er al op te wachten. Je hebt helemaal gelijk. Ik geil op de aandacht. Opgelost. Slotje.
Ik heb ook geen recente foto's in mijn Fobo staan, ik heb m'n fobo toen aangemaakt om die reden.quote:
Altijd goed zo'n bevestigingquote:Op dinsdag 30 mei 2006 22:13 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik zat er al op te wachten. Je hebt helemaal gelijk. Ik geil op de aandacht. Opgelost. Slotje.
quote:
Arme brug.quote:
Leuk kapsel.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 22:14 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ik heb ook geen recente foto's in mijn Fobo staan, ik heb m'n fobo toen aangemaakt om die reden.
quote:Op dinsdag 30 mei 2006 21:44 schreef Litso het volgende:
Paddomeet.
Okeequote:Op dinsdag 30 mei 2006 22:14 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ik heb ook geen recente foto's in mijn Fobo staan, ik heb m'n fobo toen aangemaakt om die reden.
Ahuh.. zó met m'n smoel op het asfalt..quote:
Eind jaren 70, gotta love it.quote:
Niet zo goed als de jaren 80.quote:
Toen was ik nog niet eens vloeibaar.quote:
You were naught but a mere glimmer of a fantasy in your parents' hormoneridden minds?quote:
Jaren 90 waren zoals de jaren 70.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 22:23 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Daar heb ik dan maar 3 jaar van meegekregen![]()
Gewoon koffie hier.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 22:24 schreef Janetje het volgende:
Maar nu.. Whiskey Cream.
You'll bring the whiskeyquote:Op dinsdag 30 mei 2006 22:24 schreef Janetje het volgende:
Maar nu.. Whiskey Cream.
Thee!quote:
Broekiequote:Op dinsdag 30 mei 2006 22:23 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Daar heb ik dan maar 3 jaar van meegekregen![]()
Niet dat jeje daar iets van herinnerd waarschijnlijkquote:Op dinsdag 30 mei 2006 22:25 schreef pc-fr34k het volgende:
Ik maar 2 van de jaren 80.
En met slechtere muziek.quote:
Oh, inderdaad.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 22:26 schreef Dagonet het volgende:
Oh.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |