doen ze dat echt?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 17:00 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Woohoo.. Dat was echt tof, toen ik 13/14 was ofzo. Vet chikies versieren en ze laten strippen voor de webcam.
.
13 Zijn was tof. Toen ik 15 werd vond ik TMF kut en waren er te veel breezah's..
neen: immer.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 17:03 schreef Chowi het volgende:
Pas bij nummer zeshonderd, vlegels!
Jeetje, en nog steeds geen zout?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 17:03 schreef Zimmerman het volgende:
Ai, alweer vergeten bier te kopen.
Bikkel.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 17:05 schreef Zimmerman het volgende:
[..]
Nope, dat soort dingen koop ik niet.
och, dan lees je nog een boek!quote:Op dinsdag 30 mei 2006 17:05 schreef Zimmerman het volgende:
[..]
Nope, dat soort dingen koop ik niet.
quote:Op dinsdag 30 mei 2006 17:07 schreef cerror het volgende:
Mmm. weer eens funmetal gekicked.
"najuist"?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 17:07 schreef cerror het volgende:
Mmm. weer eens funmetal gekicked.
Tja, dat heb je dan mooi gemist.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 17:09 schreef Zimmerman het volgende:
Hó. Ik wou cerror quoten.
Tenzij voor morgenmiddag een meet hier in Alblasserdam komt.. ben ik bang dat dat niet meer lukt.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 17:10 schreef Zimmerman het volgende:
[..]
Gaan we nog een krat HJ soldaat maken voordat je vertrekt?
Ja erg he..quote:
Beter dan IJsselmuiden toch...quote:
Ik ben stiekem best blij met Alblasserdam.quote:
Wild Nights–Wild Nights!quote:Op dinsdag 30 mei 2006 17:20 schreef Janetje het volgende:
Chago zijn is ok.
Zo'n last minute edit is best ok.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 17:22 schreef Zimmerman het volgende:
[..]
Wild Nights–Wild Nights!
Were I with thee
Wild Nights should be
Out Luxury!
Futile–the winds–
To a Heart in port–
Done with the Compass–
Done with the Chart!
Rowing in Eden–
Ah, the sea!
Might I but moor–Tonight–
In thee!
-- Emily Dickinson
Dat was ik al even.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 17:23 schreef Zimmerman het volgende:
[..]
Om chagrijnig van te worden, zó okay.
quote:
Heeft vaak genoeg gewerkt ja. Nu heb ik geen zin om daar rond te hangen, zal vast nog wel lukken.quote:
Je krijgt wel een biertje van me op een volgende meet, ook goed?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 17:29 schreef mcDavid het volgende:
bijles geven over MSN voor 15 euro per uur.
nou, vooruitquote:Op dinsdag 30 mei 2006 17:30 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Je krijgt wel een biertje van me op een volgende meet, ook goed?
quote:
das wel ubervrouwelijk iddquote:Op dinsdag 30 mei 2006 18:15 schreef clumsy_clown het volgende:
De hele dag schoenen passen en ondergoed kopen en hoofdpijn en buikpijn. Ik voel me vrouwelijk.
Turkse pizza.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 18:17 schreef killswitch het volgende:
[..]
das wel ubervrouwelijk idd
nu nog een back B&J eten en alle twijfel die mensen nog zouden kunnen hebben is weg
Ik ga hem niet eens inkoppen.quote:
Hij is al op, sorry. Ik roep wel als ik m'n vinger in m'n keel heb gestoken en hem uitgekotst heb.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 18:22 schreef killswitch het volgende:
[..]
stukje ruilen voor een koetjesreep en een chocolatchip cookie?
Waarom denk je dat ik het zeiquote:
Ooit jaquote:
Boeie! Foto's willen we zien.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 18:27 schreef clumsy_clown het volgende:
Oeh, en ik ga m'n haar vanavond verven. Het wordt 'vurig rood'.
quote:Op dinsdag 30 mei 2006 18:15 schreef clumsy_clown het volgende:
De hele dag schoenen passen en ondergoed kopen en hoofdpijn en buikpijn. Ik voel me vrouwelijk.
WChZ.quote:
Makkelijk als het aan mij ligtquote:Op dinsdag 30 mei 2006 18:30 schreef Chowi het volgende:
Halen we 600 vanavond nog?
Oequote:Op dinsdag 30 mei 2006 18:27 schreef clumsy_clown het volgende:
Ooit ja.
Oeh, en ik ga m'n haar vanavond verven. Het wordt 'vurig rood'.
Spammers.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 18:30 schreef Chowi het volgende:
Halen we 600 vanavond nog?
Zeg nou eens een keer iets positiefs!quote:
Zegt de persoon die pas de 120k heeft gehaald.quote:
Dat volstaat.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 18:36 schreef Q. het volgende:
[..]
- "Bier is lekker"
- "Ik ga morgen op vakantie"
Positief voor ons.quote:
*Frietjes opzij zet en c_c knuffelt.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 18:33 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Though luck.
Oh en, mocht ze meelezen:
*knuffelt J.
Get your priorities straight.quote:
125.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 18:36 schreef pc-fr34k het volgende:
[..]
Zegt de persoon die pas de 120k heeft gehaald.
Whehe, als je een e weg zou laten zouden ze in een kalkoen gemaakt zijn.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 18:40 schreef clumsy_clown het volgende:
Hihi, ik heb vandaag ook zwart-wit-streepjes-sokken gekocht en zie nu dat ze made in Turkey zijn.
Smoesjes! Je bent gewoon dom, ha-ha.quote:
Dat doet ze. Mij knuffelen is een voorrecht. J. knuffelen ook trouwens. Niet iedereen mag dat.quote:
Nog erger.quote:
Het zijn wel frietjes hoor! Whats next, straks zet ze haar biertje er nog voor opzij.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 18:42 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Dat doet ze. Mij knuffelen is een voorrecht. J. knuffelen ook trouwens. Niet iedereen mag dat.
Klopt en klopt.quote:Op dinsdag 30 mei 2006 18:42 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Dat doet ze. Mij knuffelen is een voorrecht. J. knuffelen ook trouwens. Niet iedereen mag dat.
Weet je nog die keer dat jij mij wilde knuffelen?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 18:42 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Nou klinkt het alsof ik smeektequote:Op dinsdag 30 mei 2006 18:45 schreef Litso het volgende:
[..]
Weet je nog die keer dat jij mij wilde knuffelen?
Ik voel me bevoorrecht
Wat een kutleven moet jij hebben.quote:
Dat mag je volgende keer doenquote:Op dinsdag 30 mei 2006 18:49 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Nou klinkt het alsof ik smeekte.
Hihi.
Oh. Toch nog?quote:Op dinsdag 30 mei 2006 18:52 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Meervoudig gehandicapt zijn valt niet mee.
[..]
Hé, ik heb nog wel een béétje waardigheid.
quote:
Dan mag jij niet aan mijn krullen zittenquote:Op dinsdag 30 mei 2006 18:57 schreef clumsy_clown het volgende:
[..].
Jij mag zó niet aan m'n haar ruiken vrijdag. De verf ruikt namelijk naar bloemetjes en op een of andere manier blijft de geur zelfs na het wassen hangen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |