mooie omschrijvingquote:op donderdag 8 juni 2006 00:36 schreef lennykravitz het volgende:
vaag maar probeer het...
* nieuwe recente song
* gezongen door vrouw (redelijk hoge stem)
* refrein begint met woord why (maar dat woord wordt helemaal over allerlei toonhoogten gezongen)... => phonetisch
wha-ha-ha-ha-haai (en dan iets met.... bla bla "hold me")
. . . . . . . . . . . . . . . . ____
. . . . . . . . . -- -___ .. . . . . . . . . . .. <= strepen zijn toonhoogte
.____---
succes... wie is deze artiest...?
thanxquote:op donderdag 8 juni 2006 00:46 schreef scotttracy het volgende:
[..]
mooie omschrijving
maria mena - just hold me
de jazzpolitie - liefdesliedjes?quote:op dinsdag 6 juni 2006 22:22 schreef donroyco het volgende:
begin jaren '90 hadden twee nederlandse jongens een (enorme) hit met een aanstekelijk deuntje dat gespeeld werd op een 'draagbare piano'... wie helpt mij?
quote:op donderdag 8 juni 2006 10:42 schreef bahaas het volgende:
iemand enig idee hoe dat nieuwe nummer van de black eyed peas heet? iets met een spaanstalige titel..
sergio mendes/ will i am/ erykah badu - that heatquote:op donderdag 8 juni 2006 10:42 schreef bahaas het volgende:
iemand enig idee hoe dat nieuwe nummer van de black eyed peas heet? iets met een spaanstalige titel..
is dat niet strauss - an der schonen blauen donauquote:op donderdag 8 juni 2006 10:30 schreef sc0rpi0n het volgende:
ik zoek het nummer (beethoven of mozart geloof ik) wat ze gebruiken bij de voetbal waarop iedereen met zijn oranje vlaggen gaat zwaaien.
begint met trompetters en dan is het een wals. weet even niet welk muziekstuk erbij hoor
10cc - feel the lovequote:op donderdag 8 juni 2006 12:36 schreef ilona-scuderia het volgende:
een nummer uit de jaren 70 of 80 dat begint met " i saw you, so pretty" en als refrein: "nothing can stop you when you féél the love"
volgens mij niet ik zit net een midi te luisteren en dat is hem niet.quote:op donderdag 8 juni 2006 12:44 schreef neleos het volgende:
[..]
is dat niet strauss - an der schonen blauen donau
quote:op woensdag 7 juni 2006 22:37 schreef furanku het volgende:
ik zoek een remix van the temptations - my girl.. hoorde hem vandaag in een kledingzaak en vond hem wel grappig ;')
zoals beloofd:quote:op donderdag 8 juni 2006 18:16 schreef wobbel het volgende:
het origineel van grooveyard - mary go wild (zal zo ff stukje uploaden)
nee...dat is 'm ook al nietquote:op donderdag 8 juni 2006 07:55 schreef gambolputty het volgende:
[..]
de jazzpolitie - liefdesliedjes?
mas que nada door b.e.p.quote:op donderdag 8 juni 2006 10:42 schreef bahaas het volgende:
niet alleen bep, maar ook sergio mendesquote:op donderdag 8 juni 2006 19:09 schreef charmian het volgende:
[..]
mas que nada door b.e.p.het mag niet mogen
![]()
heb je nog wat extra info? alles helpt. muziekstijl, clip, type zangers etc.quote:op donderdag 8 juni 2006 18:51 schreef donroyco het volgende:
[..]
nee...dat is 'm ook al niet![]()
toch bedankt![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |